De maat tabel klopt. En mijn kleed is perfect.

prachtig product, goeie verzending

Fijne nieuwe pinafore gekocht, de omschrijving qua maat heeft nog wat te wensen. Maar t product zelf is van goeie kwaliteit. Product is mooi verzonden en verpakt. Erg blij

Een feestje om te ontvangen!

Mooie kwaliteit met zorg verpakt.

Mooi assortiment, snelle levering. Gunstige bezorgkosten

Helemaal top

Snelle levering, schattige verpakking en fijne overzichtelijk site. Wat wil je nog meer?

Mooie kledij en goede service

Mooie kledij. Bij problemen snelle en goede service via mail. Snelle verzending.

Top van Top in z'n soort!

Beste Service mooiste items en alle liefde voor de klant, tot de verpakking aan toe: En dat zonder telkens veranderingen toe te passen. Ga zo verder***** Succubus. N.L. the best!*****

Levering snel, leuk verpakt

Altijd weer een feestje als mijn bestelling binnen komt.

Best experience I’ve ever had with an online shop.

I ordered a pair of Dr Martens in the sale and unfortunately two pairs/sizes got mixed up so I received the wrong size. Meanwhile, the size I wanted went out of stock online. The customer service (specifically, Thijs) was incredibly helpful: they found the right pair in storage, emailed me a label for the return and shipped me the right size within 5 days. All while keeping me up to date and being very kind. I couldn’t recommend Succubus enough. :)

Makkelijk te tourzenden Was.jammer dat het niet paste. Snelle bezorging en Snel retouneren

super service en top kwaliteit

je word altijd vriendelijk geholpen. Ruime winkel met een groot assortiment. Vele maten aanwezig in de winkel, en anders zoeken ze in het magazijn nog voor je. toppers zijn het

Snelle levering, groot assortiment.

Mooie winkel, heel veel voorraad en online snelle levering.

Snelle levering Mooi ingepakt, echt een kadootje Mooi product

mooie winkel, goede service

Je kijkt je ogen uit in de winkel; kleding én accessoires! En goede service. Aanrader

Snelle levering en prachtige producten ❤️

Goed en snel geleverd

Zoals altijd goede service en bij contact altijd een vriendelijke medewerker aan de lijn

Super blij dat ik deze Killstar Twin Temple broek nog heb kunnen krijgen voor de oude prijs. Ik ben er heel blij mee en zal zeker meer bestellen en een keer langskomen bij de winkel!

site is overzichtelijk, kleding zeer mooi, mooi verpakt en vlotte verzending.

Succubus heeft een leuke en overzichtelijke webshop. De maat is zoals beschreven. De kleding en pasvorm klopt en is zeer mooi. Prachtige prints en schitterende mooie swingjurken. Daarnaast wordt het heel netjes en mooi verpakt vlot thuis bezorgd. En....geen verzendkosten bij de bestelling.

Toffe webshob

Je vind er altijd iets leuks of unieks

kwaliteit

De broek is perfect, eens je je maat kent, weet je dat je nooit fout kan zitten met run&fly. de stof is van degelijke kwaliteit, de prints zijn leuk en blijven ook goed na vele wasbeurten. Enige minpunt... succubus biedt ze niet allemaal aan ;) Succubus verzend steeds snel en alles is proper verpakt.

Snelle levering, mooie producten en goede afhandeling.

Goede service en snel afgehandeld

Retour snel afgehandeld.

snelle verzending en exact zoals verwacht

Ik heb meermaals bij Succubus besteld. De kleding past fantastisch en het personeel is extreem hulpvaardig. Ze weten waar ze het over hebben.

Gied service, snelle levering, prettig contact

Over Succubus.nl

Succubus.nl is een unieke webwinkel die zich richt op retro en vintage geïnspireerde kleding, schoenen en accessoires voor zowel dames als heren. Opgericht in 2005, spreekt de collectie tot de liefhebbers van de stijlvolle jaren '20 tot '70, met een divers assortiment dat varieert van klassieke swingjurken tot chique pencil jurkjes, en van elegante schoenen tot unieke accessoires. Alle producten zijn zorgvuldig uitgekozen om elke klant, van welke maat dan ook, te laten stralen. Met een gastvrije winkel in Assendelft en een uitgebreide online winkelervaring, belichaamt Succubus.nl de charme van het verleden met de toegankelijkheid van vandaag. Succubus BV, Dorpsstraat 1070, 1566JM, Assendelft