Uitstekende hoster

Ik ben sinds enkele maanden klant bij MijnHostingPartner met een 20-tal websites. De concurrentie werd enerzijds onbetaalbaar en anderzijds werd de helpdesk er minder en minder bereikbaar. Ik heb dan ook al mijn websites overgezet naar MijnHostingPartner.nl. Dit ging niet helemaal vanzelf. Vaak vond ik m'n weg nog niet goed in het nieuwe platform, soms lag echter ook aan foutjes in het haperende admin panel. Hoe dan ook... Ik werd altijd vrijwel direct geholpen door de vriendelijke werknemers - zowel via chat als via het ticket systeem. Ik kan dan ook niet anders dan MijnHostingPartner.nl aanraden bij iedereen die een betrouwbare en hulpvaardige Windows hoster zoekt! Bedankt voor de uitstekende servicem, Paul, Michel, Frank en alle andere medewerkers van MijnHostingPartner.nl!

Zeer slechte ervaring met hun administratie

Hosting in 2022 opgezegd, domeinregistratie behouden en betaald. De dag nadat ik na lange tijd weer eens had ingelogd op het controlepanel kreeg ik ineens diverse mails met alsnog kosten voor de hosting van de afgelopen 2 jaar. Drie (soms vier) mails op één dag met zelfde factuur nummer, variërend van “Geen zorgen want je hebt op dit moment nog een week de tijd om de betaling te voldoen” tot "Let op! Nog een dag om de betaling te regelen..."  Je kunt ze niet bellen of mailen, dus dit gemeld via het ticketsysteem. Kreeg een paar uur later bericht terug “Daar is dan vermoedelijk iets niet helemaal goed gegaan bij de opzegging. Ik heb alsnog het pakket met terugwerkende kracht opgezegd. De facturen zijn daarmee komen te vervallen.” Hiervan ook bevestiging gehad per mail. Helaas bleek dit toch niet echt goed geregeld want opnieuw kreeg ik facturen, nu met extra kosten erop. Vier mails per dag over 2 facturen. Het bedrijf blijft gewoon rekeningen incasseren, dus ik heb ze moeten blokkeren. Hoewel ik aanvankelijk gewoon mijn domeinnaam bij hen wilde behouden, heb ik daar verhuizing voor aangevraagd. Want nu niet kan omdat ze mijn domein in gijzeling houden. Tenzij je tijd genoeg hebt (of er lol in hebt om een complete administratieve chaos aan te gaan): niet doen. Het kost gewoon enorm veel ergernis en tijd.

super

Super goede service en altijd snel reactie!

Snel, betrouwbaar en goede communicatie

fijne bedrijf om mee te werken, Handige portal en goed en betrouwbare opvolging op mijn vragen

Slechte service

Mijn ervaring is ronduit slecht. Ik probeer sinds een aantal dagen mijn, bij hun geregistreerd domein, voor de meest basale zaken (email) in gebruik te nemen. Blijkbaar had ik hiervoor een pakket nodig, wat verder niet erg is, maar dit pakket werd mij, zonder enig overleg vooraf, in rekening gebracht en gemakshalve ook maar meteen geïncasseerd. Dank je dat het dan okay is, maar helaas. Er schijnt hiervoor (het aanmaken van een email acoount!!!) maar één iemand te zijn, die mij kan helpen, en die is ziek. .... Ik wilde met dit bedrijf in zee om mijn startend bedrijf in de markt te zetten, maar heb geen enkele vertrouwen dat zij hiertoe in staat zijn.

Beste Olivier, Zoals ik ook per ticket heb aangegeven onze excuses voor de gang van zaken. Helaas waren door ziekte verschillende collega's niet in staat om dit afgelopen weekend op te pakken. Ik heb je daar zondag ook nog over bericht. Mijn collega heeft dit vanochtend meteen opgepakt. Ik heb dit echter niet teruggekoppeld omdat ik dacht dat je het zelf wel zou zien. Mijn fout natuurlijk. Ik heb de diensten (zowel hosting als domeinregistratie) met een maand extra verlengd en hoop je zo hiermee iets tegemoet te zijn gekomen. Met vriendelijke groet, Helpdesk MijnHostingPartner.nl

Veel problemen

Ik heb in het verleden nogal problemen gehad met deze organisatie. Mijn laatste probleem was dat ze al mijn DNS van mijn domeinen hadden gereset. Ze ontkennen van alle kanten dat zij dit hebben gedaan en vragen 75 euro om dit terug te zetten. Het is duidelijk dat zij dit hebben gedaan aangezien ik de enige met een login ben en meer dan een jaar niet ingelogged ben geweest. Daarnaast verwijzen alle DNS nu naar hun servers (waarom zou ik dat doen?). Denk goed na voordat je producten bij deze organisatie aanschaft.

Beste Daniel, Hartelijk dank voor je review. Zoals we ook hebben aangegeven en aan hebben getoond via de logboeken hebben wij de dns settings van je domeinnamen niet gereset. Sterker nog; we hebben aangetoond via de logboeken dat iemand dit (wellicht per ongeluk) gedaan heeft vlak voordat je een ticket aan hebt gemaakt met de mededeling dat de instellingen gereset waren. Vanzelfsprekend willen we je verder helpen, maar een backup terugzetten kost nou eenmaal arbeid. Ik heb je uitgelegd dat we hiervoor een image moeten terugzetten en daar zijn we wel even mee bezig. Dergelijke instellingen worden door ons niet in de standaard backup meegenomen. We hebben aangeboden om de dns settings voor je in te stellen indien je deze aanlevert. Dat is ook de meest normale en makkelijke weg. Helaas hebben we deze nog steeds niet van je ontvangen. Nogmaals zijn we bereid om je verder te helpen en zien we je reactie graag via het ticketsysteem tegemoet. Helpdesk MijnHostingPartner.nl

goede helpdesk en fijne kennisbank

Elke vraag van mij via het ticketsysteem wordt snel en deskundig beantwoord. Ook is het voor een leek als ik makkelijk om zelf dingen aan te passen, dankzij hun duidelijke kennisbank en heldere uitleg. De helpdesk denkt actief mee, komt met passende oplossingen en geeft opties.

Snel geholpen.

Ik had een probleem met Authenticatie. Er moesten twee waarden worden ingevoerd. Zeer snelle reactie. Probleem opgelost.

Probleem met verhuizing snel opgelost

Goed en snel geholpen met een domeinnaam verhuizing probleem

Top Hoster

Waar voor je geld! Kwaliteit en goede service. Maak al sinds 2014 gebruik van hun diensten

Controle paneel werkt niet, uitleg chat is onduidelijk

Ik bestelde een hostingpakket. Ik kwam vervolgens op een controlepaneel, eigenlijk zijn er twee. Het is erg onduidelijk. Hoe dan ook dit was 10/11/2023... Ik wou mijn FTP configureren, maar dit lukte niet omdat 't control panel telkens foutboodschappen gaf. Vervolgens contacteerde ik iemand via chat die me zei dat dit lag aan de werken aan het "control panel", en dit snel in orde zou zijn die avond... Zelf ging ik daar dan van uit. Tot ik merkte in de aankondigingen ergens dat de update er 6 nov zou zijn, en ook "zo weinig mogelijk hinder zou ondervinden"! Ref screenshot: https://imgur.com/a/Er55bwT (of zoals op hun pagina: https://www.mijnhostingpartner.be/client/partner-aankondigingen/update-control-panel-6-november-2023/) Vervolgens, nog straffer, wou ik mijn subscription opzeggen. Helaas lukte dit zelfs niet... omdat hun eigen control panel niet kan detecteren dat ik iets heb aangevinkt... Uiteraard kan ik me dan ook de vraag stellen of alle andere zaken wel naar behoren werken, als zelfs deze basisfunctionaliteit niet werkt. Screenshot hier te zien: https://imgur.com/a/NIyjgO6 Nee, niet aan te raden helaas.

Goedemiddag Yves, Hartelijk dank voor je reactie. Zoals aangegeven via het ticketsysteem is het een vervelende samenloop van omstandigheden waarbij enerzijds de ingevoerde verhuiscode niet goed was en anderzijds een moment van onoplettendheid waarbij mijn collega dit niet had opgemerkt. We hebben inmiddels actie ondernomen om dit voor de toekomst te ondervangen. V.w.b. de onduidelijkheid inzake de panels nemen we de terugkoppeling ter harte en zullen we onze artikelen daar beter op aan laten sluiten. Met vriendelijke groet, Helpdesk MijnHostingPartner.nl

Proactief en snel geholpen

Goed geholpen, proactief en snel, duidelijke maar korte mails.

Uitstekende service bij probleem op website.

Door problemen met een foute plugin waardoor ook de admin inloggegevens niet meer werkte ben ik uitstekend geholpen door mijnpartnergroep. Nogmaals bedankt hiervoor.

Geweldig en snel geholpen

Tijdens een update van WP is er wat misgegaan. Gelukkig heeft de helpdesk heel snel mijn website weer online gezet.

Geweldige ondersteuning zeker voor de beginnende gebruiker

Als beginnende gebruiker kan het een doolhof zijn en dan is het super dat iemand bereid is om waarschijnlijk basis vragen zeer vriendelijk en snel te beantwoorden, ook in het weekend, wat goud is. Je krijg zo zeer veel waar voor mijn geld en ben super tevreden over deze service. Zonder deze ondersteuning was ik er waarschijnlijk niet uitgekomen dus ik heb dankbaar. Ik wil mijnhostingparnter.nl dan ook van harte aanbevelen.

Uitstekende kwaliteit en snelle top-service!

Ben jarenlang klant geweest en altijd zeer snel en goed geholpen als ik tegen een probleem aanliep of met een vraag zat!

Vlugge Service

altijd bereid om te helpen

Snelle reacties en oplevering

Alle vragen worden snel beantwoord en oplossingen worden snel aangedragen. Al jaren tevreden klant.

Supersnel geholpen!

Er waren problemen ontstaan bij het ontvangen van emails via mijn domein en Microsoft365. Nadat ik daarover een ticket heb aangemaakt bij MijnHostingPartner.nl, werd het issue binnen één uur gevonden en opgelost.

Een Betrouwbare en Veelzijdige Partner voor Webhosting en Website ontwikkeling

Als al jaren klant zijnde kan ik je vertellen dat we zeer tevreden zijn met de diensten van Mijnhostingpartner. Vanaf het moment dat we contact met hen opnamen, verliep de communicatie vlot en professioneel. Ze luisterden goed naar onze wensen en behoeften en gaven deskundig advies over welk hostingpakket het beste bij onze website zou passen. Het proces van het maken van de website verliep ook erg soepel. Het team van ontwikkelaars en ontwerpers werkte nauw met ons samen om ervoor te zorgen dat onze tientallen websites er precies zo uitzagen en functioneerden zoals we hadden bedoeld. Ze waren zeer geduldig en bereid om aanpassingen te maken totdat we helemaal tevreden waren. Wat we vooral waarderen aan Mijnhostingpartner is dat de websites die ze maken custom-made zijn met een back-office systeem. Dit stelt ons in staat om gemakkelijk wijzigingen aan te brengen in de website, zoals het toevoegen van nieuwe pagina's of het bijwerken van inhoud. Het is intuïtief en gebruiksvriendelijk, zelfs voor iemand zonder technische kennis zoals ik. Het hebben van een eigen back-office systeem stelt Mijnhostingpartner in staat om efficiënter te werken en de controle te behouden over alle aspecten van het website-ontwikkelingsproces. Dit betekent dat ze snel kunnen reageren op verzoeken en eventuele problemen kunnen oplossen. Bovendien kunnen ze door hun eigen back-office systeem en hostingdiensten ook maatwerkoplossingen bieden, zoals specifieke functies en integraties toevoegen aan onze websites. Wat betreft de webhosting, hebben we nog nooit problemen gehad met de snelheid of betrouwbaarheid van onze websites. En dat terwijl we tientallen websites hebben. De websites laden snel en zijn bijna altijd beschikbaar voor onze bezoekers. We willen ook opmerken dat de klantenservice van Mijnhostingpartner uitstekend is. Ze reageren snel op onze vragen en lossen eventuele problemen snel op.

Zeer tevreden over de diensten

Ik ben zeer tevreden over de diensten van MijnHostingPartner. Ze bieden een ongeëvenaarde snelheid, het team beschikt over een indrukwekkende kennis van zaken, wat resulteert in betrouwbare oplossingen voor elk vraagstuk. Wat me vooral opviel, was hun toewijding. Ze luisteren aandachtig naar mijn wensen en zorgden voor een goeie oplossing. Kortom, ik beveel MijnHostingPartner ten zeerste aan voor hun snelle, deskundige en klantgerichte aanpak.

gebrek aan support en kennis?

Mijnhostingpartner biedt Classic ASP support aan. Mijn site werkte perfect bij mijn vorige host, die stopte echter. Tot eergisteren werkte mijn site bij Mijnhostingpartner. Toen stopte de site voor een paar uur, daarna kon ik mijn site openen, maar geen gebruik maken van mijn database. Die is telkens exclusief in gebruik. Mijn database is 400MB en files groter dan 20 MB worden afgeknepen tot 1 a 2 MiB/s. Bovendien zit er een loop in één van mijn scripts, dat kost veel server tijd. Als men er niet uitkomt, ligt het aan mijn code (hoezo die heeft perfect gewerkt, zelfs bij Mijnhostingpartner. Ik herinner mij waarom ik in 2019 bij hen ben weggegaan. Ook toen kon je hulp vergeten. Mij werd een aanbod gedaan om één van hun programmeurs mijn code om te bouwen a €59 per uur.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor je review. Wij hebben even in de logboeken gekeken maar er was absoluut geen storing aan onze kant op het moment dat de site stopte. Het is ook veel logischer dat je zelf iets gedaan hebt waardoor de site op dat moment niet meer zichtbaar was. Je was er immers op dat moment mee bezig. Dat je geen gebruik kon maken van je database kwam doordat je de rechten niet goed had staan. Daar hebben we je een ticket over gestuurd. Na het goedzetten werkte de website direct en was de database ook gewoon direct te benaderen. Dat files groter dan 20MB worden afgeknepen is niet zo. Wij hebben namelijk nergens limieten op staan. Indien je van mening bent dat dit wel zo is dan ontvangen we daar graag de logboeken van. V.w.b. je code maak je gewoon gebruik van hele oude code (Classic ASP). En als daar inderdaad ergens een loop of fout in staat dan kan een server daar langer over doen. Dat lijkt me een logisch verhaal. Je geeft aan dat je ook toen hulp kon vergeten maar dat is gewoon niet zo. Ook toen hebben we al je vragen netjes beantwoord en hebben aangegeven waar de fout zat. Het lijkt me logisch dat als we daar tijd in moeten steken we daar geld voor doorberekenen. We vinden deze review ontzettend jammer. Het schiet ook een beetje in het verkeerde keelgat omdat we namelijk wel degelijk bereid zijn om je te helpen. Als echter bij voorbaat al aangegeven wordt dat het bij ons niet goed zit, niet reageert op een ticket en je ons ook niet de gelegenheid geeft om dit verder na te kijken dan houdt het op. Een '1' ster review plaatsen voelt dan ook heel erg fout. Derhalve hebben we besloten om je niet meer als klant te willen en verzoeken we je dan ook om de diensten per direct te verhuizen. Vanzelfsprekend krijg je een refund van het volledige bedrag wat je betaald hebt. Als laatste willen we je veel succes wensen met je website. MijnHostingPartner.nl

Top snel opgelost

Domein redirect werkte niet , na chat die een antwoord gaf waar ik niet wat aan had. Een ticket aangemaakt die werd zeer snel afgehandeld. Dank daarvoor, er stond kennelijk iets niet goed , mijn instellingen waren wel correct.

chartImg.axd problemen

In eerste instantie werden mijn grafieken m.b.v. chartImg.axd niet getoond, maar netjes opgelost door het team.

Snelle en duidelijke hulp

MijnHostingPartner.nl heeft de overgang van onze oude Blogger website naar een nieuwe https WordPress website zeer goed opgevolgd. Elke vraag die ik had werd snel en duidelijk beantwoord via de helpdesk. De nodige aanpassingen werden ook onmiddellijk doorgevoerd zodat onze nieuwe website snel online stond.