Probleem opgelost door medewerker via de chat

Met een probleem met het instellen van de smtp server op mijn mail client contact gezocht met Mijnhostingpartner.nl via de chat. Het duurde even voordat ik contact had met een van de medewerkers maar daarna snel en goed geholpen!

snel en vriendelijk geholpen

Snel en vriendelijk geholpen

SUPER GEHOLPEN

Steeds weer goed geholpen heel netjes geen klachten super geholpen

perfect

Mijn website opgezegd wegens omstandigheden en daarna terug gevraagd om on line te plaatsen alles onder normaal verlopen bedankt

Super goede service!

Na overdracht oude hosting naar mijnhostingpartner.nl, alles super snel en duidelijk uitgelegd om de site en e-mail weer draaiende te krijgen binnen een paar uur. Ik ben heel erg tevreden!

Snel en duidelijk

De klantenservice was erg behulpzaam met een klein probleemp dat ik had met mijn site. Het probleem was in 5 minuten opgelost via de live chat. Super!

geweldige hoster

klanten service snel accuraat. Casper heeft ons geweldig geholpen. Absoluut de beste webhoster, daarom laten wij onze website hier al meer dan 10 jaar hosten.

Een fijn en betrouwbaar hosting bedrijf

Betaalbare webhosting met uitgebreide mogelijkheden, zeker in vergelijk met andere bedrijven. Zeer vriendelijke en geduldige medewerkers. Goede helpdesk met als enig minpuntje dat er geen telefonische helpdesk is. Helaas is dat tegenwoordig bij veel bedrijven de trend.

Top service!

Prima hosting voor net core webapps! Dat tegen een uiterst scherpe prijs en een goede helpdesk ondersteuning. Zeker een aanrader!

Brede dienstverlening en snelle vakkundige support!

Sinds kort ben ik (via Google) in contact gekomen met MijnHostingPartner. Tijdens mijn installatie van DNN heb ik (ws door gebrek aan kennis van mijn kant) meerdere malen contact moeten opnemen met de Support Desk. En dit naar alle tevredenheid. Er werd snel opvolging gegeven aan mijn vragen en altijd vakkundig. Ik ben dus serieus tevreden met de overstap naar MijnHostingPartner. daarnaast maakt het niet uit met wat voor website/CMS je wilt gaan werken. Alles is mogelijk bij MijnHostingPartner tegen zeer schappelijke tarieven. Lager dan bij de concurrentie. Dus voor mij een meer dan goede keuze geweest!

Reageren niet op opzegmails maar dreigen wel met administratiekosten!

Ik wil met dit bedrijf niks meer te maken hebben!!

snel en goed geholpen

mijnhostingpartner reageert zeer snel op vragen was snel geholpen met mijn probleem.

Geweldige service

Ik had wat probleempjes met de instellingen van mijn mailbox. Toen het te technisch werd voor mij heb ik mijn inloggegevens gestuurd van mijn website zodat de instellingen werden aangepast door MijnHostingPartner.nl. Alles was snel gefixt en ik kan mailen! Superbedankt!

Heel vlotte en goede service, voor een lage prijs.

Zeer blij dat ik hiernaar doorverwezen ben door een kennis.

Goede ondersteuning bij onduidelijkheid facturering

Door, naar mijn mening, enige onduidelijkheid in de correspondentie over de jaarlijkse facturen die al dan niet automatisch geïnd zouden worden, ontstond een situatie waarin ik een factuur zowel handmatig betaald heb en deze ook automatisch geïnd werd. Contacten met MIjnHostingPartner, in dit geval Patrick, verliepen vervolgens erg plezierig. De situatie werd snel geanalyseerd, en minstens zo belangrijk de dubbele betaling werd direct gecorrigeerd. Compliment voor deze support, en ik hoop dat de aansporing om de mailtekst rondom de facturering helderder te formuleren ook zo voortvarend zal worden opgepakt!

Veel werkt niet, onduidelijk, moeizaam - niet waard

Het online zetten van een website duurde DAGEN. Eerst problemen met een domein dat niet gekoppeld was aan mijn pakket. Dan vroegen ze me voor een verhuiscode van mijn persoonlijke domeinnaam (helemaal niet nodig). Na 2 dagen gepingping met de servicedienst kreeg ik toegang tot de control panel. Daar heb ik via een FTP account (met eerst de foute gegevens - waar ik weer tickets heb voor moeten indienen) de bestanden kunnen opladen. Dit duurde weer een extra dag. Bleek dat de website niet zichtbaar kwam te staan. Hop weer een ticket en dag verder. Nu staat de website online, probeer ik een SSL certificaat te installeren, geeft dat ook een fout... Concurrentie heeft snellere service en doe ik al deze stappen op slechts 20min tijd, ipv een week.

Heel persoonlijk en vriendelijk contact. Top service

Gewoon super!

Kwam er zelf even niet uit en binnen no-time reactie en een pasklare oplossing!

Probleem door volharding opgelost

Jammer genoeg bleek bij de start van mijn abonnement de generieke website niet goed op te starten. Jammer genoeg moest ik wel 2x terugkomen voordat het probleem was gefixt. Uiteindelijk goed resultaat, ook door volhouden van de Helpdesk.

Al bijna 10 jaar klant, op naar 20!

Een hele fijne en behulpzame partij. Zeer goede service.

snel via chat geholpen

Net mijn website omgezet naar Mijnhostingpartner. De subpaginas liepen naar een 404. Via de chat snel op het juiste spoor gezet waardoor ik de permalinks direct kon aanpassen. Fijn dat ze een goede chatservice hebben.

Duidelijk, snel en voordelig

Ik ben met twee domeinen overgegaan naar MijnHostingPartner en ik ben er zeer tevreden over. Vooraf heel adequaat geadviseerd door Sales hoe ik een ongestoorde overgang kon maken met mijn Outlook Online email. Het verhuizen van de domeinen ging zonder problemen, er waren met een paar aanpassingen van de DNS records nodig maar die werden onmiddellijk gedaan. Reactie op mijn tickets was heel er snel en vriendelijk!

onprofessioneel, géén support, géén reactie op tickets, miskoop

* meerdere malen tickets geopend, maar nooit kundige reacties ontvangen, waardoor één simpele vraag soms 2 maanden lang heen en weer is gegaan, zonder resultaat. * het kost veel moeite om het personeel uit te leggen wat zij zelf wel hadden moeten weten. * is er een probleem en wil je iemand spreken/mailen? let op: - ze hebben géén telefoonnummer! - ze hebben géén emailadres! Alles gaat via een ticketsysteem waar je geen professioneel hulp bij krijgt. Heb je via Google info@mijnhostingpartner.nl gevonden? Mailen helpt niet, want je krijgt nooit een reactie. Het is bij mij en een andere collega zo ver gekomen dat ik een aangetekende brief heb gestuurd naar hun adres wat op KVK en hun website staat, maar ze hebben de postbezorger aangegeven dat ze een ander bedrijf zijn en dat Mijnhostingpartner is verhuisd! Leugens! * het kost je veel te veel tijd om met deze onkundige mensen iets voor elkaar te krijgen. Zonde van de tijd. * aanbevelen? NEE! NEE! NEE!

Hulp gaat veel verder als je mag verwachten.

Ten gevolge van Corona wilde ik de leden van onze vereniging een aantal activiteiten online gaan aanbieden. Daarom wilde ik een bestaande veilingsite kopiëren en daarna enigszins aanpassen. Met 30 jaar ervaring in Cobol-mainframe dacht ik dat te kunnen maar ik liep aan tegen een gebrek aan kennis van XML. Ik was bijna vast gelopen mede omdat ik niemand kon vragen even mee te kijken. En toen hebben mensen van de helpdesk dat deel voor mij aangepast terwijl het ver buiten hun te verwachte werkzaamheden ligt. Helpdeskmedewerkers: BEDANKT.

Super goed!

Draai mijn sites nu al een meerdere jaren bij MijnHostingPartner, na diverse andere hosters . Goeie uptime en snelheid is verder top, Helpdesk zeer kundig en snel. Fantastische service en een zéér goede prijs kwaliteit verhouding!