slecht slecht

ik ben lang klant bij jullie, maar lang ,4,5 jaar merk ik dat jullie zeer slecht geworden zijn. het systeem werkt helemaal niet of soms. ook zijn jullie systemen down gegaan waardoor al mijn 4 websites heb verloren! Nu wil ik kan en geen afbeelding uploaden of website updaten. ik wil een wordpress insalleren steeds geeft ie fouten aan. website werkt niet optimaal. live chat van jullie is altijd uit. voor wat betaal ik aan jullie geld dan als alles aan klote is.

Top Hosting bedrijf

Al jaren klant met een e-mail pakket. Nog nooit geen noemenswaardige problemen gehad. Zeker een aanrader!

Geweldige hosting provider, al jarenlang tevreden klant

Inmiddels al meer dan 5 jaar klant en ook meerdere websites bij hen gehost. Stabiele partner en ook erg behulpzame support! Erg tevreden over. Zeker een aanrader!

Goed geholpen via de chat

Ik ben goed geholpen via de chat door Harry.

Snelle reactie (binnen 2 minuten)

Ondanks dat het probleem uiteindelijk niks te maken bleek te hebben met het hostingpakket hebben ze toch meegezocht naar een eventuele oplossing

Zelden nodig om mijnhostingpartner te contacteren, en als ik dat doe is de hulp altijd direct en adequaat.

Top service!

Mijn ervaringen met MijnHostingPartner zijn louter positief. Een zeer prettige dienstverlening met een fantastische helpdesk. Zeker als je ook wat minder technisch bent helpen ze je met alle liefde. De reponsetijden van de helpdesk zijn geweldig. Zeer snel reactie op geplaatste tickets, zelfs op zaterdag en zondag! Dat heb ik niet eerder bij andere partijen meegemaakt.

heel goed

helpful .. snel reactie .. professional medewerker ... aardig mensen .. longish service kosten ik ben heel erg blij dank u voor uw help

Hartelijk dank voor je positieve review. Indien we nog iets voor je kunnen betekenen horen we dat graag.

Een goedkope en behulpzame hosting oplossing.

MijnHostingPartner.nl is zeker een van de goedkoopste oplossingen voor het hosten van eenvoudige websites. Hoewel hun systeem soms niet perfect werkt of enorm gebruiksvriendelijk is, zorgt de live chat ervoor dat alle problemen onmiddellijk worden opgelost gecombineerd met een vriendelijke stem die u hierdoor leidt. Over het algemeen zeer tevreden.

Hartelijk dank voor deze review. We weten dat bepaalde zaken niet helemaal lekker lopen soms. Daarom zijn we op de achtergrond druk bezig met een nieuw klantenpanel waar tevens het controlpanel in verweven zit. Dit zal sneller en stabieler gaan werken. We hopen dit snel uit te kunnen rollen.

Probleem opgelost door medewerker via de chat

Met een probleem met het instellen van de smtp server op mijn mail client contact gezocht met Mijnhostingpartner.nl via de chat. Het duurde even voordat ik contact had met een van de medewerkers maar daarna snel en goed geholpen!

snel en vriendelijk geholpen

Snel en vriendelijk geholpen

SUPER GEHOLPEN

Steeds weer goed geholpen heel netjes geen klachten super geholpen

perfect

Mijn website opgezegd wegens omstandigheden en daarna terug gevraagd om on line te plaatsen alles onder normaal verlopen bedankt

Super goede service!

Na overdracht oude hosting naar mijnhostingpartner.nl, alles super snel en duidelijk uitgelegd om de site en e-mail weer draaiende te krijgen binnen een paar uur. Ik ben heel erg tevreden!

Snel en duidelijk

De klantenservice was erg behulpzaam met een klein probleemp dat ik had met mijn site. Het probleem was in 5 minuten opgelost via de live chat. Super!

geweldige hoster

klanten service snel accuraat. Casper heeft ons geweldig geholpen. Absoluut de beste webhoster, daarom laten wij onze website hier al meer dan 10 jaar hosten.

Een fijn en betrouwbaar hosting bedrijf

Betaalbare webhosting met uitgebreide mogelijkheden, zeker in vergelijk met andere bedrijven. Zeer vriendelijke en geduldige medewerkers. Goede helpdesk met als enig minpuntje dat er geen telefonische helpdesk is. Helaas is dat tegenwoordig bij veel bedrijven de trend.

Top service!

Prima hosting voor net core webapps! Dat tegen een uiterst scherpe prijs en een goede helpdesk ondersteuning. Zeker een aanrader!

Brede dienstverlening en snelle vakkundige support!

Sinds kort ben ik (via Google) in contact gekomen met MijnHostingPartner. Tijdens mijn installatie van DNN heb ik (ws door gebrek aan kennis van mijn kant) meerdere malen contact moeten opnemen met de Support Desk. En dit naar alle tevredenheid. Er werd snel opvolging gegeven aan mijn vragen en altijd vakkundig. Ik ben dus serieus tevreden met de overstap naar MijnHostingPartner. daarnaast maakt het niet uit met wat voor website/CMS je wilt gaan werken. Alles is mogelijk bij MijnHostingPartner tegen zeer schappelijke tarieven. Lager dan bij de concurrentie. Dus voor mij een meer dan goede keuze geweest!

Reageren niet op opzegmails maar dreigen wel met administratiekosten!

Ik wil met dit bedrijf niks meer te maken hebben!!

snel en goed geholpen

mijnhostingpartner reageert zeer snel op vragen was snel geholpen met mijn probleem.

Geweldige service

Ik had wat probleempjes met de instellingen van mijn mailbox. Toen het te technisch werd voor mij heb ik mijn inloggegevens gestuurd van mijn website zodat de instellingen werden aangepast door MijnHostingPartner.nl. Alles was snel gefixt en ik kan mailen! Superbedankt!

Heel vlotte en goede service, voor een lage prijs.

Zeer blij dat ik hiernaar doorverwezen ben door een kennis.

Goede ondersteuning bij onduidelijkheid facturering

Door, naar mijn mening, enige onduidelijkheid in de correspondentie over de jaarlijkse facturen die al dan niet automatisch geïnd zouden worden, ontstond een situatie waarin ik een factuur zowel handmatig betaald heb en deze ook automatisch geïnd werd. Contacten met MIjnHostingPartner, in dit geval Patrick, verliepen vervolgens erg plezierig. De situatie werd snel geanalyseerd, en minstens zo belangrijk de dubbele betaling werd direct gecorrigeerd. Compliment voor deze support, en ik hoop dat de aansporing om de mailtekst rondom de facturering helderder te formuleren ook zo voortvarend zal worden opgepakt!

Veel werkt niet, onduidelijk, moeizaam - niet waard

Het online zetten van een website duurde DAGEN. Eerst problemen met een domein dat niet gekoppeld was aan mijn pakket. Dan vroegen ze me voor een verhuiscode van mijn persoonlijke domeinnaam (helemaal niet nodig). Na 2 dagen gepingping met de servicedienst kreeg ik toegang tot de control panel. Daar heb ik via een FTP account (met eerst de foute gegevens - waar ik weer tickets heb voor moeten indienen) de bestanden kunnen opladen. Dit duurde weer een extra dag. Bleek dat de website niet zichtbaar kwam te staan. Hop weer een ticket en dag verder. Nu staat de website online, probeer ik een SSL certificaat te installeren, geeft dat ook een fout... Concurrentie heeft snellere service en doe ik al deze stappen op slechts 20min tijd, ipv een week.