Prachtige portefeuille!

Prachtige portefeuille, vlot geleverd zonder extra kosten, en dan nog eens super mooi verpakt ook. Leuk!

Nette levering, maar....

Door onzekerheid welke maat zou passen, 2 broeken besteld. Website is duidelijk, levering zeer netjes. Eerste broek die ik probeerde, zat prima. Dus tweede terug sturen. Succubus hanteert geen gratis retour. Heb probleem, ik was hier via de site op de hoogte. Maar, men maakt gebruik van dpd. Hier zit de onhandigheid. Dpd is lastiger met retour. Dit moet via een dpd servicepunt. En die zitten niet overal. Ergo, Succubus zou beter af zijn met een andere vervoeder. Dit komt de consument ten goede. Het doet net wat af aan de mogelijkheden. Uiteindelijk kiest Succubus de vervoerder.....

Schoenen en een blouse besteld zo leuk bij Succubus heb je altijd iets aparts

Very commited

Always lovely packaging. Fabric of the T-Shirt could correspond the price a bit more though.

Mooie spullen, goede service

Bestel vaker bij jullie, is altijd tiptop op elk gebied.

Altijd een prettige ervaring. Makkelijk zoeken. Snel bezorgd leuk ingepakt.

Goede ervaring

Goed en snel advies van de klantenservice en na bestelling had ik mijn product snel in huis. Ook het product is goede kwaliteit en zeer trouw aan de foto's.

Groot assortiment in een fijne winkel met gekwalificeerd personeel

Heerlijk om in deze winkel rond te struinen, het assortiment is zo groot dat ik zeker weet niet alles gezien te hebben, we zullen dus nog eens terug moeten komen. En dat is zeker geen straf want er is zoveel te zien. Het personeel weet precies wat er in de winkel ligt en wat nog op voorraad is, uit verschillende ruimtes komen de meest uiteenlopende artikelen en ver achterin de winkel is ook nog een voorraad ruimte. De prijzen mogen wat mij betreft iets lager, maar daarentegen hebben ze wel alles wat je zoekt.

Snel en prachtig!

Super blij met mijn bestelling! Deze werd heel snel geleverd en alles is prachtig gewoon. **!!** I am in love **!!**

Kleding is perfect en de verzending ging vlot.

Goede levering

Goede levering, leuke spullen, helaas niet wat we voor ogen hadden, dus terug gestuurd

Fijne artikels en goede levering

Alles is correct gegaan

Altijd blij

Rok besteld. Dankzij de maattabel eigenlijk altijd goed, dus dat is een superfijne service. Werd direct verzonden. Vervolgens na twee dagen niets van de vervoerder gehoord. Klantenservice altijd goed bereikbaar en reageert snel, hebben het direct uitgezocht. Gelukkig daarna snel in bezit van een prachtig verpakte rok. Zo blij mee! Vorig jaar ook een keer de winkel bezocht, was de moeite van de reis waard vanwege het persoonlijke advies en de gigantische keuze

Mooi product, snelle verzending

Kreeg een hele mooie rok binnen, mooi verpakt en snel verzonden. Helemaal blij!!

Zijn altijd erg servicegericht

Mooie kleding en ruime keuze kan altijd wel iets vinden wat me fantastisch staat. En daarnaast zijn ze erg servicegericht en vriendelijk! Dus zeer tevreden!

Bijzonder aardig

Niet opdringerig maar zeer behulpzaam en vriendelijk

unieke ervaring op kledinggebied

Een enorm assortiment aan unieke aparte kleding. Vriendelijke medewerkers in de winkel zelf. Online bestellingen worden snel verzonden en leuk verpakt. Er wordt duidelijk ook rekening gehouden met de wat vollere vrouwen die ook een unieke stijl hebben. Ook de moeite waard voor mannenkleding. Ik ben blij dit ontdekt te hebben. Bij de winkel in Assendelft is voldoende parkeergelegenheid

Super Speciaalzaakje

Succubus heeft altijd de leuke speciale dingen, net anders dan andere. Maattabellen zijn duidelijk en de service is super goed. Echt een aanrader.

Retourneren kosten erg hoor

Kleding is geweldig service tot op één punt na. Het kost wel heel veel geld een item te retourneren.

Ze hebben mij bij de klantenservice heel goed geholpen bij het kiezen van de juiste maat, en de jurk zit heerlijk. Het was ook al snel thuisbezorgd.

Vlotte levering, mooie kleding, duidelijk over maatvoering. Als er iets retour gaat ook snelle terugbetaling

snelle levering, prachtige producten

Laatst 2 jurkjes besteld en 2 dagen later ontvangen in een prachtige verpakking. De jurkjes zijn echt van heel goede kwaliteit en staan prachtig!! Het gaat om de Smashed Lemon Confetti Party 70's Maxi Jurk Wit en de Collectif Alina 50's Pencil Jurk Zwart. De confetti dress is echt een feestje om te zien en te dragen, ik kan niet wachten tot het zomer is. Het kreukt niet dus gaat in de koffer mee op vakantie! De Alina dress is ook prachtig, kleedt lekker af en je voelt je er op en top vrouw in. De maattabel komt prima overeen, ik draag maat 42/44 en een XL is dan precies goed. Aanraders, zowel Succubus als deze jurkjes.

De bestelling liep vlot, ik kan geen enkele opmerking bedenken. Er was aandacht geschonken aan het inpakken, net alsof je een kadootje opent!

Helemaal blij met mijn aankoop!

Ik zag bij Succubus een jurk op de site die maar niet uit mijn gedachten ging, in het echt bleek de jurk inderdaad een plaatje en heb ik er al veel complimenten over gehad!

Altyd goed,keurig en leuk verzord ingepakt,echt een cadeautje.

Over Succubus.nl

Succubus.nl is een unieke webwinkel die zich richt op retro en vintage geïnspireerde kleding, schoenen en accessoires voor zowel dames als heren. Opgericht in 2005, spreekt de collectie tot de liefhebbers van de stijlvolle jaren '20 tot '70, met een divers assortiment dat varieert van klassieke swingjurken tot chique pencil jurkjes, en van elegante schoenen tot unieke accessoires. Alle producten zijn zorgvuldig uitgekozen om elke klant, van welke maat dan ook, te laten stralen. Met een gastvrije winkel in Assendelft en een uitgebreide online winkelervaring, belichaamt Succubus.nl de charme van het verleden met de toegankelijkheid van vandaag. Succubus BV, Dorpsstraat 1070, 1566JM, Assendelft