Laden reviews...
Laden reviews...
512 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Anmeldelserne viser generelt en positiv oplevelse med hurtig levering, omhyggelig emballage og pålidelig service. Kunderne værdsætter klar produktinformation og det brede udvalg. Flere anmeldelser fremhæver god værdi for pengene og venlig kommunikation. Samlet set føler kunderne sig trygge ved at bestille og vender tilbage.
Ik koop al een aantal jaar bij Puur Mieke. Supersnelle levering en als ik een vraag heb altijd snel en vriendelijk antwoord
Beveelt aan
26 January 2020
Kirsten
Assendelft
De bestelde producten zijn met zorg en liefde verpakt.
Beveelt aan
26 January 2020
Hannah
Oostkapelle
Goede service en snelle levering met een persoonlijk geschreven kaartje heel attent.
Beveelt aan
26 January 2020
Anne Marie
Capelle aan den IJssel
Voor het eerst een bestelling gedaan. Snelle levering, gewoon prima! Een handgeschreven persoonlijk kaartje bij de bestelling vond ik erg verrassend en is zeer gewaardeerd. Ik voeg Puur Mieke toe aan mijn betrouwbare websites.
Beveelt aan
26 January 2020
Margaret
Enkhuizen
Producten zijn uitstekend, en de verpakking is geweldig mooi. Van papier uiteraard 👍🏻 Levering is snel.
Beveelt aan
26 January 2020
Louise
Landgraaf
Ik ben blij met producten die ik heb bij jullie gekocht Alles netjes ingepakt en hoge kwaliteit! Dankjewel
Beveelt aan
26 January 2020
Jsnusz
Harderwijk
Netjes verpakt en snel geleverd
Beveelt aan
26 January 2020
Wilma
Capelle aan de ijssel
goede kwaliteit van producten - kostprijs is goed - verzending is ontzettend snel en correct - zeer fijn om altijd een persoonlijke berichtje te ontvangen - ten zeerste aan te raden Enige puntje dat alles nog kan verbeteren: vroeger werden er kleine staaltjes toegevoegd en zo leerde je nieuwe producten kennen en was de drempel lager om z'n onbekend product te bestellen. Nu worden er geen stalen meer meegestuurd, zelfs indien je voor veel geld besteld.
Beveelt aan
26 January 2020
Daisy
België
Ze doen wat ze beloven.
Beveelt aan
26 January 2020
Petra
Nootdorp
snelle verzending en keurig verpakt
Beveelt aan
24 January 2020
Christina
Etten-Leur
Goed verzorgd, Leuk, persoonlijk handgeschreven kaartje er bij (Vivian)! Prachtig initiatief!!
Beveelt aan
24 January 2020
Bea
Doetinchem
Ben zeer tevreden met deze keuze,mooie website,ben zeer tevreden over de snelle levering en het betaalgemak. Ook ben ik zeer tevreden over het product. Dit is een aanrader.
Beveelt aan
24 January 2020
klaas veldman
Ter Apel
Vit. D3 had ik al besteld en dat beviel me zo goed dat ik niet verder zoek. Psyllium en lijnzaad is nog in de verpakking. Het is de eerste keer dat ik wasnoten gebruikt heb. Ik vind het zeer aangenaam in gebruik. Ook goed voor de natuur; een bedenking: het komt wel van erg ver.
Beveelt aan
23 January 2020
Veronica Van Ger
Brussel
Mooie producten, snel geleverd. Ik ben heel blij..........
Beveelt aan
23 January 2020
Martine
Bos
Vandaag besteld, de volgende dag ontvangen, tip top in orde ! Goede producten en bediening !
Beveelt aan
23 January 2020
Jenny
België
Heel tevreden over de snelle levering en de manier waarop alles verpakt is. Ben uiteraard ook heel tevreden over de producten zelf. Dank U wel !!!
Beveelt aan
23 January 2020
Nicole
Mol
Fijn spul. Netjes ingepakt. Snelle levering. Leuk en attent kaartje toegevoegd.
Beveelt aan
22 January 2020
Trudy
Houten
Geweldig product , wat goed ingepakt was . Snelle levering en leuk persoonlijk kaartje toegevoegd . Top 👍
Beveelt aan
22 January 2020
Fritz
Kerkrade
Snelle service en goede communicatie over de levering
Beveelt aan
22 January 2020
Rein
Haaksbergen
Fijne snelle levering met een persoonlijke touche in de vorm van een handgeschreven kaartje! Een goed product, denk ik, zie na een paar dagen gebruik nog niet echt een overduidelijk verschil. Wel heb ik het idee dat de olie met name voor de huid onder mijn ogen en de huid van mijn ooglid er goed op reageert. Waarschijnlijk zal ik het wat langer moeten gaan gebruiken om het verschil te kunnen gaan waarnemen.
Beveelt aan
21 January 2020
Petra
Leiderdorp
MCT olie prima. Gezichtsverzorgings producten vallen mij tegen.
Beveelt aan
21 January 2020
Astrid
Stoit
Wat ik fijn vind is dat er geen onnodige verpakking is. Niet van het gekochte product als de voor de verpakking voor het verzenden. Fijn dat zij hier aandacht aan besteden.
Beveelt aan
21 January 2020
Judith
Oosterhout
Tip gekregen om de bouillon voor mijn zelfgemaakte soepen bij Mieke te bestellen, dit gedaan en nog wat andere producten besteld. Producten zijn snel geleverd, keurig ingepakt en voorzien van een aardig zelfgeschreven kaartje. Eerlijke producten zonder toegevoegde rommel.
Beveelt aan
21 January 2020
Corina
Castricum
Gisterenavond besteld, vanmiddag al in huis. (Belgie) Bedankt!
Beveelt aan
21 January 2020
Griet
Belgie
.
Beveelt aan
21 January 2020
Marty
Reusel
Schutboom 2 B
5427 CG Boekel
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven