Gewoon goed!

Gewoon goed! Ook de service als er iets is

Geweldige webshop met ruime keuze en mooie kleding en accessoires. Als je op zoekt bent naar iets bijzonder, ben je hier op het juiste adres.

Helemaal prima

Supersnel en netjes geleverd

Elke keer weer mooie outfits in m'n bus

Leuk ingepakt altijd ❤️

Perfect!

Mooie broek, staat duidelijk omschreven of het meerekt of niet, wat voor stof het is, hoe de maten vallen. Heel duidelijk dus waardoor je redelijk zeker kan zijn dat je de juiste maat kiest en dus het goede item ontvangt. Ook de broek zelf is zeer mooi en zit lekker. Veel complimenten al gekregen.

Heel goede service ❤️

Mijn bestelling was geleverd volgens de pakketdienst,maar had niets ontvangen. Klantenservice gemaild en zij ondernamen direct actie op mijn probleem. Heel netjes en snel geholpen. Top!

Spam na aankoop

Helaas, weer zo'n bedrijf die als je een ding koopt, je gaan spammen met allerlei verzoeken om ze te beoordelen. Ik moet ze beoordelen via Kiyoh (of me UITSCHRIJVEN, waar ik me nooit voor heb ingeschreven) en twee dagen later weer een email waar ik ze moet beoordelen bij Judge.me (waar ik me ook weer moet uitschrijven terwijl ik ze niet eens ken). Blijkbaar vinden ze het geen probleem om ons e-mail adres gelijk maar te delen met allemaal vage beoordelings-sites. Niks kopen daar dus, want je wordt direct gespammed.

Zeer Netjes

Ik kreeg een mooie doos, uitpakken was echt een cadeautje. Je ziet gelijk de tijd en aandacht die er ingestoken is. Snelle levering, goede kwaliteit producten. Snelle en correcte afhandeling met retour. Site werk alleen niet heel fijn. Niet alle producten kun je in je favorieten zetten, omdat die funktie bij dat product gewoon ontbreekt. En filteren (op kleur en maat) kan ook niet.

Enkele jaren geleden nog iets besteld, en nu opnieuw. Toen, en ook nu, super! Snelle levering, geleverd zoals beloofd, steeds op tijd. En kers op de taart, je weet wat je besteld hebt, maar pakketje ziet er keer op keer als een kadootje uit!

Aangename communicatie vor de levering en goed verpakt.ktg

Positief, snelle levering en met zorg ingepakt!

Geweldige service

Mijn ervaring met Sucubus is dat het de kwaliteit van jurken zeer goed is en dat ze snel geleverd wordt

Geweldige service

Vlot Geregeld

Mijn ervaringen tot nu toe zijn super goed!

Laatst had ik een vestje besteld bij jullie. Bleek dat er meerdere vlekken in zaten en heb toen gelijk gebeld hierover. Hier werd helemaal niet moeilijk over gedaan. Er werd gevraagd welke maat ik had en gelijk de andere dag werd mij al een ander vestje bezorgd. En zonder retour kosten. Nou super snel toch, en wat een goeie service!! Alsnog bedankt hiervoor.

Bijzondere collectie en zeer behulpzaam

Mooie collectie. Kwaliteit. En fysieke winkel is zeker ook een bezoek waard.

Fijne broek,.

Fijne broek. Maat uitzoeken was wat lastig.. (ik kocht een herenbroek). Ik had dan ook even moeten mailen, zoals er stond en niet alleen zelf moeten meten. Maar retourneren en terugstorten geld ging snel en makkelijk. Website voor retourneren werkte bij mij niet. Maar een mailtje werkt net zo goed. Vriendelijk en beleefd geholpen. Met de broek zelf ben ik heel blij. Lengte is perfect voor mij als iemand met lange benen. De kleur is ook ontzettend mooi. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

De mooiste kleding ever. En Thijs en collegas zijn super aardig. Blij mee

KLASSE !

Hele toffe webshop en het opgestuurde pakketje mooi ingepakt ! Bij retourneren snelle reactie en terugbetaling. Angeline

Ruim assortiment, geweldige pasvorm

Ik was al een tijdje op zoek naar leuke jaren 50 swing jurken. Succubus heeft een ruim aanbod van prachtige jurken en ik heb helemaal gevonden wat ik zocht. Online bestellen is met kleding toch een beetje afwachten maar door de goede maattabellen heb ik in 1 keer de juiste maat te pakken! Ik ben erg blij met mijn aankopen. De producten kwamen mooi verzorgd in een doos binnen. Ik ga zeker nog eens vaker bestellen.

Snelle levering en heel leuk verpakt

Super ,helaas was mijn bestelling niet wat ik zocht , Maar heel tevreden en leuke site

Netjes en snel

Snelle verzending ,leuk verpakt

Geweldige artikelen en geweldige service

Top ervaring

Goede en vlugge service Goede kwaliteit

Zoals altijd uitstekende service, snel verstuurd, mooi ingepakt, degelijk materiaal. Siper tevreden klant.

Mooie kleding

Bedrijfsgegevens

Dorpsstraat 1070

1566 JM Assendelft

[email protected]

Over Succubus.nl

Succubus.nl is een unieke webwinkel die zich richt op retro en vintage geïnspireerde kleding, schoenen en accessoires voor zowel dames als heren. Opgericht in 2005, spreekt de collectie tot de liefhebbers van de stijlvolle jaren '20 tot '70, met een divers assortiment dat varieert van klassieke swingjurken tot chique pencil jurkjes, en van elegante schoenen tot unieke accessoires. Alle producten zijn zorgvuldig uitgekozen om elke klant, van welke maat dan ook, te laten stralen. Met een gastvrije winkel in Assendelft en een uitgebreide online winkelervaring, belichaamt Succubus.nl de charme van het verleden met de toegankelijkheid van vandaag. Succubus BV, Dorpsstraat 1070, 1566JM, Assendelft

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.