Jeroen Konings is zeer behulpzaam en klantvriendelijk

De display unit van mijn warmtepomp was defect. Omdat mijn warmtepomp 10 jaar oud was leek het erop dat de juiste display unit niet meer leverbaar was. Samen met Jeroen hebben we uiteindelijk toch noch de juiste display unit gevonden en die lijkt te werken. De contacten met Jeroen waren aangenaam te noemen en ik zal zeker in de toekomst nog van zijn diensten gebruik willen maken.

Altijd netjes te woord gestaan en medewerkers die verstand van zaken hebben

meedenkend en betrouwbaar

APP denkt mee hoe je tegen redelijke kosten je renovatie van je zwembad kunt uitvoeren Advies is ook om de aanvraag zo vroeg mogelijk te bespreken ,voor winter is een goede periode Houd zich perfect aan de afspraak en kan dit een ieder aanbevelen

goed contact en correcte levering.

Helaas was het product niet op voorraad.. Bij navraag goede communicatie over vertraagde levering en correcte levering

Deskundig en geïnteresseerde service om mijn technisch probleem op te lossen.

Het duurde even voordat ik antwoord kreeg maar daarna na volle tevredenheid kunnen communiceren. Jeroen heeft daarna razendsnel de juiste spullen opgestuurd.

Fantastisch hoe dat zaken worden opgelost.

De EPS van onze installatie functioneerde niet meer. In de zaak bleek de EPS jammer genoeg buiten de garantie te zijn. Hele vriendelijke medewerkers stonden mij te woord en al snel werd mij verteld dat ze het voor mij gingen oplossen/ regelen. Immers een goed bedrijf probeert een oplossing te vinden voor haar klanten. Kortom; twee weken later kon ik de EPS ophalen zonder hiervoor kosten in rekening te worden gebracht. Ik was blij verrast dat zulke fantastische bedrijven met meedenkende en probleemoplossende medewerkers het verschil kunnen maken.

Met wat geduld is het probleem opgelost.

De EcoSalt3 werkte plots niet meer. Het heeft wat geduurd maar alles onder garantie gemaakt.

Heel goede service en correct en eerlijk advies!

Heel goede ervaring. Goede service en hulp door mensen met kennis.

Uiterst behulpzaam

Als (nog-niet) relatie had ik een vraag over een oprolzwengel voor ons zwembadzeil. Hoewel het probleem uiteindelijk niet door DeZwembadspecialist verholpen kon worden ben ik uiterst vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan door Dagmar. Dus nu zoek ik tevreden verder naar een oplossing voor mijn vraag en weet in de toekomst dit bedrijf zeker weer te vinden.

Goede snelle oplossing

Hadden vorig jaar een ECO 3.1kW warmtepomp gekocht en gaf een aantal weken geleden error code E1. Na diverse metingen bleek de regelunit defect te zijn en heb ik contact opgenomen met APP. Bevindingen uitgelegd en APP heeft, gezien de afstand Steenwijk - Roosendaal, mij een nieuwe regelunit toegestuurd. Geen moeilijk gedoe met opsturen (pomp is vrij zwaar) of langskomen. Pomp werkt weer naar behoren. Goede service en meegedacht.

Al ruim 3 jaar mijn zwembadspecialist

En al ruim 3 jaar erg tevreden met de service en persoonlijke benadering.

Slecht

Op de site staat levering 3 werkdagen maar levering pas na 3 weken Slecht geregeld zal hier dan ook niets meer bestellen

snelle reactie en goede service

uiterste inspanning werd geleverd in moeilijke omstandigheden

na een paar tegenvallers bij een gedateerde installatie werd toch een voorlopige oplossing gevonden op een vrijdagavond bij 33 ° in een moeilijke werkruimte. De monteurs bleven dienstbaar. Het zwembad kon functioneren in een uitzonderlijk warm weekend.

Goede service van Jeroen

Goede service van Jeroen

Gewoon goed

Vanwege drukte soms een beetje geduld hebben, maar verder is alles gewoon super.

Goed en snel geholpen

Hele vriendelijke mensen die de tijd nemen voor je. We zijn super blij met ons zwembad en nogmaals bedankt voor de goede en fijne service!

Bedankt voor uw positieve review. Veel plezier van uw bad.

Ook de aftersales is geweldig.

Ik had een probleem met de UV-lamp. Daarop zit 2 jaar garantie. Er werd door de leverancier goed onderzoek gedaan naar de schuldvraag, maar door het doorpakken van De Zwembadspecialist kreeg ik mijn aankoop volledig vergoed!

Wij doen altijd onze uiterste best voor onze klanten. Dank u voor uw review.

Top ondersteuning

Top ondersteuning bij vragen

Dank voor uw positieve woorden.

Snelle en goede service

Top werk van monteur. Nog mooier was geweest als de volledige elektrische aansluiting door APP uitgevoerd zou zijn. Nu moest er een extra electricien komen.

Soms is het inderdaad nodig om er een specialist op elektrotechnisch gebied bij te halen. Beter dat dan dat we wat aanmodderen met mogelijke gevaren van dien. Dank voor uw reactie.

APP gevraagd, verhelpen storing geslaagd.

Bij het opstarten van het zwembad na de winter periode, bleek de warmtepomp niet meer te functioneren. Doordat deze pomp uit de handel was genomen en er hiervoor geen service meer voorhanden zou zijn, werd mij geadviseerd een nieuwe aan te schaffen. Via, via is APP voor deze storing aan mij aanbevolen. Terplaatse werd de storing vlot verholpen en kon de pomp weer in bedrijf worden gesteld. Opvallend was hoeveel lol de monteurs in hun werk hadden. De klus werd snel, efficiënt en vakbekwaam geklaard.

Je moet altijd met plezier naar je werk gaan anders kan je beter ander werk gaan zoeken. Wij doen dan ook altijd ons best om onze monteurs daarop te selecteren. Dank voor uw reactie.

Lek in de leiding. Deskundig en zeer behulpzaam aan de telefoon. Foto’s van de situatie gemaild. Grootte van het lek is juist ingeschat (Adhv kubus waterverlies). Deskundig oordeel en een supergoed advies: een fles lekafdichter besteld via de website. Ongelofelijk maar waar: het lek is gedicht zonder het terras te hoeven openhakken! Hier ben ik heel blij mee. Ik ben een zeer tevreden klant.

Heel tevreden.

Dank voor uw reactie.

pakje niet ontvangen!

pakje niet ontvangen, ondanks dat uw website + Bpost het omgekeerde beweert!

Wij kunnen uw zending niet achterhalen aan de hand van bovenstaande naam / woonplaats. Zou u ons een persoonlijk bericht kunnen sturen zodat wij kunnen zien waar het mis is gegaan ?

Snel en servicegericht

Gaf deskundig advies voor type paneeltje. Werd zeer snel geleverd maar na montage bleken enkele '7-segment-display-streepjes' niet te werken (fabrieksfout); er werd gelijk een nieuwe opgestuurd waardoor de warmtepomp (waar het bedieningspaneeltje op zat) maar heel kort niet kon functioneren.

Belder 40 4704 RK Roosendaal

0031 (0) 165 393 913

Over DeZwembadSpecialist.nl

De zwembadspecialist is de webshop van APP A Perfect Pool. APP is de specialist op het gebied van zwembadbouw en alle benodigdheden hiervoor. Kom een langs in onze showroom in Roosendaal, Noord-Brabant.