De naam zegt al genoeg; A Perfect Pool

Een verouderd binnenbad weer opnieuw opstarten en moderniseren, dat was onze wens. Dankzij APP is dat helemaal goed gekomen. Warm zwemwater dmv een warmtepomp ( en warmtewisselaar in de winter), automatisch doseersysteem , enz. Zeker liepen we (en zij) wel eens tegen problemen aan, het was immers al een bad van ongeveer 20 jaar oud, maar door het meedenken en met oplossingen te komen hebben we nu een mooi werkend bad. Ook de service is helemaal top! Bedankt team APP!

Prima service gekregen.

Prima service gekregen.

Great customer service

My delivery was returned due to a wrong address in the order. I contacted them and they made everything possible to deliver still on time and with no additional costs. Their service is above standards!

Goed adviezen, goede service.

Zeer prettig contact met bedrijf en met Kevin die ons zwembad kwam controleren op lekkage. Eerste gedachte van mij en van Kevin was dat het een serieus probleem zou kunnen zijn. Maar Kevin wilde eerst uitsluiten dat het niet een klein probleem was. Gelukkig bleek het probleem toch klein te zijn. We hebben hierdoor veel geld kunnen besparen, die we bij andere aanbieders misschien wel kwijt waren. Kan A Perfect Pool / De ZwembadSpecialist dan ook zeker aanbevelen.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Ik heb bij hen een stavenafdekking voor mijn zwembad gekocht. De afmetingen hebben we in goed overleg bepaald, waarbij ook de fabrikant betrokken wordt. Het past dan ook ‘Perfect’

Een webwinkel zoals het moet zijn!

Persoonlijke begeleiding met de juiste keuze voor pomp en filter. Na plaatsing een klein fabriek defect aan de pomp, komt zelden voor. Diezelfde dag een nieuwe pomp gekregen en alles loopt weer prima. Kortom prima sevice en naservice!

We zijn heel erg goed geholpen Door Kevin en z’n team Door hun kunnen we door dikke pech Warmte pomp kapot . Weer zwemmen met een nieuwe pomp. Heren top service

Snelle en 100% goede service

Zwembadpomp werkte niet meer. Monteur heeft op een efficiënte en logische wijze pomp aan de gang gekregen Correcte monteur

Probleem met de warmtepomp maar door super advies gelijk opgelost klant is echt koning super bedrijf

Snel kwalitatief goed antwoord

Na een vraag via mailcontact snel een goed antwoord gehad. Hierdoor het juiste product thuis kunnen monteren.

Vlotte verhelping van probleem met warmtepomp

Na correcte diagnose kon het opstartprobleem van onze warmtepomp eenvoudig worden opgelost. De nieuwe condensator werd in geen tijd geleverd en was makkelijk te vervangen mits assistentie van APP. Alvast bedankt voor de vlotte service!

Alles zoals het hoort.

Bij problemen direct uitstekende adviezen en maatwerk.

Uitstekend!!! Alles prima verlopen, bedankt.

Het pakketje is juist afgeleverd en de inhoud was prima en naar alle tevredenheid.

Goedendag, ik snap dat u teleurgesteld bent een een review heeft geplaatst. Uiteraard hebben wij geen invloed op de transporteur als die een dag of paar dagen later pas levert. We kennen allemaal het probleem als we thuis iets bestellen en het komt te laat aan. Fijn dat u ons de dag nadat u de review gaf mailde dat het terecht is gekomen. Dat waarderen wij want anders hadden we weer een hele discussie met transporteur van wel of niet afgeleverd. Wij hopen wel dat u uw review verwijderd of aanpast naar een beter punt. Bij voorbaat dank.

Goed antwoord op mijn mail

Telefonisch contact gehad over de aansluiting van een temperatuur sensor voor de EPS ONE. Men zou mij terug bellen na 16:00. Dit is niet gebeurd. Mail gestuurd met de elektrische aansluiting, perfect antwoord gekregen.

Snel, adequaat en flexibel

Ook in het onderhoud en de service vanaf in gebruikname uitstekend

Zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid

Voor mijn zwemscholen heb ik de afgelopen jaren regelmatig producten bij de zwembadspecialist gekocht. Altijd perfect geleverd en fijn contact gehad. Denkt graag mee in oplossingen en de service die je verwacht. Prima bedrijf. Henk Vermeulen zwemschool SpaarneHuys zwemschool Assendelft

Top winkel met top service

Ik had een EPSOne pH/Rx besteld om dit seizoen niet meer bezig te moeten zijn met het dagelijks opvolgen van het zwembadwater. Ik had ook een paar onderdelen bij in de hoop een oplossing te vinden voor een leidingprobleem waar ik al lang mee sukkelde. Bij het wachten op mijn bestelling loste Kevin dit probleem meteen voor mij op, hij heeft me zelf wat tijdelijke wisselstukken meegegeven omdat er een onderdeel niet op voorraad was dat zou worden nagezonden. Echt top om geholpen te worden door mensen met kennis van zaken. Voor de installatie had Kevin me zelfs voorgesteld om een foto van mijn huidige installatie te nemen en door te sturen zodat hij erop zou kunnen aanduiden wat de meest geschikte configuratie zou zijn voor de sonden/injectoren van de EPSOne. Ik heb meteen alle tips ontvangen en het ziet ernaar uit dat ik het systeem dit weekend in dienst zal kunnen nemen. Ik kan dit adres aan iedereen aanbevelen!

Super geholpen door Kevin bij installatie van EPS one.

Uitgebreid door Kevin via mail en telefoon geïnformeerd over installatie en werking van doseersysteem EPS one. Neemt alle tijd om het uit te leggen en geeft ook praktische tips over de rest van de installatie. Geweldige service! Top!

Zeer goed geregeld leuke open dag veel info ontvangen. Zeer goed geholpen door Mandy en een leuke korting gekregen zeker voor herhaling vatbaar!! Ga zo door!!!!

Aankoop Spa

Prima geholpen en geadviseerd bij APP, na wel overwogen afwegingen gekozen voor APP boven andere leveranciers. Verkoop tot after service prima verlopen.

Mensen weten waar ze over praten

Van groen naar blauw zwembad

Prettig en deskundig contact

Ik heb regelmatig contact en vragen, waarbij ik altijd prettig en goed te woord wordt gestaan door mijn contact bij APP, Jeroen Konings. Twee jaar geleden zeer goed geholpen met het maken van keuzes t.b.v. de installatie, maar ook bij vervolgvragen bereid om te adviseren. Vandaag na overleg met hem het zomerzeil besteld.

Uitzonderlijke goede en vlugge service.

De buismotor van mijn zwembadrolluik was stuk. Na overleg met de mensen van APP Nederland BV kreeg ik nog dezelfde dag prijs van een nieuw exemplaar. Mijn vraag of er een gereviseerde uitvoering bestond werd, na onderzoek door hen, positief beantwoord. Ik bestelde een gereviseerde motor aan een heel goede prijs. Dinsdag besteld en donderdag was deze motor aanwezig bij APP. Ik mocht deze nog dezelfde dag ophalen. Dhr. Kevin gaf mij alle uitleg die ik nodig voor de demontage van de oude en de montage van de nieuwe motor. Hij toonde mij ook hoe ik mijn rolluik terug aan elkaar moest bevestigen, ZONDER ZIJN UITLEG ZOU IK DIT NOOIT GEKUND HEBBEN. Alles is bij montage heel goed verlopen. APP NEDERLAND BV zal mijn servicepunt blijven. De Belgen kunnen daar nog iets van opsteken. 1000 x dank voor de service Grts, Geert

Geweldige adviezen van Mandy!

Ik heb een aqualarm systeem gekocht door Mandy. Ik had een aantal vragen waar zij is ingedoken. Perfect!

Jeroen Konings is zeer behulpzaam en klantvriendelijk

De display unit van mijn warmtepomp was defect. Omdat mijn warmtepomp 10 jaar oud was leek het erop dat de juiste display unit niet meer leverbaar was. Samen met Jeroen hebben we uiteindelijk toch noch de juiste display unit gevonden en die lijkt te werken. De contacten met Jeroen waren aangenaam te noemen en ik zal zeker in de toekomst nog van zijn diensten gebruik willen maken.

Over DeZwembadSpecialist.nl

De zwembadspecialist is de webshop van APP A Perfect Pool. APP is de specialist op het gebied van zwembadbouw en alle benodigdheden hiervoor. Kom een langs in onze showroom in Roosendaal, Noord-Brabant.