Er stond een redirect niet goed waardoor de url met www ervoor niet werkte. Tijdens de chat is dit meteen opgepakt door de medewerker en het probleem was opgelost.

Wat problemen gehad, maar de support heeft goed geholpen.

Sinds kort maak ik gebruik van mijnhostingpartner voor het hosten van een website, de opzet was op een paar punten een beetje verwarrend maar dit kan ook door mijn gebrek aan ervaring komen. De support is behulpzaam en reageert vaak snel op tickets.

Snelle reactie

De persoon die mij hielp via chat was behulpzaam.

Adri is een goede kerel. Ga zo door

Per abuis twee keer de rekening betaald. Werd meteen teruggeboekt. Snelle service!

Vlotte reactie, kende het probleem en direct opgelost

Vraag bij activeren Let's Encrypt kon meteen worden opgepakt en opgelost

Top support!!

Dank voor de zeer vlotte service!

Goed. zoals altijd!

Snel geholpen via de chat om een administratieve wijziging door te voeren.

Vragen gelijk beantwoord.

Er was een factuur dubbel betaald en na aanmaken van een ticket is het bedrag netjes teruggeboekt.

top bedankt voor de snelle reactie

Snel de chat opgepakt en geholpen.

Snel en vakkundig geholpen

Netjes geholpen met de keuze van mijn pakket en het instellen van mijn mail.

Goed geholpen, blij mee !

Moest de wp-config aanpassen en ze hebben mij daar via de chat goed mee geholpen.

Fijne hostingpartij, doet wat ie doen moet.

Prima producten, gaan met hun tijd mee (upgrades van achterliggende systemen ed), goede service (ook al hoef ik die gelukkig nauwelijks aan te spreken), fijne communicatie. Kortom: voldoet aan mijn verwachtingen en dat is fijn, ben daarom ook al vele jaren klant.

Beste hosting provider out there!!!

Geweldige hosting provider, mooie website erg uitgebreide control panel waar je alles kan instellen van email naar databases en website's. Support is snel en in het weekend bereikbaar, kundig en vriendelijk. Ben al enige jaren klant en kan deze provider met klem aanbevelen. Ben van jaarlijkse verlenging gegaan naar 3 jaarlijkse verlenging zo tevreden ben ik :)

Snelle reactie en hulp ook buiten kantoor uren.

Kort geleden heeft onze vorige hosting partij aangegeven te stoppen met hosten. Zodoende zijn wij opzoek gegaan naar een nieuwe partij en zijn we op MijnHostingPartner uitgekomen. Onze website is opgezet in een vrij ouderwets systeem dat de laatste tijd wel eens voor problemen kan zorgen. Wanneer er een probleem voorkwam en wij hier contact over zochten met de klantenservice was het probleem vaak al binnen 1 a 2 uur opgelost, ook in het weekend en ná 6 uur. Ben erg onder de indruk van de snelle service en bereidheid uitleg te geven waar het probleem aan lag!

Best een goede hosting!

Beste Bezoekers, Zoek jij een goede hosting bedrijf dan ben jij bij MijnHostingPartner.nl op het juiste adres, ook heb je enkele kleine problemen ze helpen je graag. Ook zijn de problemen wat groter ook dan zijn ze nog professional en blijven geduldig tot jij tevreden bent (een koning gaat niet snel van stoel af). Met vriendelijke groet, Denny

Toch gelukt

Ik wist niet dat met het opzeggen van mijn website, ook de domeinnaam opgezegd moest worden dus kreeg ik een rekening. Doe kon, middels een chat met Adri, gelukkig ongedaan gemaakt worden.

geweldige support

Ik had eerst een probleem met een wachtwoord, super geholpen en daarna zat mijn mailbox vol, als je een bedrijf hebt ben je een beetje in paniek, top geholpen, alles opgelost , ik neem er een op mijn hosting partner, gr cas

perfect hulpvol!

Zeer vriendelijke en extreem snelle hulp gekregen, telkens opnieuw

super goede service

Ik had problemen met het inloggen van mijn website, dit is mega snel en goed verholpen. Bovendien extra service gehad door het een en ander te herstellen. Heel blij mee!

Goede service, je wordt snel geholpen.

Tot nu toe zeer tevreden. Wordt netjes geholpen met het opzetten van de test voor de verhuizing. aanrader voor NopCommerce webshops!

Totale plaatje

Al met al een betrouwbare hostingpartner. De helpdesk is vlot en ter zake kundig. Uitbreiding van de vloot servers met Linuxbakken zou ik een welkome aanvulling vinden.

Verwarrende website - kan niet echt vinden waar ik wat kan doen

Mijn ervaringen zijn veel minder positief dan de andere reviews hier. Ik ben geen doorgewinterde website ontwikkelaar, misschien ligt het daar aan. Anderszijds, toch alweer 20 jaar zelf actief in de IT. Sinds twee dagen klant. Ik probeer wat zaken in te stellen maar kan zeer lastig mijn weg vinden. Klantenpanel....control panel....aparte zaken met aparte accounts en wachtwoorden. Hoe kom je bij je control panel....het is uit te vinden maar alleen via Keulen en Aken. Ze hebben ook een chat functie die als zeer goed beoordeeld is. Alleen.....ik kan de toegang tot die chat functie nergens vinden. Functioneel: wilde NOPCommerce site draaien. Werkte niet out of the box. Lijkt dat ik nog een extra feature moet aanschaffen a EURO 50. De prijs is niet het punt, wel dat ik daar pas achterkom na inleggen ticket (die wel snel opgepakt werd). Toen dacht ik: ik probeer eerst wordpress....ik had eerder een button gezien die wordpress out of the box installeert. Dat klinkt goed....maar helaas faalt nu web application support met een error melding. Het gaat vast opgelost worden.....maar mijn ervaringen zijn in ieder geval vooralsnog niet in lijn met de rest van de reviews.

Zoals altijd weer goed en snel geholpen door Support bij een relatief klein probleem van één van mijn websites.

Fijn geholpen!

Prima geholpen!

Betaalbaar, goed en snel!

We zijn overgestapt van een relatief dure provider. Onze webapplicatie maakt gebruik van een externe database. Deze database was niet out-of-the-box bereikbaar, maar uiteindelijk is dit, met een paar berichtjes heen en weer, snel in orde gemaakt. Prima service voor een redelijke prijs en het performt ook nog!