Pluspunten

Prijs kwaliteit is top, denk niet dat je ergens voor een betere prijs goede hosting krijgt.

Pluspunten

Helpdesk is onzettend goed en neemt tijd voor je, ook als je zoals mij minder van alles af weet.

Pluspunten

Snelle service en actieve monitoring!

Pluspunten

Altijd bereid om je echt te helpen . Een snelle reactie tijd

Soms duurt het langer om iets af te maken . Maar ... gee

Pluspunten

ik vind het niet omdat ik als 1 jaar bij juli ben en ik heb al drie weken geen online radio ik kan niemand van juli bereiken om hier over te spreken tot nu toe heb geen radio uitzending op mijn website Ik vind het geen stijl .als ik een mail stuurt word niet beantwoord . www.eindtijdgospelradio.nl ik hoop dat er een oplossing hier kom. groeten Guno Nelom

Een telefoon lijn zodat er een communicatie is met u klanten

Pluspunten

Very good in patience and online help. Problems are solved, my client is happy :-)

Pluspunten

Voor een bedrijf dat zich op prijs lijkt te richten, krijg je heel veel waar voor je geld. Vooral de helpdesk reageert altijd snel en deskundig op je vragen.

Ik zou behoefte hebben aan technische ondersteuning tegen betaling bij het oplossen van ASPX en/of .NET probleempjes waar je soms zelf net niet uitkomt.

Pluspunten

Bedankt voor de goeie service!

Pluspunten

Betrouwbare en ruim betaalbare hosting

Pluspunten

Altijd als ik hulp nodig heb wordt ik keurig geholpen, heel blij mee!!

jammer dat de chat niet meer werkt, dit heb ik altijd wel op prijs gesteld.

Pluspunten

Al mijn tickets worden snel opgepakt door de helpdesk. Een factuur was dubbel betaald en het was binnen 2 uur opgelost.

Pluspunten

Goed bedrijf kan niets anders zeggen. Zat net te kijken en ben reeds 10 jaar klant en altijd even netjes geholpen wanneer ik vragen heb.

Pluspunten

naar alle problemen na de aanval op mijnhostingpartner kan ik alleen maar zeggen bedankt voor alle hulp die geboden is om de site zo snel weer in de lucht te krijgen , dus van mijn kant alle lof voor de medewerkers die dit toch maar zo snel voor mekaar hebben gekregen voor mij een dikke 10

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Martijn Fransen is een klant die, ondanks het feit dat hij zelf eigenlijk vrijwel geen schade en/of hinder heeft ondervonden, toch een slaatje uit de situatie wil slaan. Deze meneer vond namelijk dat hij recht had op schadevergoeding en dreigde om anders negatieve reviews te plaatsen op het internet. Overigens hebben we deze klant een jaar gratis hosting aangeboden. Echter vond hij dit te weinig en heeft vervolgens op andere review sites ook negatieve recensies geplaatst. Wij hebben toen aangegeven dat wij hem niet als klant meer willen hebben en hem de gelegenheid gegeven om binnen een week te vertrekken. Hij heeft het resterende bedrag van zijn abonnementstermijn netjes teruggeboekt gekregen. De correspondentie is op te vragen bij ons.

Pluspunten

MHP is een bedrijf met een fantastische helpdesk. Altijd bereikbaar en denken in oplossingen. Zeker een aanrader!

Pluspunten

Grandioos!!! Had een probleem bij mijn oude provider. Dit zeer is zeer snel opgepakt door de helpdesk. Net klant maar ben nu echt super tevreden. Dit kan natuurlijk nog wel veranderen :-)))

Pluspunten

Wordt altijd goed en snel geholpen ook in het weekend

Pluspunten

Net geholpen via de chat doordat ik zelf iets om zeep had geholpen :-) Snelle en kundige reactie / oplossing. Heb ik wel eens anders meegemaakt bij mijn oude provider. TOP!

Pluspunten

Paar maanden geleden naar ze overgestapt. Tot op heden zeer tevreden. Snelle support wanneer het nodig is. Nog niet veel gebruik van gemaakt van de support omdat het niet nodig was. Nog geen enkele downtime gehad. Pakket is wat duurder dan de standaard pakketten, maar vind dit het meer dan waard. Een echte aanrader dus!

Pluspunten

Al jaren ben ik een trouwe klant :-). Eigenlijk nooit geen problemen. Kan ze van harte aanraden.

Pluspunten

Snelle reactie en goede service, Ben best tevreden.

Wat me wel irriteert is dat ze selectief antwoorden. Als je bijvoorbeeld vraagt naar waarom ze bepaalt iets doen op die manier en een andere vraag... reageren ze op de tweede vraag en niet op de ander. uitermate irritant.

Pluspunten

Heb mijn .net core hosting hier nu een paar maanden draaien. Top support (niet veel nodig gehad), maar altijd snel antwoord op mijn vragen.

Pluspunten

Word altijd snel geholpen. Al jaren klant naar alle tevredenheid.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Zolang je niks vraagt gaat het goed

Ik ben al jaren bij dit bedrijf, begonnen met persoonlijk domein, website, en mail, en daarna steeds meer afgenomen voor mijn bedrijf. Op enig moment werd eea rommelig en gevraagd alles te herstructureren. Hiervoor moest ik vooraf betalen en het heeft mij heel veel emails gekost tot en met drijgen om weg te gaan om zaken op orde te krijgen. Nu heb ik hosted exchange aangevraagd, reeds meer dan 2 weken geleden, ik heb betaald en tot op vandaag niks, geen antwoorden op vragen die ik heb, geen hosted exchange. Ik vind deze service niet van deze tijd. Ik heb besloten over te gaan stappen naar een welliswaar iets duurdere provider maar hopelijk met veel betere service. En om dit bericht te plaatsen moet ik akkoord gaan met vrijgeven van mijn gegevens en dat wil ik dus niet, maar goed, wel gedaan.