Niets dan lof

Of je nu winkelt op de site of in de winkel zelf, kwaliteit is wat de klok slaat. De kleding is super, de verzendingen zijn geweldig vlot (bestellen na 18:00 en het de volgende dag in huis krijgen?! Wat?!) en zo verzorgd ingepakt. Ik tel de dagen af tor mijn salaris binnenkomt en ik de volgende aankoop kan shoppen!

Mooie kleding, goede kwaliteit

Ben blij met m'n vestje en oorhangers

Altijd dik tevreden wanneer ik iets bestel, aanrader!

Prachtige collectif-mona-50s-shirt-donker-oranje mogen ontvangen! Ben er super blij mee.

Mooi verpakt, snel verzonden

Leuk product, snel ontvangen en met aandacht ingepakt. Heel tevreden!

Goede service en mooie pakketjes!

Altijd weer een cadeautje!

Goed en snel

Altijd snel en goede kwaliteit!

Snelle bezorging en mooie kwaliteit, zeer tevreden met mijn top!

Mijn bestelling was er binnen de beloofde tijd. Mijn bestelling was super mooi en verassend verpakt,het was een feestje om hem uit te pakken. Jurk ook zoals beloofd!

Snel

Fijn

Goeie zaak veel, assortiment

Super jurken, nette kwaliteit en betaalbaar. Ik koop hier regelmatig.

blij mee

altijd goed afgewerkt,goede kwaliteit stoffen het enige wat ik jammer vind,is dat met mijn 1m55 de jurken wel steeds te lang zijn,het is vooral gemaakt voor lange vrouwen

Mooie jurken, vallen klein

Ik had eennmaat groter nodig dan normaal, helaas niet meer vooradig...

Hoi M, Helaas verschillen de maten per model jurk en merk regelmatig en vallen de jurk die wij verkopen niet perse klein. Bij de meeste jurken staat er een artikel specifieke jurk maattabel met de het aantal cm's zoals door ons gemeten. Ik zou altijd adviseren om deze aan te houden bij het kiezen van de juiste maat. We krijgen regelmatig nieuwe voorraad, dus wie weet komt jouw maat binnenkort weer beschikbaar. gr het Succubus team

Fantastisch!

Prachtige kleding, schoenen en vele meer. Mijn kleed kwam toe op de correcte leveringstermijn. Heel mooi verpakt, heel leuk om open te maken. Heb net een 2de bestelling gedaan, een grotere. Hopelijk verloopt alles even vlekkeloos. Groetjes Nele

Mijn ervaring was of ïk in een snoepjes winkel liep. Als een kind zo blij met al deze mooie jurken, petticoat,schoenen en zoveel meer. De service was gewéldig , en de meest vriendelijk personeel. Niets was teveel. Ze zijn voor mij wel 6 keer het magazijn in gegaan, om te kijken voor een andere maat. En alles meezoeken. En de web bestellingen, zijn echt zo snel bij thuis geleverd. Mooi ingepakt en met zorg gedaan. Ik zeg FANTASTISCHE ERVARING EVER.

Snelle levering, goede kwaliteit

Ondanks de drukte ivm Corona had ik het pakketje al de volgende dag. Het openen van het pakketje is als het openen van een cadeautje. De kwaliteit van de petticoat was erg mooi. Zachte stof die helemaal niet vervelend voelt tegen de benen, dit ondanks mijn hoge gevoeligheid voor jeuk/kriebel/uitslag.

Geweldige producten, een cadeautje om te ontvangen

Onlangs een jurkje en een paar schoenen gekocht bij Succubus. De verzending is supersnel en verpakt als een cadeautje, je voelt je helemaal speciaal als je zoiets ontvangt. De jurk is per direct bestempeld als mijn lievelingsjurk en de schoenen maakten het helemaal af. Heel blij mee!

Prima product - snelle service

Helemaal top, zorgvuldig, prima kleding, ervaring voor ervaring vatbaar.

Top class service

Going to the shop was a happy experience not only is the staff super friendly and helpful but the customers who shop there are equally as friendly. I have since ordered clothes online and they are sent quickly and packaged with care. The clothes are amazing and unique. Quality is exceptional. Any issues are quickly resolved by the service team and nothing is too much trouble.

Super klantvriendelijk

Bij vragen staan ze je netjes te woord en ze denken graag met je mee. Pakketjes worden snel en mooi verpakt verzonden .

Ronduit perfect

De schoenen die ik hier besteld heb waren al binnen enkele dagen in huis, super snelle service dus. Hele mooie verpakking ook. De schoenen zelf zijn ook van top kwaliteit. Deze site is een aanrader.

Snelle en correcte levering

Woensdagavond laat in de avond besteld en woensdag in huis. De bestelde artikelen waren als extraatje leuk ingepakt. Daardoor voelde het niet als "gewoon schoenen en een riem gekocht" maar als een cadeautje aan mezelf die ik met plezier uitgepakt heb.

Geweldig assortiment

Goed assortiment, goede maattabel overal bij, super snelle levering. Ook retour werkt eenvoudig

Super mooie kleren in de juiste maat en ontzettend vriendelijke mensen

Goede kwaliteit, fijne kleding, behulpzaam personeel. Dit keer thuis laten bezorgen en zelf terug moeten sturen. Enige minpuntje is het zelf betalen van de retour zending. Maar dit regelen ze heel netjes door 5 euro van het retourbedrag af te schrijven. Voordelige verzending dus. Ik ben fan!