Redelijke en professionele afhandeling

Patrick heeft mij heel goed geholpen met het stopzetten van mijn domeinnaam

Prima Customer Success ervaring !

Prima pro-actieve service !

HostingPartner is een betrouwbare en service gerichte organisatie

Misverstanden en miscommunicatie worden snel en professioneel “ rechtgezet” kortom prima en betrouwbaar.

Top geholpen

Snel en vakkundig

Behulpzame helpdesk

Ik had een probleem met het terugzetten van een backup van een MySql database. Michel, van de helpdesk, heeft me daarbij heel goed geholpen zodat ik weer verder kon. Goed meedenken en oplossingsgericht. En ook nog een snelle response tijd.

Prijs kwaliteit top!

Ik ben al lang klant (meer dan 10 jaar) en ik vind de prijs kwaliteit echt geweldig. Het is soms wel wachten totdat je ticket opgepikt wordt, maar dat lijkt me ook normaal voor deze prijs. De mensen zijn ook steeds vriendelijk, zeker een aanrader!

slechte ervaring !!!!!!! zoek een andere partij

alleen via ticketbox problemen melden, als het opgelost is krijg je geen terugkoppeling. Ook krijg je nooit te horen waar het aan gelegen heeft. je moet betalen voor met spoed oplossen problemen. niemand aan telefoon. betaalde opdrachten worden pas dagen later uitgevoerd

Dag Marco, ondanks vele pogingen om met je in contact te komen is dit niet gelukt. Voor zover ik kan zien hebben we je netjes geholpen en te woord gestaan. In de tussentijd heb je zelfs een SSL certificaat door ons laten installeren. We vinden het erg jammer dat je ondanks onze goede wil je niet meer reageert en je ook niet bereid bent om de review, die overduidelijk een verkeerd beeld geeft, niet wil aanpassen. Mochten er in ieder geval nog vragen en/of opmerkingen zijn dan weet je ons te vinden.

Reageren snel op vragen. Wordt correct afgehandeld.

Fijne hosting partij en goede service

Dienst is prima, en support denkt graag met je mee! Erg tevreden

Een bruikbaar advies

Meedenken op het juiste moment. Er werd mij gattendeerd op het feit dat ik nog geen SSL certificaat op mijn site had en dit had ik al langer in de planning. Na een reply op de mail was het geregeld. Daarnaast een goed advies over een klein foutje op mijn site.

goede service en mee denken

goede service en mee denken zo ver dat het kan.

Snelle duidelijke service

Geholpen met mijn wordpress installatie

oké

goed geholpen door de klantenservice. Mijn account stond geen slotje op de 1 of andere manier waardoor hij niet beveiligd bleek. Uiteindelijk aangepast

Aanrader,

Prima hosting, goede bereikbaarheid via de chat en deskundig geholpen bij de laatse 2 keer dat ik hulp nodig had. Een paar jaar geleden liep het wat stroef met de service maar dat is nu helemaal op orde.

Geweldig goed geholpen door Adri

Mijn website lag er helemaal uit. Door de supersnelle en vakkundige service was hij in no-time weer online. Toppers bij mijnhostingpartner! Pak van mijn hart!

Zeer snel en deskundig support.

De support desk is altijd makkelijk bereikbaar en vragen worden meteen deskundig beantwoord. We hebben hier al jaren een site zonder problemen. Echt een top hostingbedrijf!

Snelle Service

Op mijn vraag werd snel antwoord gegeven en werd snel geholpen. Mijn probleem was zo verholpen.

Correct en snelle afhandeling

Vraagje over een factuur.

Veel waar voor je geld, met soms wat perikelen

Ik heb onder andere een hosting pakket en op zich krijg je erg veel waar voor het geld. Zeer uitgebreide mogelijkheden. Zo heel af en toe zijn er wat perikelen. De helpdesk doet wel goed z'n best om eventuele issues op te lossen. Ik ben al heel lang cliënt.

Supersnelle reactie

Even op de chat met Paul en het probleem was verholpen.

Goed en snel geholpen!

Tijdens de verhuizing van mijn website en domeinnaam ben ik zeer goed en snel geholpen door het team waardoor alles in een mum van tijd over was en tegen een veel gunstigere prijs!

Goed geholpen

Ik ben meteen geholpen

Door omstandigheden wilde ik mijn domein op de naam van mijn broer overzetten. Omdat ik niet meer kon beschikken over belangrijke (inlog)codes heeft mijn contactpersoon (Patrick Brouwer) e.e.a. op afstand voor mij geregeld, en dat alles op dezelfde dag. Prima !!!

Gewoon sublieum!!

Gewoon sublieum!! Snel en profesioneel! Bleef mee zoeken naar een oplossing .

heel goed geholpen door Paul

Zeer klantgericht en snelle hulp via de Chat.

Placotiweg 2

4131NL Vianen