Mij iPhone was ongelukkig gevallen en het scherm was stuk. Het reageerde niet meer op aanraken, verder functioneerde de telefoon gelukkig wel nog. Riny heeft mij telefoon snel en vakkundig van een nieuw scherm voorzien. Ik ben er blij mee!

Duidelijke en snelle actie op een defect iPhone XS scherm.

Mijn iPhone XS scherm reageerde niet meer. Het toestel functioneerde verder nog wel. Een duidelijke en snelle diagnose gesteld. En na akkoord op de kosten, een snelle reparatie, in de vorm van een nieuw scherm uitgevoerd. Prima service.

Uitstekend! Super service

Wederom Top zaak! Goede service vriendelijk personeel En top kwaliteit Echt een aanrader !

Geweldige service

Wat een goede service! Speaker samsung S9 edge defect. Schoongemaakt, kon er op wachten. GEEN kosten. Superrr blij. Dank je wel

Ook het vervangen van een door mij bij de fabrikant gekochte accu van een los navigatiesysteem werd zonder extra kosten uitgevoerd. Waarvoor chapeau.

Zeer vakkundige reparatie en zeer correcte afhandeling.

Vandaag het defecte mobieltje van mijn zoon opgehaald , zeer vakkundig en super netjes gerepareerd. Hele nette en correcte omgang met de klant. En dit alles ook nog voor een hele fijne prijs.

Vakkundig en eerlijk advies

Bij Mobile Repair Solutions Sittard gekomen met een waterschade toestel: Samsung J7. Toestel zelf werkte nog, alleen aanraken van scherm geeft geen reactie. Reparatie van scherm was economisch niet haalbaar. Door vakkundige hulp van Mobile Repair Solutions alsnog een (zeer goedkope) oplossing gevonden waardoor ik nu alle data er vanaf kan halen zonder hoge kosten te maken. Indien nodig, ga ik zeker opnieuw op bezoek!

Snel en goed geholpen met nieuwe batterij

Geweldig geholpen

Even met kleinkinderen naar binnen geweest omdat Ik dacht dat van mijn IPhone de oplaadstekker defect was. Probleem heeft eigenaar zaak meteen opgelost, door stofvrij te maken👍. Kleinkinderen hebben van snoepjes genoten. Prima!

TOP

Geweldig goede ervaring; ik had een of ander aan de telefoon verkeerd gedaan waardoor hij ineens op spraakherkenning (of zoiets) stond en niet meer reageerde op de toetsen. Dit is snel en zeer vakkundig opgelost en, alhoewel ik absoluut wilde betalen en een rekening heb gevraagd, mocht ik niets betalen omdat dit valt onder "service". De telefoon is niet eens daar gekocht!!!!!!!!!!!!! Met meer van deze vriendelijke mensen zou de wereld er een heel stuk mooier uitzien.

Op en top klantvriendelijk

Goed advies, nieuwe batterij snel besteld en daarna snel geholpen, vriendelijk en een lekker snoepje toe.

Zeer service & klant gericht

De oplaad en audio connector van mij iPhone 7 functioneerde niet goed. In de winkel kreeg ik uitleg over de mogelijkheden. Uiteindelijk kon de connector eenvoudig gerepareerd worden. Ongevraagd kreeg ik een aantal bruikbare tips mee. Waar ik al rekening hield met het vervangen van de connector met bijbehorende kosten, ging ik tevreden de winkel uit met een substantieel lager bedrag. Mooi meegenomen !

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer vriendelijke en betrouwbare jongeman, veel vakkennis, ondanks dat ik besloten heb om mijn telefoon niet te laten repareren bleef hij even behulpzaam, heeft me zelfs geholpen om belangrijke data terug te halen.

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Hele eerlijke medewerker die je eerst informeert en tips geeft om, in ons geval een accuprobleem, te kijken of dit wel het probleem is. Heldere communicatie en prijs vooraf bekend. Snelle service, binnen 45 minuten gereed. Garantie en nazorg weet ik nog niet, hoop ik ook niet nodig te hebben.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Betrouwbaar Eerlijk Kundig Vriendelijk

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Dit bedrijf is erg klantgericht en heeft een grote kennis van zaken. Reeds enkele malen heeft hij mij met, een voor mij, groot probleem geholpen zonder hiervoor een rekening te laten betalen. Dit alles onder het mom van: "service voor de klant". Absolute topklasse!!!!

Pluspunten

Wat een topper deze Riny. Ter plekke schoonmaken van mijn toestel en connectors waardoor reparatie helemaal niet nodig bleek. En dat kostenloos! Eerlijk en betrouwbaar! Niks dan lof.

Niks dan lof voor deze held

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Zeer vriendelijk en correct in het nakomen van afspraken!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Gebroken scherm van Iphone 5C. Scherm is vervangen. Snelle service en veel goedkoper dan de reparatie bij de IPhone store.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer snel en vakkundig geholpen geworden !!! Hele goede service super tevreden

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

goede service, vriendelijk en goede prijzen.