Snelle Service

Op mijn vraag werd snel antwoord gegeven en werd snel geholpen. Mijn probleem was zo verholpen.

Correct en snelle afhandeling

Vraagje over een factuur.

Veel waar voor je geld, met soms wat perikelen

Ik heb onder andere een hosting pakket en op zich krijg je erg veel waar voor het geld. Zeer uitgebreide mogelijkheden. Zo heel af en toe zijn er wat perikelen. De helpdesk doet wel goed z'n best om eventuele issues op te lossen. Ik ben al heel lang cliënt.

Supersnelle reactie

Even op de chat met Paul en het probleem was verholpen.

Goed en snel geholpen!

Tijdens de verhuizing van mijn website en domeinnaam ben ik zeer goed en snel geholpen door het team waardoor alles in een mum van tijd over was en tegen een veel gunstigere prijs!

Goed geholpen

Ik ben meteen geholpen

Door omstandigheden wilde ik mijn domein op de naam van mijn broer overzetten. Omdat ik niet meer kon beschikken over belangrijke (inlog)codes heeft mijn contactpersoon (Patrick Brouwer) e.e.a. op afstand voor mij geregeld, en dat alles op dezelfde dag. Prima !!!

Gewoon sublieum!!

Gewoon sublieum!! Snel en profesioneel! Bleef mee zoeken naar een oplossing .

heel goed geholpen door Paul

Zeer klantgericht en snelle hulp via de Chat.

TOP SERVICE!!!!

Ik ben zeer goed geholpen!!!

Wat een snelle en klantvriendelijke afhandeling!

Naar aanleiding van een factuur had ik overleg met MijnHostingPartner. Ik kreeg via de chat direct contact. Echt super. Met mijn verzoek/vraag werd heel klantgericht om gegaan. Ik heb meerdere producten bij dit bedrijf afgenomen en blijf dit zeker doen. Solide partij.

Direct geholpen.

Direct en correct geholpen.

Altijd ruim tevreden en snel geholpen!

Een fijne webhost met goede klantenservice, kort en strak gecommuniceerd. Dank voor de service tot nu toe!

Bijzonder tevreden

Deze week voor het eerst een websitehosting opgestart inclusief domeinnaam. De chat support op momenten dat ik vastliep op het proces was subliem. Zeer goede antwoorden, verwijzingen en adviezen. En zaken die niet door mij geregeld konden worden, werden door mijnhostingpartner.nl direct gepakt en uitgevoerd.

Altijd goede en snelle service

Naast dat de hosting top is en alles makkelijk te regelen is via het klantenportaal, zijn ze ook nog eens heel snel met hun service en adequate hulp. Ik werk nu al geruime tijd met Mijnhostingpartner.nl en vind het een van de fijnste waarmee ik heb samengewerkt!

Prima hosting, maar hun factuuradministratie is niet op orde

Geen klachten over het product, maar administratief hebben ze de boel niet op orde. Van een ruim op tijd betaalde factuur krijg ik ruim een maand na betaling binnen een tijdsbestek van 15 minuten 3 betalingsherinneringen en 1 aanmaning met verhoging van €24 administratiekosten.

Dag Niels, hartelijk dank voor je review. Allereerst onze excuses voor het ongemak. Dit is volledig onze fout geweest! We hadden geconstateerd dat er door een foutje in de code de afgelopen periode geen herinneringen meer werden verstuurd. Toen we deze issue hadden opgelost gingen meteen alle herinneringen tegelijkertijd eruit. Dat was natuurlijk niet de bedoeling. De administratiekosten (€ 15,00 overigens) zijn vanzelfsprekend van de factuur gehaald. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben kan je altijd even een ticket aanmaken of een mail sturen.

Persoonlijk contact gewaardeerd

Ik ben al jaren klant bij Mijnhostingpartner. Ook hier af en toe wel een aandachtspunt om alles goed geregeld te krijgen, maar daarbij waardeer ik het erg dat ik de contacten als persoon tot persoon ervaar. Dat resulteert toch altijd sneller in het gewenste resultaat dan je weg door een serie van contacten heen zoeken.

Goede en snelle service.

Nu host ik al voor een geruime tijd bij Mijnhostingpartner.nl, maar de werknemers bij het bedrijf zijn altijd meegaand en erg helpvol. Bij problemen is het altijd dezelfde dag nog opgelost en ze denken en kijken graag met je mee. Gebruik van het klantenpaneel is flink geoptimaliseerd en werkt erg functioneel. Ze zijn steeds bezig met het vergemakkelijken van hun services!

goeie klantenservice

op het eerste oog is de klanten service niet helemaal meer van deze tijd. maar ervaring leert dat de klantenservice en de chat functie echt super goed is duidelijk geholpen met het verhuizen van mijn domein waarvoor dank. voor verbeterpunt het misschien een click knop of iets maken waardoor het aanvragen van de verhuiscode wat duidelijker en makkelijker is. Maar buiten dat prima geholpen echt niet vaak ervaren daarom een 8

Zeer reactief

Snel antwoord en oplossing via ticketing service.

geweldig prettige manier van helpen, bedankt.

Geweldig geholpen met het instellen van mijn email bij mijnhostingpartner.nl Bedankt Adri je hebt dit goed opgelost, bedankt hier voor.

Binnen 5 minuten opgelost via Teamvieuwer

Mail client van apple werkte kon geen mail meer versturen. Na weken zelf geprobeerd te hebben, heeft Adri van Hosting Partner het binnen 5 minuten opgelost. Zowel op mijn iMac als op mijn MacBook. DANK!!!!!

Snelle vriendelijke service.

Als je er na alle duidelijke hulppagina niet uit komt kun je altijd even een ticket voor hulp aan maken. Deze wordt altijd snel beantwoord.

Geweldige en snelle hulp via de chat of ticketsysteem

Vandaag weer prima en snel geholpen in de chat

Als oud HTML site bouwer heb ik wel enige ervaring met het bouwen van een website maar dat is al lang en lang geleden, nu wilden wij een shop beginnen, deze werd gekopieerd uit een andere site en toen begonnen de problemen, we kregen de site met geen mogelijkheid on line, degene die deze site had aangemaakt werd ziek en dus stonden wij machteloos, snapte niets van alle shoptalk welke in de admin stond. Met enkele omwegen toch voor elkaar gekregen om de boel goed draaiende te krijgen, dan zij het geduld van Adri, Bas en Michel ..ben hier erg tevreden mee over hun hulp en de site is inmiddels on line, dank vanuit twee 60ers