goeie klantenservice

op het eerste oog is de klanten service niet helemaal meer van deze tijd. maar ervaring leert dat de klantenservice en de chat functie echt super goed is duidelijk geholpen met het verhuizen van mijn domein waarvoor dank. voor verbeterpunt het misschien een click knop of iets maken waardoor het aanvragen van de verhuiscode wat duidelijker en makkelijker is. Maar buiten dat prima geholpen echt niet vaak ervaren daarom een 8

Zeer reactief

Snel antwoord en oplossing via ticketing service.

geweldig prettige manier van helpen, bedankt.

Geweldig geholpen met het instellen van mijn email bij mijnhostingpartner.nl Bedankt Adri je hebt dit goed opgelost, bedankt hier voor.

Binnen 5 minuten opgelost via Teamvieuwer

Mail client van apple werkte kon geen mail meer versturen. Na weken zelf geprobeerd te hebben, heeft Adri van Hosting Partner het binnen 5 minuten opgelost. Zowel op mijn iMac als op mijn MacBook. DANK!!!!!

Snelle vriendelijke service.

Als je er na alle duidelijke hulppagina niet uit komt kun je altijd even een ticket voor hulp aan maken. Deze wordt altijd snel beantwoord.

Geweldige en snelle hulp via de chat of ticketsysteem

Vandaag weer prima en snel geholpen in de chat

Als oud HTML site bouwer heb ik wel enige ervaring met het bouwen van een website maar dat is al lang en lang geleden, nu wilden wij een shop beginnen, deze werd gekopieerd uit een andere site en toen begonnen de problemen, we kregen de site met geen mogelijkheid on line, degene die deze site had aangemaakt werd ziek en dus stonden wij machteloos, snapte niets van alle shoptalk welke in de admin stond. Met enkele omwegen toch voor elkaar gekregen om de boel goed draaiende te krijgen, dan zij het geduld van Adri, Bas en Michel ..ben hier erg tevreden mee over hun hulp en de site is inmiddels on line, dank vanuit twee 60ers

Soms een puntje van aandacht, verder een 10

Ondanks dat er met de communicatie soms wat puntjes van verbetering zijn, raad ik deze toch aan. Uiteindelijk ben ik goed geholpen.

Uitstekend!

Ik ben klant bij Mijnhostingpartner al 10 jaar. In het verleden heb ik soms wel problemen gehad met de service, maar dan is alles sterk verbeterd, en de laatste 2 jaren werkt alles 100% naar behoren.

Al 10 jaar plus klant en nog altijd tevreden

Ben al 10 jaar plus klant en natuurlijk is er wel eens wat, maar niets onoverkomelijk. Support is altijd snel met antwoorden en helpen je altijd netjes. Zeker bij iemand als ik die niet het slimste is qua techniek :-) Op naar de volgende 10.

Netjes geholpen

Ik ben heel goed en netjes geholpen stap voor stap wordt alles netjes en goed uitgelegd. Wat voor een niet zo slimme computer techneut wel erg fijn is

Rekeningen gaan omhoog, kwaliteit zakt

Een constante waar u op kan rekenen bij mijnhostingpartner, de rekeningen (met automatische incasso, hoewel je daar nooit toestemming voor geeft) gaan de voorbije 2 jaar telkens stevig omhoog (van 33 euro naar 55 euro) terwijl de kwaliteit zienderogen zakt. Wegblijven dus.

Dag Frank, Wat je zegt klopt totaal niet. Je bent al vanaf 2012 klant bij ons en gedurende die tijd is de prijs van het Totaalpakket nauwelijks gewijzigd. Je kunt dit ook in de facturen terugvinden. In 2020 echter heb je je pakket geupgrade van een Totaalpakket naar een Totaalpakket SSD en dat is een iets duurder pakket wat dan ook het prijsverschil verklaard. Had je dit pakket in de tussentijd gedowngrade (nog voor de nieuwe contractperiode is ingegaan!) dan was er niets aan de hand geweest. Je hebt echter na onze reactie uit 2020 niet meer gereageerd én je hebt tevens niet gereageerd op de aankondigingsmail voor de nieuwe contractperiode die je hebt ontvangen 14 dagen voor einde contracttermijn. Wat betreft de automatisch incasso geef je daar wel degelijk toestemming voor. Dit wordt ook aangegeven op de factuur tezamen met een link om dit uit te zetten indien je dat niet wil. Ik vermoed dat je daar over heen gelezen hebt. Wat betreft de kwaliteit zouden we graag willen weten waar we dan in tekort schieten. Tickets die zijn aangemaakt in de afgelopen jaren zijn er relatief weinig en diegene die er zijn zijn altijd snel en adequaat beantwoord. Verder zijn het aantal tickets in de laatste jaren ook afgenomen waardoor je zou kunnen concluderen dat de dienstverlening juist beter is geworden. Ik zou graag inhoudelijk willen horen waar de schoen nou precies wringt en wat er dan zienderogen minder is geworden. Wat we verder heel erg jammer vinden is dat je op verschillende websites nu een negatieve review hebt geplaatst en hopen dan ook dat we hier alsnog met je uit kunnen komen. Ik verzoek je dan te reageren via de laatste ticketresponse.

snel geholpen

ik werd snel geholpen bij problemen die ik tegenkwam bij het bouwen van een nieuwe website.

Erg goede en snelle service. Een 10

Geholpen met advies en upgrade/downgrade van mijn pakketten.

Een even vlotte service dan een dure professionele hosting

Bij het upgraden naar een hogere hosting ontstonden enige problemen, maar deze werden vlot (professioneel) opgevolgd en gecorrigeerd. Met mijn persoonlijke dank aan Michel.

Goede en vlotte service

Ben een behoorlijke "novice" op het gebied van website hosting, maar wordt bij vragen altijd snel en correct geholpen. Prima !

Snelle reacties op vragen

Voor die prijs heb je een uitstekende service!

Al jaren klant en ja, soms zijn er al eens problemen, zoals overal, denk ik. Maar wordt steeds asap opgelost. Soms is enige (basis-) kennis wel vereist, maar in deze prijsklasse vind je volgens mij geen betere!

snelle en correcte service!

Bij vragen krijg ik altijd een snel antwoord. Alles wordt snel en correct afgehandeld;

Wederom top geholpen door Adri

Met handen in het haar weer helemaal uit de brand geholpen door Adri...al 10 jaar een rots in de branding (voor mij tenminste) ;-)

Goede klantenservice maar ingewikkeld control panel

Mijn eerste ervaring was een database crash door de crash van 1 van de servers, waarna de medewerker wat hij/zij had kunnen redden van mijn site op de server heeft gezet. Het is me daarna zelf niet gelukt om de site te repareren. Maar ik heb hiervoor een ticket aangemaakt en heel vlot en vriendelijk geholpen. Ik ben tevreden over de klanten service maar zelf dingen instellen is echt soms onnodig ingewikkeld en onduidelijk. Ik heb andere sites bij andere hosting en dat is allemaal super easy maar daar heb ik dan weer andere issues mee...

Vaak problemen met de website en database

De kosten zijn laag, de kwaliteit klopt daarbij. De MySQL database is soms niet bereikbaar. Mijn website is ook al meerdere keren niet bereikbaar. Vandaag is het heel erg, mijn website www.digizon.nl geeft in Chrome de melding "This site can’t be reached", en doet opeens niets meer. Dit probleem is al vanaf 17:45 uur tot 19:30 (nu dus). Het duurt erg lang voordat er iets aan gedaan wordt en er is niemand te bereiken.... best lastig soms.

Dag Matthijs, deze review is toch enigszins vreemd te noemen omdat we hebben aangegeven dat er niets down is geweest. Je kunt dit zelf ook controleren door de logboeken van je website erbij te pakken. Dat digizon.nl overigens aangeeft dat de website niet te bereiken is zegt helemaal niets. Dat kan net zo goed in een knooppunt er tussen zitten. Wat betreft de reactie tijd heb je een ticket ingeschoten om 17:53 en hebben we daar om 21:08 op gereageerd. Je kunt dit erg lang vinden maar een responsetijd in de avond van drie uur is gewoon heel reeel. Mocht je hulp nodig hebben bij het bekijken van je logboeken dan vernemen we dat natuurlijk graag.

Betrouwbare hosting voor een lage prijs

Al jaren host ik hier mijn websites voor een lage prijs. Met de keren dat ik bij support heb aan moeten kloppen is er altijd snel en adequaat gereageerd. En een oplossing was zo voorhanden. Sommige zaken wat in het verleden minder was wordt ook over de jaren steeds aan gewerkt. zoals een nieuw klantenpanel waar actief geluisterd wordt naar de wensen. Kortom een host die niet stilstaat.

Al jaren een uitstekende hoster

Ben al jaren klant bij mijnhostingpartner en ze helpen me altijd goed en netjes. Via de chat worden problemen vaak snel opgelost maar ook de responsetijd op tickets is goed. Ik raad deze hoster aan.

Top hosting bedrijf!

Ze staan altijd klaar voor je indien je een probleem hebt. Zeker een aanrader.