Op voorraad en direct geleverd

De koko quick grillbricks 12 aug besteld en 13 aug in huis. Mijn Cobbs BBQ kan weer aan

Top service, in de vakantie revisieset vuilwaterpomp volgende dag bij watersportzaak in friesland

Prima service, snelle levering!

Vriendelijk personeel, snelle levering, kwalitatief goed product. Top.

Super en snel

Heel behulpzaam en snel, blijkbaar grote voorraad. bij de concurentie tot 6weken levertijd.

Offerte aangevraagd voor navigatie op de boot.

Heel plezierig deskundig advies en een goede uitgebreide offerte voor de inbouw. Goed gespecificeerd en beargumenteerd. Degelijk goed bedrijf!

Met lach mijn bestelling af mogen ronden

Zeer degelijk en goed gemotiveerd advies De dame in kwestie wist waar ze het over had, waarvoor meervoudig lof. Ook de dames van de administratie vriendelijk en service gericht

Bestellung

Freundlich hilfsbereit und kompetent.

Oplossingsgericht, vriendelijk en hulpvaardig.

Mensen met kennis van zaken die meedenken in oplossingen. Op vragen wordt vlot gereageerd.

Top bedrijf met super service en heel kundig advies.

Uitstekend en snel

Al jaren bestel ik af en toe materialen voor ons zeiljacht bij JosBoone. Hun sortering is kwalitatief prima en wordt uitzonderlijk snel geleverd.

Mooie georganiseerde winkel met prima mensen

Breed assortiment. Fijne webshop In de winkel prima service

altijd vriendelijk en zeer kundig

Bij Jos Boone wordt je altijd vriendelijk geholpen, ze zijn zeer behulpzaam en hebben een breed assortiment. Je krijgt advies op maat en ze zijn zeer kundig.

Top Service, enorm veel kennis

Kan niets anders zeggen dat je er geweldig wordt geholpen, veel kennis en zeer hulpvaardig. Omdat ze iedereen zeer goed helpen moetje er rekening mee houden dat het soms even kan duren voordat je wordt geholpen in de piek uren. Maar dan is er ook alle tijd voor je. Ik had een probleem in mn windset en er werd een proefopstelling op de toonbank gemaakt om uit te vinden welk onderdeel er kapot was. Hulde !!

bij mijn bestelling, zeer snelle levering

goede en snelle service een tien

prima begeleiding en advies, webshop ook snel

prima begeleiding en advies, webshop ook snel

Top watersportzaak... Dien is een wandelende kennisbibliotheek

Top watersportzaak... Dien is een wandelende kennisbibliotheek

Dank u wel voor deze mooie review! Veel watersportplezier gewenst!

Top service!!! Altijd klantvriendelijk!

Nemen ruim de tijd voor de klant. Goede service!

Hartelijk dank voor deze mooie review! We proberen, vooral in deze tijd het oog op de service te houden! Succes met het schilderen.

Besteld en geleverd en antwoord op vragen

Net bedrijf Snelle verzending Eigen voorraad ,geen dozenschuivers

top lokatie

kom er al vele jaren over de vloer en als het al ééns misloopt(door andermans schuld)doen ze hun uiterste best om u te helpen een winkel met één hart voor zijn cliënteel en alles op één plek voor de watersport coppens willy zele

excellent

the purchase of a mizzen mast bracket for a "Silent Wind "windgenerater.thiswas ordered by JosBoone and sent . to me in in the UK. excellent and prompt service!!!!!

perfecte service

service prima verleent

Zeeeer goed

Ben zaterdag langs geweest voor nieuw kaartje in gps .vriendelijk goede uitleg nooit gezien

SUPER

Alle informatie in één telefoongesprek. Duidelijk mensen die op de hoogte zijn van hun producten.

Top Service

Ik kan niet anders zeggen, zeer vakkundig en vriendelijk geholpen. Had een probleem met een oude windset, er werd voor mij een testopstelling gemaakt om te kunnen achterhalen wat er defect was. Echt helemaal super!!

Zeer goed service en advies

Wij zijn klant sedert ca 1990 en onze ervaring wordt door de jaren steeds meer positief....