goede service en snel!

Ik ben sinds 2016 bij mijnhostingpartner en sindsdien als er zich problemen voordeden dan werd ik snel maar ook goed geholpen! alles werd duidelijk uitgelegd en als het niet lukte om het zelf te doen dan wilden zij het ook wel voor je doen. ik kan iedereen mijnhostingpartner aanraden!

Snel antwoord op vragen door een support die mee zoekt naar het probleem.

Ik heb een positieve ervaring met de support van Mijn Hosting Partner. Deze bleef ondersteuning bieden waar anderen zouden afhaken. Bedankt aan het team.

Ik voel me opgelicht.

Voor een game die ik zelf wou maken heb ik bij hun webhosting pakket en een website naam gekozen. Uiteindelijk vielen de prijzen mee, en er stond niets bij van verlengingen die automatisch zouden gaan. Anders zou ik dit niet gekocht hebben. Dus ik besloot het toch maar te proberen voor een jaar. Ondertussen in dit jaar hebben ze dan ineens beslist om contracten te gaan verlengen. Echter ben ik in deze periode niet meer op hun hostingsite geweest. Dus heb ik dit nooit gezien of vernomen. En heb ik dus nooit op het knopje kunnen drukken dat ik de nieuwe regels omtrent hun site gelezen en goedgekeurd had. Omdat ik tijdelijk andere prioriteiten had in mijn leven. Dus heb ik het jaar dat ik betaald had laten verlopen. blijkbaar kreeg ik van hun emails dat het ging verlopen, en dat ze het automatisch gingen verlengen. Enkel heb ik deze nooit gelezen tot het telaat was en er een incasso brief op de mat lag. (doordat ik dacht dat het voor 12 maanden was) Dus ik had hun een email gestuurd, maar de meneer via de helpdesk wou mijn zogezegd verlengt contract niet opzeggen. Omdat ze me emails gestuurd hadden. Dus ik weigerde te betalen, ik heb hun verteld waarom. Toch bleven ze me lastig vallen met incasso brieven. Dus bedacht ik me maar mijn verhaal online te gooien in de vorm van reviews. Waarop hun me contacteerde via facebook , om mijn reviews allemaal te verwijderen. En er 1 of meerdere positieve in de plaats te zetten. In ruil voor stopzetten van de incasso. Dit heb ik gedaan, omdat ik gewoon van deze malafide website wou afzijn. Bij deze zet ik dus toch mijn verhaal online, omdat ik gemerkt heb van andere klanten dat deze website nog steeds een probleem is.

Alle jaren klant, altijd uptodate met .net sites

Plaats al jaren .net websites van mijn klanten hier naar volle tevredenheid. Altijd uptodate met .net versies en support. Ga zo door!

Topservice!

Ze zijn altijd bereikbaar en geven snel antwoord op vragen. Goede service staat bij hen op de eerste plaats heb ik het gevoel, want ik ben tot op heden top geholpen als ik tegen iets aanloop waar ik zelf niet uitkom. Ik heb het pakket met domein, website en e-mail. Werkt stabiel en alles is eenvoudig zelf in te stellen en te beheren.

Zeer tevreden over kundige ICT support

Snelle, betrouwbare en kundige ICT partner.

Toppie

Ik ben net ongeveer een jaartje klant. Heb nog geen downtime gehad met mijn domeinen en ook wordt ik regelmatig buiten gebruikelijke kantoor uren geholpen.

Ik heb onafhankelijk van elkaar drie websites en hostings lopen bij Mijn Hosting Partner. Zelden is er een probleem. Als zich dat al voordoet, dan wordt een ticket aangemaakt en wordt de zaak probleemloos en zeer vlot opgelost. Ik ben zeer tevreden.

Volledig naar verwachting !!

fantastische support

Kortgeleden regisreerde ik een nieuw domein en deed de hosting ook via MHP. WordPress 5.2.4 geinstalleerd maar op een of andere manier kreeg ik een aantal rare foutmeldingen. De helpdesk keek er naar en hun antwoord gaf me de oplossing. Er stond geen default file in de root. Dat was toen snel opgelost. Ook in het verleden heb ik vaker fantastische support van ze gehad. Het moet wel heel raar lopen wil ik nog naar een ander hosting bedrijf gaan.

Goede en snelle service.

Tot nu toe een snelle en goede service.

Snelle respons op vragen, nooit uitval en alles wat ik als zzp'er nodig heb

Ooit via een kleine zoekopdracht bij Mijnhosting.nl terechtgekomen en nooit overwogen om weg te gaan omdat vragen altijd meteen worden opgepakt en beantwoord.

Erg netjes en zeer goede vakkundige hulp.

Ook erg belangrijk is dat er direct actie ondernomen wordt. Gewoon zoals het hoort.

Geweldige snel service, prima kennisnivo

Ik gebruik MijnHostingPartner veel jaren, met name om de goede ondersteuning van ASP.Net ontwikkeling. Recentelijk wat problemen met ee migratie naar een andere server, uitstekend verholpen met altijd een snelle reactie. Ook de ondersteuning van 'Lets Encrpyt' maakt het mogelijk om een goed beschermd professionele applicatie te hosten voor een lage bedrag. Dave Long Applicatieontwikkelaar

Steeds snel geholpen via de chat of de helptickets

Ik ben al enkele jaren bij MijnHostingPartner met verschillende websites en ben heel tevreden. Af en toe zijn er wel problemen, maar die worden altijd zo snel mogelijk opgelost. Omdat ik als leek mijn website zelf beheer, heb ik regelmatig vragen over bepaalde instellingen, en ik word steeds snel en goed geholpen door de helpdesk via de live chat of de helptickets!

Super service!

De 'ticket-service' is erg snel. Vragen worden snel beantwoord en problemen zijn snel verholpen.

Supersnelle service!

Heel fijn dat ik zo snel geholpen ben met de installatie van Wordpress!

Goed geholpen!

Ik ben "gewoon" keurig geholpen ook al ben ik nog geen klant. Dit geeft vertrouwen. Dank Harry.

Topservice voor een lage prijs

Als ik een probleem heb helpt het ervaren team me ontzettend goed en heel geduldig. Echt een aanrader!

Hulp met wordpress goed ervaren

Met het overzetten van een WP site gingen er een aantal dingen mis, met behulp van de service van mhp zijn de meeste incidenten verholpen.

Zeer fijne

Zoals bijna altijd een snelle reactie en professionel ondersteuning.

Super slecht

Begin van het jaar zijn ze gehackt. Al mijn gegevens zijn encrypted, maar ze willen wel dat ik ga betalen voor een service die ze niet leveren. En zo niet dan gijzelen ze mijn domeinnamen. Ongelooflijk!

Dag Robert, Dat er een malware aanval is geweest waarbij we geraakt zijn is natuurlijk erg vervelend. Helemaal als je vertrouwd hebt op onze images die we dagelijks maken van alle data. Helaas zijn deze images ook onderdeel van de aanval geweest en zijn deze (nog steeds) encrypted en kunnen we daar niet bij. Wat betreft de diensten zijn deze vrijwel direct na de aanval weer actief gegaan. Het is dus niet zo dat je dient te betalen voor een service die niet werkt, want dat is gewoon niet zo. Je kunt gewoon weer een backup opnieuw uploaden en/of een webiste opnieuw inrichten. Heb je geen backup lokaal staan en/of bij ons ingesteld dan is dat natuurlijk erg vervelend. Uiteindelijk is dit wel je eigen verantwoordelijkheid. je bent immers zelf verantwoordelijk voor je eigen data en die van je klanten. Nu begrijpen we de situatie en zijn we je ruimschoots tegemoet gekomen door (meerdere) facturen van je te crediteren. Dit kan zoals we hebben uitgelegd niet oneindig door blijven gaan. Je dient hier, hoe vervelend dat ook is, zelf ook verantwoordelijkheid te nemen. Daar ga je compleet aan voorbij. We willen je graag helpen om alles weer op de rit te krijgen. Indien je hiervoor nog hulp vanuit onze kant wenst dan kan je altijd een beroep doen op onze live support via de chat en/of het ticketsysteem.

Altijd snelle service!

Als je een vraag stelt, krijg je altijd binnen een dag antwoord. En meestal is het dan ook opgelost, of weet je wat je moet doen.

Draaien met .net (core) sites al jaren bij ze met volle tevredenheid.

Draai al jaren met veel plezier met .net & core websites bij ze. Eigenlijk nooit geen problemen gehad.

bestelling container / geen levering

afgelopen dinsdag een container besteld, en betaald. Container zou op woensdag worden geleverd, na 14.00u. Helaas tot op dit moment geen container ontvangen. Tickets via het ticket systeem worden niet beantwoord, er volgt geen terugkoppeling, we worden niet gebeld, en online is er geen telefoonnummer te vinden van een klantenservice. Ondertussen geen mogelijkheid meer om het geld te stoneren, en dus €275,- lichter... Dus zeg het maar! Zeer slechte service.