Gek werd ik er van...

Ben nu al een jaar bezig om spam die ik dagelijks ontvang over het verlengen van een verlopen certificaat voor een niet langer bestaand/geregistreerd domein vanuit MHP. Naast incorrecte informatievoorziening wordt er geen oplossing aangeboden. De "oplossing" die wordt aangedragen is om de mail maar als spam te markeren, een pleister plakken i.p.v. een oplossing aan te dragen of uitleg te geven wat er precies gebeurt en wat ik verder zou kunnen doen. Ik kan niet geloven dat de oplossing aangedragen de enige is. Na een jaar is het nu eindelijk opgelost en het lijkt erop dat de fout bij Let's Encrypt lag. De mailspam is gestopt en daar ben ik blij mee. De beoordeling op verzoek naar boven bijgesteld. Het is m.i. geen 5-ster waardig want ik ben nog steeds van mening dat ik als klant in het verleden niet erg serieus ben genomen ook al is het issue nu na een jaar opgelost.

Beste Arie, Ontzettend bedankt voor de aanpassing van de review naar aanleiding van onze correspondentie. Dat wordt zeer op prijs gesteld. Mochten we je nog ergens mee van dienst kunnen zijn vernemen we dat graag. Hartelijke groet, MijnHostingPartner.nl

Keer op keer een snelle reactie. Dat is toch waar je op die momenten behoefte aan hebt.

Snelle service en een antwoord op alle vragen

Ik ben pas klant bij MHP en heb daarbij heel wat "opstartvragen" gehad. Bij elke vraag kreeg ik snel een antwoord van de helpdesk via het ticketsysteem.

Problemen altijd snel en goed opgelost

Ik heb al enkele jaren een website bij MijnHostingPartner.nl, inclusief een MsSQL database. Hoewel hun asp volgens mij niet conform alle geldende basisregels geimplementeerd is moet ik zeggen dat alle problemen waar ik mogelijk daardoor tegenaan liep in de kortst mogelijke tijd werden opgepikt en opgelost. En verder is elke andere ondersteuning ook snel en goed. Prima provider dus.

Snelle service met positief resultaat!

Al jaren heb ik voor meerdere personen de hosting en domeinnaam bij Mijn Hosting partner geregeld. Met volle tevredenheid! Met vragen wordt ik altijd snel en goed geholpen. Aanrader!

Zeer tevreden met goede serivce

Ik heb al verschillende jaren 4 verschillende websites bij mijnhostingpartner.nl draaien. Ik ben zeer tevreden over de snelle en goede wijze waarop vragen worden beantwoord of problemen worden opgelost. Ook met vragen over de website zelf hebben ze me al een aantal x goed geholpen. De kwaliteit van de geboden service is zeer goed.

Super goed geholpen!

Mijn kennis is beperkt qua website bouwen, maar met behulp van jullie ben ik al heel tevreden!!

Goede service!

Mijnhostingpartner levert goede service en staan voor je klaar.

Mijn vraag in de chat werd direct adequaat beantwoord.

Ik had een vraag over instellen van DKIM. De instructie in de knowledgebase week iets af van het menu in het control panel. Mijn verzoek was om even mee te kijken of ik de wijziging goed had doorgevoerd.

goed geholpen over de chat

chat werkt goed

Dat is snel...

Via de chat een vraag gesteld, direct (binnen 2 seconden) antwoord gehad. Top.

Binnen 10 seconden uitstekend geholpen!

Gemakkelijk beheer van website en uitstekende service!

Mijn website (.NET Core API + MSSQL database) draait ondertussen drie jaar bijna zonder problemen bij MijnHostingPartner. De medewerkers ginder verdienen een dikke pluim voor de behulpzame en professionele manier van werken, zowel technisch als in hun omgang met klanten. Die weinige problemen van hierboven raakten snel genoeg opgelost.

Snelle afhandeling

Problemen snel opgelost na een foutje! Harry bedankt!

Thunderbird werkend gekregen dankzij de chat

Ben geholpen door een erg geduldige jongen op de chat

Snel site online

Had heel snel mijn site online dankzij mijn hosting partner

Snel weer online

Mijn site was vrijwel direct weer online gebracht nadat ik me gemeld had op de chat, uitstekend geholpen.

Heel goed geholpen over de chat

Harry is heel behulpzaam over de chat, heb snel een reactie gekregen

Chat werkt erg handig

Ben snel geholpen door Harry via de chat

Zelfs in het weekend geholpen

Ik heb op vrijdag avond een ticket aangemaakt en dit is zaterdag opgepakt door Frank. Hartstikke bedankt Frank

Altijd goed geholpen

Wordt altijd heel snel geholpen door de mensen van de tickets

Snel geholpen

Mijn WordPress site was offline en dit is snel hersteld door het team van mijnhostingpartner

Nieuw abonnement en verhuizen van de URL naar Mijnhostingpartner

Wat kan je daar nu van zeggen, gewoon een bestelling doen. Het token invoeren dat de URL echt van jou is en klaar. Dit gemak doet de "internet--magie" geen goed ;-)

Super service!

Harry heeft me enorm goed geholpen, samen naar het probleem gekeken en hij kwam heel vakkundig en snel to the point en dus de oplossing!

Ben goed geholpen door Harry

De chat medewerkers van MHP staan me altijd goed te wordt. Ben nog niet zo lang klant maar de chat werkt heel makkelijk en snel