Adequaat

Snelle levering in attente en persoonlijke verpakking.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Michiel, Hartelijk dank voor deze mooie review! Heel graag gedaan en veel plezier van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Zeer positief, slotje zou iets makkelijker kunnen zijn.

Zie hierboven

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Christian, Hartelijk dank voor uw mooie review. Het slotje gaat bewust wat strak omdat ik het zonde vind als men de armband zou verliezen door een slotje wat te makkelijk opengaat. U zult merken dat het na een paar keer openen en sluiten makkelijker gaat. Ik wens u graag veel plezier en profijt van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

zeer goede service

armband de volgende dag al in de bus, heel leuk ingepakt en het omruilen totaal geen probleem en heel vlot. Zeer tevreden.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste M, Dank voor uw mooie review en heel graag gedaan! Ik vind het belangrijk dat u echt tevreden bent en daarom is ruilen geen enkel probleem. Ik wens u graag nog veel plezier en profijt van uw mooie armband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Zeer tevreden over mijn aankoop!

Veel ervaring met Magneet-armbanden heb ik niet. Wel heb ik in het verleden elders een rugband met magneten gekocht, waarover ik zeer tevreden ben. Mijn rugpijn is daar sterk door verminderd. Omdat ik veel pijn in mijn hand en arm heb, wilde ik een magneet-armband gaan proberen. De eerste resultaten lijken zich voor te doen. Een betere nachtrust en minder pijn in hand en arm. Verder dus afwachten hoe e.e.a. zich gaat ontwikkelen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Leonard, Dank voor uw mooie review en wat fijn om te lezen dat u al profijt heeft van uw armband, hopelijk zet zich dit nog verder voort. Veel plezier en profijt gewenst van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Goede en snelle service

Linda heeft mij goed geholpen met de juiste keuze maken welke armband het is geworden Dankjewel, ben er superblij mee.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marc, Hartelijk dank voor uw mooie review en heel graag gedaan! Fijn dat u ook echt blij bent met uw keuze. Ik wens u graag veel plezier van uw mooie armband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Alles prima en snel verlopen en heel leuk te ontvangen omdat het echt liefdevol was ingepakt!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Maaike, Hartelijk dank voor uw mooie review en van mijn kant ook heel graag gedaan! Ik wens u graag nog veel plezier en profijt van uw mooie armband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Komt afspraak na

Product voldoet aan verwachting

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Janny, Hartelijk dank voor deze mooie voldoende. Ik ben benieuwd wat ik beter of anders had kunnen doen om een hoger cijfer te krijgen van u. Graag wens ik u veel plezier en profijt van uw mooie armband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Mijn ervaring is helemaal geweldig ... Deze laatste armband had ik bestel voor een vriendin omdat ik zelf zo te vrede ben over mijn armband ...En mijn vriendin is er ook heel blij mee ..ik heb er goede ervaring mee....En ik draag hem dag en nacht...

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Anja, Hartelijk dank voor deze mooie review en wat fijn om te lezen dat zowel u als uw vriendin zo blij zijn met uw mooie sieraden! Ik wens u beide nog veel plezier en profijt van de mooie armbanden. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Tot nu toe erg tevreden met deze armband.

Vriendelijk geholpen bij vragen. Netjes verpakt bij verzending. Mooie armband.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Joop, Hartelijk dank voor uw mooie review en ik heb ik graag geholpen. Ik wens u graag nog veel plezier en profijt van uw mooie armband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Goede service dat hij op maat gemaakt wordt

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Jessica, Hartelijk dank voor uw mooie review en ik maak graag iedere armband op de juiste maat! Ik wens u graag nog veel plezier en profijt van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Goede kwaliteit

Giede kwaliteit en goede service. Snelle levering.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Joep, Dank voor uw mooie review en graag gedaan! Veel plezier van uw mooie armband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

super snel geleverd

netjes verpakt en super snel geleverd uitleg was netjes uitgelegd op de website top

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Rien, Heel hartelijk dank voor uw mooie review. En de snelle verzending is heel graag gedaan! Nog veel plezier gewenst van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Snelle, vriendelijke en goede service

De reactiesnelheid en het snelle oplossing gericht schakelen is echt top! Ik ben zeer tevreden!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste V, Heerlijk hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn te lezen dat u ons contact positief ervaren heeft. Graag wens ik u nog veel plezier van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

prima en correct behandeld van a totz

hij is mooi vervaardigd, niet te opzichtig/ ben er echt blij mee/ hoop op een goede werking/ denk erover na om ook magneet schoeninlegzooltjes aan te schaffen/ ik ben nl. totaal niet geaard/ wat zal ik merken van de armband/ ik ben hooggevoelig?

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Catharina, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Ik hoop dat u inmiddels positieve ervaringen heeft met de magneettherapie. Graag wens ik u nog veel plezier van uw mooie sieraad en mocht u nog eens vragen hebben, stuurt u mij dan gerust een e-mail of whatsapp bericht. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Zeer te vreden

Snelle levering , pas vorm is gelijk goed..materiaal ziet er mooie uit. Netjes en met aandacht verpakt . Dus echt Top.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Natascha, Dank voor uw mooie review en leuk om te lezen dat u tevreden bent met de armband en mijn werkwijze! Graag wens ik u nog veel plezier van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Mooi product en snelle verzending

De armband is mooi, werd snel verstuurd met een leuk briefje erbij met uitleg. Top!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Isabelle, Hartelijk dank voor uw mooie review, blij te lezen dat u blij bent. Ik wens u graag nog veel plezier en profijt van uw mooie armband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Mooi en sierlijk

Ik ben zeer vriendelijk geholpen keurig en netjes verpakt heel goede service bedankt voor kleine kaartje

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Hendrik, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling, altijd leuk om te lezen dat men mijn inspanningen kan waarderen! Ik wens u graag nog veel plezier van uw mooie armband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Ben zeer positief, de bestelling is snel geleverd en met liefde en zorg ingepakt. De magneetarmband Kopenhagen voldoet aan mijn verwachtingen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste J, Wat een mooie review, dank u wel! Graag wens ik u nog veel plezier en profijt van uw mooie armband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

gewoon super goed

Gewoon super, niets aan toe te voegen

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste B, Dank voor de mooie beoordeling en zoals altijd, dank voor het fijne contact! Ik wens u graag nog veel plezier en profijt van de mooie sieraden! Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Heel prettig en persoonlijk

Ik had wat vragen en kreeg daar via WhatsApp snel antwoord op. Ze dacht mee over een oplossing voor mijn dilemma, wat ik als persoonlijke aandacht heb ervaren. Omdat het artikel voor een bijzondere gelegenheid is, heeft ze het extra bijzonder ingepakt. En de sieraden zijn overigens prachtig!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Petra, Dank voor deze mooie beoordeling. Ik vind het leuk om mee te denken en besteed graag wat extra aandacht aan het inpakken, zeker als het een geschenk voor zo'n bijzonder moment is. Nogmaals dank voor het prettige contact en ik hoop dat de ontvanger nog lang veel plezier van de mooie armband mag hebben. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

helemaal top

leuk ingepakt en de volgende dag al in huis

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Ank, Heel hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en heel graag gedaan! Ik wens u graag nog veel plezier van uw mooie armband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Positief

Mooie armband en snelle levering. Een puntje,het slotje is priegelwerk en lastig open en dicht te krijgen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Billy, Hartelijk dank voor uw mooie review. Het slotje gaat inderdaad strak, maar dat is wel een bewuste keuze. In het verleden kon een slotje weleens te makkelijk opengaan waardoor men de armband kon verliezen. Dit is natuurlijk enorm zonde en daarom is er gekozen voor een zwaardere kwaliteit slotjes. Een trucje om de armband met 1 hand makkelijk open te krijgen wanneer deze om de pols zit, neem de armband tussen duim en wijsvinger en doe de nagel van de duim onder het sluitinkje. U kunt nu eenvoudig met de nagel het slotje opwippen. Ik wens u nog veel plezier van uw mooie armband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

persoonlijke service

snelle levering van mijn bestelling met bij het product een koperen armband en gratis ring een handgeschreven kaartje met oa gebruiksaanwijzing. heel erg attent !

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Rik, Hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk om te lezen dat de snelle levering en het handgeschreven kaartje gewaardeerd worden. Heel veel plezier van uw mooie set. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Zier er zeer 'gelikt' uit!!

Ik had eerst via een ander bedrijf een magneet armband aangeschaft. Maar toen ik via track&tracé zag dat hij uit Singapore moest komen begon ik al te twijfelen. En terecht..., wat een rommel. Retour met die hap. Toen bij Magneet-armbanden.nl aangeklopt. De armband werd keurig verpakt geleverd en zelfs voorzien van een persoonlijke boodschap. De levering liet wel even op zich wachten, maar dat kwam omdat Post.nl tot twee keer toe het eigen 'bezorgmoment' niet haalde. Zal wel met het 'boerenprotest' in de West Veluwe te maken hebben gehad. Of de armband ook daadwerkelijk helpt kan ik nog niet zeggen. Daar is de draagperiode echt nog te kort voor.

Antwort des Geschäftsinhabers

Geachte heer Nijkamp, Heel hartelijk dank voor uw mooie en uitgebreide reactie! Ik vind het leuk te lezen dat u blij bent met uw magneetarmband. Wel jammer dat PostNL niet zo snel was... Ik hoop dat u veel baat en plezier van uw mooie armband zult hebben. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Geweldige service

Mooie en goede kwaliteit magneetarmband.Had al een armband, 2e erbij gekocht.Zwart met goudkleurige schakels.Artrose in beide handen,verlicht de pijn tevens een persoonlijk briefje.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u baat heeft bij uw armbanden. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

130 Stuwmeer Houten 3994 HS

+31 6 18122456