We kenden het niet, review gelezen en besteld. Volgende dag al in huis, mooi verpakt met aandacht. Was erg leuk om te ontvangen en blij met de schoenen! Aanrader!

Fabulous!

Aardige en behulpzame medewerkers, groot assortiment en altijd leuke aanbiedingen.

Ook door mijn fout om te vergeten de order papieren mee terug te sturen de retour netjes afgewerkt

Top service!

Per ongeluk had ik een pakket van iemand anders gekregen. Het mail contact was snel en vriendelijk. Goede afhandeling en zeer snel alsnog mijn eigen bestelling ontvangen. Hele fijne service.

Snel geleverd en ontzettend blij

Wat een ontzettend mooi vestje en zo ontzettend lekkere zachter stof, ik ben er echt super blij mee. Hartelijk bedankt voor de snelle levering Groetjes Liana

de beste winkel....

alles was netjes gekomen. de maten zijn een beetje groot.

Supertoffe kleren en supervriendelijk personeel

Vraag waarmee ik belde werd heel snel beantwoord en kleren zijn echt supercute

Echt een cadeautje

Een aantal keren bij Succubus besteld en altijd als ik m'n bestelling binnenkrijg is het verpakt als een cadeautje. Snelle levering, zelfs rondom de feestdagen. Super!

Heel tevreden

Fijne service mooie kleding

Alles is snel en netjes bezorgd. Zeer mooi en plastic vrij ingepakt! De kleren zijn allemaal van uitstekende kwaliteit en super mooi. Heb er al meteen leuke complimentjes voor gehad. Bedankt voor het goede service!

Snel en correct.

Mijn bestelling werd snel geleverd en alles is zoals weergegeven op de site.

Altijd als je wat besteld bij succubus krijg je het als een cadeautje thuis. Wordt zo zorgvuldig verpakt. Kwaliteit is top!

Altijd een feestje om het uit te pakken.

Snelle levering en zo geweldig ingepakt . De aandacht die daar aan besteed wordt, zouden veel bedrijven als voorbeeld kunnen gebruiken. Mijn ervaring met wat ik bestel is heel goed als het gaat om de maten . Tot nu toe komt het ook echt overeen met wat de tabel na het meten aangeeft. Dat is lang niet overal zo. Ook het zoeken op de website heel prettig. Verder vind ik de beschrijving van het product heel duidelijk zeker als het gaat om wat voor materiaal het is. Nu trakteer ik mijzelf eens in de zoveel tijd op een bezoekje in de winkel. Het is voor mij meerdere uren reizen. De winkel is altijd goed gevuld en de mensen hebben altijd tijd en zijn heel behulpzaam.

In het mom van het oog wilt ook wat, hoe leuk verpakken jullie alles, love it! Super blij met mijn aankopen <3

Ondanks de feestdagen netjes en snel geleverd. Het is altijd een feest om uit te pakken. Mooi en zorgvuldig verpakt.

Snelle bezorging. In een sfeervolle doos. Met een perfect sfeervol super verzorg ingepakte bestelling waardoor het een luxe kado wordt.

Banned Gold Rush 50's Lak Riem Rood & Wit maat S

Het riempje is erg mooi en goed gemaakt/geen leer! Ik twijfelde over de lengte/maat. Mijn taille: 71 cm. Na veel reviews gelezen te hebben, heb ik voor maat S gekozen. Het riempje is ca. 90 cm lang, gemeten zonder gesp. De gesp is 3cm. Het eerste gat/dichtstbijzijnde bevindt zich op ongeveer 67 cm/en het laatste/het verste ongeveer bij 77 cm. Dit betekent dat er nog ongeveer 10 cm vrij is voor eventuele gaten. Het zou voordelig zijn als dergelijke informatie bij de producten te vinden zou zijn.

Super leuke winkel

Super leuke winkel met veel te veel leuke spullen plus behulpzame en gezellige medewerkers

Mijn lievelings webshop !

Urenlang kan ik op deze webshop rondsnuffelen. Is het niet om mijn outfit verder uit te breiden, is het wel om mijn interieur mooier te maken of een kado uit te zoeken voor iemand uit mijn omgeving. Het enige minpuntje : de sales zijn enkel voor mensen die een minder courante maat hebben.

Een roze doos is altijd goed nieuws!

Snel geleverd, superleuk verpakt!

Uitstekend!

Hele fijne winkel met een groot aanbod Als je iets besteld krijg je het heel mooi ingepakt

Succubus goed online, nog betere winkel

Succubus heeft alles voor mensen die net iets origineler kleden, creatief met hun “look” zijn. Mooie spullen voor betaalbare prijzen. De website mag beter, maar de winkel is echt te gek. Grote winkel met veel te veel keus

Snel, goed

Altijd goed

Bestel al enkele jaren bij Succubus. Altijd goede en snelle levering. In al die jaren is er slechts 1x iets mis gegaan en dat was heel snel en perfect verholpen.

Dorpsstraat 1070

1566 JM Assendelft

Over Succubus.nl

Succubus.nl is een unieke webwinkel die zich richt op retro en vintage geïnspireerde kleding, schoenen en accessoires voor zowel dames als heren. Opgericht in 2005, spreekt de collectie tot de liefhebbers van de stijlvolle jaren '20 tot '70, met een divers assortiment dat varieert van klassieke swingjurken tot chique pencil jurkjes, en van elegante schoenen tot unieke accessoires. Alle producten zijn zorgvuldig uitgekozen om elke klant, van welke maat dan ook, te laten stralen. Met een gastvrije winkel in Assendelft en een uitgebreide online winkelervaring, belichaamt Succubus.nl de charme van het verleden met de toegankelijkheid van vandaag. Succubus BV, Dorpsstraat 1070, 1566JM, Assendelft