Vakkundig en eerlijk advies

Bij Mobile Repair Solutions Sittard gekomen met een waterschade toestel: Samsung J7. Toestel zelf werkte nog, alleen aanraken van scherm geeft geen reactie. Reparatie van scherm was economisch niet haalbaar. Door vakkundige hulp van Mobile Repair Solutions alsnog een (zeer goedkope) oplossing gevonden waardoor ik nu alle data er vanaf kan halen zonder hoge kosten te maken. Indien nodig, ga ik zeker opnieuw op bezoek!

Snel en goed geholpen met nieuwe batterij

Geweldig geholpen

Even met kleinkinderen naar binnen geweest omdat Ik dacht dat van mijn IPhone de oplaadstekker defect was. Probleem heeft eigenaar zaak meteen opgelost, door stofvrij te maken­čĹŹ. Kleinkinderen hebben van snoepjes genoten. Prima!

TOP

Geweldig goede ervaring; ik had een of ander aan de telefoon verkeerd gedaan waardoor hij ineens op spraakherkenning (of zoiets) stond en niet meer reageerde op de toetsen. Dit is snel en zeer vakkundig opgelost en, alhoewel ik absoluut wilde betalen en een rekening heb gevraagd, mocht ik niets betalen omdat dit valt onder "service". De telefoon is niet eens daar gekocht!!!!!!!!!!!!! Met meer van deze vriendelijke mensen zou de wereld er een heel stuk mooier uitzien.

Op en top klantvriendelijk

Goed advies, nieuwe batterij snel besteld en daarna snel geholpen, vriendelijk en een lekker snoepje toe.

Zeer service & klant gericht

De oplaad en audio connector van mij iPhone 7 functioneerde niet goed. In de winkel kreeg ik uitleg over de mogelijkheden. Uiteindelijk kon de connector eenvoudig gerepareerd worden. Ongevraagd kreeg ik een aantal bruikbare tips mee. Waar ik al rekening hield met het vervangen van de connector met bijbehorende kosten, ging ik tevreden de winkel uit met een substantieel lager bedrag. Mooi meegenomen !

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer vriendelijke en betrouwbare jongeman, veel vakkennis, ondanks dat ik besloten heb om mijn telefoon niet te laten repareren bleef hij even behulpzaam, heeft me zelfs geholpen om belangrijke data terug te halen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Hele eerlijke medewerker die je eerst informeert en tips geeft om, in ons geval een accuprobleem, te kijken of dit wel het probleem is. Heldere communicatie en prijs vooraf bekend. Snelle service, binnen 45 minuten gereed. Garantie en nazorg weet ik nog niet, hoop ik ook niet nodig te hebben.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Betrouwbaar Eerlijk Kundig Vriendelijk

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Dit bedrijf is erg klantgericht en heeft een grote kennis van zaken. Reeds enkele malen heeft hij mij met, een voor mij, groot probleem geholpen zonder hiervoor een rekening te laten betalen. Dit alles onder het mom van: "service voor de klant". Absolute topklasse!!!!

Pluspunten

Wat een topper deze Riny. Ter plekke schoonmaken van mijn toestel en connectors waardoor reparatie helemaal niet nodig bleek. En dat kostenloos! Eerlijk en betrouwbaar! Niks dan lof.

Niks dan lof voor deze held

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Zeer vriendelijk en correct in het nakomen van afspraken!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Gebroken scherm van Iphone 5C. Scherm is vervangen. Snelle service en veel goedkoper dan de reparatie bij de IPhone store.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer snel en vakkundig geholpen geworden !!! Hele goede service super tevreden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

goede service, vriendelijk en goede prijzen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mijn Huawei P9 is zojuist gemaakt geworden. Het vervangen van het onderdeel was mogelijk, maar er werd ook een optie gegeven om het onderdeel na te kijken, wat zorgde voor een goede en goedkopere reparatie. Ik werd heel vriendelijk aangesproken en geholpen, de reparatie duurde een half uurtje. Een goede aanrader.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Uiterst vriendelijk, deskundig en snel geholpen. Vooraf prijsindicatie, prima! Deskundige uitleg. Sfeer in zaak prima, wachten in zaak geen enkel probleem, er is koffie en lectuur! Uitermate tevreden!

Bedrijf was voor mij onbeken din Sittard, ben door concurrent Apple Store naar deze winkel verwezen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Beeldscherm van IPhone was kapot. Binnen 30 min (zonder afspraak) was scherm vervangen. Duidelijke informatie en prijs afspraken gemaakt. Heldere communicatie.

Geen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Iphone 7 scherm was kapot. Binnen no time laten maken bij Mobilerepairsolutions. Top kwaliteit, waardoor de kosten het dubbel en dwars waard zijn! Daarnaast heeft Riny me goed geïnformeerd en geadviseerd, dus een top service, erg betrouwbaar en klantvriendelijk. Zeker een aanrader!

Geen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

We hebben van te voren even gebeld en daar werd in een duidelijk en kort gesprek uitgelegd wat er moest gebeuren. En bij aankomst stond ik na een half uur weer buiten.

Helemaal geen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zonder veel blablablabla gewoon gemaakt en bellen maar