Laden reviews...
Laden reviews...
510 Bewertungen in den letzten 12 Monaten
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Die Bewertungen zeigen überwiegend positive Erfahrungen mit schneller Lieferung, sorgfältiger Verpackung und zuverlässig Service. Kunden schätzen klare Produktinformationen und das vielfältige Angebot. Mehrere Bewertungen heben ein gutes Preis-Leistungs-Verhältnis und freundliche Kommunikation hervor. Insgesamt fühlen sich die Käufer beim Bestellen sicher und kehren gerne zurück.
Bij Puur Mieke vonden we eindelijk chocolade waar we tegen kunnen! Het is zo fijn om thema-chocola voor de kinderen te kunnen kopen en zo ook een chocoladeletter in hun schoen te kunnen doen. De chocola is zeker een stuk prijziger, maar het is het waard. Er is zoveel te halen bij Puur Mieke. Er zijn nog vele andere food en non-food artikelen die gericht zijn op duurzaamheid en respect voor de natuur. Fijn! Het persoonlijke kaartje erbij vind ik erg attent :)
Beveelt aan
22 November 2019
Tamara
Delft
Snel geleverd met handgeschreven kaart erbij. Ik hou ervan :)
Beveelt aan
22 November 2019
Miranda
Volendam
Heel blij met mijn eerst bestelling. Baar mijn idee supersnel gekeverd. Omdat Mieke vond dat het niet snel genoeg was werd ik ook nog eens verrast met een Superleuk cadeautje. En een leuke bedank kaart met mijn naam. echt heel leuk en persoonlijk, dank je wel Mieke.
Beveelt aan
22 November 2019
Lia
Hoorn
Mooie producten met een snelle levering en een persoonlijke note
Beveelt aan
22 November 2019
Chandra
Haarlem
Prettig, direct contact en een leuk persoonlijk briefje bij de bestelling.
Beveelt aan
22 November 2019
Monique
Hallum
Bestelling was iets later maar is netjes afgehandeld toen ik erover belde. En wat een verrassing ! een extra cadeautje van Suits. Dank jullie wel.
Beveelt aan
22 November 2019
J. Meijer
Purmerend
super service zowel voor bestellingen als levering
Beveelt aan
22 November 2019
els
Halle
Altijd snelle levering en persoonlijke service.
Beveelt aan
22 November 2019
DA
Ureterp
Op maar weinig sites kun je de beste cocos olie van de Witte Parel bestellen. Naar mijn weten de enige die goed is samengesteld. Daarnaast goede andere producten, zonder plastic verpakkingen en volgende dag al geleverd. Super!
Beveelt aan
20 November 2019
Koen
Cuijk
Snelle levering en milieu vriendelijk verpakt
Beveelt aan
20 November 2019
Gea
Veendam
Mede door Monique vd Vloed heb ik bij Mieke besteld. Fijne site ook! Oh.. en het persoonlijke kaartje handgeschreven is ook heel leuk. Alleen is mijn naam geen Benno 😂 Hartelijke groet. Ariëtte
Beveelt aan
20 November 2019
Ariëtte
Rosmalen
Goede site, vlotte levering, fijne produkten
Beveelt aan
19 November 2019
Henk Roozemond
Sdijk
Ik heb mede door de goede beoordeling bij Monique dit flesje gekocht. Leuk met persoonlijk kaartje!
Beveelt aan
19 November 2019
G
Kootwijkerbroek
Snelle levering, leuk het proefzakje koffie & het persoonlijke kaartje !
Beveelt aan
19 November 2019
Wendy Dirkx
Meerkerk
Snelle levering, fijne producten, goede service; snel en volledig antwoord op mijn vragen.
Beveelt aan
18 November 2019
Margriet
Bergambacht
Ik had 2 flesjes Bakuchiol besteld. De dag er na al in huis met een persoonlijk kaartje en een proefje van de cafeïnevrije koffie van Chikko! Heel leuk! Over de olie kan ik nog niks zeggen want die gebruik ik nu pas enkele dagen.
Beveelt aan
18 November 2019
Louise
Limburg
Ik heb een flesje bakuchiol olie besteld, dit is snel geleverd met een persoonlijk kaartje wat ik erg leuk vindt! Over de olie kan ik nog niet veel zeggen na 2 dagen gebruik, maar het voelt fijn!
Beveelt aan
18 November 2019
Marijke
Almelo
Het is altijd lastig om dieetspullen te vinden voor de kinderen. Onze plaatselijke natuurwinkel heeft ineens een ander assortiment. Op het internet vond ik jullie en de volgende dag had ik het in huis. Helemaal goed.
Beveelt aan
18 November 2019
Annelies
Wijchen
Ik had in eerste instantie 2 flesjes besteld. Binnen een paar dagen ook netjes geleverd, voorzien van een leuke persoonlijke kaart. Helaas bleek 1 flesje bij aankomst kapot te zijn waardoor de olie voor een groot deel uit het flesje gelekt was. Klantenservice gemaild en ik ben zeer tevreden over de manier, de snelheid en vriendelijkheid van afhandelen. Team Puur Mieke bedankt voor jullie goede service!
Beveelt aan
18 November 2019
Fabienne
Limburg
ik was aangenaam verrast: snelle levering, heel mooi verpakt en met een persoonlijk kaartje. De lippenstift en lippenpotlood zijn zeer aangenaam in gebruik en net de kleur die ik in gedachten had. dus ik was super blij. De olie ben ik pas aan het gebruiken en voelt zeer aangenaam aan op de huid. Bedankt! alles was perfect!!! lieve groetjes, Thérèse
Beveelt aan
18 November 2019
Thérèse
Maasmechelen
Mijn dochter van 5 heeft een tarwe-en geraffineerde suiker vrij dieet. Maar wil natuurlijk wel snoepen met Sinterklaas. Bij puur Mieke een mooie (en lekkere) chocolade Sinterklaas gevonden. Jippie! Het bestellen ging makkelijk en ik kon zelf een bezorgdatum en tijd uitzoeken. Ideaal! Het pakje werd zorgvuldig verpakt verzonden met een persoonlijk kaartje en een attentie erbij. Hoe leuk is dat!
Beveelt aan
18 November 2019
Sanne
Middelburg
Vlugge afhandeling bestelling, mooi verpakt en handgetekend kaartje bijgevoegd.
Beveelt aan
18 November 2019
Marnix
Belgie
Ik heb wasnoten, 3 bamboe tandenborstels, biologische kaneel en Keltisch zeezout gekocht. Ik had het de volgende dag al in huis en toen ik het open maakte zag ik als eerste een kaartje persoonlijk aan mij gericht en dat vond ik zo leuk. Met de wasnoten heb ik mijn haar gewassen en dat ging goed, ik heb er nog niet mee gewassen, dus ik weet nog niet of ik daar tevreden mee ben, ik vond het wel jammer dat zo een mooi natuurproduct in plastic was verpakt. Het Keltisch zeezout daar heb ik een Sole mee gemaakt. Het zag er goed uit, ik gebruik het al jaren, maar dit is de eerste keer dat ik het bij Puur Mieke heb besteld. Ik vind het fijn dat ik nu biologische kaneelpoeder kan kopen. De bamboe tandenborstels poetsen prima, voor mij geen plastic borstels meer. Ik ben blij met mijn bestelling, dus van mij krijg je een 10. Dank U wel voor de vriendelijke service. Hartelijke groetjes van Lya.
Beveelt aan
17 November 2019
Lya
Rotterdam
Alsnog de extra korting van 40 € ontvangen op de airfryer. Ikhad daar zelf niet aan gedacht u echter wel. Geweldig. Airfryer is prima maar heb echter nog geen ervaring met het gebruik ervaren, pas een week in mijn bezit.
Beveelt aan
17 November 2019
Louis
Hilversum
Ik had de Montana airfryer XXL besteld, 2 dagen later kon je flinke korting krijgen. Ik had hier een opmerking over geplaatst op Facebook (niet boos hoor maar meer met een beetje zelfspot). Ik kreeg de Airfryer alsnog voor de aanbieding, dat vond ik echt geweldig. De levering was snel en met een persoonlijk kaartje.
Beveelt aan
17 November 2019
Simone
Groningen
Schutboom 2 B
5427 CG Boekel
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven