prima en correct

de uitleg van website is ok en bestellingen op tijd geleverd!

Heerlijke pure producten

Breed assortiment met pure producten. Heerlijk en een aanrader!

Iets vergeten te bestellen zondagavond. Maandagochtend contact opgenomen met klantenservice en er werd direct actie ondernomen. Hier is de klant nog echt koning.

Zo fijn dat ik mijn nano zink - die zit in een glazen fles van 1 liter - ontving in een grote doos en heel goed gewikkeld was in dik papier. Ik had het zelf niet beter kunnen doen! En redelijk snel ontvangen na het bestellen. Peggy bedankt!

snelle levering, ook in buitenland

Uitstekende service en goede communicatie. Ik ben tevreden over de producten en geleverde service.

De bestelling ging gemakkelijk, levering optijd. De verpakking netjes en zorgvuldig. Afhandeling van een probleem, netjes en snel. De producten zijn lekker, je proeft het verschil. Dit bedrijf raad ik iedereen aan. Romana

Duidelijke website en snelle levering.

Als je bij Puur Mieke besteld weet je zeker dat het goed en is. De website is overzichtelijk en een snelle levering.

Alles in orde en ook de gedroogde vijgen zeer vers goed ingepakt goed verzorgd

Het is niet de eerste keer dat ik bij PUURMIEKE bestel en het is altijd in orde TOPPIE

Supersnelle levering

Goede communicatie en super snel geleverd.

Geweldig super service

Top goede kwaliteit en info.over de producten en een snelle levering .

Goede levering en keurig verpakt, erg tevreden over de producten en leuk het persoonlijke kaartje erbij. Ik ben erg tevreden over alles.

prima bezorging

ik zou een gratis reep chocola ontvangen, maar niks gezien.. verder prima

Slecht

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen.

Beste Ewa, Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Wat enorm vervelend te lezen dat je je bestelling niet hebt mogen ontvangen. We hebben direct contact opgenomen met onze Pakketbezorger PostNL om het te laten uitzoeken waar je pakket is gebleven. Vanuit Puur Mieke hebben we je een bericht gestuurd om tot een oplossing te komen. We wensen je namens Puur Mieke een hele mooie dag toe.

Snelle levering en snelle reactie op vragen.

Ik kwam per toeval op haar site en ben erg tevreden over de snelle levering en snelle antwoorden op mijn vragen.

Heel snelle binnen komen.

Ik vond goed voor mensen denken anderen en maken natuurlijk voeding. Dan ben ik blij mee alla lekker en gezond.

Gewoon goed

Ik bestel regelmatig verschillende dingen bij Puur Mieke. Gewoon goed qua assortiment, kwaliteit en de snelle levering.

Oké

Fijne en professionele begeleiding bij vraag

We hadden een vraag welke magnesium in welke vorm voor ons het beste was en redelijk betaalbaar. Door een professionele medewerker zijn we wijzer geworden , hebben een juiste dosering in een betaalbare tablet van eigen merk , top!

Fijne winkel met goede producten

Ik vind er mijn vertrouwde producten en ook regelmatig nieuwe interessante ontdekkingen.

prima produkten en service

prima produkten en service

Perfecte producten en een snelle correcte levering

De bestelde producten met de beschreven toelichting bevallen uitstekend.

Top producten en top geleverd!

Top producten en heel goed verpakt en snel geleverd!

Snelle levering van duurzame producten, duurzaam verpakt ook!

Super fijne webshop!

Zoveel keus uit heerlijke lactosevrije producten, fijn dat er met alle allergenen rekening wordt gehouden.

Fijn

Puur Mieke heeft een fijne website, met een mooie kwaliteit aan natuurlijke middelen! De levering is bijzonder snel en alles ziet er prachtig uit!! Een aanrader als je van natuurlijke en onbewerkte middelen houdt.

Schutboom 2 5427 CG Boekel