Al 10 jaar plus klant en nog altijd tevreden

Ben al 10 jaar plus klant en natuurlijk is er wel eens wat, maar niets onoverkomelijk. Support is altijd snel met antwoorden en helpen je altijd netjes. Zeker bij iemand als ik die niet het slimste is qua techniek :-) Op naar de volgende 10.

Netjes geholpen

Ik ben heel goed en netjes geholpen stap voor stap wordt alles netjes en goed uitgelegd. Wat voor een niet zo slimme computer techneut wel erg fijn is

Rekeningen gaan omhoog, kwaliteit zakt

Een constante waar u op kan rekenen bij mijnhostingpartner, de rekeningen (met automatische incasso, hoewel je daar nooit toestemming voor geeft) gaan de voorbije 2 jaar telkens stevig omhoog (van 33 euro naar 55 euro) terwijl de kwaliteit zienderogen zakt. Wegblijven dus.

Dag Frank, Wat je zegt klopt totaal niet. Je bent al vanaf 2012 klant bij ons en gedurende die tijd is de prijs van het Totaalpakket nauwelijks gewijzigd. Je kunt dit ook in de facturen terugvinden. In 2020 echter heb je je pakket geupgrade van een Totaalpakket naar een Totaalpakket SSD en dat is een iets duurder pakket wat dan ook het prijsverschil verklaard. Had je dit pakket in de tussentijd gedowngrade (nog voor de nieuwe contractperiode is ingegaan!) dan was er niets aan de hand geweest. Je hebt echter na onze reactie uit 2020 niet meer gereageerd én je hebt tevens niet gereageerd op de aankondigingsmail voor de nieuwe contractperiode die je hebt ontvangen 14 dagen voor einde contracttermijn. Wat betreft de automatisch incasso geef je daar wel degelijk toestemming voor. Dit wordt ook aangegeven op de factuur tezamen met een link om dit uit te zetten indien je dat niet wil. Ik vermoed dat je daar over heen gelezen hebt. Wat betreft de kwaliteit zouden we graag willen weten waar we dan in tekort schieten. Tickets die zijn aangemaakt in de afgelopen jaren zijn er relatief weinig en diegene die er zijn zijn altijd snel en adequaat beantwoord. Verder zijn het aantal tickets in de laatste jaren ook afgenomen waardoor je zou kunnen concluderen dat de dienstverlening juist beter is geworden. Ik zou graag inhoudelijk willen horen waar de schoen nou precies wringt en wat er dan zienderogen minder is geworden. Wat we verder heel erg jammer vinden is dat je op verschillende websites nu een negatieve review hebt geplaatst en hopen dan ook dat we hier alsnog met je uit kunnen komen. Ik verzoek je dan te reageren via de laatste ticketresponse.

snel geholpen

ik werd snel geholpen bij problemen die ik tegenkwam bij het bouwen van een nieuwe website.

Erg goede en snelle service. Een 10

Geholpen met advies en upgrade/downgrade van mijn pakketten.

Een even vlotte service dan een dure professionele hosting

Bij het upgraden naar een hogere hosting ontstonden enige problemen, maar deze werden vlot (professioneel) opgevolgd en gecorrigeerd. Met mijn persoonlijke dank aan Michel.

Goede en vlotte service

Ben een behoorlijke "novice" op het gebied van website hosting, maar wordt bij vragen altijd snel en correct geholpen. Prima !

Snelle reacties op vragen

Voor die prijs heb je een uitstekende service!

Al jaren klant en ja, soms zijn er al eens problemen, zoals overal, denk ik. Maar wordt steeds asap opgelost. Soms is enige (basis-) kennis wel vereist, maar in deze prijsklasse vind je volgens mij geen betere!

snelle en correcte service!

Bij vragen krijg ik altijd een snel antwoord. Alles wordt snel en correct afgehandeld;

Wederom top geholpen door Adri

Met handen in het haar weer helemaal uit de brand geholpen door Adri...al 10 jaar een rots in de branding (voor mij tenminste) ;-)

Goede klantenservice maar ingewikkeld control panel

Mijn eerste ervaring was een database crash door de crash van 1 van de servers, waarna de medewerker wat hij/zij had kunnen redden van mijn site op de server heeft gezet. Het is me daarna zelf niet gelukt om de site te repareren. Maar ik heb hiervoor een ticket aangemaakt en heel vlot en vriendelijk geholpen. Ik ben tevreden over de klanten service maar zelf dingen instellen is echt soms onnodig ingewikkeld en onduidelijk. Ik heb andere sites bij andere hosting en dat is allemaal super easy maar daar heb ik dan weer andere issues mee...

Vaak problemen met de website en database

De kosten zijn laag, de kwaliteit klopt daarbij. De MySQL database is soms niet bereikbaar. Mijn website is ook al meerdere keren niet bereikbaar. Vandaag is het heel erg, mijn website www.digizon.nl geeft in Chrome de melding "This site can’t be reached", en doet opeens niets meer. Dit probleem is al vanaf 17:45 uur tot 19:30 (nu dus). Het duurt erg lang voordat er iets aan gedaan wordt en er is niemand te bereiken.... best lastig soms.

Dag Matthijs, deze review is toch enigszins vreemd te noemen omdat we hebben aangegeven dat er niets down is geweest. Je kunt dit zelf ook controleren door de logboeken van je website erbij te pakken. Dat digizon.nl overigens aangeeft dat de website niet te bereiken is zegt helemaal niets. Dat kan net zo goed in een knooppunt er tussen zitten. Wat betreft de reactie tijd heb je een ticket ingeschoten om 17:53 en hebben we daar om 21:08 op gereageerd. Je kunt dit erg lang vinden maar een responsetijd in de avond van drie uur is gewoon heel reeel. Mocht je hulp nodig hebben bij het bekijken van je logboeken dan vernemen we dat natuurlijk graag.

Betrouwbare hosting voor een lage prijs

Al jaren host ik hier mijn websites voor een lage prijs. Met de keren dat ik bij support heb aan moeten kloppen is er altijd snel en adequaat gereageerd. En een oplossing was zo voorhanden. Sommige zaken wat in het verleden minder was wordt ook over de jaren steeds aan gewerkt. zoals een nieuw klantenpanel waar actief geluisterd wordt naar de wensen. Kortom een host die niet stilstaat.

Al jaren een uitstekende hoster

Ben al jaren klant bij mijnhostingpartner en ze helpen me altijd goed en netjes. Via de chat worden problemen vaak snel opgelost maar ook de responsetijd op tickets is goed. Ik raad deze hoster aan.

Top hosting bedrijf!

Ze staan altijd klaar voor je indien je een probleem hebt. Zeker een aanrader.

Snel en top geholpen

Mijn ipadres was geblokkeerd door teveel connecties tegelijkertijd. Via de chat ben ik door Paul meteen geholpen.

Bedankt voor de snelle service!

Via de chat snel geholpen om mijn php versie aan te passen.

Goede hulp

Ik vond het een fijn gesprek en mijn probleem is ook opgelost

Betrouwbaar en fijne partner om mee samen te werken

Al jaren klant bij ze en inmiddels al een paar websites laten maken en doe de hosting ook bij ze. Altijd goeie support en gaan net dat extra stapje verder. Nu met een webshop bezig, kan ik nog niet echt over oordelen, maar het ziet er nu al goed uit.

Wat een slecht en onprofessionele partij is dit

Het is dat ik minimaal een halve ster moet geven en dat het niet minder kan. Voor een klant was ik opzoek naar een webshop en deze kon "super snel" geregeld worden door de webshop afdeling van mijnpartnergroep. echter na heel veel beloftes die gebroken zijn heb ik nooit een goede webshop gevonden en ben ik ook voor de overige partners vertrokken naar een partij die wel zijn afspraken nakomt en je niet laat stikken zoals deze. Zeker geen aanrader! zoek een andere partij waar mogelijk!

Dag Danny, Vervelend dat je ervaring bij ons niet goed is geweest. Soms loopt het gewoon niet lekker met de communicatie en we zullen hier zeker lering uit trekken. Ik denk echter dat we uiteindelijk een passend voorstel hebben gedaan bij de afwikkeling van deze case. Mocht je hierover nog vragen en/of opmerkingen over hebben dan verzoek ik je even een mail sturen naar ons info adres. We zullen dit dan verder oppakken.

Een echte partner voor al je Internetwerkzaamheden zoals, hosting, website ontwikkeling etc.

Ons bedrijf heeft een uitgebreide website in tien talen. https:/www.Recover-Me.eu. Deze website(s) hebben we laten ontwikkelen door MIjnWebdesignPartner.nl omdat we al jaren klant waren met een ander bedrijf voor de hosting bij MijnHostingPartner.nl en de samenwerking vlekkeloos verliep. De accountmanager van MijnWebDesignPartner.nl is pro-actief en komt met glasheldere oplossingen voor ieder hobbel die je tegenkomt in de ontwikkeling van de site. We hebben onze site laten bouwen op hun eigen contentmanager programma waardoor we niet alleen aan de buitenkant een gelikte en snelle site hebben maar ook een backoffice hebben die de orders en klantenstroom perfect verwerkt. Mij eventuele calamiteiten wordt er snel en efficient gereageerd. Daarnaast is het aanpassen van teksten het uploaden van video's en foto's een fluitje van een cent en kunnen we dit intern verder afhandelen. Daarnaast U leest al; we zijn fan van MijnWebdesignParnter.nl en raden ieder aan die een commercieele website willen laten bouwen eens kennis te maken met hun content-managementsysteem.

Er stond een redirect niet goed waardoor de url met www ervoor niet werkte. Tijdens de chat is dit meteen opgepakt door de medewerker en het probleem was opgelost.

Wat problemen gehad, maar de support heeft goed geholpen.

Sinds kort maak ik gebruik van mijnhostingpartner voor het hosten van een website, de opzet was op een paar punten een beetje verwarrend maar dit kan ook door mijn gebrek aan ervaring komen. De support is behulpzaam en reageert vaak snel op tickets.

Snelle reactie

De persoon die mij hielp via chat was behulpzaam.