Prachtige jurken, geweldige service

Goede en snelle service en de jurken die ik kocht zitten heerlijk en van goede kwaliteit.

Prima service, snel geleverd. Super leuke broek met perfecte pasvorm

De maten kloppen niet

2XL is medium en 3XL (na omruilen) is L. Je moet zelf de verzendkosten betalen als je wilt ruilen. Al met al is 47 euro toch een hoop geld voor een blouse die niet past. En het omruilen duurt erg lang.

Verrassend!

Nette website en leuke collectie. Makkelijk besteld en een dag na bestelling al geleverd. Heb nog niet eerder een pakje geopend dat zo netjes en leuk verpakt was! Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Zoals altijd: zeer tevreden

Succubus is een fijne web-winkel. Snelle levering en als er iets is, dan staan ze je snel en behulpzaam te woord. Producten van goede kwaliteit, zeker aan te raden.

Prachtige kleding, jammer dat retour geld kost

Prachtige jurken, maar heel jammer dat retour of ruilen voor een ander model dus geld kost.. Nu hopen dat ik snel geld terug krijg van 1e jurk

Zeer ruime keuze uit hele toffe kleding

Bij Succubus kan je altijd wel slagen. Ruime keuze aan kleding, vele maten en alles wat ik leuk vind is ook altijd wel op voorraad. Tevens een snelle service! En leuk verpakt :)

Wat een fijne winkel

Online super , maar de winkel in het echt nog leuker ! Leuke mensen en echt lekker een snuffel winkel en er hangt zoveel dat je zeker wel een uur binnen bent. Echt heel erg leuk

Snelle levering, hele mooie blouse

Fijn om mijn kleding zo snel in huis te hebben! Leuke cadeau verpakking

Prima website en levering

De website is overzichtelijk en de bestelling is zo geregeld. Deze werd snel geleverd.

Meestal goed van maat en past bij mijn vorm

Alleen jammer dat je port moet betalen als onverhoopt iets toch niet past.

Makkelijk bestellen. Snelle verzending. En het pakketje is met heel veel zorg ingepakt. Alsof je een cadeautje binnenkrijgt.

super

dat ze super mooie jurken hebben en ik daar heel blij van word

Mooi ingepakt prachtige kleedjes al verschillende malen besteld

Snel én leuk ingepakt

Ons pakketje is supersnel geleverd, was erg leuk ingepakt en voldeed helemaal aan de foto en omschrijving.

Fijne winkel ,je wordt als je dat zou willen goed geholpen .

Op zoek naar jaren 50 kleding en accessoires eerst op internet shop gekeken ,daarna in de winkel geweest . Wat een snoepwinkel voor de liefhebber ! Op een fijne manier hulpvaardig . Hele inspirerende omgeving .

Ik ben super tevreden met de aankoop

Zeer snelle levering en goed verpakt. De tas is precies zoals op de foto's. Super tevreden!

Bikini's staan super. Maatvoering perfect en heel snel in huis. Ondanks dat ik 2 stuks na elkaar geboekt had, kwam het fijn in 1 pakketje!

Netjes en goed!

Goeie track en trace had er voor gezorgd dat het bij een ophaalpunt kwam te liggen. Netjes bericht toen het daar geleverd was. Ik had mijn prachtige tas binnen 2 dagen binnen. Ze pakken het zo leuk in dat het elke keer een kadootje is voor je zelf om uit te pakken.

Hier word je blij van..

Niet alleen van de leuke kleuren en schoenen, maar ook van hoe het bezorgd wordt, word ik heel blij. Een feestje om uit te pakken

Snelle levering. Product in orde .

De kleding is mooi, de schoenen passen goed, en de kleding, word heel mooi verstuurd, in een mooi, verpakte doos, met veel zorg ingepakt,in één woord, geweldig.

Snelle service en mooie kleding

Soms is bestellen online onhandig....niet weten of de maat goed is. Vooral met die jaren 50 en hoog taille broeken. Retourneren gaat simpel en maakt dat je vaker besteld. Mooie kleding.

Net wat ik verwacht had top

Positive ervaring

Zeer snelle levering!