Top hosting bedrijf!

Ze staan altijd klaar voor je indien je een probleem hebt. Zeker een aanrader.

Snel en top geholpen

Mijn ipadres was geblokkeerd door teveel connecties tegelijkertijd. Via de chat ben ik door Paul meteen geholpen.

Bedankt voor de snelle service!

Via de chat snel geholpen om mijn php versie aan te passen.

Goede hulp

Ik vond het een fijn gesprek en mijn probleem is ook opgelost

Betrouwbaar en fijne partner om mee samen te werken

Al jaren klant bij ze en inmiddels al een paar websites laten maken en doe de hosting ook bij ze. Altijd goeie support en gaan net dat extra stapje verder. Nu met een webshop bezig, kan ik nog niet echt over oordelen, maar het ziet er nu al goed uit.

Wat een slecht en onprofessionele partij is dit

Het is dat ik minimaal een halve ster moet geven en dat het niet minder kan. Voor een klant was ik opzoek naar een webshop en deze kon "super snel" geregeld worden door de webshop afdeling van mijnpartnergroep. echter na heel veel beloftes die gebroken zijn heb ik nooit een goede webshop gevonden en ben ik ook voor de overige partners vertrokken naar een partij die wel zijn afspraken nakomt en je niet laat stikken zoals deze. Zeker geen aanrader! zoek een andere partij waar mogelijk!

Dag Danny, Vervelend dat je ervaring bij ons niet goed is geweest. Soms loopt het gewoon niet lekker met de communicatie en we zullen hier zeker lering uit trekken. Ik denk echter dat we uiteindelijk een passend voorstel hebben gedaan bij de afwikkeling van deze case. Mocht je hierover nog vragen en/of opmerkingen over hebben dan verzoek ik je even een mail sturen naar ons info adres. We zullen dit dan verder oppakken.

Een echte partner voor al je Internetwerkzaamheden zoals, hosting, website ontwikkeling etc.

Ons bedrijf heeft een uitgebreide website in tien talen. https:/www.Recover-Me.eu. Deze website(s) hebben we laten ontwikkelen door MIjnWebdesignPartner.nl omdat we al jaren klant waren met een ander bedrijf voor de hosting bij MijnHostingPartner.nl en de samenwerking vlekkeloos verliep. De accountmanager van MijnWebDesignPartner.nl is pro-actief en komt met glasheldere oplossingen voor ieder hobbel die je tegenkomt in de ontwikkeling van de site. We hebben onze site laten bouwen op hun eigen contentmanager programma waardoor we niet alleen aan de buitenkant een gelikte en snelle site hebben maar ook een backoffice hebben die de orders en klantenstroom perfect verwerkt. Mij eventuele calamiteiten wordt er snel en efficient gereageerd. Daarnaast is het aanpassen van teksten het uploaden van video's en foto's een fluitje van een cent en kunnen we dit intern verder afhandelen. Daarnaast U leest al; we zijn fan van MijnWebdesignParnter.nl en raden ieder aan die een commercieele website willen laten bouwen eens kennis te maken met hun content-managementsysteem.

Er stond een redirect niet goed waardoor de url met www ervoor niet werkte. Tijdens de chat is dit meteen opgepakt door de medewerker en het probleem was opgelost.

Wat problemen gehad, maar de support heeft goed geholpen.

Sinds kort maak ik gebruik van mijnhostingpartner voor het hosten van een website, de opzet was op een paar punten een beetje verwarrend maar dit kan ook door mijn gebrek aan ervaring komen. De support is behulpzaam en reageert vaak snel op tickets.

Snelle reactie

De persoon die mij hielp via chat was behulpzaam.

Adri is een goede kerel. Ga zo door

Per abuis twee keer de rekening betaald. Werd meteen teruggeboekt. Snelle service!

Vlotte reactie, kende het probleem en direct opgelost

Vraag bij activeren Let's Encrypt kon meteen worden opgepakt en opgelost

Top support!!

Dank voor de zeer vlotte service!

Goed. zoals altijd!

Snel geholpen via de chat om een administratieve wijziging door te voeren.

Vragen gelijk beantwoord.

Er was een factuur dubbel betaald en na aanmaken van een ticket is het bedrag netjes teruggeboekt.

top bedankt voor de snelle reactie

Snel de chat opgepakt en geholpen.

Snel en vakkundig geholpen

Netjes geholpen met de keuze van mijn pakket en het instellen van mijn mail.

Goed geholpen, blij mee !

Moest de wp-config aanpassen en ze hebben mij daar via de chat goed mee geholpen.

Fijne hostingpartij, doet wat ie doen moet.

Prima producten, gaan met hun tijd mee (upgrades van achterliggende systemen ed), goede service (ook al hoef ik die gelukkig nauwelijks aan te spreken), fijne communicatie. Kortom: voldoet aan mijn verwachtingen en dat is fijn, ben daarom ook al vele jaren klant.

Beste hosting provider out there!!!

Geweldige hosting provider, mooie website erg uitgebreide control panel waar je alles kan instellen van email naar databases en website's. Support is snel en in het weekend bereikbaar, kundig en vriendelijk. Ben al enige jaren klant en kan deze provider met klem aanbevelen. Ben van jaarlijkse verlenging gegaan naar 3 jaarlijkse verlenging zo tevreden ben ik :)

Snelle reactie en hulp ook buiten kantoor uren.

Kort geleden heeft onze vorige hosting partij aangegeven te stoppen met hosten. Zodoende zijn wij opzoek gegaan naar een nieuwe partij en zijn we op MijnHostingPartner uitgekomen. Onze website is opgezet in een vrij ouderwets systeem dat de laatste tijd wel eens voor problemen kan zorgen. Wanneer er een probleem voorkwam en wij hier contact over zochten met de klantenservice was het probleem vaak al binnen 1 a 2 uur opgelost, ook in het weekend en ná 6 uur. Ben erg onder de indruk van de snelle service en bereidheid uitleg te geven waar het probleem aan lag!

Best een goede hosting!

Beste Bezoekers, Zoek jij een goede hosting bedrijf dan ben jij bij MijnHostingPartner.nl op het juiste adres, ook heb je enkele kleine problemen ze helpen je graag. Ook zijn de problemen wat groter ook dan zijn ze nog professional en blijven geduldig tot jij tevreden bent (een koning gaat niet snel van stoel af). Met vriendelijke groet, Denny

Toch gelukt

Ik wist niet dat met het opzeggen van mijn website, ook de domeinnaam opgezegd moest worden dus kreeg ik een rekening. Doe kon, middels een chat met Adri, gelukkig ongedaan gemaakt worden.

geweldige support

Ik had eerst een probleem met een wachtwoord, super geholpen en daarna zat mijn mailbox vol, als je een bedrijf hebt ben je een beetje in paniek, top geholpen, alles opgelost , ik neem er een op mijn hosting partner, gr cas

perfect hulpvol!

Zeer vriendelijke en extreem snelle hulp gekregen, telkens opnieuw

Placotiweg 2 4131NL Vianen

0347 82 00 00