TOP klantenservice / support

Klantenservice / support werkte zelfs op eerste paasdag en gaf een super tip om mijn probleem op te lossen.

Snelle en deskundige hulp

De servicedesk beantwoord de vragen snel en deskundig. Ook leggen ze hun antwoord begrijpelijk uit. Eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met Mijn Hostingpartner.

website

ze kunnen nog geen website +domeinnaam overzetten van een andere hosting naar hun. dit is nu al 2 dagen chat geen probleem vriendelijk maar hebben 2 tickets eentje van gisterenavond en eentje vandaag nog steeds geen antwoord gekregen denk dat we morgen ons contract opzeggen indien het niet opgelost tegen 10u morgenvroeg.

Snelle respons bij tickets

Website die ik bij microsoft aszure had staan hier naar toe verhuist. Lukte niet helemaal om alles goed te configureren, e.e.a. wijkt af van wat ik gewend ben. Aantal tickets aangemaakt en die werden allemaal binnen 30-60 minuten behandeld, waarna ik de site weer in de lucht had als vanouds. Prima service.

Zeer goede ondersteuning.

Overzichtelijk controlpanel. Goede en duidelijke support via ticketsysteem. Vriendelijke medewerkers.

Gewoon TOP!

Al jaren klant met het mail pakket. Ze hebben afgelopen week blijkbaar een upgrade gehad en alles werkt nog beter :-) Ga zo door.

Beware Predatory Domain Expiry Behaviour

Most ISP's when you prepay for a domain will just cancel the service if you forget about it and don't prepay for a second period. If you don't explicitly cancel the service ( even if it is only a prepaid service ) Mijnhostingpartner instead convert your prepaid purchase into a subscription at double the price and issue an invoice even though you never agreed to a subscription to the service. If you don't pay the invoice on time they send a debt collector and insist that you have to pay since an invoice has been issued. I find this unethical and against internet practice of allowing prepaid domains to expire when you don't explicitly agree to a subscription and authorise a subscription direct payment ( like Netflix or Microsoft Azure etc ). I cancelled all my accounts on principle due to this unethical predatory behaviour. Hope your happy with your extra euro14 payment after months of debt collector harassment even though I don't think legally you are entitled to it. Well done mijnhosting partners..

Betreffende klant wist blijkbaar niet dat hij de diensten dient op te zeggen zoals men dat overal moet doen. Wij zijn daarin geen uitzondering. De facturatie en aanmaningsprocedure is een geautomatiseerd proces. Bij ons krijgt de klant in totaal 7 berichten voordat de incassoprocedure opgestart wordt. En de klant heeft op geen enkele herinnering de moeite genomen om ons te berichten. Had hij dit gedaan na de eerste herinneringsmail met een goede beargumentatie dan hadden we daar geen enkel probleem van gemaakt. Blijkbaar vind de klant het prettiger om eerst alle 7 mails te ontvangen en contact te hebben met een incassoburo zodat hij daarna bij Kiyoh een negatieve review kan plaatsen. The customer in question apparently didn't know that he had to cancel the services as one has to do everywhere. We, as MijnHostingPartner.nl, are no exception. The billing and reminder procedure is an automated process. The customer receives a total of 7 messages before the collection procedure is started. And the customer didn't mail us after each of those. Had he done this after the first reminder email with good arguments, we would have made no problem of it. Apparently the customer prefers to receive all 7 emails and a contact with a collection agency first so that he can post a negative review at Kiyoh afterwards.

Goed geholpen bij het live krijgen van m'n website

Alle lof voor de chatmedewerkers. Geen vraag teveel. Alle geduld. Goede antwoorden op mijn vragen.

Vlotte respons en vakkundige hulp! Top!

Perfecte service; een no-brainer

Totaalpakket besteld. Na een uurtje werkend. Helemaal goed!

Goede service bij vragen, zelfs in het weekend!

Goede service bij vragen/problemen/hulp/... zelfs in het weekend!

Echt slecht

Ze hebben slechte servers vooral de mail in 1 jaar meer dan 6 keer valt die uit

Wij bedanken de klant voor deze reactie maar kunnen ons in de inhoud en score niet vinden omdat juist de mailservers bij ons ongelofelijk stabiel zijn. Op de momenten waar de klant naar refereert is het niet zo dat de server down is, maar loopt de spooler vol met berichten waardoor er een vertraging zit in het versturen en ontvangen van mail. We hebben de klant uitgelegd dat dit in de meeste gevallen gebeurt door misbruik van klanten (bewust of onbewust versturen of ontvangen van bulkmail) en/of een aanval gericht op onze (mail)servers. Dit soort zaken gebeuren vrijwel dagelijks en in de meeste gevallen merk je hier als klant weinig tot niets van. Helaas is het bij deze klant in het afgelopen jaar 6 keer voorgekomen dat hij dit wel gemerkt heeft. Dat is natuurlijk ontzettend vervelend, maar is helaas nooit helemaal te voorkomen. De klant heeft een review gegeven van 1 ster wat ons erg bevreemd. Dit omdat de klant al 8 jaar klant bij ons is geweest en aantoonbaar in die acht jaar vrijwel geen enkele issue heeft gemeld. We stellen ons dan ook hardop de vraag of de dienstverlening echt zo slecht was, anders dan was je toch niet 8 jaar gebleven zou men denken. Wij vermoeden dan ook dat de klant misschien met het verkeerde been uit bed is gestapt en dat de review een momentopname is geweest en uiteindelijk toch niet zijn mening over onze algehele service is.

Gewoon top!

Wanneer er iets aan de hand is, (wat niet vaak het geval is), dan schiet je gewoon een ticket in. Er wordt altijd snel en adequaat gereageerd! Alles werkt prima en snel. Een perfecte prijs/kwaliteit en daarom al jaren lang klant!

Goede support

Ik heb mijn domeinnamen laten omzetten naar mijnhostingpartner, omdat ik overstap van een webhosting pakket van een aanbieder naar een vps bij een andere aanbieder, zij zetten ook de website(s) voor mij over met databases. Contact is heel erg snel, ook buiten kantooruren krijg ik heel snel antwoord. Kan mijnhostingpartner aan iedereen aanraden, en ga mijn toekomstige diensten ook zeker bij hen afnemen!

Top Umbraco hosting

Draai al mijn Umbraco websites hier voor mijn klanten. Altijd uptodate en mijn sites draaien snel. Ik blij en mijn klanten blij.

Al jaren klant

We zijn al jaren klant, en natuurlijk er is altijd wel iets waarover je kunt klagen. En dat het soms net niet snel genoeg opgelost word, maar ja ik ben ook een beetje ongeduldig van aard. Al die tijd geen noemenswaardige zaken meegemaakt, support is altijd snel met reageren en diensten zijn stabiel. Dus ik kan ze verder aanraden als je naar een goeie partner zoekt.

Domain registration takes more than a week

I wanted to register a NL domain with DNSSEC support. The payment was quick but then it took more than two days to have the domain actually registered. When I wanted to enable DNSSEC, I had to write to helpdesk. They failed to set up the DS record properly, which led to another two days of outage. I've registered another NL domain recently and it got even worse. Now the domain is registered after 4 days but I have no way to change DNS delegation. And support is just silent for two days already. I'm now asking for the transfer token and looking for some better registrar.

• Would you recommend us? No

De klant heeft helemaal gelijk! Dat is bij deze orders niet goed gegaan en wij willen ons hierbij excuseren voor het ongemak. De reden dat dit misgegaan is, is omdat de klant zich heeft aangemeld via onze nieuwe website waar nog een aantal bugjes in zaten. Helaas kwamen we er (te) laat achter wat er nou daar precies mis ging. Gelukkig hebben we dit inmiddels getackeld en zullen er geen problemen meer zijn bij het registreren van domeinnamen.

Nooit problemen

Ben nog niet zo heel lang klant maar ik host hier een kleine website voor school projecten.

Zeer kundig

Heb mijn SEO en website beheer bij ze ondergebracht. Vanaf dag 1 zijn ze 'aan'. Snelle en duidelijke communicatie. Van te voren was er aangegeven dat het minimaal drie maanden zou duren voordat er resultaat zou worden geboekt. Maar na een maand arbeid al zeer goeie resultaten. Ik zeg ga zo door!

Altijd snel en deskundig antwoord!

Mijnhostingpartner.nl is niet voor iedereen. Maar als je wat begrip hebt in wat je doet dan is het beste hosting voor je. Als ik vragen heb worden ze snel (vaak binnen een uur) opgelost en beantwoord. Omdat ik meerdere hostingproviders heb kan ik dat met andere vergelijken waar soms je 2 dagen op een antwoord kan wachten.

Prima hosting voor als je het meeste zelf kunt

Mijnhostingpartner.nl levert prima, goedkope hosting, voor als je het meeste zelf kunt en enige kennis van zaken hebt. De helpdesk is enkel via een ticket systeem of online chat aanwezig. Er is GEEN telefonische ondersteuning tenzij je daar voor betaalt. Toch ben ik er 8 jaar tevreden klant geweest :-)! Een aanrader voor de ietwat gevorderde 'internet savvy'.

Bende Amateurs

Nog nooit zo'n bende amateurs bij elkaar gezien. Klantenportaal zo gebrekkig als het maar kan zijn, errors die nergens worden opgevangen. Na betaling kon ik niet inloggen in control panel. Mijn grootste tegenslag met deze bende amateurs is het feit dat ze mijn betaling betwisten terwijl ik een betalingsbevestiging mail kreeg van hun diensten! Ik stuur betalingsbewijs door naar hen + de mail die ze zelf hebben uitgestuurd die de betaling bevestigd => geen antwoord Ik maak een ticket om het contract op te zeggen mits ik niets te maken wil hebben met dergelijke amateurs => geen antwoord. Conclusie : Wil je wat hoofdpijn besparen? blijf ver weg, kom niet eens in hun buurt.

Deze klant, Younes Kichouh, heeft een bestelling gedaan van een hostingpakket maar heeft tijdens de bestelling de domeinnaam uit de winkelwagen verwijderd. Omdat er geen domeinnaam aan gekoppeld zit krijg je inderdaad foutmeldingen. Dat is uiteraard logisch omdat er geen koppeling gemaakt kan worden. We hebben hierop gevraagd aan welke domeinnaam dit pakket gekoppeld dient te worden maar hebben daar geen reactie op gekregen. Wel heeft deze persoon daarna zijn order willen annuleren. Deze klant krijgt uiteraard zijn geld terug en vinden het erg jammer dat we niet in de gelegenheid zijn gesteld om dit binnen redelijke termijn op te lossen.

Altijd een oplossing!

Beste, We zijn weer goed geholpen. Enige tip, en snap dat lastig is. Wij zaten in redelijk lastig parket, en moesten iets opgelost hebben, maar via de chat konden ze ons niet echt geruststellen dat ze snel zouden oplossen, alleen mededelen dat er aan gewerkt werd. Uiteindelijk na 30 min contact via chat, was het wel opgelost al binnen het uur. Wellicht zouden jullie indien de klant erom vraagt iets meer richtlijn kunnen geven van wanneer iets klaar zou kunnen zijn.

Prima Hoster - Snel antwoord op je vragen

Ben al drie jaar klant bij mijnhostingpartner en ze hebben me altijd goed en netjes geholpen.

Voor .net (core) websites moet je hier zijn

Nu twee weken klant bij ze. Had even wat opstart problemen. Ben snel en goed geholpen. De vragen die ik stelde werden snel beantwoord en kennis is hoog zover ik dit kan beoordelen :-)