Ketting en oorknoppen zien er mooi uit. Bezorging was prima op tijd. Aan het pakje was aandacht besteed, zag er prima uit.

Zoals altijd tiptop inorde

Alles mooi op tijd geleverd met een lieve boodschap erbij en een handgeschreven smak! Super in deze tijden! Ik bestel er zeker nog bij!

Gave irregular choise laarzen gekocht . Waren snel binnen, leuke site 😉👍

Goed!

Is goed aangekomen. Het kledingstuk ziet er prachtig uit, zal hem zeker dragen.

Snel en opbeurend!

Zoals elke keer een prachtig pakketje mooi roze en een lief briefje, de inhoud ook prachtig verpakt. Superblij met mijn paarse tuinbroek!

Zoals gewoonlijk helemaal top , mooie verpakking, snelle verzending 👍🏻👍🏻👍🏻

uitstekend

snelle levering, leuk ingepakt ondanks dat het maar sokken waren en een leuk briefje erbij, het was net of ik een kadootje had ontvangen :.))

Snelle levering goede producten

Kleding was goed, goede staat, goede maat. Snelle levering. Heel tevreden.

Top dienstverlening met een persoonlijk briefje!

Super snelle levering met een persoonlijk briefje. Wat fijn in deze tijd, bedankt! Prachtige kleding van een mooie kwaliteit.

Alles prima in orde

Product was prima in orde, pastte goed en de verpakking was goed verzorgd met iets extras.

Zéér mooie collectie!

Eerste pagina bekeken

Geinige sokken

Beide dochters een set van 6 verschillende sokken cadeau gedaan. Vlot besteld, vlot bezorgd.

Goede kwaliteit

Mooie kleding van goede kwaliteit. Ik had zelf een mannen polo maat s(ben zelf een vrouw), een broek maat m en een brixton pet gekocht. Ik ben 1.60 en de broek was veel te groot voor mij. Die heb ik dus terug moeten sturen. Verder ben ik erg tevreden, was binnen 2 dagen bij mij bezorgd. Zeker aan te raden!

Helemaal zoals voorgesteld,perfect!

Snel,leuk ingepakt,leuke prijs...top.

Heel erg goed

Elke keer exellente service

Topservice elke keer bij elke bestelling Je wordt op de hoogte gehouden bij elke stap vd bestelling

Altijd fijne producten en snelle levering

Altijd fijne producten en snelle levering

Snelle en goede service

Tot nu toe altijd al heel tevreden geweest van de producten en de service. En altijd zo'n leuke pakjes om te ontvangen.

Een kadotje

Super snelle levering en de artikelen ingepakt als een kadotje. Leuk om te ontvangen, ik werd er helemaal blij van. De bestelde jurken passen perfect, maten komen overeen met de matentabel

Geweldige producten, geweldige service!

Super makkelijke website, veel keuze en vaak leuke acties. Ook de winkels zelf zijn leuk om te bezoeken en gezellig, hulpvaardig personeel. Wanneer ik een vraag heb wordt er snel en adequaat gereageerd. Top!

Een fijne online shop ervaring

Ik had een fijne online shop ervaring bij deze website. Groot aanbod, makkelijk dingen te vinden, veel betaal mogelijkheden en een snelle levering. Tevreden en ik bestel zeker nog eens hier!

Leuke webshop

Levering volgens afspraak

Leuke kleding en een continue vernieuwend aanbod!

Snelle bezorging en goede kwaliteit. Leuk aanbod waarbij er bijna dagelijks nieuwe items bij komen.

Mooie fijne kleding, echt mijn smaak.

Ik vind de kleding prachtig, kwaliteit is goed, maten zijn (voor mij) wat aan de krappe kant. Bestelling wordt keurig verzonden, erg mooi om te ontvangen.

De bestelling is zeer snel geleverd en zeer mooi ingepakt. Altijd fijn om te krijgen ook al weet je wat er in zit.