Draaien met .net (core) sites al jaren bij ze met volle tevredenheid.

Draai al jaren met veel plezier met .net & core websites bij ze. Eigenlijk nooit geen problemen gehad.

bestelling container / geen levering

afgelopen dinsdag een container besteld, en betaald. Container zou op woensdag worden geleverd, na 14.00u. Helaas tot op dit moment geen container ontvangen. Tickets via het ticket systeem worden niet beantwoord, er volgt geen terugkoppeling, we worden niet gebeld, en online is er geen telefoonnummer te vinden van een klantenservice. Ondertussen geen mogelijkheid meer om het geld te stoneren, en dus €275,- lichter... Dus zeg het maar! Zeer slechte service.

Steeds snelle opvolging en correcte oplossingen!

Zoals bij elke provider van webhosting komt er al eens een probleem voor. Doch, wat het verschil maakt met anderen is dat men hier zeer kort op de bal speelt, de problemen snel en zeer professioneel oplost of een degelijk alternatief aanbiedt. Reeds 8 jaar klant en nog steeds zeer tevreden!

MijnHostingParner

MHP is concurrerend en ben er al jaren naar tevredenheid klant bij. De prijs is goed, de kwaliteit wordt geleverd en de klantenservice via het digitale ticket systeem werkt ook prima. Vragen worden goed en duidelijk beantwoord en bovendien is hun reactietijd ook goed.

Snelle service en meedenkend

Wij zijn al jaren klant bij Mijn Hosting Partner en bevalt erg goed!

Top geholpen!

Top geholpen via de online chat.

Contact gehad via de live chat, erg snel geholpen. Zeer positief

De helpdesk is erg behulpzaam

Ik wordt altijd snel geholpen, ook is de helpdesk erg vriendelijk

snelle service probleem snel opgelost

Al paar jaar klant bij mijnhostingpartner, maar wegens drukte amper gebruik van gemaakt, dus kan hier eigenlijk nog niets overzeggen.

Snelle en vriendelijke hulp ontvangen!

Ik werd snel geholpen via de online chat-functie.

Snelle response via de chat

Pluspunten

Snelle online service via chat

Pluspunten

Snelle reactie Kennis van hun product Behulpzaam Veelzijdig (PHP, ASP.NET, ASP.NET Core etc) Relatief goedkoop

Pluspunten

Snelle reactie en correcte afhandeling.

Pluspunten

Prijs kwaliteit is top, denk niet dat je ergens voor een betere prijs goede hosting krijgt.

Pluspunten

Helpdesk is onzettend goed en neemt tijd voor je, ook als je zoals mij minder van alles af weet.

Pluspunten

Snelle service en actieve monitoring!

Pluspunten

Altijd bereid om je echt te helpen . Een snelle reactie tijd

Soms duurt het langer om iets af te maken . Maar ... gee

Pluspunten

ik vind het niet omdat ik als 1 jaar bij juli ben en ik heb al drie weken geen online radio ik kan niemand van juli bereiken om hier over te spreken tot nu toe heb geen radio uitzending op mijn website Ik vind het geen stijl .als ik een mail stuurt word niet beantwoord . www.eindtijdgospelradio.nl ik hoop dat er een oplossing hier kom. groeten Guno Nelom

Een telefoon lijn zodat er een communicatie is met u klanten

Pluspunten

Very good in patience and online help. Problems are solved, my client is happy :-)

Pluspunten

Voor een bedrijf dat zich op prijs lijkt te richten, krijg je heel veel waar voor je geld. Vooral de helpdesk reageert altijd snel en deskundig op je vragen.

Ik zou behoefte hebben aan technische ondersteuning tegen betaling bij het oplossen van ASPX en/of .NET probleempjes waar je soms zelf net niet uitkomt.

Pluspunten

Bedankt voor de goeie service!

Pluspunten

Betrouwbare en ruim betaalbare hosting

Pluspunten

Altijd als ik hulp nodig heb wordt ik keurig geholpen, heel blij mee!!

jammer dat de chat niet meer werkt, dit heb ik altijd wel op prijs gesteld.