Supergoede service, vriendelijk en behulpzaam, snelle levering. Absolute aanrader !

Ondanks mijn gestuntel op de website bleef Linda erg vriendelijk, geduldig en behulpzaam. Ik bestelde op vrijdag in de namiddag en had zaterdag al mijn mooie armband. Zeer tevreden van zowel de service als van het product!

Hi Sabine, Heel erg graag gedaan hoor! Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Super fijn ook om te lezen dat de posterijen zo snel waren waardoor je je prachtige armband al zo snel in huis had. Heel hartelijk dank voor je mooie review en heel veel plezier & profijt van je nieuwe magneetarmband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Geweldig en zeer tevreden!

Heel goed materiaal en verschillende magnetische opties!

Beste Mohamed, Heel hartelijk dank voor deze mooie review! Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Heerlijke shopervaring met een topverkoopster

Linda is een heel behulpzame vrouw die meedenkt met haar klanten. Al enkele malen een bestelling geplaatst en zeer tevreden over alles. Ook de levering gaat snel en de producten komen in een leuke verpakking.

Hi An, Wat een leuke en lieve review! Heel hartelijk dank en heel graag gedaan allemaal. Lieve groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Snelle levering en prima product

Mooi product met uitstekende service

Ik ontving mijn mooie armband helaas met wat schade (deze werd duidelijk veroorzaakt tijdens het transport), dus ik stuurde een mailtje. Al snel kreeg ik een vriendelijk antwoord en een passende oplossing aangerijkt! Ik ben een heel tevreden klant!

Te vroeg voor een eindoordeel; ziet er goed uit, degelijk

positief tot nu toe

Volgende dag bezorgd ..en armband precies naar wens

Een met zorg geleverd product

De armband was met aandacht en zorg verpakt. Het was op tijd en het ziet er goed uit.

Beste Elisabeth, Hartelijk dank voor uw mooie review. Ik ben blij te lezen dat u tevreden bent met uw bestelling en de wijze van verzending. Graag wens ik u veel plezier en profijt van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Hele goede service en zeer vriendelijk

Linda is erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn volgende bestelling gaat zeker weer via magneetarmbanden. Dus via Linda!

Beste Toiny, Wat een mooie review! Dank u wel! Ik heb ons contact als zeer prettig ervaren en ik ben blij te lezen dat dit voor u ook geldt. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Mooie armband .

Super mooie armband. Is aan tebevelen.

Beste Marianne, Heel hartelijk dank voor uw mooie review. Ik wens u veel plezier en profijt van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Super levering, hoop dat er snel meer keuze is kwa armbanden

Beste Maddy, Hartelijk dank voor uw mooie review. Onze collectie wordt zeer regelmatig uitgebreid dus hou onze website goed in gaten voor nieuwe producten! Veel plezier en profijt van uw mooie sieraad gewenst. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Het is de eerste keer wat een magneet armband betreft. Er is veel keus en een goed en snel contact. Mijn man merkt het verschil, maar ik nog niet.

Beste Linda, Hartelijk dank voor uw mooie review. De een merkt heel snel de positieve effecten van de magneten, bij de ander duurt het wat langer. Geef het rustig de tijd en u zult langzaamaan merken dat klachten minder worden. Ik wens u veel profijt en plezier van uw mooie sieraden. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

CORRECT EN GOED

Goed resultaat

Beste Walter, Hartelijk dank voor uw review! Ik wens u veel plezier en profijt van uw sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

goede service en snelle levering

Als je een magneet-armband wil bestellen dan moet je hier zijn!

Beste Marion, Heel hartelijk dank voor u leuke review! Ik wens u nog veel plezier en profijt van uw mooie magneetarmband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Mooie armband

Bestellen, volgende dag om je pols!

Beste Ashley, Wat een leuke enthousiaste review! Hartelijk dank daarvoor. Blij dat u de service zo kunt waarderen. Veel plezier van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Mooi armbandje..snelle levering keurig

Snelle levering mooi product.. Mooi verpakt..goede service..dikke 10

Wauw Liesa, wat een prachtige review! Heel hartelijk dank en vanuit mij heel graag gedaan! Veel plezier van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Gewoonweg eigenlijk in één woord; fantastisch

Een klacht over een armband van een setje, meteen reactie. Geweldig en snel opgelost. Helemaal blij nu met mijn nieuwe armband. Dank je wel! Echt super

Beste Regien, Heel hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn dat u de moeite heeft genomen direct contact met mij op te nemen toen de eerste armband niet van de gewenste kwaliteit bleek te zijn. Zeer vervelend voor u wanneer dit gebeurt maar ook zeker voor mij. Ik streef een zeer hoogwaardige kwaliteit na en als iets dan niet in orde blijkt dan baal ik daar oprecht van. Gelukkig hebben we het een en ander in zeer goed overleg kunnen oplossen en kunt u nu genieten van uw prachtige armbanden. Ik wens u er nog veel plezier en profijt van. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Snelle levering.

Snel geleverd, mooi verpakt product. Armband ziet er goed uit en straalt kwaliteit uit.

Beste Gerard, Heel hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u de service kunt waarderen. Kwaliteit staat bij mij hoog in het vaandel en ik ben blij te lezen dat u zo blij bent met uw armband. Ik wens u graag nog veel plezier van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Heerlijk om weer rust in mijn lichaam te voelen

Ik ben heel prettig geholpen door het team van magneet-armbanden.nl. Binnen enkele dagen voelde ik al verschil met de periode daarvoor, namelijk niet meer gevoelig voor electrische lading in de lucht EN mijn systeem (lichaam) is veel rustiger geworden waardoor ik lekker in mijn vel zit.

Beste Edwin, Wat ontzettend fijn te mogen lezen dat u zoveel profijt heeft van uw magneetarmband. We hebben uitgebreid gesproken over uw 'klachten' en deze waren niet allemaal heel gebruikelijk te noemen. Het doet mij ontzettend veel goed te lezen dat de magneetarmband u zoveel brengt en dat de rust in uw lichaam is toegenomen en de elektrische lading juist is afgenomen. Ik wens u nog heel veel plezier en profijt van uw mooie armband en graag tot ziens! Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Ik ben erg tevreden over de armband en afhandeling , ook heb ik via whatts’ap contact gehad

(2/2) Beste Diana, Heel hartelijk dank voor uw herziene en mooie beoordeling. Gelukkig was er slechts sprake van een misverstand. Ik wens u heel veel plezier met geven van de armband en mocht de maat toch niet goed zijn dan mag deze uiteraard geruild worden. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl ‐------------‐---------------- (1/2) Beste Diana, Jeetje ik schrik van uw bericht. Kunt u mij via de mail uw bestelling doorgeven dan kan ik nagaan wat en/of waar het misgegaan is. Mogelijk is er bij de vervoerder iets misgegaan. Ik hoor graag van u zodat we dit snel kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Adequaat

Snelle levering in attente en persoonlijke verpakking.

Beste Michiel, Hartelijk dank voor deze mooie review! Heel graag gedaan en veel plezier van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Zeer positief, slotje zou iets makkelijker kunnen zijn.

Zie hierboven

Beste Christian, Hartelijk dank voor uw mooie review. Het slotje gaat bewust wat strak omdat ik het zonde vind als men de armband zou verliezen door een slotje wat te makkelijk opengaat. U zult merken dat het na een paar keer openen en sluiten makkelijker gaat. Ik wens u graag veel plezier en profijt van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

zeer goede service

armband de volgende dag al in de bus, heel leuk ingepakt en het omruilen totaal geen probleem en heel vlot. Zeer tevreden.

Beste M, Dank voor uw mooie review en heel graag gedaan! Ik vind het belangrijk dat u echt tevreden bent en daarom is ruilen geen enkel probleem. Ik wens u graag nog veel plezier en profijt van uw mooie armband. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl

Zeer tevreden over mijn aankoop!

Veel ervaring met Magneet-armbanden heb ik niet. Wel heb ik in het verleden elders een rugband met magneten gekocht, waarover ik zeer tevreden ben. Mijn rugpijn is daar sterk door verminderd. Omdat ik veel pijn in mijn hand en arm heb, wilde ik een magneet-armband gaan proberen. De eerste resultaten lijken zich voor te doen. Een betere nachtrust en minder pijn in hand en arm. Verder dus afwachten hoe e.e.a. zich gaat ontwikkelen.

Beste Leonard, Dank voor uw mooie review en wat fijn om te lezen dat u al profijt heeft van uw armband, hopelijk zet zich dit nog verder voort. Veel plezier en profijt gewenst van uw mooie sieraad. Met vriendelijke groeten, Linda Suurbach Magneet-armbanden.nl