Betaalbaar, goed en snel

We zijn ovefrgestapt van een relatief dure provider. Onze webapplicatie maakt gebruik van een externe database. Dez database was niet out-of-the-box bereikbaar, maar uiteindelijk is dit, met een paar berichtjes heen en weer, snel in orde gemaakt. Prima service voor een redelijke prijs en het performt ook nog!

Helemaal toppie!

Sinds lange tijd weer contact met de helpdesk gehad en meteen geholpen. Moest een nieuw mailadres aangemaakt hebben en een certificaat moest verlengd worden. Allemaal snel en goed opgepakt. Dank!

Degelijke, goedkope hosting met behulpzame klantenservice.

Degelijke, goedkope hosting met behulpzame klantenservice. Uptime is niet helemaal 100% en af en niet alles met hosting en combineren is meteen duidelijk, maar de klantenservice is goed benaderbaar en behulpzaam. Al met al een van de betere hostingproviders voor een goede prijs.

Zeer kundig en snelle reactie

Zeer kundig en snelle reactie. Aanrader!

Hele fijne helpdesk

Ben al 11 jaar klant en wordt altijd snel geholpen. De helpdesk is klantvriendelijk en altijd bereid om net even dat stapje extra te doen.

Probleem met migratie DB, ze hebben dit snel en makkelijk opgelost.

Uutstekend!

Ik ben zeer goed geholpen door de zeer behulpzame medewerker, Adri!

Snelle oplossingen bij problemen

Ik heb een aantal domeinen overgezet naar mijnhostingpartner.nl. Er waren wat opstartproblemen, maar dit is allemaal heel goed en zeer snel verholpen. De prijzen van de pakketten zijn ook prima.

Snelle reactie wanneer je via het ticketsysteem contact opneemt

Aantal keren geen toegang tot mijn site gehad. Werd snel opgelost.

Snelle service; al jaren klant en nooit mijn websites offline geweest *

Ik ben al heel wat jaren klant van MijnHostingPartner.nl De reden dat ik voor hen gekozen hab is dat ik geleerd heb om te programmeren in Classic ASP. De meeste hostingproviders ondersteunen geen .asp bestanden. Als ik dan zou willen programmeren dan betaal ik de hoofdprijs aan hosting. Bij MHP heb ik meerdere domeinnamen (max 5) in mijn totaalpakket en en heb ik bijna onbeperkte mogelijkheden. Oneindig veel emailadressen kan ik aanmaken en oneindig veel sub-domeinen. Wat vooral belangrijk is, is dat de website nog nooit offline is geweest BEHALVE als er vooraf gecommuniceerd wordt dat er onderhoud is aan de server. Zelfs dan is de website minimaal offline en dat is dan vooral 's nachts (in Nederland dan). En over communicatie gesproken. De software die ze gebruiken voor de klantenservice is erg goed. Je kunt al je vragen en de antwoorden daarop altijd terugvinden als je inlogt. En kom je er niet uit dan kijken ze met je mee op de server. Top service, snelle klantcontact, snelle servers, up-time van bijna 100%, bijna geen limieten en zeer voordelig geprijst!

Snel en goede dienst!

De support die ze leveren is erg goed. Altijd netjes en snel een antwoord op mijn vragen. Hun oude omgeving was eerder ontzettend traag alleen ze hebben dit verbeterd in hun nieuwe omgeving.

Klantvriendelijk en snel

Er was een issue met de betaling, nadat ik deze kenbaar had gemaakt was het binnen een paar minuten opgelost. Super fijn dat dit zo snel kan. Zo kan het dus ook, een voorbeeld voor vele anderen wat mij betreft :)

Snelle respons van de helpdesk

Er was een probleem met het instellen van ftp. Vlot geholpen met goede raad.

Gek werd ik er van...

Ben nu al een jaar bezig om spam die ik dagelijks ontvang over het verlengen van een verlopen certificaat voor een niet langer bestaand/geregistreerd domein vanuit MHP. Naast incorrecte informatievoorziening wordt er geen oplossing aangeboden. De "oplossing" die wordt aangedragen is om de mail maar als spam te markeren, een pleister plakken i.p.v. een oplossing aan te dragen of uitleg te geven wat er precies gebeurt en wat ik verder zou kunnen doen. Ik kan niet geloven dat de oplossing aangedragen de enige is. Na een jaar is het nu eindelijk opgelost en het lijkt erop dat de fout bij Let's Encrypt lag. De mailspam is gestopt en daar ben ik blij mee. De beoordeling op verzoek naar boven bijgesteld. Het is m.i. geen 5-ster waardig want ik ben nog steeds van mening dat ik als klant in het verleden niet erg serieus ben genomen ook al is het issue nu na een jaar opgelost.

Beste Arie, Ontzettend bedankt voor de aanpassing van de review naar aanleiding van onze correspondentie. Dat wordt zeer op prijs gesteld. Mochten we je nog ergens mee van dienst kunnen zijn vernemen we dat graag. Hartelijke groet, MijnHostingPartner.nl

Keer op keer een snelle reactie. Dat is toch waar je op die momenten behoefte aan hebt.

Snelle service en een antwoord op alle vragen

Ik ben pas klant bij MHP en heb daarbij heel wat "opstartvragen" gehad. Bij elke vraag kreeg ik snel een antwoord van de helpdesk via het ticketsysteem.

Problemen altijd snel en goed opgelost

Ik heb al enkele jaren een website bij MijnHostingPartner.nl, inclusief een MsSQL database. Hoewel hun asp volgens mij niet conform alle geldende basisregels geimplementeerd is moet ik zeggen dat alle problemen waar ik mogelijk daardoor tegenaan liep in de kortst mogelijke tijd werden opgepikt en opgelost. En verder is elke andere ondersteuning ook snel en goed. Prima provider dus.

Snelle service met positief resultaat!

Al jaren heb ik voor meerdere personen de hosting en domeinnaam bij Mijn Hosting partner geregeld. Met volle tevredenheid! Met vragen wordt ik altijd snel en goed geholpen. Aanrader!

Zeer tevreden met goede serivce

Ik heb al verschillende jaren 4 verschillende websites bij mijnhostingpartner.nl draaien. Ik ben zeer tevreden over de snelle en goede wijze waarop vragen worden beantwoord of problemen worden opgelost. Ook met vragen over de website zelf hebben ze me al een aantal x goed geholpen. De kwaliteit van de geboden service is zeer goed.

Super goed geholpen!

Mijn kennis is beperkt qua website bouwen, maar met behulp van jullie ben ik al heel tevreden!!

Goede service!

Mijnhostingpartner levert goede service en staan voor je klaar.

Mijn vraag in de chat werd direct adequaat beantwoord.

Ik had een vraag over instellen van DKIM. De instructie in de knowledgebase week iets af van het menu in het control panel. Mijn verzoek was om even mee te kijken of ik de wijziging goed had doorgevoerd.

goed geholpen over de chat

chat werkt goed

Dat is snel...

Via de chat een vraag gesteld, direct (binnen 2 seconden) antwoord gehad. Top.

Binnen 10 seconden uitstekend geholpen!