klantcommunicatie per mail kan wat beter

Ik heb wat retour gestuurd, en dat conform verzoek per mail kenbaar gemaakt aan de firma Boone. Daar kwam geen reactie op. Gezien de onduidelijkheid over mijn retourzending heb ik een tijd later nog eens gemaild. Weer geen reactie ontvangen. Na een derde keer mailen kreeg ik bericht. Beslist handiger geweest als mijn eerste mailtje direct was beantwoord.

Beste meneer Bakker, We vinden het zeker vervelend dat dit niet duidelijk is. Maar u hebt echt het bedrag ontvangen. Het is alleen vindbaar onder naam van onze betaalpartner Buckaroo in plaats van Boone. We hebben dit u ook gemaild afgelopen 9 december om 10.21. We zullen u ook nog op een andere manier proberen te bereiken om dit te verhelderen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Leonie Jos Boone Watersport

Denken met je mee en nemen initiatief.

Prima winkel met fijn personeel. Denken met je mee over de beste oplossing. Besteld artikel was prima verpakt en snel geleverd. Telefonisch is goed te overleggen. Jammer alleen dat het plaatje bij het artikel niet correct was

Geen antwoord op vragen, beloofd product wordt niet verstuurd……

Eerste ervaring was goed, daarna moeilijk….moeilijk. Geen reactie op vragen, na telefonisch contact wel, daarna weer niet. Zelfs via de webshop formulier geen reactie. Werdt later uit het niets ons een product aangeboden om excuses te maken, PostNL Track code ontvangen maar is nooit afgestuurd. Na melding hiervan: wederom geen reactie. Voor ons geen Jos Boone meer.

Beste meneer Postmus, Ook nog op deze manier onze hartelijke excuses. Het is helaas een resultaat van ernstig personeels- en daarmee tijdtekort dat soms reacties op uitzoekkwesties lang op zich laten wachten. Het product dat we wilden sturen was om een kwestie op te lossen die al opgelost was door mijn collega, en dus was het verzendlabel ten onrechte aangemaakt. We hopen u een andere keer zeker een betere ervaring te kunnen bieden! Met vriendelijke groet, Jos Boone Watersport

Wat een unieke deskundigheid en aftersales!

We zochten een nieuwe Raymarine plotter en radar. Op advies bij Jos Boone uitgekomen. We kregen super advies, alles was er op tijd en zelfs de inbouw werd vlak voor onze vakantie nog geregeld. Ook tijdens de vakantie werden kleine problemen direct door deze vakmensen opgepakt. Dit bedrijf bewijst dat kennis, service en vriendelijkheid hand in hand gaan. Als wij weer wat nodig hebben weten we waar we moeten zijn: Jos Boone en het team is een aanrader!

Snel geleverd.

Snel geleverd binnen 48 uur. Juiste producten. Netjes verpakt voor een normale prijs.

Fantastische service, ze reageren snel en geven kundig advies

In verband met het vernieuwen van de apparatuur van mijn zeilboot heb ik contact opgenomen met Jos Boone watersport. Ze hebben mij stap voor stap begeleid in het in kaart brengen van mijn huidige netwerk en hebben advies gegeven met betrekking tot het vervangen van de apparatuur. Het bestelproces is zeer transparant en geeft je volledige controle over wat je wel en niet wilt bestellen. Kortom top!

Telefonisch goed bereikbaar en goed geholpen

Zeer goed geholpen en veel verstand van zaken komt zeer goed over. bedankt voor de tijd en rustig stap voor stap door de bestelling heen.

Het bestelde artikel, paste niet in mijn systeem. Hulp werd aangeboden om het juiste product te vinden. Daar heb ik geen gebruik van gemaakt, het bestede bedrag werd netjes terug overgeschreven. Ook goede communicatie via email, top

Altijd ter wille en meedenken

En vervolgens wordt er snel gehandeld, top

Vriendelijk als vakkundig

Superservice voor een goede prijs

De blackbox van de marifoon was stuk gegaan maar gelukkig zag ik bij Jos Boone een inruilexemplaar van exact hetzelfde type te koop. Snel geleverd voor een heel redelijke prijs en zelfs geprogrammeerd met mijn ATIS en MMSI. Oude blackbox eruit en deze erin en alles werkte weer perfect. Dit scheelt me zowel veel geld (voor een nieuwe complete blackbox+handset+speaker) als tijd (voor het ombouwen). Super blij met Jos Boone

Jammer dat er niet op de mail gereageerd wordt

Door onderbezettig wordt er verzocht om vragen via de mail te doen, helaas werd daar in mijn geval ook niet op gerageerd, 3 x via mail en 2 maal telefonisch contact zoeken voor een bestelling van een zink anode vind ik te veel van het goede.

Beste meneer van Marion, We begrijpen uw reactie zeker, maar eerder vandaag mailde ik u al hoe het komt. We reageren zeker niet zo laat uit laksheid maar omdat het ons écht niet eerder lukte. Dat u niet teruggebeld bent is natuurlijk niet goed maar heeft ook met vakantie en onderbezetting te maken. Daarnaast hebben we ook nog eens te maken met enorme levertijden van bijna al onze leveranciers, de producten worden weken later geleverd dan we verwachten. Dit alles heeft voor u voor een negatieve ervaring gezorgd, dat snappen we, maar we hopen dat we het nog eens mogen verbeteren!! Met onze meest hartelijke excuses en met vriendelijke groet, Leonie Jos Boone Watersport

Behulpzame mensen die meedenken!

Het zoeken naar onderdeen is vaak lastig en tijdrovend. Bij josboone neemt men de tijd om je hierin te helpen.

Top shop

Zeer goede service Vriendelijk Professioneel advies Zeker aan te raden

Buitengewoon goede technische kennis en prima service

De gebruikte plotter die ik in de "outlet" had gekocht bleek niet te doen wat ik ervan verwacht had. Toestel is zonder enig probleem teruggenomen en het aankoopbedrag integraal teruggestort. Verder hebben de medewerkers een ongezien hoog niveau van technische kennis, geven prima advies en denken mee met de klant. Een aanrader voor iedere watersporter, uit Zeeland én daarbuiten

tijdens lock down toch op straat nog voortgeholpen

daar mijn boot in de kraan hing moest ik dringend een transducer hebben voor dieptemeter,ongelooflijk vriendelijk en snel geholpen,we mochten de afgesloten winkel niet in maar het onderdeel is ons op de stoep overhandigd. wat een service. daar kom ik graag voor vanuit Antwerpen.

vakkundige kennis

In juni begaf mijn autopiloot het. Gezien de leefdtijd van dit toestel,besloot ik om een nieuwe aan te schaffen.Gelet op het geplande vertrek enkelendagen nadien ,had ik er dringend een nodig Het was bijna sluitingstijd maar toch kreeg ik van een mevrouw alle mogelijkheden uitgelegd ,welke autopiloten kunnen functioneren met het netwerk en de bestaande apparatuur aan boord. Verbluffend hoe die mevrouw op de hoogte was. Gestaafd door de proffesioneele uitleg nam ik een besluit en er werd mij diezelfde avond een offerte toegestuurd. Enkele dagen nadien,gingen wij de piloot ophalen. Op het afgesproken tijdstip,kreeg ik een uitgebreide uitleg door Mevrouw hoe ik de EV-100 diende te plaatsen en aan te sluiten.De uitleg duurde meer dan 1 uur 30 Ik kreeg ook voldoende bekabeling mee en mocht het niet gebruikte terug inleveren. Wij hebben de richtlijnen met de uitleg gevolgd en alles werkt perfect. Service dus ten top Een tevreden klant Geert Vanhee,Oostende

Goed.

Goede informatie en reactie

Prima voor onze huur boten en sloepen van Havendienst.nl in Loosdrecht!

Een aantal keer hebben we bij Jos Boone besteld. Voor havendienst.nl willen we uitsluitend kwaliteits materialen. Huur boten en sloepen worden immers een stuk zwaarder belast dan een prive boot. Je wordt er altijd netjes geholpen, zowel aan de telefoon als per e-mail. Bij het annuleren van een order heb je ook direct (snel) je geld terug. Normaals: Voor de huur boot en sloepen op havendienst.nl in Loosdrecht bestellen we uitsluitend nog bij Jos Boone! Een aanrader! Voordelig en snel!

Nu al een aantal keren meegemaakt dat ze hier de producten die ik zoek wel hebben terwijl ik bij anderen dan steeds net iets mistte. Bovendien kennis van zaken en kunnen snel iets regelen waar nodig.

Goede service, goed assortiment, fijne mensen

Goede service, goed assortiment, fijne mensen

Uitstekende service en deskundig advies

De Zeeuwse degelijkheid voelt goed. Prima service. Deskundige adviezen bij aankoop van apparatuur. Er wordt goed naar de klant geluisterd.

Ik had een vraag over de afmetingen van een artikel. De vriendelijke dame liet direct het artikel er bij halen en nam de maten op. Heb het artikel direct besteld en ging ook direct op de post.

vriendelijk,behulpzaam meedenkend ideale leverancier,snelle levering

prettig geholpen per mail reactie gekregen buiten winkelopeningstijden. keurig verpakt. Snel . een aanrader

Supersnelle en afdoende informatie

Zowel via e-mail als aan de telefoon zeer goede en klantvriendelijke informatie op mijn vragen gekregen.