Mooi verpakt, volgens afspraak op de juiste data geleverd. Mooie kalkoen met een heerlijke vulling. Niets op aan te merken!

Dank u wel voor u prachtige cijfer! Mooi om te horen! Happy Thanksgiving!

Matig tot slecht.

Het vlees zat opgevouwen in plastic zakken, het was niet ingevroren zelfs de koelelementen waren warm. Het vlees zat ook niet vacuüm verpakt. En alles plakte aan elkaar omdat de zakken lekte. De eerste keer dat ik hier bestelde waren het vlees veel beter verpakt. Kan me daar zo boos om maken als mensen met mijn eten lopen te kloten!

Geachte heer Michael, Dank voor uw beoordeling. Dit is zeker niet zoals het hoort. U heeft 3 strengen spareribs van ons ontvangen. Spareribs bevatten scherpe botten en zijn derhalve niet altijd vacuüm te houden. Dat is ook de reden waarom wij de maximale houdbaarheid van het product hebben ingesteld als “los verpakt verstuurd. Meer hierover kunt u lezen op onze pagina met veelgestelde vragen (www.meerdanvlees.nl/klantenservie/faqs): Mijn vacuümverpakking is lek. Is dat erg? Vaak denkt u dat iets vacuüm had moeten zijn terwijl dat niet zo is – wij verpakken regelmatig producten zonder luchtledig omhulsel. Niet alle producten kunnen daar namelijk tegen: vacuüm verpakken gebeurt onder hoge druk en dat is voor zachte of erg vochtige producten funest. Onder de producten die wel vacuüm worden verpakt zijn er een aantal waarvan bekend is dat de luchtdichtheid van de verpakking het vaak niet haalt tot bij u aan de deur; dit betreft onder meer producten met een stokje (denk aan saté) en producten met een botje (spareribs bijvoorbeeld). Onze spareribs zijn koel vers, niet diepvries De koelelementen die wij meesturen met onze producten dienen bij aankomst aan te voelen alsof ze uit de koelkast komen. Ze kunnen wel ontdooid zijn, maar behoren zeker niet warm te zijn. We hebben even nagekeken of uw bestelling wellicht te lang onderweg is geweest: uw bestelling is afgegeven aan PostNL op 23 november om 18.01 uur en bij u afgeleverd op 24 november om 16.03. Zoals u ziet is het pakket minder dan 24 uur onderweg geweest. Alleen een beschadiging aan het pakket kan in een dergelijk geval de koelelementen boven de normtemperatuur doen stijgen. Kunt u bevestigen dat uw verpakking was beschadigd? Dan kunnen wij een klacht indienen bij de bezorgdienst. We zijn erg teleurgesteld dat u van mening bent dat we, zoals u stelt, “met uw eten hebben lopen te kloten”. Wij streven naar maximale service en vinden het des te vervelender wanneer zaken dezer aard voorkomen. We horen graag van uw wat u een passende tegemoetkoming vindt. Dan gaan we dat voor u regelen. Schrijft u aub een e-mail aan: info@meerdanvlees.nl. We horen graag van u.

Altijd weer goed .

Ik bestel elk jaar bij jullie , en ben een tevreden klant,

Dank u wel! We zijn gek op tevreden klanten. Overigens - wat ons betreft hoeft u echt niet telkens een jaar te wachten, hoor....we zijn elke dag open!!:)

Perfect verpakt en sublieme smaak

Hertensucade gestoofd in bier en fond etc.; 4 uur in Aga-oven van 100 graden, kon met de achterkant van het mes gesneden worden. Fantastisch stuk vlees, echt sublieme smaak! Overigens was alles enorm goed verpakt. Hert was nog beetje bevroren en heb ik daags na de levering gestoofd. De kalfsschenkel en sukadelapjes heb ik in de vriezer gedaan, in de hoop dat dit vlees niet eerder bevroren is geweest. Dat weet ik eigenlijk niet.

Weer een tien! Dank u wel voor uw mooie recensie! Of producten bij ons vers gekoeld of diepgevroren vertrekken kunt u per product zien op de desbetreffende productpagina. Wat betreft uw twijfels over diepvries en (her)invriezen - u kunt daar een heleboel over vinden op onze pagina met veelgestelde vragen: http://www.meerdanvlees.nl/klantenservice/faqs

Heerlijk vers vlees op tijd geleverd

Weer een tien! Heel hartelijk bedankt. We blijven ons inzetten voor uw steun en vertrouwen. Klaar voor de feestdagen? Wij in ieder geval wel!:)

Mooi verzorgd vlees, gehakt op een fijne manier gedraaid en heerlijk rul te bakken.

Weer een tien! Hartelijk dank! Inderdaad, wij hechten veel waarde en besteden veel aandacht aan ons eigengemaakte gehakt. Gemaakt van stukjes vlees uit eigen productie en dus supervers!

Top kwaliteit.

Vlees besteld en keurig geleverd ( goed gekoeld )en mooi stuk vlees.

Weer een tien! Dank u wel!!

L.S., Ik had dezelfde bestelling gedaan als die van 05-06. Echter nu waren de kalfsoesters itt vorige keer niet per stuk verpakt , wat we wel graag gewild zouden hebben.

Geachte klant, Dank u wel voor uw bericht. Jammer dat we niet hebben voldaan aan uw verwachtingen. We hebben het even nagekeken op de factuur (zie ook onze aparte e-mail hierover). U heeft gekozen voor de standaard verpakkingsoptie. Die is altijd automatisch “samen verpakt”. IN de mail hebben we u een screenshot van de productpagina gestuurd met uitleg. Ook bij een herhaalorder is het van belang dat u zelf de juiste optie kiest. Het systeem schakelt automatisch terug naar de standaard optie. We hopen u hiermee iets meer op weg te hebben geholpen.

Super en aardig aan te telefoon

Heel klantvriendelijk

Dank u wel! Een tien voor klantvriendelijkheid! Die hadden we nog niet. Wel voor kwaliteit, verpakking, prijsniveau, assortiment en gemak maar nu zit de hele klantenservice te glunderen!! Heel blij mee!

Lekker vlees

Keurig bezorgd, alles netjes verpakt. Lekker vlees, een aanrader!

Dank voor deze tien! Apetrots!

Beetje lastige start, maar heerlijk vlees en uitstekende service

De levering was niet optimaal. Doordat de doos te vol was gepakt, was een product opengebarsten en waren de andere besmeurd geraakt met kleverig vleesnat. Niet prettig uitpakken... Na melding hiervan en een telefoontje werd dit op een zeer plezierige en nette manier dezelfde dag nog opgepakt en opgelost. Heel prettig om –zonder wachttijden (!)– een adequate klantenservice aan de lijn te krijgen, die de producten echt kent en ook nog advies kan geven! Over de producten kan ik eigenlijk kort zijn. Dat is inderdaad prima spul! De chateaubriand die we dit weekend aten, smaakte “alsof er een engeltje …”. Sommige dingen moeten we nog gaan proeven, maar daar kijken we naar uit. Als met al zijn we zeer tevreden en zullen we binnenkort met plezier en vertrouwen opnieuw bestellen.

Dank voor uw bericht. Da's geen goede beurt van ons. Excuses! U heeft voor de chateaubriand die niet goed dicht is gebleven tijdens transport recht op vergoeding. Zou u even contact met de klantenservice (info@meerdanvlees.nl) willen opnemen onder vermelding van uw ordernummer, naam en adres? Dan zorgen wij voor de rest.

Goed verpakt

Prima vlees. Goed verpakt

Perfect verpakt en afgeleverd

Het ziet er weer uitstekend uit, mals vlees direct klaar om ingevroren te worden, wat een gemak !

Fijn om te horen. Dank voor de tien!

goed vlees, maar deels ontdooit

Goed vlees. Ondanks de extra koelelementen was een deel van het vlees ontdooit. Dat is jammer. Wellicht dieper invriezen? De gevulde kalkoen was heerlijk!

Dank voor uw bericht. 99% van wat wij versturen is koel vers. Slechts een heel klein gedeelte is diepvries. Zou het kunnen zijn dat u het ene voor het andere heeft aangezien? Op onze site, op de productpagina, is altijd af te lezen of een product vers gekoeld of diepgevroren bij ons vertrekt.

Geen verrasing, feiten spreken voor zich.

Nou, eerlijk gezegd; ik heb er écht geen woorden (meer) voor. Ik weet van tevoren wat ik zal krijgen. Vers goed verpakt hygiënisch en vooral lekker vlees. Ik hoef neverrrr te raden hoe of wat ik zal krijgen. Vanaf dat moment ben en blijf ik lekker cóóóóóól afwachten op de volgende bestelling. YEAH baby.

Dank u wel!!! Nou....u zegt geen woorden meer te hebben? Wij vinden dat u het er meer dan redelijk vanaf brengt!:) Heel hartelijk dank voor uw jarenlange steun en vertrouwen. We blijven ons bes voor u doen!

Top product

Helaas kunnen we in Friesland de echte Twentsche Bakleverworst niet in de winkel kopen. Bakleverworst is voor mijn familie nostalgie, mijn mijn moeder is geboren en getogen in Twente en haar moeder (mijn oma) nam het altijd voor ons mee als ze bij ons op visite kwam. Inmiddels is mijn oma alweer jaren geleden overleden en hebben we geen familie meer in Twente wonen. Google bracht mij naar jullie website, de bakleverworst is heerlijk en we gaan het zeker vaker bij jullie bestellen. Gemiste kans van de Friese slagers.

Dank u wel voor deze prachtige recensie. We zijn blij dat we een tikkeltje kunnen bijdragen aan uw "familiegevoel". Twentse bakleverworst, tja...waarom de rest van Nederland het niet over heeft genomen? Geen idee. Maar, aan de andere kant, diversiteit maakt het leven interessant. Dúmkes en suikerbrood, waar zijn die nou lekkerder dan in Friesland, bijvoorbeeld?:)

Zeer goed te noemen

Was zeer goed verpakt in de piepschuimen box Ook met ingevroren koelelementen waardeer ik Zeer goed en het vlees was nog goed gekoeld aan gekomen

Heel hartelijk dank voor uw reactie!

Kwaliteit prima. Wel duur.

Kwaliteit prima. Wel duur.

Dank u wel voor uw recensie. Duur vinden wij iets als het niet de juiste kwaliteit heeft voor de prijs die ervoor moet worden betaald. We vinden her erg jammer dat u de kwaliteit van de producten die u bij ons heeft gekocht zo heeft ervaren. Kunt u ons specifiek melden wat u niet is bevallen? We horen het graag op info@meerdanvlees.nl!

Het product is klasse en precies op de exacte tijd geleverd

Echt heerlijk.

Het vlees was goed vacuüm verpakt.

Het regent tienen. We zijn helemaal in onze nopjes. Hartelijk dank voor uw waardering!

Op tijd geleverd en prima stuk vlees.

Dank u wel! We krijgen de ene 10 na de andere. We hebben NU al zin in de drukte rond feestdagen! Vergeet u iet op tijd te bestellen?:)

Goed vlees en snelle levering.

Dinsdag vlees besteld en woensdag ontvangen. Door eerdere bestellingen weet ik dat het vlees heerlijk is en van goede kwaliteit. Ook de service van Meer dan Vlees is uitstekend. Als er een vergissing wordt gemaakt, wordt dat gelijk na 1 telefoontje opgelost op een zeer prettige manier. Gewoon een eerlijk top bedrijf!!!!!!!!!!!! Greetz Ron

Dank voor uw 10!! Fijn om te horen dat we zo goed bevallen!

Goed verpaktWas nog bevroren Meteen in de vriezer gedaan.Moet nog proeven

Heel hartelijk bedankt! We horen graag of het gesmaakt heeft!

geweldig

Mooie schnitzels en een heel mooi stuk gerookt spek, alles zat goed verpakt, en ook heel erg goed gekoeld en keurig op tijd zoals afgesproken geleverd. Zeker het aanraden waard om je vlees daar te bestellen.

Het regent weer tienen deze maand! Heel erg bedankt! We zijn enorm blij met uw commentaar en beloven u er alles aan te doen, bij de volgende bestelling weer een tien te scoren! Al gedacht wat u met de Kerst doet? Wees er op tijd bij!

Netjes en goed verzorgd

Goede kwaliteit, op tijd bezorgd, goed verpakt, wat wil je nog meer?

Hmmm... Een tevreden klant bijvoorbeeld? Maar ook dat blijkt gelukt te zijn. Iedereen blij! Dank u wel voor deze TIEN!

Over Meerdanvlees.nl

GOED SPUL. BESTE SERVICE. EERLIJK VERHAAL. ⧁ De prijs-kwaliteitverhouding is altijd precies raak ⧁ We leveren alleen producten waar we achter staan ⧁ Door onze speciale verpakking blijft uw bestelling onderweg 48 uur net zo koel als in uw eigen koelkast ⧁ Niet goed? Geld terug! ⧁ Vragen of suggesties? Bij ons krijgt u altijd respons ⧁ We geven graag eerlijk antwoord zonder franje