Snel en servicegericht

Gaf deskundig advies voor type paneeltje. Werd zeer snel geleverd maar na montage bleken enkele '7-segment-display-streepjes' niet te werken (fabrieksfout); er werd gelijk een nieuwe opgestuurd waardoor de warmtepomp (waar het bedieningspaneeltje op zat) maar heel kort niet kon functioneren.

Perfecte service

Perfecte service

top geregeld

snelle levering en heel netjes behandeld producten zien er goed uit

Zeer te vreden snelle levering

Zeer goed geholpen via de chat, juiste maten opgemeten en via de chat doorgekregen daarna direckt besteld en snel geleverd,vb voor nog vele firma's

Deskundig en vriendelijk personeel

Ik was op zoek naar wat onderdelen en ondanks dat ik ze op internet niet kon vinden bleek dat de firma deze gelukkig wel in het programma had! Na wat mailen over en weer heb ik de juiste artikelen kunnen bestellen, levering al de dag erna. Dat noem ik nog een goede service. Kortom zeker een firma waar ik in de toekomst wederom spullen zal bestellen.

APP levert vriendelijk, deskundig en professioneel werk

Ik heb vorig jaar een compleet zwembad gebouwd en op basis van eerdere ervaringen in het verleden met APP heb ik ervoor gekozen om alle materialen bij hen aan te schaffen. Met name veel hulp en goed advies van Jeroen Konings gehad. Mijn plannen goed doorgenomen met hem en de juiste apparatuur en bouwmaterialen en aansluitmaterialen aangeschaft. Een mooi voorbeeld van eerlijk en goed advies betrof de aansturing van de pomp. Je kunt dit heel ingewikkeld maken met een relaiskast en de pomp laten aansturen door de Oxilife hydrolyse computer, maar Jeroen maakte het allemaal veel eenvoudiger (en dus ook goedkoper! niet eens in zijn belang) door een simpele oplossing met een klokschakelaar voor te stellen. Achteraf ben ik daar heel blij mee, want dat werkt makkelijk en eenvoudig. Ik heb van tevoren veel materialen en prijzen vergeleken op internet en ook nog elders offertes opgevraagd. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is bij APP erg goed! Tijdens de bouw regelmatig contact gehad met Jeroen en indien nodig in overleg met hem wat bijgestuurd in de uitvoering. Ook toen er iets niet voorradig was, werd ik erg goed geholpen aan een alternatief waarmee ik heel tevreden was. Al met al een zwembad zaak die ik van harte kan aanbevelen.

Wat een geweldige service.

Ik heb bij APP de afdekking besteld voor mijn zelf gebouwde zwembad, omdat ik niet eerder een zwembad had gebouwd had ik wel behoorlijk wat vragen en wilde het graag in 1 keer goed doen. Jeroen Konings van APP heeft mij gedurende mijn bouwproject, welke toch bijna 6 maanden heeft geduurd op diverse gebieden ondersteuning en adviezen gegeven m.b.t zaken als inbouw van de lamel afdekking en het lassen van de liner welke ik ook zelf heb aangebracht. Dus mocht iemand een zwembadbouwer zoeken die ook buiten kantooruren met je meedenkt, dan is APP de juiste partij en met name Jeroen. Topper!!!!

onjuiste levertijd

Als er 2-3 werkdagen als levering staat en het is er na 1 week nog niet, dan doe je aan overpromising. Het is voor een zwembad in het buitenland waar we zondag naartoe vliegen... Het was NU nodig.

Super professioneel

Pentair zwembadpomp besteld aan een topprijs, helaas had deze een beetje transportschade (pootje was afgebroken). Ik kon dit zelf maken maar kreeg toch een fikse korting op mijn volgende bestelling. Alle communicatie verliep snel en proffesioneel.

Perfecte service en advies, gewoon top!

Al uw vragen worden deskundig en snel beantwoord. Alle materialen worden snel en overzichtelijk aangeboden. Heel vriendelijke en persoonlijke service op maat met kennis van zaken!

zeer aardige,hardwerkende en vriendelijke jongens !

Buizenstelsel is snel en vakkundig opgebouwd,beter als het ooit geweest is in de afgelopen 35 jaar.Voor mij ziet het eruit als een industrieel kunstwerk.

snel en kundig

Een storingsmelding in het roldek, waarbij APP snel in actie kon komen. De monteurs waren vriendelijk, servicegericht en kundig. Al met al hebben ze ook nog even een snelle scan van de rest van de installatie gedaan. Al met al zeer tevreden met de geleverde service

Hoog service gehalte met de juiste informatie

Snelle service en juist en deskundige advies op al je vragen.

Jeroen is een man met kennis van zaken

Ik heb reeds voor eerdere zaken kontakt gehad met Jeroen,denkt erg goed mee en geeft juiste info en advies

Goed advies, afspraken worden nagekomen en mooi (grijs gemêleerd) zwembad.

Tijdens het eerste gesprek met Jeroen in de showroom een Roosendaal liep alles erg soepel en relaxed; goed geluisterd naar onze wensen, goede voorlichting, relaxte omgeving en de offerte werd ter plaatse gemaakt terwijl wij van ons drankje konden genieten. Met name zeer content dat wij niet gekozen hebben voor de standaard kleuren folie (wit of blauw) maar voor de "grijze relieffolie", het geeft het zwembad zeker extra cachet. Ook complimenten voor het technische team (zowel bouwkundig als technisch) en de after sales!. Wij hebben afgelopen zomer heerlijk kunnen genieten van ons zwembad!

Kundig bedrijf met een uitstekende service en fijne monteurs.

Correcte communicatie

Ik had een winterhoes warmtepomp besteld en betaald. Petra heeft me laten weten dat die pas in januari 2022 kan geleverd worden. Ik kreeg de kans mijn bestelling te annuleren. Heb ik niet gedaan. Nu hopen dat de levering asap kan geschieden. Dank en groeten, Rik Vande Velde

Vriendelijke, enthousiaste professionals

Ik heb een aantal spullen besteld en ontvangen en ben zeer tevreden. Voorafgaand aan de koop ben ik in de showroom geweest (Mandy en Jeroen gesproken). Alle medewerkers zijn enthousiast en deskundig en delen graag de kennis. Zelfs een e-mail later op de avond wordt nog even vriendelijk en passend afgehandeld (door Colin).

Uitmuntende service

Zoveel tijd voor ons genomen en overal in meegedacht. Daarnaast ook nog een erg fijn contact. Top

Top service !

Top service !

zeer slecht

Ben in totaal 8 maanden bezig geweest om een renovatie van mijn zwembad te laten uitvoeren door de firma APP dit zwembad is een aantal jaar geleden door APP geleverd. In totaal zijn ze 4 afspraken voor montage/renovatie niet nagekomen. Een aantal weken geleden een klacht ingediend per post, ook daar is geen enkele reactie op gekomen

Super service na verkoop door Colin

Een te lichte warmtepomp vlot vervangen door een zwaardere, bijhorende winterhoes kosteloos naverzonden

Niet heel goed

Op de site word aangegeven 1 tot 3 dagen levertijd, bijna een week later nog niks bezorgd of gehoord van het bedrijf, mail gestuurd, uiteindelijk gebeld, zeggen ze het was niet op voorraad, ze hadden het net pas besteld, terwijl we bijna een week verder zijn, en word het eind van de week pas geleverd.. nee wij zijn er echt niet tevreden over.

Goede correcte service

Levering perfect aangekomen

Zeer behulpzaam!

We zijn super goed geholpen. Altijd vriendelijk, zeer snelle reactie en ons probleem volledig opgelost met een simpele aanpassing!

Belder 40

4704 RK Roosendaal

0031 (0) 165 393 913

Over DeZwembadSpecialist.nl

De zwembadspecialist is de webshop van APP A Perfect Pool. APP is de specialist op het gebied van zwembadbouw en alle benodigdheden hiervoor. Kom een langs in onze showroom in Roosendaal, Noord-Brabant.