Fijne shop!

Fijn contact via de e-mail/klantenservice en snelle levering. Goede kwaliteit wat betreft de items.

Voor herhaling vatbaar

Snelle levering, aandacht besteed aan het inpakken, hele leuke fijne sandaaltjes

Heel toffe kleding!

Snel, correct, zeer netjes, positive vibes

Zeer positief maat zat perfect (kon je wel niet uit de reviews halen want sommige mensen zeiden groter bestellen best en anderen dan weer kleiner). Verzorgde verpakking met button lieveheersbeestje voor extra positieve vibe en feel good.

Mooie selectie kleding, prachtig ingepakt.

Snelle service, mooi aanbod.

Prima site, snelle levering, duidelijke maatvoering. Niets op aan te merken!

Ik heb mijn geld nog niet terug.

Ik vond de jurken leuk, maar beetje te groot. Ik heb ze allang weggestuurd, maar ik vind dat ik erg lang moet wachten op het terugstorten van mijn geld.

Super Snelle Levering en Mooi Verpakt!!

Hele mooie en unieke items! Ik was heel blij met mijn bestelling die super snel en schattig verpakt aankwam! Ik ga zeker nog eens bestellen bij jullie!

Heel aangenaam

Snelle opvolging via mail van een probleem. Correcte afhandeling. En een zeer snelle levering van kwaliteitskledij. Ik ben zeer tevreden en raad iedereen deze winkel/site aan.

Altijd fantastisch!

Wanneer het roze doosje aan mijn deur toekomt weet ik het al: Joepie! Altijd realistische foto’s, de beste prijs en supersnel verzonden. Hier een heel tevreden klant ❤️

Supersnelle levering en ook nog mooi ingepakt

Zeer positief snelle levering en mooie verpakking

Fijne webshop

Mooie kleding en mijn retour was snel verwerkt. Ik zal hier zeker vaker iets bestellen. Aanrader !

Super!!!

Mooie pasvorm van de rok, maat is perfect, prachtig vallende stoffen ,goed afgewerkt en mooi en zorgvuldig ingepakt! Ik heb al heel wat jurken en rokken van jullie in huis en deze was zeker niet de laatste .

Snelle levering. Met zorg verpakt.

leuk aanbod en super service

Altijd leuk om de site te kijken, de service is super snel en goed verzorgd.

goede kwaliteit

zit fantastisch

Perfecte service, snel verstuurd, top!

Supersnelle levering in een persoonlijke verpakking. Een prachtig cadeautje voor jezelf! Een genot om uit te pakken :)) Kleding van goede kwaliteit, het paste en stond leuk, wat wil je nog meer?

Bestelling erg snel geleverd.

Retour sturen vind ik n heel gedoe, etiket en retourformulier moet geprint, als dit niet kan betaal je 7.25 euro ipv 5 euro. Zou fijn zijn als beide labels al zijn toegevoegd. Pakketten zagen er wel heel verzorgd uit, maar vanwege t gedoe met retour sturen zal ik niet meer bij jullie bestellen. Niet iedereen heeft een printer….

Snel en komt als cadeau thuisgebracht.

Super fine site!

veel verschillende stijlen te vinden. Heel handig en fijn voor elk moment en gelegenheid.

Echt tevreden.

Chic vintage kleding en supersnelle verzending.

De bestelling werd snel geleverd. Voldoet aan de verwachtingen.

Ik wil die broek niet meer afdoen... :-)

Goede stof ! Zit zalig

Geweldige service, vriendelijk, geduldig en vooral meedenken met de klant!

Uitstekend, vooral afspraken worden nagekomen, wat heel fijn is voor diegene die aan de anderekant van de lijn is en bv niet direct "naast de deur wonen".