Geweldige service

Mooie en goede kwaliteit magneetarmband.Had al een armband, 2e erbij gekocht.Zwart met goudkleurige schakels.Artrose in beide handen,verlicht de pijn tevens een persoonlijk briefje.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te lezen dat u baat heeft bij uw armbanden. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Alles netjes is geregeld en op tijd verstuurd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Sunny, Blij te lezen dat u tevreden bent, hartelijk dank voor uw review. Ik hoop dat het cadeautje goed ontvangen is. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

een mooie stijlvolle armband

Het armbandje draagt lekker, ziet er mooi uit. Nadat het eerste armbandje niet aan de verwachting voldeed nam de verkoopster contact op om dit op een nette en vlotte manier af te handelen. Het kon geruild worden. Binnen 1 dag was het geregeld. Geweldige service!

Antwort des Geschäftsinhabers

Geachte mevrouw Wiersma, Ik ben blij te lezen dat de nieuwe armband u goed bevalt, fijn dat we het zo snel hebben kunnen regelen. Ik hoop dat u nog lang veel plezier en profijt van uw mooie armband zult hebben. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl ------------------------------------ Geachte mevrouw Wiersma, Ik schrik van uw review, had u mij alstublieft eerder een bericht gestuurd. Wat u nu beschrijft mag zeker niet gebeuren en voldoet ook zeker niet aan de kwaliteit die ik nastreef. Graag zou ik het met u willen oplossen, ik zal u persoonlijk via de mail benaderen. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Goed product en mooi verpakt

Mijn vrouw heeft er veel baat bij slaapt beter

Antwort des Geschäftsinhabers

Hartelijk dank voor uw mooie review en wat fijn om te lezen dat uw vrouw er zoveel baat bij heeft. Ik wens haar graag nog veel plezier van. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Prachtige armband

De magneetkracht is Direct voelbaar

Antwort des Geschäftsinhabers

Wat een mooie review, dank u wel! Ik wens u nog veel plezier van uw mooie sieraad. Lieve groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Vriendelijk en behulpzaam

Wij spraken af om de armbanden op te halen en konden zo samen de juiste maat bepalen. We gingen met leuk verpakte cadeautjes plus heel attente wenskaartjes naar huis. Echt een aanrader!

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Madelon, Het was voor mij ook erg leuk om met jullie af te spreken en zo gezamenlijk tot 2 prachtige cadeautjes te komen. Ik wens jullie een hele leuke dag toe en veel plezier van jullie mooie armbanden.nl. Lieve groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Snelle service en heel mooi verpakt met een persoonlijke boodschap. Op

Het is een mooi armbandje. De verpakking was ook een verrassing. Ik hoop dat de magneten werken.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hartelijk dank voor deze mooie review! Leuk te lezen dat u ook de verpakking kon waarderen. Ik wens u graag veel plezier en profijt van de mooie armband. Lieve groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Vlotte levering, mooie armband, doet zijn werk nu al goed.

Antwort des Geschäftsinhabers

Geachte heer/mevrouw Hamont, Hartelijk dank voor u mooie review! Leuk om te lezen dat u al profijt van de armband heeft. Ik wens u nog veel plezier van uw mooie sieraad. Lieve groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Snelle levering en persoonlijk berichtje bij m’n armband, top!

Top . Snelle levering en netjes verpakt met nog een persoonlijk kaartje erbij .ik vond t helemaal goed.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Carina, Heel hartelijk dank voor uw mooie review. Nogmaals veel plezier én profijt van uw mooie armband. Lieve groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Goed....

Het is een mooi bescheiden makelijk armbandje.om iedere dag te dragen ..... Een armbandje dat je niet voelt dat je het om hebt....en dat moet met een magneetarmband... IK HEB EEN GOEDE KEUS GEMAAKT ...... Groetjes Anja...

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Anja, Heel hartelijk dank voor uw mooie review. Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen, het moet goed voelen om de armband te dragen. Erg leuk om te lezen dat u dat gevoel heeft en dat u dus een goede keus gemaakt hebt. Ik hoop dat u nog lang, veel plezier en profijt van uw mooie armband zult hebben. Lieve groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

dank u wel voor armband

alles is goed gaan met bestel

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Reinier, Heel hartelijk dank voor uw mooie cijfer, ik hoop dat u nog veel plezier en profijt zult hebben van uw mooie armband. Lieve groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Uitstekende en persoonlijke aandacht

2 armbanden besteld die snel binnen waren. De armbanden zijn van goede kwaliteit. Mooi om te zien dat er een handgeschreven briefje zat bij iedere armband en ook in de geschenkdoos. Leuke personal touch!

Helemaal fantastisch

Overzichtelijke site. Snel geleverd, met een persoonlijke noot...

Uistekende kwaliteit,persoonlijke gerichtheid,hoge klantvriendelijkheid,uitstekende service

Voor ieder die op zoek is naar een sieraad,powered by magnets en/of andere elementen zoek niet verder! Hier zit je goed! Zeer vriendelijke mevrouw die je graag persoonlijk te woord staat. Naar mijn weten geen franchise,maar een enkele onderneming en dat is terug te zien in de klantvriendelijkheid,service,kwaliteit van de aangeboden producten en de betrokkenheid die deze verkoopster waarborgd. Was getekend, Een tevreden blije klant

Antwort des Geschäftsinhabers

Wauw Marco, wat een mooie review! Ik ga er van blozen😊 Mijn bedrijf maakt zeker geen deel uit van een franchise, van inkoop tot verzending doe ik alles zelf. Klantvriendelijk maar zeker ook klanttevredenheid staan bij mij zeer hoog in het vaandel, blij te lezen dat u als klant dat ook zo ervaart. Graag wens ik u nogmaals veel plezier van uw mooie sieraden. Lieve groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Klantvriendelijke aanpak

Heel fijn mailcontact waarbij al mijn vragen een voor een beantwoord werden. Ik heb ondertussen mijn magneetproducten ontvangen en ... ik ben er blij mee. Af en toe jezelf verwennen moet kunnen. En al zeker wanneer het bijdraagt aan je gezondheid.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Nancy, Wat een lieve review, dank je wel. Ik vond ons mailcontact erg leuk en fijn. Wat leuk dat je zoveel interesse hebt in magneettherapie en er zelfs mee wil werken! Ik ben mijn zoektocht echt niet gestopt en hoop je echt nog het gewenste product te kunnen leveren. Heel veel succes met de praktijk en veel plezier van je mooie magneetproducten. Lieve groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Fantastische service en site, Zou het iedereen aanbevelen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Petra, Wat een leuke review! Heel hartelijk dank daarvoor😊. Lieve groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Tolle Beratung, sehr schönes Armband, große Zufriedenheit

Ich war auf der Suche nach einem klassischen Magnetarmband in Kupfer und fand das Modell bei Linda Suurbach. Ich habe eine tolle und umfassende Beratung per Mail bekommen. Der Versand nach Italien war vergleichsweise günstig, schnell und unkompliziert! Danke nochmal und viele liebe Grüße!

een goede aanvulling op de gezondheid

Had last van hoofdpijn migraine en slapeloosheid met deze armband is het onder controle ik hoop dat dat zo blijft omdat ik hem pas kort heb het model is perfect en ook de maat is goed, ben erg blij met deze aankoop het leven is zoveel leuker zonder hoofdpijn.

Mooi.

Tevreden, snelle levering en persoonlijke toets.

SUPER

Erg mooie armbanden en Super service en klantvriendelijkheid. Top echte aanrader

Snel geleverd mooie armband

Ik draag hem samen met de armband die ik al had . Na een week merk ik dat ik al beter ben gaan slapen .

ze zijn krachtig en werken goed tegen de pijn

ik kan helaas niet tegen de magneten krijg er uitslag van ligt niet aan de magneten maar aan mijn gevoelige allergische huid helaas kan ik ze niet meer gebruiken ,ze werken wel goed voor de pijn

Top en heel Vriendelijk

Goed app contackt

De magneet armband help mij enorm tegen b.v. wifi straling

IK KREEG ALTIJD HOOFDPIJN VAN DE WIFI STRALING. SINDSDE MAGNEETARMBAND IS DE HOOFDPIJN WEG

130 Stuwmeer

Houten 3994 HS