Toppie

Ik ben net ongeveer een jaartje klant. Heb nog geen downtime gehad met mijn domeinen en ook wordt ik regelmatig buiten gebruikelijke kantoor uren geholpen.

Ik heb onafhankelijk van elkaar drie websites en hostings lopen bij Mijn Hosting Partner. Zelden is er een probleem. Als zich dat al voordoet, dan wordt een ticket aangemaakt en wordt de zaak probleemloos en zeer vlot opgelost. Ik ben zeer tevreden.

Volledig naar verwachting !!

Niet te vatten in deftige woorden

Ik ga er niet te veel woorden aan vuilmaken. Ik ben zeer slecht behandeld geweest bij dit bedrijf. Het begon al bij de bestelling, voor 9 uur besteld een ssd pakketje met een domeinnaam. Om 11.45u moest ik een ticket sturen dat ik nog steeds geen geactiveerd pakket had. Er werd geantwoord dat dit reeds moest gebeurd zijn. Om 13 u nog steeds niks en terug een ticket gestuurd. Een uur later was het in orde. Hetgeen er daarna dan allemaal misging ga ik u voor behoeden. Feit is dat na 4 dagen mijn pakket met daarop een phpbb forum nog steeds niet werkte. heb het pakket opgezegd en na 14 dagen en 5x vragen hebben ze eindelijk mijn geld teruggegeven. Ik heb ondertussen een andere host en daar was ik in 12 min na bestelling online met het zelfde phpbb forum. Ik raad niemand dit bedrijf aan, integendeel ik ga deze zaak aanklagen bij verschillende instanties ook bij het keurmerk waar ze aangesloten zijn en bij de minister in Nederland. Kijk maar eens rond op andere reviews over dit bedrijf, ik geef toe ik had het ook niet gedaan en heb een lesje geleerd.

fantastische support

Kortgeleden regisreerde ik een nieuw domein en deed de hosting ook via MHP. WordPress 5.2.4 geinstalleerd maar op een of andere manier kreeg ik een aantal rare foutmeldingen. De helpdesk keek er naar en hun antwoord gaf me de oplossing. Er stond geen default file in de root. Dat was toen snel opgelost. Ook in het verleden heb ik vaker fantastische support van ze gehad. Het moet wel heel raar lopen wil ik nog naar een ander hosting bedrijf gaan.

Goede en snelle service.

Tot nu toe een snelle en goede service.

Snelle respons op vragen, nooit uitval en alles wat ik als zzp'er nodig heb

Ooit via een kleine zoekopdracht bij Mijnhosting.nl terechtgekomen en nooit overwogen om weg te gaan omdat vragen altijd meteen worden opgepakt en beantwoord.

Erg netjes en zeer goede vakkundige hulp.

Ook erg belangrijk is dat er direct actie ondernomen wordt. Gewoon zoals het hoort.

Geweldige snel service, prima kennisnivo

Ik gebruik MijnHostingPartner veel jaren, met name om de goede ondersteuning van ASP.Net ontwikkeling. Recentelijk wat problemen met ee migratie naar een andere server, uitstekend verholpen met altijd een snelle reactie. Ook de ondersteuning van 'Lets Encrpyt' maakt het mogelijk om een goed beschermd professionele applicatie te hosten voor een lage bedrag. Dave Long Applicatieontwikkelaar

Steeds snel geholpen via de chat of de helptickets

Ik ben al enkele jaren bij MijnHostingPartner met verschillende websites en ben heel tevreden. Af en toe zijn er wel problemen, maar die worden altijd zo snel mogelijk opgelost. Omdat ik als leek mijn website zelf beheer, heb ik regelmatig vragen over bepaalde instellingen, en ik word steeds snel en goed geholpen door de helpdesk via de live chat of de helptickets!

Super service!

De 'ticket-service' is erg snel. Vragen worden snel beantwoord en problemen zijn snel verholpen.

Supersnelle service!

Heel fijn dat ik zo snel geholpen ben met de installatie van Wordpress!

Goed geholpen!

Ik ben "gewoon" keurig geholpen ook al ben ik nog geen klant. Dit geeft vertrouwen. Dank Harry.

Topservice voor een lage prijs

Als ik een probleem heb helpt het ervaren team me ontzettend goed en heel geduldig. Echt een aanrader!

Hulp met wordpress goed ervaren

Met het overzetten van een WP site gingen er een aantal dingen mis, met behulp van de service van mhp zijn de meeste incidenten verholpen.

Zeer fijne

Zoals bijna altijd een snelle reactie en professionel ondersteuning.

Super slecht

Begin van het jaar zijn ze gehackt. Al mijn gegevens zijn encrypted, maar ze willen wel dat ik ga betalen voor een service die ze niet leveren. En zo niet dan gijzelen ze mijn domeinnamen. Ongelooflijk!

Dag Robert, Dat er een malware aanval is geweest waarbij we geraakt zijn is natuurlijk erg vervelend. Helemaal als je vertrouwd hebt op onze images die we dagelijks maken van alle data. Helaas zijn deze images ook onderdeel van de aanval geweest en zijn deze (nog steeds) encrypted en kunnen we daar niet bij. Wat betreft de diensten zijn deze vrijwel direct na de aanval weer actief gegaan. Het is dus niet zo dat je dient te betalen voor een service die niet werkt, want dat is gewoon niet zo. Je kunt gewoon weer een backup opnieuw uploaden en/of een webiste opnieuw inrichten. Heb je geen backup lokaal staan en/of bij ons ingesteld dan is dat natuurlijk erg vervelend. Uiteindelijk is dit wel je eigen verantwoordelijkheid. je bent immers zelf verantwoordelijk voor je eigen data en die van je klanten. Nu begrijpen we de situatie en zijn we je ruimschoots tegemoet gekomen door (meerdere) facturen van je te crediteren. Dit kan zoals we hebben uitgelegd niet oneindig door blijven gaan. Je dient hier, hoe vervelend dat ook is, zelf ook verantwoordelijkheid te nemen. Daar ga je compleet aan voorbij. We willen je graag helpen om alles weer op de rit te krijgen. Indien je hiervoor nog hulp vanuit onze kant wenst dan kan je altijd een beroep doen op onze live support via de chat en/of het ticketsysteem.

Altijd snelle service!

Als je een vraag stelt, krijg je altijd binnen een dag antwoord. En meestal is het dan ook opgelost, of weet je wat je moet doen.

Draaien met .net (core) sites al jaren bij ze met volle tevredenheid.

Draai al jaren met veel plezier met .net & core websites bij ze. Eigenlijk nooit geen problemen gehad.

bestelling container / geen levering

afgelopen dinsdag een container besteld, en betaald. Container zou op woensdag worden geleverd, na 14.00u. Helaas tot op dit moment geen container ontvangen. Tickets via het ticket systeem worden niet beantwoord, er volgt geen terugkoppeling, we worden niet gebeld, en online is er geen telefoonnummer te vinden van een klantenservice. Ondertussen geen mogelijkheid meer om het geld te stoneren, en dus €275,- lichter... Dus zeg het maar! Zeer slechte service.

Steeds snelle opvolging en correcte oplossingen!

Zoals bij elke provider van webhosting komt er al eens een probleem voor. Doch, wat het verschil maakt met anderen is dat men hier zeer kort op de bal speelt, de problemen snel en zeer professioneel oplost of een degelijk alternatief aanbiedt. Reeds 8 jaar klant en nog steeds zeer tevreden!

MijnHostingParner

MHP is concurrerend en ben er al jaren naar tevredenheid klant bij. De prijs is goed, de kwaliteit wordt geleverd en de klantenservice via het digitale ticket systeem werkt ook prima. Vragen worden goed en duidelijk beantwoord en bovendien is hun reactietijd ook goed.

Snelle service en meedenkend

Wij zijn al jaren klant bij Mijn Hosting Partner en bevalt erg goed!

Top geholpen!

Top geholpen via de online chat.

Contact gehad via de live chat, erg snel geholpen. Zeer positief