Mooie armband

Prachtige armband en snel geleverd.

Zeer klantvriendelijk en attent alles is goed geregeld.

Ben zeer tevreden over magneet-armbanden, goed geholpen en een zeer vriendelijke benadering, dat stel ik zeker op prijs.

Heel prettig

Snel en goed verzorgd

Het bedrijf doet wat ze zeggen.

Zoals aangegeven : een snelle correcte levering. Verrassend maar wel fijn met een persoonlijk tintje. Bedankt Linda.

Het advies en telefonische hulp heeft mij zeer geholpen Mw Linda Uw bent zeer klantvriendelijk en attent Dank U

Top geregeld

Magneet armbanden = Top geregeld. Zeer duidelijke site, vandaag besteld morgen in huis. Perfect verpakt en een persoonlijk kaartje erbij. Geweldig Linda ga zo door.

Goede service en snel bezorgd

Goede ervaring

naar tevredenheid geleverd

De bestelde armband voldeed volledig aan de verwachting.

Correcte communicatie

Magneetarmbanden doet wat het beloofd. Leuk dat er een persoonlijk briefje bij de zending steekt. Doe zo verder.

prima gegaan en leuk verpakt

leuk om te ontvangen en uit te pakken. prima verzorgd.

Zeer correct!

Enorm goede service en erg vriendelijk. Reageren snel. De armband heb ik nog maar net om, weet nog niet of het werkt.

mooi afgewerkt armband

ik had em kiets te ruim gekocht maar ik ben er blij mee

Snelle levering en heel goede service

Ik heb al een aantal hele mooie armbanden besteld die iedere keer snel geleverd wordem. Heel mooi verpakt en heel fijn contact met de eigenaresse.

Helemaal top

Mooie armbanden, veel keuze en heel snel bezorgd! Top.

Zeer positief

Mijn allereerste ervaring met magneet armbanden was ook gelijk goed en positief, zeer snelle reactie en vakkundige antwoorden op vragen over een product waar ik belangstelling voor had, zelfs op zaterdag. Magneet armband inmiddels besteld en in gebruik. Ik had alvorens informatie ingewonnen over de te bestellen lengte. Armband is gratis ingekort en zit als gegoten en ziet er ook nog eens fantastisch uit. Zeer zeker geen spijt van, blij mee.

mooie armband

Goede morgen, Mijn ervaring? Geen idee hoe snel je er iets van moet merken. Ik draag hem dag en nacht. Heb geen beschrijving erbij, Mag je er mee douchen?. Dit is mijn reactie. Mvg Eef de Kruijf.

Aanrader

Ik had koude handen maar nou gaat het een stuk beter ,niet zo koud meer . Echt een aanrader.

Toptransactie !

Lang getwijfeld over de lengte en inlichtingen ingewonnen. Binnen het uur had ik duidelijke informatie op uiterst vriendelijke manier. De armband is top. Een aanrader op elk vlak !

Super magneet armband

Ben zeer tevreden over de armband

Met zorg en aandacht ingepakt.

Fijn dat er aandacht en zorg aan het product besteed wordt ,voelt voor mijn dat je om de mens geeft. Het is een cadeautje zo mooi als het verpakt is .bedankt

Was een geweldige ervaring hierdoor ga ik vast en zeker meerdere bestellingen doen.

Ben zeer goed geholpen en daarom zal ik mijn kennisen en vrienden ook zeker aanbevelen om bij jullie te gaan choppen.

Super klantvriendelijk en snelle service!

Mooie collectie en fijne communicatie. Na een paar jaar werkte het slotje niet helemaal goed meer en dit werd snel en kostenloos door Linda gerepareerd. Aanrader deze leuke shop!

Wat een sympathiek klantvriendelijk bedrijf, erg goed!

Wat een prachtige armband heb ik ontvangen in een elegante verpakking met een vriendelijk kaartje. Niets is teveel voor Linda om te helpen een keuze te maken . De armband is daardoor geheel naar mijn wens. Een top service en ook nog zo snel! Chapeau. Ik kan dit iedereen aanraden.

Mooie armband

Het contact met Magneet-armbanden verloopt zoals altijd erg goed. Mails worden meteen beantwoord en levering is snel. Kortom een vertrouwd adres als je een magneet armband zoekt van goede kwaliteit.

In werkelijkheid net zo mooi als op papier

Mooie armband ben tevreden, en netjes op tijd bezorgd

Stuwmeer 130

3994 HS Houten