Azeer goed

Snel en keurig verpakt

Ik wilde dit artikel al een tijdje voor een vriend kopen en had me ingeschreven voor een melding zodra het weer op voorraad was. Helaas nooit een bericht ontvangen maar heb het artikel later zelf weer gevonden. Het bestellen, betalen en bezorging waren verder perfect. Mooi ingepakt en van hoge kwaliteit. In plaats van 3 mailtjes die om een review vragen had ik toch liever een mailtje over de voorraad ontvangen.

Prima ervaring.

Bestellen ging makkelijk. Fijn dat er een maattabel is. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het levermoment. Mooi verpakt.

Geweldig ingepakt en snel verzonden

Prima verzorgd en leuke kleding

Fijn!

Levering was netjes achterom gezet, erg blij met die optie! Leuk verpakt de items die ik heb gekocht zijn goed van kwaliteit, kloppen met de foto's. Tevreden klant!

Goede service, mooie artikelen

Als ik op zoek ben naar iets moois voor mijzelf of om als cadeau te geven aan iemand, slaag ik hier altijd. Ik ben blij dat ik deze webshop gevonden heb.

Fijne webwinkel met snelle service en leuke winkel in Assendelft.

Succubus is altijd up to date met nieuwe collecties, wat shoppen erg leuk en verslavend maakt! Betalen, retouren, het gaat allemaal zonder moeite. Mooi is ook de winkel in Assendelft, waar de collecties breeduit hangen, waar je fijn kunt passen en waarbij je vrolijk en correct wordt geholpen. Kortom, aanrader!

Je komt altijd met meer en andere dingen thuis

Voor mij is Succubus een soort van dagje uit, allemaal leuke dingen passen en dan komt het moeilijke kiezen, wat gaat er mee naar huis. Vaak reserveer ik wat online en komen we thuis met compleet andere dingen. Er is alleen 1 negatief ding aan Succubus, je gaat voor een vestje en komt thuis met een tas vol. Kwaliteit en de service is goed, en het je krijgt er altijd een warm welkom. Online werkt ook prima en snel, het komt heel netjes en leuk ingepakt, maar naar de winkel is wel veel leuker.

Snelle reactie. Duidelijke uitleg en snelle actie.

Rok besteld prachtig verpakt en maat perfect.

Gewardeerd

Gewardeerd persoonlijk De verpakking is een kadootje

Leuke spullen!

Ze verkopen leuke spullen van prima kwaliteit. Alles wordt prachtig ingepakt. Prima service. Zeker een aanrader.

Vlotte service, mooie, originele kledij

Ik ben zeer tevreden over Succubus. De foto's op de website zijn duidelijk en de artikelen zien er uit zoals ik verwachtte. Leuke, originele kledingstukken!

Netjes ingepakt, snelle levering, kwaliteit kleding

You get what you see, mooie vintage kleding swing jurken zijn mijn favoriet.

Leuk jurkje. Was met veel zorg ingepakt. Zie je niet vaak. Was net een cadeautje om uit te pakken. Heel mooi gedaan. Complimenten

Ontzettend leuke kledingwinkel!

Leuke keuze aan kleding, ze doen goed hun best om helder te zijn over de maatvoering en hebben altijd een leuke beschrijving. Het pakketje was mooi verpakt, wat een luxe en vrolijke indruk maakt en de retourprocedure was helder vermeld.

Prettig

Leuk om op de site te neuzen. Het zou makkelijker zijn als de prijzen meteen onder de foto staan

Als je nog nooit van een winkel gehoord hebt type in je zoekmachine in wat woordjes wat je zoekt. Net als ik deze keer. Ik heb nog nooit van Succubus gehoord, maar zocht jurken in de stijl van de jaren 50. Dan zoek je verder bij reviews over de ervaringen of een winkel of site wel betrouwbaar is. Dat zit bij Succubus goed. Verrassend is als je de betekenis van deze naam opzoekt. Doe maar. Ook leuk om te weten. Verder: Inschrijving, bestelling, telefonisch contact, retour en ruilen allemaal goed verlopen.

Fijne online winkel!

Ik ben zeer tevreden over zowel de website als de gehele online koop ervaring. Meerdere artikelen gekocht en ik ben er erg blij mee (na een ruiling vanwege verkeerd bestelde maat).

Altijd een cadeautje!

De producten en de zorg van de verpakking en levering zijn echt een cadeautje!

Helemaal goed, zoals altijd:-)

Snelle verzending, zo mooi verpakt en dankzij de maattabel zelden iets terug hoeven te sturen. Helemaal blij met mijn laatste aankoop weer!

Snel

Snelle levering van producten. Retourneren is goed uitgelegd en makkelijk te doen.

Top aankoop!

Helemaal goed. What you see is what you get!

Kan niet beter

Alles wordt altijd gratis de volgende dag geleverd, je krijgt goede tracking informatie en het is altijd leuk verpakt. Op de website staan goede foto's met een maattabel dus er hoeft bijna nooit iets retour. Als er iets retour moet krijg je snel je geld terug.

Totaal o.k.

Vorderingen gemaakt, een van Nederlands beste winkels in zijn soort. Alles top en mooiste artikelen. Groetjes....................................