Totale plaatje is prima !

De bestelde schoenen waren per schoen in de schoenendoos zeer zorgvuldig ingepakt. Dit kom je niet vaak tegen. Daarbij was de schoenendoos als een cadeautje ingepakt, dus incl grappige versiering en lintje. Het zijn de extra kleine dingetjes die 't net iets aantrekkelijker maken, toch ? Het totale pakket was ook stevig. Niet te vergeten: de schoenen zijn van mooie kwaliteit en zitten perfect, top !

Hele fijne winkel om te shoppen

Succubus is een fijne winkel om te winkelen, heeft altijd veel keuze in assortiment en de maten zijn zeer ruim. Iedereen kan er slagen. Groot assortiment en vaak nieuwe items. Heel vriendelijk personeel die je goed helpt met tips en evt ritsen. Een bestelling via de webshop is altijd een kadootje. Mooi ingepakt en stijlvol en snel. Zeer tevreden met Succubus en favoriete winkel.

Prima verzorgd

Snel verstuurd, netjes ingepakt. Prima produkt.

Bestelling wordt snel en leuk verzonden. Roze doos met lieveheersbeestje is elke keer weer spannend om te openen. Echt een kado. Maatvoering is perfect. Klopt altijd

Prachtige originele kleding

Wat een beeldschone kleding! Kleding met mooie klassieke lijnen met knipoog naar het verleden. Leuk als je net even anders voor de dag wil komen. Vriendelijke medewerkers van de klantenservice ook als je de maat toch net verkeerd hebt ingeschat.

Alles oké

Alles oké

Gemakkelijk en snel

Dit is een winkel met veel te veel leuke en originele stukken en een veel te gemakkelijk bestelproces. Niet goed voor de portemonnee. Voor de rest niks op aan te merken.

In een woord geweldig

Goede kwaliteit en snel geleverd

Geweldig weer

formitastisch!!!

Mooie website, goede producten en een snelle en duidelijke service.

Een lach op mijn gezicht

Ik heb nu 2 maal iets besteld en word heel blij wanneer ik de dood open maak. De spullen zijn zo leuk ingepakt, dat je gewoon een "cadeautje" ontvangt. Het tovert steeds een grote glimlach op mijn gezicht. Je kunt zien dat ze de kleding echt met liefde behandelen en inpakken. En dat zorgt er dus echt voor dat ik, wanneer ik de keuze heb, hier mijn kleding zal kopen i.p.v. bij een andere winkel waar ze hetzelfde item verkopen. De ervaring is gewoon heel prettig. De retourkosten zijn natuurlijk altijd jammer maar de verzendkosten betaal je dan weer niet. Dus uiteindelijk is het allemaal meer dan netjes wat mij betreft.

Het is altijd een feestje om een pakketje van Succubus te ontvangen. Met zoveel liefde ingepakt en ik heb nog nooit een artikel hoeven terug te sturen. Alles past en is naar dikke tevredenheid!

Onaardig

De retourprocedure was onduidelijk op de website weergegeven, vandaar dat ik gebeld heb naar klantenservice. Ik heb drie keer moeten bellen om alle informatie te krijgen, die ik nodig had. Ik had alle drie de keer Thijs aan de lijn. De derde keer begon het hem blijkbaar te vervelen. Het was dan ook al eind van de middag. Hij kwam humeurig en geïrriteerd over en gooide de hoorn nogal snel op de haak. De informatie op de website en van Thijs was onduidelijk. Ik vind de kleding mooi en bijzonder. Daarom beveel ik succubus toch aan.

Fijne keuze vaak goede pasvorm

Cijfer zou hoger kunnen zijn als het retourneren niet zo lastig was Een uitgeprint retour label is geen overbodige luxe . En 5 euro retour kosten weerhoudt mij om nieuwe producten te proberen

Prachtige modellen en stelle levering!

Heerlijke winkel

Succubus heeft een ruime keuze aan kleding. De foto's zijn altijd duidelijk en de beschrijvingen geven voldoende details. Verzenden loopt altijd heel vlot. Ik winkel hier graag!

Erg prettig

Fijne en duidelijke omschrijving van producten. Foto's van verschillende modellen geven een duidelijk beeld. Snelle levering in stevige verpakking en snelle afhandeling van een retour. Ik ga zeker vaker bestellen, ben zeer tevreden over de geleverde producten.

Prima product

Ben zeer tevreden over men trenchcoat, maat zit ook goed. Dezelfde dag van de bestelling nog verzonden, maar is pas na 3 dagen geleverd. Maar daar succubus niets aan doen.

Voldoende

Snelle levering, mooi product jammer dat de hendel van de tas niet van leer is gezien de prijs :)

Ik ben er heel blij mee. Bestellen ging makkelijk en retourneren ook.

Snel en correct

Uitstekend, veel keuze voor heren

Toegankelijk en verrassend

Bijzonder leuk assortiment. Voldoende keuze. Mogelijk iets meer aanbod en diversiteit in heren schoenen. Verder TOP!

Altijd goed

Aparte kleding en snelle levering

Fijne winkel

Mooie spullen en vriendelijk personeel. Ik kom er graag!

Snelle levering Leuk verpakt