Heb alleen goeie ervaringen, zowel als online als dat we er heen rijden.

Helaas valt niet altijd alles goed, maar goede en snelle service.

Top Shop ervaring!

Veel keus in vele maten met vriendelijk hulp! Mijn eerste ervaring bij succubus en meteen een succes!!!

Goede prijs/kwaliteit snel in huis

Cadeautje om binnen te krijgen. Super leuk verpakt mooie schoenen en heel snel geleverd. Fijn bedrijf!

Prima geregeld allemaal!

Mooie kleding, goede maten, snelle verzending en keurige en snelle verwerking van ruilingen!

Heel leuk jurkje

Voor onze dochter een leuk jurkje besteld. Het uitpakken was al een feestje. Hij zit als gegoten, erg blij mee!

Heel goede sercive, vlotte levering en dito communicatie!

Er is een heel grote keuze aan originele en stijlvolle kledij. De artikels zijn zoals beschreven en de levering verloopt vlot. Toen mijn mooie jas toch niet bleek te passen, kon ik het meteen terugsturen en werd ik zeer vriendelijk en snel geholpen via mail. Ook de terugbetaling verliep zeer snel

Alles goed gecommuniceerd en netjes geleverd. Wel jammer dat retourneren niet gratis is, zeker is deze tijd

Jammer dat porto betaald moet worden

Verder positief

Mooie producten, snelle levering en goede kwaliteit.

We hebben een paar iets besteld, het werd snel geleverd en was ook heel mooi verpakt.

Alles o.k.

Mooiste (merken) kleding en leuke spullen. Goede service en een van de leukste winkels van Nederland. Echt waar

Goede website, zeer snelle levering, bestelling voldoet aan mijn verwachtingen. Zo gezellig verpakt!!

goede service

Goede snelle service

Keurig verpakt en snelle levering!

Super tevreden

Correct professionele aanpak

Vriendelijk, kennis van zaken en veel voorraad in veel maten, uitstekende winkel.

Een 10!

Ik heb mijn bestelling snel aangekregen, aangezien ik in België woon.

Very good!

Fast delivery : )

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Uitstekende klantenservice

Rok besteld, leek geweldig op de website. Bij ontvangst en passen was het niet echt een rok voor mij helaas. Wel hele goede kwaliteit, mooi verpakt, echt een cadeautje. Het retourneren is een gemakkelijk proces. Kortom: dikke prima.

Mail gestuurd en vraag gesteld. Snel en duidelijk antwoord gekregen. Daarna produkt besteld en snel bezorgt gekregen. Mooie doos en hoe produkt zelf verpakt was was fantastisch. Super mooi en zeer goed geregeld met perfecte service.

Snelle levering in verrassende verpakking

Naast het genot van een snelle levering maakte de zorgvuldige wijze van verpakken me erg vrolijk en blij. Netjes in vloeipapier, leuke kleurtjes, attentie erop en dat in een prachtige doos. Dat voelt als een cadeautje!

Uitstekend.

Weer prima, zoals altijd..

Makkelijk bestellen en betalen.

Pakja na 4 dagen in afhaalpunt, net 1 later dan de verjaardag van mijn vrouw, ik heb mss iets te laat besteld. Kleedje mooi verpakt en past perfect... Succubus is een aanrader

Niks op aan te merken

Mooie producten, perfecte levering

Helemaal top!

top winkelketen.

Duidelijke site, eerlijke weergave van de artikelen. duidelijke bestel mogelijkheden. bestelling bijna altijd binnen de gestelde levertijden. Bestelling leuk verpakt in roze doos, wat nogal eens een blozende pakketbezorger oplevert (mogelijk denken zij dat er iets anders dan een mooie jurk in het pakketje zit). Dit keer heb ik mijn pakket gehouden. Maar als er iets retour moet is dat ook geen probleem.