Gied service, snelle levering, prettig contact

Supertoffe winkel

Hebben altijd de leukste spullen. Wat shoppen soms best lastig maakt. Ze pakken je bestelling altijd heel goed in.

snelle en leuke levering

De levering was snel en zo leuk verpakt dat het zonde was om het open te doen. De maat was helemaal zoals het moest zijn enkel de kleur was minder fel dan op foto maar dat is meestal wel zo. Ik ben een tevreden klant en ga binnenkort zelfs de winkel eens gaan bezoeken. Ondanks 2 uur rijden ben ik benieuwd naar het aanbod want dit is zo groot! Nog een voordeel is dat je met Klarna kan betalen en dus eerst kan passen en dan betalen. TOPSERVICE

FANTASTISCH

GOEDE KWALITEIT SNELLE BEZORGING

Fijne winkel waar ik regwelmatig kom en altijd slaag en fijn wordt geholpen.Er is ook een ruime keus

Snelle levering, slecht materiaal

De levering ging snel en het contact met de klantenservice was buitengewoon. Jullie (Thijs met name) namen zelf contact op om de juiste maat te checken. Maar de jurken en broek zijn van zulk goedkoop synthetisch materiaal, dat een jaren-50 gevoel van fris katoen ver te zoeken is. Zonde, want de modellen zijn mooi.

Hartelijk dank voor je review. We waarderen je feedback over de stoffen van onze producten. Op onze productpagina's vermelden we altijd de exacte samenstelling van de gebruikte materialen, omdat de stoffen per item aanzienlijk kunnen verschillen. Hoewel sommige van onze producten van synthetisch materiaal zijn gemaakt, bieden we ook een breed assortiment aan kleding van (100%/gedeeltelijk) katoen.

Heel veel 'jaren' kleding in 1 winkel

Het fijne van de winkel in Assendelft is de ruime keuze aan kleding . Mijn interesse ligt voornamelijk bij de 50-60 er jaren maar er is zoveel meer.Heerlijk om te struinen. De medewerkers zijn bedreven in hun vak en staan je graag bij. Online shoppen gaat ook goed ,duidelijke site en veel voorradige artikelen. Afhandeling gaat goed ook wanneer iets retour moet .

Bestelling verdwenen

Bestelling is nooit aangekomen. DHL kon t adres niet vinden was de verklaring. Contact opgenomen met klantenservice. Doorgegeven dat ze de bestelling alsnog moeten laten bezorgen. Niets meer vernomen!

We begrijpen dat het altijd teleurstellend en frustrerend kan zijn als een bestelling niet zoals verwacht geleverd wordt, maar het is bijzonder spijtig om deze review te ontvangen na ons recente contact. Hierin legden we uit dat de leveringsproblemen voortkwamen uit een foutief ingevoerde postcode, niet door een fout van DHL bij het vinden van het adres. We waren in afwachting van de retour om de zending, opnieuw te versturen. Hoewel we alle feedback waarderen, hadden we in deze situatie op meer begrip gehoopt.

Snelle levering en prima service

De bestelling was heel mooi en persoonlijk verpakt. Strik om papier in de doos, kleine attentie op papier erbij, kortom, was aandacht aan besteed. Daarbij snelle levering en bij Jammergenoeg retour, snelle terug betaling. Zeer tevreden dus.

Goede ervaring

Netjes ingepakt en op tijd bezorgd. Mooie spullen

Leuke kleding snel bezorgd

Leuke kleding snel bezorgd, bereikbaar per telefoon, vriendelijke mensen.

Snelle levering, schattig verpakt

Super snelle levering. Ook toen ik een jurk terugstuurde en een andere maat bestelde had ik het binnen 2 dagen alweer binnen! Ook de terugbetaling was snel afgehandeld! De jurken waren mooi verpakt!

Alles is altijd prachtig verpakt, en goede maat, met kleding, en schoenen, en de kleding ziet er mooi uit, zoals op de afbeeldingen staan, in een woord geweldig

geen probleem

snel verstuurt

Geweldige winkel!

Dit is echt een heel fijne webwinkel. Ze hebben een geweldig assortiment, de bestellingen worden altijd heel snel verzonden en super mooi ingepakt. En de klantenservice is echt goed! Ik had een vraag over een artikel omdat ik twijfelde welke maat ik moest hebben, en door de hulp van de klantenservice heb ik uiteindelijk in één keer precies de goede maat besteld. Super!!

Very good service

I have ordered many times and haven't been disappointed. You have to pay for the return yourself so you have to be sure that products will fit.

• Suosittelisitko yritystämme muille? Yes

Zeer prettige ervaring

Fijne shop, mooie producten. Kon lastig kiezen. Helaas was de broek niet wat ik zocht, maar ook met het retour sturen hele fijne service.

Mooie zaak!

*****alles helemaal top !*****

Pakket niet ontvangen

Bestelling geplaatst,helaas niet aangekomen Kreeg direct een berichtje terug van succubus dat er onderzoek gestart zou worden hopelijk wordt het opgelost. Keurig iopgelost

Ik ben fan!

Vlotte levering, goed verpakt, mooi verpakt - echt een cadeautje voor mijzelf - artikel zoals verwacht. Prachtige collecties met een twist!

Uitstekende aankoop

Goede kwaliteit kleding, netjes verpakt en snel verzonden. Uniek aanbod in webwinkel, leuk om af en toe even rond te kijken. Dit was de derde aankoop bij Succubus.

Fantastische ervaring

Ik ben regelmatig te vinden in de winkel en ben dan ook een paar uur heerlijk aan het passen want er is zoveel keuze. Voor mij is het een heerlijk uitje en ga meestal met een leuke jurk naar huis.

altijd goed

De bestelling komt binnen als een kadetje! Zo leuk en liefdevol ingepakt

Te duur

Ik had een op het oog leuk retro jurkje besteld. Bij levering bleek het een dun niemendalletje te zijn dat het geld absoluut niet waard was. En dan had ik het nota bene nog in de uitverkoop gekocht! De levering was wel snel en het artikel was netjes verpakt, maar wat dan wel weer jammer is, is dat je de retourkosten zelf moet betalen.

Mijn sneakers waren snel geleverd. Heel erg gezellig ingepakt,wat het persoonlijk maakt, en belangrijker: een goede kwaliteit.

Over Succubus.nl

Succubus.nl is een unieke webwinkel die zich richt op retro en vintage geïnspireerde kleding, schoenen en accessoires voor zowel dames als heren. Opgericht in 2005, spreekt de collectie tot de liefhebbers van de stijlvolle jaren '20 tot '70, met een divers assortiment dat varieert van klassieke swingjurken tot chique pencil jurkjes, en van elegante schoenen tot unieke accessoires. Alle producten zijn zorgvuldig uitgekozen om elke klant, van welke maat dan ook, te laten stralen. Met een gastvrije winkel in Assendelft en een uitgebreide online winkelervaring, belichaamt Succubus.nl de charme van het verleden met de toegankelijkheid van vandaag. Succubus BV, Dorpsstraat 1070, 1566JM, Assendelft