Vlugge Service

altijd bereid om te helpen

Snelle reacties en oplevering

Alle vragen worden snel beantwoord en oplossingen worden snel aangedragen. Al jaren tevreden klant.

Supersnel geholpen!

Er waren problemen ontstaan bij het ontvangen van emails via mijn domein en Microsoft365. Nadat ik daarover een ticket heb aangemaakt bij MijnHostingPartner.nl, werd het issue binnen één uur gevonden en opgelost.

Een Betrouwbare en Veelzijdige Partner voor Webhosting en Website ontwikkeling

Als al jaren klant zijnde kan ik je vertellen dat we zeer tevreden zijn met de diensten van Mijnhostingpartner. Vanaf het moment dat we contact met hen opnamen, verliep de communicatie vlot en professioneel. Ze luisterden goed naar onze wensen en behoeften en gaven deskundig advies over welk hostingpakket het beste bij onze website zou passen. Het proces van het maken van de website verliep ook erg soepel. Het team van ontwikkelaars en ontwerpers werkte nauw met ons samen om ervoor te zorgen dat onze tientallen websites er precies zo uitzagen en functioneerden zoals we hadden bedoeld. Ze waren zeer geduldig en bereid om aanpassingen te maken totdat we helemaal tevreden waren. Wat we vooral waarderen aan Mijnhostingpartner is dat de websites die ze maken custom-made zijn met een back-office systeem. Dit stelt ons in staat om gemakkelijk wijzigingen aan te brengen in de website, zoals het toevoegen van nieuwe pagina's of het bijwerken van inhoud. Het is intuïtief en gebruiksvriendelijk, zelfs voor iemand zonder technische kennis zoals ik. Het hebben van een eigen back-office systeem stelt Mijnhostingpartner in staat om efficiënter te werken en de controle te behouden over alle aspecten van het website-ontwikkelingsproces. Dit betekent dat ze snel kunnen reageren op verzoeken en eventuele problemen kunnen oplossen. Bovendien kunnen ze door hun eigen back-office systeem en hostingdiensten ook maatwerkoplossingen bieden, zoals specifieke functies en integraties toevoegen aan onze websites. Wat betreft de webhosting, hebben we nog nooit problemen gehad met de snelheid of betrouwbaarheid van onze websites. En dat terwijl we tientallen websites hebben. De websites laden snel en zijn bijna altijd beschikbaar voor onze bezoekers. We willen ook opmerken dat de klantenservice van Mijnhostingpartner uitstekend is. Ze reageren snel op onze vragen en lossen eventuele problemen snel op.

Zeer tevreden over de diensten

Ik ben zeer tevreden over de diensten van MijnHostingPartner. Ze bieden een ongeëvenaarde snelheid, het team beschikt over een indrukwekkende kennis van zaken, wat resulteert in betrouwbare oplossingen voor elk vraagstuk. Wat me vooral opviel, was hun toewijding. Ze luisteren aandachtig naar mijn wensen en zorgden voor een goeie oplossing. Kortom, ik beveel MijnHostingPartner ten zeerste aan voor hun snelle, deskundige en klantgerichte aanpak.

gebrek aan support en kennis?

Mijnhostingpartner biedt Classic ASP support aan. Mijn site werkte perfect bij mijn vorige host, die stopte echter. Tot eergisteren werkte mijn site bij Mijnhostingpartner. Toen stopte de site voor een paar uur, daarna kon ik mijn site openen, maar geen gebruik maken van mijn database. Die is telkens exclusief in gebruik. Mijn database is 400MB en files groter dan 20 MB worden afgeknepen tot 1 a 2 MiB/s. Bovendien zit er een loop in één van mijn scripts, dat kost veel server tijd. Als men er niet uitkomt, ligt het aan mijn code (hoezo die heeft perfect gewerkt, zelfs bij Mijnhostingpartner. Ik herinner mij waarom ik in 2019 bij hen ben weggegaan. Ook toen kon je hulp vergeten. Mij werd een aanbod gedaan om één van hun programmeurs mijn code om te bouwen a €59 per uur.

Goedemiddag, Hartelijk dank voor je review. Wij hebben even in de logboeken gekeken maar er was absoluut geen storing aan onze kant op het moment dat de site stopte. Het is ook veel logischer dat je zelf iets gedaan hebt waardoor de site op dat moment niet meer zichtbaar was. Je was er immers op dat moment mee bezig. Dat je geen gebruik kon maken van je database kwam doordat je de rechten niet goed had staan. Daar hebben we je een ticket over gestuurd. Na het goedzetten werkte de website direct en was de database ook gewoon direct te benaderen. Dat files groter dan 20MB worden afgeknepen is niet zo. Wij hebben namelijk nergens limieten op staan. Indien je van mening bent dat dit wel zo is dan ontvangen we daar graag de logboeken van. V.w.b. je code maak je gewoon gebruik van hele oude code (Classic ASP). En als daar inderdaad ergens een loop of fout in staat dan kan een server daar langer over doen. Dat lijkt me een logisch verhaal. Je geeft aan dat je ook toen hulp kon vergeten maar dat is gewoon niet zo. Ook toen hebben we al je vragen netjes beantwoord en hebben aangegeven waar de fout zat. Het lijkt me logisch dat als we daar tijd in moeten steken we daar geld voor doorberekenen. We vinden deze review ontzettend jammer. Het schiet ook een beetje in het verkeerde keelgat omdat we namelijk wel degelijk bereid zijn om je te helpen. Als echter bij voorbaat al aangegeven wordt dat het bij ons niet goed zit, niet reageert op een ticket en je ons ook niet de gelegenheid geeft om dit verder na te kijken dan houdt het op. Een '1' ster review plaatsen voelt dan ook heel erg fout. Derhalve hebben we besloten om je niet meer als klant te willen en verzoeken we je dan ook om de diensten per direct te verhuizen. Vanzelfsprekend krijg je een refund van het volledige bedrag wat je betaald hebt. Als laatste willen we je veel succes wensen met je website. MijnHostingPartner.nl

Top snel opgelost

Domein redirect werkte niet , na chat die een antwoord gaf waar ik niet wat aan had. Een ticket aangemaakt die werd zeer snel afgehandeld. Dank daarvoor, er stond kennelijk iets niet goed , mijn instellingen waren wel correct.

chartImg.axd problemen

In eerste instantie werden mijn grafieken m.b.v. chartImg.axd niet getoond, maar netjes opgelost door het team.

Snelle en duidelijke hulp

MijnHostingPartner.nl heeft de overgang van onze oude Blogger website naar een nieuwe https WordPress website zeer goed opgevolgd. Elke vraag die ik had werd snel en duidelijk beantwoord via de helpdesk. De nodige aanpassingen werden ook onmiddellijk doorgevoerd zodat onze nieuwe website snel online stond.

Gewoon top service!

Mijn ervaring prima.

Super service! Zeker voor een beginner

Super service en snel antwoord op je vragen. Ook in het weekend zeer snel. Ik durf er echt op te vertrouwen zeker omdat je als beginner nog niet helemaal goed de weg weet krijg je hier een top support.

Top service!

Ik kwam met nogal wat problemen en vragen binnen. Communicatie tussen twee bedrijven is altijd een uitdaging, maar Adri heeft mij prima geholpen. We hebben de problemen punt voor punt even doorgelopen, en hij kwam direct met een paar prima oplossingen en alternatieven. Klantenservice zoals je het het liefste ziet.

Een top hosting bedrijf, waar je snel en adequaat geholpen wordt. Ze denken met je meet en stellen zelf oplossingen voor! Reeds sinds 2014 een zeer tevreden klant!

super

prima bedrijf met een uitstekende service, geen bla bla maar to the point.

Prima geholpen

Prima geholpen

Goede hulp

Prima hulp van de helpdesk. Zeer deskundig en hulpvaardig.

Degelijke hosting, goede prijs-kwaliteit.

Enkel met het maken van lijsten hebben we wat problemen. Afzenders verdwijnen soms uit de lijst en dat ligt niet aan hen...

Voor een website issue wat niet de verantwoordelijkheid was van Mijnhostingpartner.nl hebben ze toch snelle hulp geboden en alle problemen opgelost die er speelden waardoor alle formulieren weer werken op de site!

Zijn behulpzaam.

Ik heb een hosting pakket gekocht, maar ik had wat problemen om mijn applicatie aan de praat te krijgen, maar ik kreeg snel en netjes tips om mijn probleem op te lossen.

Ben top geholpen door Adri via de chat

Alle vragen beantwoord, en zelfs met mijn onkunde. Er wordt haarfijn uitgelegd wat de mogelijkheden zijn, heeft alles openstaande punten binnen enkele minuten doorgevoerd.

Top klantenservice

Via de chat snel en goed geholpen. Ik heb geen ervaring met hosting en het maken van een website. Toen dit duidelijk werd, ben ik uitstekend geholpen en is mijn vraag niet alleen beantwoord maar is het ook opgelost.

Top team

Als er problemen zijn, worden die altijd super snel door de mannen opgelost. Een support team waar je daadwerkelijk wat aan hebt. Dat heb je tegenwoordig niet meer overal. Super dus! Goede hosting partner ;)

Perfect geholpen met updaten website

Ik heb nog windows xp en gebruik microsoft frontpage (allebei niet meer ondersteund sinds 2007). Daarom heb ik moeite met mijn website te updaten. Ik ben door Paul perfect geholpen een aantal keer met het updaten van de website. Bedankt!

Snelle en deskundige hulp

Er is weliswaar geen telefonische helpdesk maar de support via een ticket systeem of email werkt snel. Problemen worden doorgaans snel en deskundig opgelost.

Proactief en snel geholpen met beveiligingscertificaat.

Proactief en snel geholpen met beveiligingscertificaat.

Placotiweg 2

4131NL Vianen