Curvy proof!

Veel jurkjes zijn geschikt voor dames met een maatje meer. Wat mij betreft de ideale vrouwelijke pasvorm. Collectiff is bij mij favoriet! De verzending is over het algemeen snel. Het uitpakken is een feestje.

Top!!

Altijd superleuk verpakt!! Kleding van goeie kwaliteit. Love the shoes too!

Positief

Heel goede producten binnen een aanvaardbare tijd geleverd

Snelle service, prachtige jurk maar te groot

Een plaatje! Maar bestel een maatje kleiner dan je gewend bent.

Snelle levering!

In het weekend besteld en op dinsdag in huis. Helemaal top! Toen ik de doos open maakte, werd ik enorm prettig verrast door hoe mijn bestelling als cadeau was verpakt!!! Fantastisch om zo een pakketje binnen te krijgen!!!

Altijd vriendelijk

Zeer gastvrij bij aankopen met de opendagen in Wormerveer 👍

Feest

Elke keer is het een feestje als ik winkel bij succubus. Zowel online als in de winkel Goede service Vrolijke adviezen Lisette

Erg leuke polo's!

De polo's staan erg mooi bij mijn man. Ook erg prettige stof. Nu kunnen we in stijl naar onze rock en roll dansles! Wel jammer dat je zelf de verzendkosten moet betalen bij terugsturen, omdat de maat altijd onzeker is, maar ook begrijpelijk.

Top online, maar ook in de shop.

Zowel de service in de winkels in Alkmaar en Amsterdam is top. Vriendelijke behulpzame en meedenkende medewerkers. Tevens een gemoedelijke sfeer. Online is wat mij betrefd ook top. Snelle levering in een pakket dat aandoet als kadootje.

Topservice!!!

Supermooie kleuren en hele goede service. Zeer aangenaam om hier te shoppen.

Prima, afgeleverd in de winkel, zodat ik daar kan passen

Drie jurkjes besteld, twee van Collective. Die waren in het echt wel heel anders van kleur dan op de site en vielen ook vrij groot. De derde van Smashed Lemon is super en nu van mij!

Leuke webshop en prima service

Prima ervaring. Leuke en aparte collectie, snelle levering en de bestelling wordt mooi voor je ingepakt. Echt een cadeautje dus!

Qua kleding en service perfect Alleen de website geeft nogal problemen op de telefoon.

netjes op tijd geleverd en goed verzorgd verpakt

mijn pakket was netjes op tijd en kon het goed volgen via de track & trace. ook ben erg blij met mijn bestelling

altijd goede service

positief

Super mooie kleding en super kwaliteit. Zelfs de pakketjes zijn met zorg ingepakt... tis net een cadeautje elke keer om uit te pakken

Aangename bestelling

Duidelijke website, snelle verzending. Dus top!

Een feestje om uit te pakken!

Prima levering en het pakje eenmaal thuis was een feest om uit te pakken, met zorg gedaan. En eenmaal uitgepakt had ik de feestelijke over de top Irregular Choice schoenen aan mijn voeten, niet meer uit gedaan! Wat een beauties, je blijft er naar kijken. 'kMoet dus buiten de deur wel extra oppassen in het verkeer ;) En ik, geloof ik niet alleen! ik krijg al veel complimenten! Dus ik helemaal blij! Succubus, ga zo door, met het aanbieden van een geweldige collectie!

Gewéldige jurk met perfécte pasvorm!

Snelle service, mooie verpakking, kloppend maatlabel. HĂ©Ă©rlijke jurk

mooie schoenen

ik had mijn schoenen heel snel in huis,ik ben er erg blij mee.

Ga zeker nog bestellingen plaatsen bij jullie. Top

Fijn!

Een pakketje van jullie is altijd een feestje. Goed en mooi ingepakt! De bezorgwijze is wellicht niet zo snel als sommige andere webwinkels, maar je wordt wel goed op de hoogte gehouden (en als je het product direct wilt kan je natuurlijk ook naar de winkel gaan). Begrijpelijk dat jullie niet de mankracht hebben om dit midden in de nacht of in het weekend te gaan regelen. Het enige minpuntje is dat de collectie van collectif mij qua kwaliteit vaak toch wel een beetje tegenvalt. De afwerking kan denk ik toch net wel wat beter. Nu had in een broek met wat losse draadjes eraan en het merkje aan de binnenkant liet na 1 keer dragen al los. Geen grote problemen, ook niet iets wat door Succubus is veroorzaakt, maar dat is wellicht iets wat jullie kunnen aangeven bij collectif. Ik ben fan van jullie!

Heel origineel overhemd van heel mooie kwaliteit. Het overhemd is niet alleen snel geleverd geweest, het was ook nog heel mooi ingepakt.

Mooie schoenen

Prachtige schoenen maar van de sluitingen snapte ik niks,dus terug gestuurd,zag me nog niet elke keer hannesen met die dingen

Beste Antonia, Wat jammer dat je niet even contact met de klantenservice hebt opgenomen bij de problemen met de sluiting van de Banned Pumps, ik weet zeker dat deze je de werkwijze telefonisch aan je hadden uit kunnen leggen. De sluiting stel je 1 maal op de juiste lengte en daarna kun je deze gemakkelijk achter het haakje vast maken, dit zorgt er eigenlijk voor dat je geen gehannes meer hebt bij het vastmaken. Hopelijk is je volgende bestelling wel naar volle tevredenheid! Groeten het Succubus Team

Goede aanbieding, leuk verpakt

Snel geleverd en de verpakking is een extra touch.