Prima, goede verzending mooie kwaliteit

Ik had eerst contact met de service afdeling, deze gaven mij de juiste informatie en daardoor heb ik de artikelen gekocht. Ze waren prima en dragen top

Altijd goed

Komt altijd goed verzorgd aan, dus bestel met een gerust hart. Al is het stiekem wel leuker om in de winkel zelf te struinen.

Prachtige jurk

Ik ben verkocht. Een prachtige jurk. Sluit mooi aan. De levering duurde iets langer dan ik gewend ben, 4 werkdagen. En de weekend er over heen. Maar ondanks dat vind ik dat wel het wachten waard!

Leuke truitjes van collectif, prima dienstverlening

Zeer positief

correct, mooi verpakt

Op tijd geleverd, mooi verpakt. Zoals op foto

zeer goed

Alles tip top

Ik woon in België en moet 5 euro verzendkosten betalen om mijn pakket terug te sturen naar België

Bij bijna al de sites waar je tegenwoordig iets online kunt kopen zijn er geen retourkosten. Dit weerhoudt mij ervan om nog eens iets van deze site te bestellen en ik zou hem hierdoor ook bij niemand aanbevelen ondanks de snelle verzending en vriendelijkheid bij de helpdesk.

Snelle levering. Goed begeleid met info over de mail. Leuk verpakt in een stevige doos. Het leek net of ik een kadootje had om uit te pakken.

Altijd goed bij Succubus!

Ik slaag altijd bij Succubus, goede maattabellen en goede service!

Alles perfect

Zoals altijd alles inorde, snelle verzending, mooi verpakt !

superservice en kwaliteit

mijn prachtige jas was er heel snel, met zorg en liefde ingepakt. Het was echt een kadootje voor mij. De kwaliteit is zeer goed

Alles perfect! Service en product.

Als een feestelijke cadeautje ingepakt. En de broek is zo mooi!!

Zeer tevreden over de snelle en correcte service.

Dit was mijn eerste aankoop bij jullie bedrijf en ik was enorm verrast van de snelle service. Ook de verpakking was echt geweldig! Kortom zeker een aanrader! Bedankt voor de uitstekende service.

Alles naar wens

Snelle levering!

zalig!!!

De kledij is met zoveel zorg ingepakt zoals een echt cadeautje dat het superfijn is om je pakje open te doen!! een intens momentje van geluk!!

Super klantvriendelijk

Snelle reactie na internet bestelling. Super leuk geholpen in de winkel. Winkel is echt een aanrader om te bezoeken, zoveel keuze

Great

I ordered 2 bathing suits but didnt fit me, I think the measures were not ok. Great quality of the clothes and excellent customer service.

fantastisch

prachtige kleding en de volgende dag in huis.

Had een jasje van Collectif besteld.Heb dit jasje al in een andere kleur. Dus precies dezelfde maat besteld, maar het viel een maat groter uit. Vreemd toch? Dus terug gestuurd, toch jammer van de kosten. Afwikkeling prima! Misschien bestel ik hem nog kleiner.

Ziet er mooi uit .Een echt cadeautje.Mooi verpakt

Snelle levering en mooi ingepakt

Fijne webshop. Snelle levering. Mooi ingepakt. Een kadootje voor mezelf.

Gewoon goed , zoals altijd!

Topservice

Zeer vriendelijke klantendienst, doen altijd wat ze kunnen om te helpen

Perfecte ervaring

Bestellen ging makkelijk en de jurk die ik gekocht heeft was in Nederland alleen nog bij Succubus verkrijgbaar. Heel blij mee :) De levering was zoals vermeld en was met zorg verpakt. Dank voor de goede service!

Snel ontvangen, heel mooi verpakt, product in orde!