Uitstekende suggestie van MHP voor verbetering van mijn website

Patrick van MHP stuurde mij een mail dat mijn website niet "secure" was, hetgeen ik uiteraard wel wist. Maar Patrick gaf aan dat MHP dit wel kon regelen, hetgeen inmiddels is gebeurd. Ik vond het een uitstekend advies, want ik was zelf nooit op dit idee gekomen.

Deskuindigen mét geduld...

Ik kreeg een domein niet meer aan de praat. Na enkele dagen overleg met de deskundigen bleek de fout toch bij mij te liggen... Ik ben dankbaar voor het geduld dat zij hadden met een 79-jarige prutser, die bovendien niets wist van FileZilla maar gelukkig nog wel met Macromedia8 overweg kon. Dank en tot ziens...

Snelle en goede service

Snelle en goede service.

Top! Hele aardige begeleiding met de verhuizing van mijn website

Ik ben netjes geholpen via mail, chat en ticketsysteem. Het was even kijken hoe alles werkte maar uiteindelijk is alles goed gekomen!

Collega’s zijn snel actief en doen hun best je te helpen

Ik ken MijnHostingPartner al voor 2 jaar en zij staan gelijk ten hulp als je ze nodig hebt. Er is een live chat daarvoor waar meestal altijd wel iemand online is. Daarnaast is alles overzichtelijk gemaakt in het portaal.

zeer goed opgelost

snel en adequaat werd mijn probleem door de programmeur opgelost! hartelijk dank!

Zeer efficient geholpen in minder dan een halfuurtje

Bij het vaststellen van een probleem met elementen uit het Control panel. Het probleem kon niet terug gevonden worden met het kennisbank. Dan is een chat de iedale oplossing. En na 2 interventies was ik telkens snel geholpen.

Snelle reactie en herstel na verwijder fout

Nadat er door ons iets abusievelijk was verwijderd wat niet de bedoeling was reageerde het support team snel via het ticket systeem. Onze fout kon snel rechtgezet worden en de website hersteld. Bedankt!

Snelle er professionele hulp

Mijn website was enkele dagen offline zonder dat hiervan de reden bekend was. Frank heeft mij uitstekend geholpen en binnen 24 uur was mijn website weer online. Top service

Tickets werden snel en adequaat beantwoord. Prima support.

Geweldig hoe snel op mijn laatste ticket gereageerd is

Frank, een van medewerkers van MijnHostingPartner, handelt vaak mijn supporttickets af. To the point, prettig en meestal snel. Dit keer heeft dit zelfs overtroffen zo snel als hij het afgehandeld heeft.

MijnhostingPartner heeft alles geregeld voor ons. Dus geen zorgen!

De medewerkers hebben alles geregeld om onze domeinnaam over te nemen bij een ander provider. Ze hebben via teamviewer ook instellingen in orde gebracht op onze PC. Het is gewoon een aanrader! Zeer goed prijs - kwaliteit!

snelle, begrijpelijke en deskundige afhandeling van zaken

een tevreden klant

De beste provider, die ik in jaren gehad heb.

Ik ben al jaren bezig met websites maken en heb meerdere providers gehad. In de loop der tijd is er veel veranderd en wordt het er niet makkelijker op om alles volgens de regelen der kunst te doen. Ook bij providers is er veel veranderd. Soms had ik het idee, dat ze zelf de ontwikkelingen niet bij konden houden. Op aanraden van iemand kwam ik 8 jaar geleden bij -mijnhostingpartner- terecht en nog nooit heb ik een probleem gehad. Nu ben ik bezig meerdere sites op te zetten en wil deze beveiligen en dus over https laten. Dan krijg je te maken met certificaten, TLS en meerdere factoren, waar ik nog nooit mee gewerkt heb. Gelukkig heb ik nooit hulp van -mijnhostingpartner- nodig gehad, maar nu had ik toch de nodige vragen en jawel via de chat en tickets krijg je snel en duidelijk antwoord en wordt er achter de schermen ook meegedacht. Na een aantal vragen vind je jezelf lastig worden, maar het geduld en vriendelijkheid van de helpdesk medewerkers is werkelijk top. Dat heb ik eerder niet zo meegemaakt. Hulde voor -mijnhostingpartner- Een provider die een regelrechte aanrader is.

Snel, betrouwbaar, goede prijs/kwaliteit verhouding en bovenal, proactief.

Heb MHP vele jaren geleden leren kennen toen ik op zoek was naar een goede hostingpartner voor een groot aantal van mijn eigen (IT) cliënten (aangezien hosting niet in ons pakket zat maar we wel full-service richting onze klanten wilden opereren). Ze zijn snel, betrouwbaar, bieden een goede prijs/kwaliteit verhouding en zijn bovendien en bovenal proactief. Zo werden we vandaag, na de automatische verlenging van een van onze domeinen, gewezen op een security aspect met het betreffende domein wat ze vervolgens ook per omgaande voor ons hebben weten op te lossen (zonder extra kosten). Prettige, nuchtere, club mensen met een pragmatische instelling.

voortreffelijke dienstverlening.

Zeer OK

Prima hulp van Patrick

Ik moest iets moeilijks doen met Encrypt... Als bejaarde snapte ik er niets van... Gelukkig maakte Patrick het voor mij onmiddellijk in orde! Hulde voor deze zorgzame Provider! Hans Muller

Wat een fijne, snelle en klantvriendelijke hulp!

Ik ben een aantal keer heel fijn geholpen door de klantenservice toen ik er echt niet meer uit kwam. Ze zien echt de mens achter het scherm en doen er alles aan om je verder te helpen zonder rompslomp. Ik ben enorm blij met de hulp. Bedankt.

vlot, vriendelijk en adequaat

Snel online na klikken chat functie, vriendelijke communicatie en to-the-point antwoord op mijn vragen. Top dus.

Placotiweg 2

4131NL Vianen