Best een goede hosting!

Beste Bezoekers, Zoek jij een goede hosting bedrijf dan ben jij bij MijnHostingPartner.nl op het juiste adres, ook heb je enkele kleine problemen ze helpen je graag. Ook zijn de problemen wat groter ook dan zijn ze nog professional en blijven geduldig tot jij tevreden bent (een koning gaat niet snel van stoel af). Met vriendelijke groet, Denny

Toch gelukt

Ik wist niet dat met het opzeggen van mijn website, ook de domeinnaam opgezegd moest worden dus kreeg ik een rekening. Doe kon, middels een chat met Adri, gelukkig ongedaan gemaakt worden.

Slechte service, geen contact en na meerdere malen aangeven samenwerking te stoppen, toch betalen.

Schandalig hoe er wordt omgegaan met klanten die al lang netjes betalen. Neem je contact op via een ticket, krijg je een kortaf antwoord. Neem je contact op via de chat op de site, zit je een uur te wachten op een reactie, waarna je de reactie ziet en reageert na 3minuten. Vervolgens is je hulp weer offline gegaan. Verder na duidelijk aangegeven te hebben de samenwerking te willen stoppen. Tóch doorgaan met factureren en dreigen met dwangbetalingen om het account te laten verwijderen. Slecht, slecht, slecht.

geweldige support

Ik had eerst een probleem met een wachtwoord, super geholpen en daarna zat mijn mailbox vol, als je een bedrijf hebt ben je een beetje in paniek, top geholpen, alles opgelost , ik neem er een op mijn hosting partner, gr cas

perfect hulpvol!

Zeer vriendelijke en extreem snelle hulp gekregen, telkens opnieuw

super goede service

Ik had problemen met het inloggen van mijn website, dit is mega snel en goed verholpen. Bovendien extra service gehad door het een en ander te herstellen. Heel blij mee!

Goede service, je wordt snel geholpen.

Tot nu toe zeer tevreden. Wordt netjes geholpen met het opzetten van de test voor de verhuizing. aanrader voor NopCommerce webshops!

Totale plaatje

Al met al een betrouwbare hostingpartner. De helpdesk is vlot en ter zake kundig. Uitbreiding van de vloot servers met Linuxbakken zou ik een welkome aanvulling vinden.

Verwarrende website - kan niet echt vinden waar ik wat kan doen

Mijn ervaringen zijn veel minder positief dan de andere reviews hier. Ik ben geen doorgewinterde website ontwikkelaar, misschien ligt het daar aan. Anderszijds, toch alweer 20 jaar zelf actief in de IT. Sinds twee dagen klant. Ik probeer wat zaken in te stellen maar kan zeer lastig mijn weg vinden. Klantenpanel....control panel....aparte zaken met aparte accounts en wachtwoorden. Hoe kom je bij je control panel....het is uit te vinden maar alleen via Keulen en Aken. Ze hebben ook een chat functie die als zeer goed beoordeeld is. Alleen.....ik kan de toegang tot die chat functie nergens vinden. Functioneel: wilde NOPCommerce site draaien. Werkte niet out of the box. Lijkt dat ik nog een extra feature moet aanschaffen a EURO 50. De prijs is niet het punt, wel dat ik daar pas achterkom na inleggen ticket (die wel snel opgepakt werd). Toen dacht ik: ik probeer eerst wordpress....ik had eerder een button gezien die wordpress out of the box installeert. Dat klinkt goed....maar helaas faalt nu web application support met een error melding. Het gaat vast opgelost worden.....maar mijn ervaringen zijn in ieder geval vooralsnog niet in lijn met de rest van de reviews.

Zoals altijd weer goed en snel geholpen door Support bij een relatief klein probleem van één van mijn websites.

Fijn geholpen!

Prima geholpen!

Betaalbaar, goed en snel!

We zijn overgestapt van een relatief dure provider. Onze webapplicatie maakt gebruik van een externe database. Deze database was niet out-of-the-box bereikbaar, maar uiteindelijk is dit, met een paar berichtjes heen en weer, snel in orde gemaakt. Prima service voor een redelijke prijs en het performt ook nog!

Betaalbaar, goed en snel

We zijn ovefrgestapt van een relatief dure provider. Onze webapplicatie maakt gebruik van een externe database. Dez database was niet out-of-the-box bereikbaar, maar uiteindelijk is dit, met een paar berichtjes heen en weer, snel in orde gemaakt. Prima service voor een redelijke prijs en het performt ook nog!

Helemaal toppie!

Sinds lange tijd weer contact met de helpdesk gehad en meteen geholpen. Moest een nieuw mailadres aangemaakt hebben en een certificaat moest verlengd worden. Allemaal snel en goed opgepakt. Dank!

Degelijke, goedkope hosting met behulpzame klantenservice.

Degelijke, goedkope hosting met behulpzame klantenservice. Uptime is niet helemaal 100% en af en niet alles met hosting en combineren is meteen duidelijk, maar de klantenservice is goed benaderbaar en behulpzaam. Al met al een van de betere hostingproviders voor een goede prijs.

Zeer kundig en snelle reactie

Zeer kundig en snelle reactie. Aanrader!

Hele fijne helpdesk

Ben al 11 jaar klant en wordt altijd snel geholpen. De helpdesk is klantvriendelijk en altijd bereid om net even dat stapje extra te doen.

Probleem met migratie DB, ze hebben dit snel en makkelijk opgelost.

Uutstekend!

Ik ben zeer goed geholpen door de zeer behulpzame medewerker, Adri!

Snelle oplossingen bij problemen

Ik heb een aantal domeinen overgezet naar mijnhostingpartner.nl. Er waren wat opstartproblemen, maar dit is allemaal heel goed en zeer snel verholpen. De prijzen van de pakketten zijn ook prima.

Snelle reactie wanneer je via het ticketsysteem contact opneemt

Aantal keren geen toegang tot mijn site gehad. Werd snel opgelost.

Snelle service; al jaren klant en nooit mijn websites offline geweest *

Ik ben al heel wat jaren klant van MijnHostingPartner.nl De reden dat ik voor hen gekozen hab is dat ik geleerd heb om te programmeren in Classic ASP. De meeste hostingproviders ondersteunen geen .asp bestanden. Als ik dan zou willen programmeren dan betaal ik de hoofdprijs aan hosting. Bij MHP heb ik meerdere domeinnamen (max 5) in mijn totaalpakket en en heb ik bijna onbeperkte mogelijkheden. Oneindig veel emailadressen kan ik aanmaken en oneindig veel sub-domeinen. Wat vooral belangrijk is, is dat de website nog nooit offline is geweest BEHALVE als er vooraf gecommuniceerd wordt dat er onderhoud is aan de server. Zelfs dan is de website minimaal offline en dat is dan vooral 's nachts (in Nederland dan). En over communicatie gesproken. De software die ze gebruiken voor de klantenservice is erg goed. Je kunt al je vragen en de antwoorden daarop altijd terugvinden als je inlogt. En kom je er niet uit dan kijken ze met je mee op de server. Top service, snelle klantcontact, snelle servers, up-time van bijna 100%, bijna geen limieten en zeer voordelig geprijst!

Snel en goede dienst!

De support die ze leveren is erg goed. Altijd netjes en snel een antwoord op mijn vragen. Hun oude omgeving was eerder ontzettend traag alleen ze hebben dit verbeterd in hun nieuwe omgeving.

Klantvriendelijk en snel

Er was een issue met de betaling, nadat ik deze kenbaar had gemaakt was het binnen een paar minuten opgelost. Super fijn dat dit zo snel kan. Zo kan het dus ook, een voorbeeld voor vele anderen wat mij betreft :)

Snelle respons van de helpdesk

Er was een probleem met het instellen van ftp. Vlot geholpen met goede raad.