• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi aanbod. Loopt soms te hard. Verzending en retour gaan prima. Retour portaal is super. Mailcontact ook snel en klantvriendelijk. Jammer dat er weinig echte winkels zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heel goede service, sneller verzending, goede maattabel. Niets op aan te merken. Ik ben fan en blijf het ook!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

I believe in the power of the feminine!

Mooie collectie vrouwelijke kleding in alle stijlen. De verzending is ook al zo mooi verzorgd, waardoor iedere aankoop een cadeautje is! Het enige dat me soms tegenhoudt om meer te kopen is dat je retourzendingen zelf moet betalen. Ik zou anders veel meer uitproberen en kopen!

Mooie collectie!

Mooie kleding en snelle verzending! Creditering mag iets sneller vandaar 1 ster minder ;)

Wederom top

Al meerdere keren iets besteld. Mooie kleding/ tassen en andere accessoires . Goede kwaliteit en top service

Prima !

Het is altijd prettig winkelen bij SUCUBUS. Mooie artikelen, snel bezorgd en ook zonder problemen te ruilen of te retourneren.

Great shopping experience!

Thank you very much for my wonderful new shoes! The wrapping already was so glamorous! I'll come back very soon!

Mooie kleedjes van goede kwaliteit

Een paar dagen langer moeten wachten dan vooropgesteld, maar het wachten waard. Ik ga stralen op de volgende trouwfeesten! Fijn dat jullie echt grote maten verkopen en zo alle vrouwen er goed doen uitzien!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kwaliteit voor goede prijs en service

Superleuke kleding en accessoires waar je echt vrolijk van wordt. Alles goede kwaliteit en pasvormen. Wanneer er toch iets niet goed mag zijn, zijn ze makkelijk te bereiken en wordt het voor je opgelost. Topwinkel!

Hele fijne webshop

Ze hebben een uit gebreid assortiment, snelle verzending en zelfs een optie om goedkoper producten retour te sturen dan de standaard PostNL kosten. Ook aanmelden voor retour gaat super makkelijk en snel. Mijn enige verbeterpunt is om pasvormtips toe te voegen per product (zoals hoeveelheid stretch en kleine/grote buste maat kleiner/groter nemen) zodat je nog meer kans hebt de juiste maat te kiezen wanneer je online bestelt. Dit geldt natuurlijk niet als je in de winkel gaat passen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, prachtig ingepakt en geweldige service

Ondanks de sale werd mijn pakket alsnog binnen 1 dag verstuurd en was prachtig verpakt. Helaas pastte de jurk niet en kon ik het gelukkig de volgende dag terugbrengen, waarbij het geld netjes werd teruggestort.

Een echt luxe cadeautje

Een fijne service, snelle levering en als je je pakketje krijgt zit het heel mooi ingepakt waardoor het echt als een cadeautje aanvoelt. Jammer genoeg vielen de jurkjes heel groot waardoor deze niet passen.

Snelle levering.

Ik woord gewoon al blij waneer het rosa doosje arriveerd. Mijn compliment voor het liefdevolle verpakken.

mooi en snel geleverd

Mooie shirts gevonden op de site lekker snel berstuur den ook erg mooi ingepakt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik had een paar maanden geleden een bikini bij een ander bedrijf besteld. Deze liet weten door de vele afname dat hij dus tijdelijk niet leverbaar was maar dat ze binnen 7 a 10 dagen wel binnen zouden hebben. Nu gaan we dus binnen deze tijd op vakantie. Ik heb toen snel een bikini bij jullie besteld, dit was op maandagavond en woensdag is hij geleverd. Hij zit gigantisch lekker en staat volgens mijn man heel erg goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle oplossingen en uiterst vriendelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Cadeautje om uit te pakken.

Boven verwachting. Met aandacht ingepakt, komt zeer goed over. De schoenen die ik besteld had, van Ruby shoo, waren ook helemaal naar mijn zin. Eerste keer dat ik besteld heb bij Succubus, maar zeker niet de laatste. Kosteloos betalen achteraf via Klarna, vind ik namelijk ook helemaal ideaal. Succes dus!

Genial!

Farben sind wie abgebildet und Grössenangaben sind stimmig-bei den Schuhen gibt es eine Masstabelle-vielen Dank dafür- liege zwischen 38 und 39 und da ist das enorm hilfreich! Versand,Verpackung (so knitterfrei wie es eben geht bei Päckchen) und auch die Retourenabwicklung sind perfekt.

Mooie kleding, goede service

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de kleding die ik besteld heb. De manier waarop het is ingepakt - daar is zorg aan besteedt, dat zie je zo. Leuk! Contact is snel en erg vriendelijk. Complimenten daarvoor.

Een aanrader

Zeer goede kwaliteit, mooi ingepakt , je krijgt spontaan een glimlach op je gezicht bij het openen van de verpakking :) de maattabel is zeer betrouwbaar! Ik heb alleen een weekje geduld moeten hebben, voor de rest zéér tevreden

geweldige winkel

Snelle levering, mooie spullen, goede service, wat wil een mens nog meer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne zoekfunctie, prachtige kleding, leuke e-mails. Al jaren fan van deze webshop.

Fijn dat er 2 modellen zijn die een kledingstuk dragen, zodat je een redelijk beeld krijgt hoe kleding bij jezelf zal staan. Communicatie over je bestelling is goed, komt altijd aan als een vrolijk roze kadotje en als je de doos opendoet wordt je blij hoe mooi het is verpakt Retour zenden gaat soepel, mits je thuis een printer hebt. Terugbetaling duurt even, maar die ervaring is hetzelfde bij andere webshops.

Topwinkel voor plussize kleding

Prima webwinkel voor als je een maatje meer hebt! Mooie kleding, fijne kwaliteit stof en heel snel wat betreft levering.

Fijne service

Mooie kleding, behulpzame winkeljufrouwen,fijne klantenservice en hele, hele mooie kleding en een mooi uitgebreid assortiment.

Over Succubus.nl

Filter op Taal