Het vlees was op tijd.

Heel lekker vlees,is een aanrader.

En weer de maximum score! Superbedankt!

Ik bestel altijd mooie dikke ribbetjes.

Alleen dit keer waren ze zeker niet allemaal mooi dik . Kan een keer gebeuren. Het vlees is gewoon perfect. Kwaliteit is altijd perfect. Zal er zeker blijven bestellen.

Dank voor uw bericht. We hebben uw bestelling er nog eens even op nagekeken, in de hoop dat u misschien de SPARERIB DUN had besteld per vergissing. Dat bleek niet zo te zijn. Ze waren wel op het juiste gewicht, dat kunnen we aflezen aan de pakbon, maar waarschijnlijk waren ze wat groter (en dus wat dunner). Heel af te toe kan dat inderdaad gebeuren, het ene varkentje is nou eenmaal het andere niet. Toch zullen we er nog beter op letten!

Elke keer een Top pruduct in huis

Meerdanvlees.nl is de specialist voor mij. Bestellen, zelf de gewenste dag bepalen en gekoeld en al via de post geleverd. Ik hoef niet verder te zoeken, Meerdanvlees.nl is de website waar je moet zijn voor 100% kwaliteit.

We zijn het 100% met u eens!:)

slecht

Bestelling geplaatst, zou volgende dag geleverd worden. Recepten vergaard o.a. voor diner en tapas en de avond voor de festiviteiten en aflevering bericht dat de levering met een week vertraag is. Retourbetaling is correct verlopen

Dank voor uw bericht. Fijn dat u het even heeft gemeld. Inderdaad jammer dat we u de guanciale niet op de gewenste dag konden leveren. We grepen nét mis, onze leverancier had ze niet meer op voorraad. Het is ook moeilijk plannen dezer dagen. We kunnen niet al te grote voorraden aanleggen helaas, zeker niet met producten die een wat lagere omloopsnelheid hebben. Onze excuses. U kunt dit het beste voorkomen door een paar dagen eerder te bestellen dan wanneer u het nodig heeft. Guanciale blijft immers heel lang goed. Dan hebben we nog tijd om te schakelen en hoeft u niet met mislukte festiviteiten te blijven zitten.

Topvlees

Constante kwaliteit topvlees. Duidelijke communicatie.

Kwaliteit

Vlees van goede kwaliteit op donderdag besteld op vrijdag in huis. Alles netjes verpakt in een tempexbox met koelelementen. Service waar je van op aan kunt en vlees dat top smaakt!

Heel hartelijk dank!

Prima vlees

Kleine storing bij het vervoersbedrijf, maar daar kan Meerdanvlees.nl niks aan doen. Het vlees is prima en de verpakking is top. Mooie piepschuim kist met echte koelelementen. Perfect voor elkaar dus. Aanrader.

Een topscore! Dank u hartelijk!

prima gehaktballen

prima gehaktballen en goed service

Weer een tien! Dank u wel!

Wederom op tijd en heerlijk vlees

De hoogste waardering. Dank u wel, ook namens PostNL!

Heerlijk vlees!

Uitstekende kwaliteit van mooie porties vlees. De salades waren ook uitstekend alleen voor ons wat groot. I.p.v. een 5L emmer hadden we beter een 2L bak kunnen nemen.

Ja, die horecahoeveelheden die zijn aan de ruime kant. We zijn nog steeds op zoek naar een handzamer formaat van een vergelijkbare kwaliteit. We doen ons uiterste best!

Geweldige kwaliteit vlees !!!

Ik wist niet hoe vlees smaakte en was er al heel lang klaar mee op waterkip na... Jullie vlees heeft mij verbaasd doen staan en heb nog nooit zoiets lekkers geproefd uit de grond van mijn hart... Alfred W Suskind

Heel hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en uw hoge waardering!

keurig op tijd geleverd en prima kwaliteit

prijs - kwaliteit is top!

Heel fijn om te horen. ook namens de vervoerder heel hartelijk dank voor deze tien!

Gewoon goed

Mooi vlees en snelle levering

Tevreden klant

Netjes verpakt, gekoeld en op tijd

Dank u wel voor uw waardering!

Bestel geregeld quanciale. Ben zeer tevreden.

Ach...guanciale.... Lekker hè?:) Dank voor uw hoge waardering!

Fantastisch aangeleverd en zeker vers.

Aangenaam verrast, ik bestel vaker online vlees. Maar dit is bij uitstek de topper. Bijzonder degelijk verpakt met voldoende koelelementen. Smaak voortreffelijk.

Heel hartelijk dank voor deze tien. Het heeft heel wat testen gekost om de juiste hoeveelheden koelelementen uit te vogelen maar we horen steeds vaker dat we goed zitten! Dank!

Al vaker hier besteld en altijd weer geweldig verpakt en goede kwaliteit vlotte levering zal zeker niet de laatste keer zijn

Super om te horen! Dank u wel!

Ziet er weer goed uit…

Gekoeld geleverd, prima.

Gekoeld en niet diepgevroren, dat is toch wel even wat anders, toch?:) Dank voor uw topwaardering!

heel goed vlees en op tijd geleverd

Heel hartelijk dank!

TOPPIE.

Heerlijk vers en mals vlees, hygiënisch verpakt en vooral goedkoop. De moeite waard. LET OP: dit is géén reclame, maar méér dan reclame probeer het zelf en oordeel. De moeite waard. Chapeau MDV. Eureka.

Weer een tien! We zijn apetrots! Dank u wel!

Zeer tevreden.

!

Goed koel geleverd

Doos + koel elementen top

Heel hartelijk dank voor deze maximum score! We zijn blij dat u de verpakking goed vindt. Sommige klanten huiveren nog wel eens, vooral degenen die niet weten dat onze tempex boxen en koelelementen recyclebaar zijn. Koelelementen kunnen zelfs worden geretourneerd. Maar dat wist u natuurlijk allang.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Nog niet kunnen proeven, maar vlees ziet er goed uit op het 1e gezicht!

The proof of the pudding is in the eating:) Dank voor uw waardering!

snelle levering, supergoed verpakt vlees, ziet er goed uit.

De smaak en de kwaliteit moet ik nog ervaren, maar het ziet er heel goed uit. Een tip: misschien is het handiger om het vlees aan te bieden in tempex-boxen. Iets beter voor het milieu dan het plastic waarin het verpakt wordt, en het blijft langer bevroren. * Ik ontvang kalfsbotten voor mijn gigantische honden in dit soort boxen en daar blijft het - met behulp van een paar bevroren koelelementen - 32 uur bevroren. Dus wellicht ook handiger voor uw logistiek. Ik weet dit uit ervaring: ga regelmatig met honden op trekvakantie naar Scandinavië en Schotland, en dan neem ik die dozen mee, zodat ik een hoeveelheid vlees en groenten ingevroren bij me heb. Dat is gemakkelijk voor het reizen van het ene naar het volgende verblijf, waar ik het bevroren eten weer in een vriezer kan doen.

Over Meerdanvlees.nl

GOED SPUL. BESTE SERVICE. EERLIJK VERHAAL. ⧁ De prijs-kwaliteitverhouding is altijd precies raak ⧁ We leveren alleen producten waar we achter staan ⧁ Door onze speciale verpakking blijft uw bestelling onderweg 48 uur net zo koel als in uw eigen koelkast ⧁ Niet goed? Geld terug! ⧁ Vragen of suggesties? Bij ons krijgt u altijd respons ⧁ We geven graag eerlijk antwoord zonder franje