Top service!

Ik kwam met nogal wat problemen en vragen binnen. Communicatie tussen twee bedrijven is altijd een uitdaging, maar Adri heeft mij prima geholpen. We hebben de problemen punt voor punt even doorgelopen, en hij kwam direct met een paar prima oplossingen en alternatieven. Klantenservice zoals je het het liefste ziet.

Een top hosting bedrijf, waar je snel en adequaat geholpen wordt. Ze denken met je meet en stellen zelf oplossingen voor! Reeds sinds 2014 een zeer tevreden klant!

super

prima bedrijf met een uitstekende service, geen bla bla maar to the point.

Prima geholpen

Prima geholpen

Goede hulp

Prima hulp van de helpdesk. Zeer deskundig en hulpvaardig.

Degelijke hosting, goede prijs-kwaliteit.

Enkel met het maken van lijsten hebben we wat problemen. Afzenders verdwijnen soms uit de lijst en dat ligt niet aan hen...

Voor een website issue wat niet de verantwoordelijkheid was van Mijnhostingpartner.nl hebben ze toch snelle hulp geboden en alle problemen opgelost die er speelden waardoor alle formulieren weer werken op de site!

Zijn behulpzaam.

Ik heb een hosting pakket gekocht, maar ik had wat problemen om mijn applicatie aan de praat te krijgen, maar ik kreeg snel en netjes tips om mijn probleem op te lossen.

Ben top geholpen door Adri via de chat

Alle vragen beantwoord, en zelfs met mijn onkunde. Er wordt haarfijn uitgelegd wat de mogelijkheden zijn, heeft alles openstaande punten binnen enkele minuten doorgevoerd.

Top klantenservice

Via de chat snel en goed geholpen. Ik heb geen ervaring met hosting en het maken van een website. Toen dit duidelijk werd, ben ik uitstekend geholpen en is mijn vraag niet alleen beantwoord maar is het ook opgelost.

Top team

Als er problemen zijn, worden die altijd super snel door de mannen opgelost. Een support team waar je daadwerkelijk wat aan hebt. Dat heb je tegenwoordig niet meer overal. Super dus! Goede hosting partner ;)

Perfect geholpen met updaten website

Ik heb nog windows xp en gebruik microsoft frontpage (allebei niet meer ondersteund sinds 2007). Daarom heb ik moeite met mijn website te updaten. Ik ben door Paul perfect geholpen een aantal keer met het updaten van de website. Bedankt!

Snelle en deskundige hulp

Er is weliswaar geen telefonische helpdesk maar de support via een ticket systeem of email werkt snel. Problemen worden doorgaans snel en deskundig opgelost.

Proactief en snel geholpen met beveiligingscertificaat.

Proactief en snel geholpen met beveiligingscertificaat.

Uitstekende suggestie van MHP voor verbetering van mijn website

Patrick van MHP stuurde mij een mail dat mijn website niet "secure" was, hetgeen ik uiteraard wel wist. Maar Patrick gaf aan dat MHP dit wel kon regelen, hetgeen inmiddels is gebeurd. Ik vond het een uitstekend advies, want ik was zelf nooit op dit idee gekomen.

Deskuindigen mét geduld...

Ik kreeg een domein niet meer aan de praat. Na enkele dagen overleg met de deskundigen bleek de fout toch bij mij te liggen... Ik ben dankbaar voor het geduld dat zij hadden met een 79-jarige prutser, die bovendien niets wist van FileZilla maar gelukkig nog wel met Macromedia8 overweg kon. Dank en tot ziens...

Snelle en goede service

Snelle en goede service.

Top! Hele aardige begeleiding met de verhuizing van mijn website

Ik ben netjes geholpen via mail, chat en ticketsysteem. Het was even kijken hoe alles werkte maar uiteindelijk is alles goed gekomen!

Collega’s zijn snel actief en doen hun best je te helpen

Ik ken MijnHostingPartner al voor 2 jaar en zij staan gelijk ten hulp als je ze nodig hebt. Er is een live chat daarvoor waar meestal altijd wel iemand online is. Daarnaast is alles overzichtelijk gemaakt in het portaal.

zeer goed opgelost

snel en adequaat werd mijn probleem door de programmeur opgelost! hartelijk dank!

Zeer efficient geholpen in minder dan een halfuurtje

Bij het vaststellen van een probleem met elementen uit het Control panel. Het probleem kon niet terug gevonden worden met het kennisbank. Dan is een chat de iedale oplossing. En na 2 interventies was ik telkens snel geholpen.

Snelle reactie en herstel na verwijder fout

Nadat er door ons iets abusievelijk was verwijderd wat niet de bedoeling was reageerde het support team snel via het ticket systeem. Onze fout kon snel rechtgezet worden en de website hersteld. Bedankt!

Snelle er professionele hulp

Mijn website was enkele dagen offline zonder dat hiervan de reden bekend was. Frank heeft mij uitstekend geholpen en binnen 24 uur was mijn website weer online. Top service

Snelle response

Tickets werden snel en adequaat beantwoord. Prima support.

Snelle response

Tickets werden snel en adequaat beantwoord. Prima support.