Gewoon zo als echt vlees hoort te zijn, super!!

We hadden de iets luxere vlees soorten besteld. Ribeye, t-bone enz .. Fantastische smaak en malsheid. echt een aanrader.

Dank u wel! Weer een tien! Fijn dat u onze luxere artikelen geslaagd vond. Nou, dan heeft u onze "alledaagse" artikelen nog niet geproefd! Want als horecaleverancier maken we natuurlijk geen middelmatige speklappen, hamlappen of slavinken. Daar zit echt wel verschil in!

Lekker bbq vlees

Heb boor tweede keer besteld. Vlees is heerlijk gekruid en lekker vlees

Dank u wel! Weer een tien!

Perfect en uitstekende kwaliteit

Snelle bezorging

Hartstikke bedankt! Onze leuke #blijfthuis - actie al gezien? Nu gratis bij iedere bestelling tot na Pasen om het hele gezin koest te houden:) https://www.meerdanvlees.nl/informatie/100/paashaas-knutselknikkerspel

Top kwaliteit vlees

Perfecte snelle service.

Weer een tien! Heel hartelijk dank!

Super de Luxe

Complete ossenhaas bestelt, keurig thuisbezorgd met koelelementen en topkwaliteit vlees, bedankt voor de goede service. Voor de prijs/kwaliteit moet je hier zijn, naar mijn mening is het bij de keurslager niet veel beter, wel veel duurder.

Dank u wel voor uw feedback. Inderdaad, horecaslagers, en dat zijn wij, hebben nou eenmaal eerste keus.

Bijna perfect.

Engelse ontbijtworstjes waren perfect qua smaak. Engelse bacon , ik had de plakken van 2mm. Smaak perfect, maar plakken helaas te dun, mogen rustig 3 a 4 mm wezen. Levering verder prima!

Dank voor uw feedback en excuses dat het allemaal wat langer heeft geduurd. Dit zijn nou de recensies waar we energie van krijgen. We hebben ons suf gezocht om te achterhalen wat nu precies de reden van uw ontevredenheid zou kunnen zijn geweest. Alle documenten boven tafel gehaald, alle weegrapporten nagekeken, en ja hoor! Daar kwam de aap uit de mouw: u had de dikke variant besteld maar we hebben u de dunne variant verstuurd. Met andere woorden: u had niet de plakken van 2mm maar van 1mm, terwijl u toch echt 2 mm had besteld. Excuus!! Hoe we dat recht gaan zetten? Nou, heel makkelijk: u valt daarmee meteen in de categorie "niet goed? Geld terug!" en we zullen u het aankoopbedrag van deze bacon terugstorten. U krijgt een aparte e-mail van ons met daarin wat meer gegevens! Nogmaals sorry!

Perfect!

Alles werd snel, goed verpakt en gekoeld geleverd. Vooral de kalfs- en runderbotten en de 'snippers' zijn fantastisch voor bouillon.

Dank u wel! Weer een tien! Klopt, de snippers zijn heerlijk voor bouillon maar ook perfect voor gehakt en worst, bijvoorbeeld. Zelf maken al eens geprobeerd? Surf naar https://www.meerdanvlees.nl/recepten?page=&searchText=gedraaid&searchIn=title

TOP

Keurig verpakt, op tijd geleverd. Het vlees was erg lekker en goed gekruid. (rollade)

Weer een tien! Heel hartelijk dank!

Opdracht gewoon goed en correct afgehandeld

Keurig verpakt en op tijd afgeleverd.

Dank u wel!

Top kwaliteit

Mijn ervaring is bijzonder goed. Ik heb bij mijn eerste bestelling wat worsten uitgeprobeerd als o.a., braadworst, chorizo, bakleverworst, bloedworst en engelse onbijtworstjes. Het was heerlijk, bloedworst is heel anders dan ik gewend ben en bakleverworst hebben we voor het eerst gegeten. Ik geef alleen een ster minder omdat bij ons de postnl vaak pas heel laat op de dag bezorgd, het was nog wel koel(net aan) maar in de zomer zou de temperatuur denk ik te hoog oplopen. Een ander groot nadeel is de verpakking van piepschuim, wat erg milieu belastend is. Het was een prima doos met een element erin , top! Maar het zou hergebruikt moeten worden, want op deze manier loopt de afvalberg wel erg hoop op met dit zeer belastende materiaal. Ik beveel dit bedrijf zeker aan maar hoop wel dat ze gaan nadenken over de verpakking!

Beste E., Dank voor uw uitvoerige bericht! Fijn dat u onze producten op prijs stelt. wat betreft de koeling van de producten heft u zich geen zorgen te maken. Het aantal koelelementen dat we meesturen wordt bepaald aan de hand van de weersvoorspelling. Dus bij warmer weer gaan er meer elementen mee. De piepschuimen doos is een veel voorkomend misverstand. Het piepschuim is voor 98% lucht. De piepschuimen kistjes worden 100% gerecycled. Alle kistjes van heel Nederland worden vermalen tot korrels die worden gebruikt bij het maken van isolerend beton. Dit beton lichter dan standaard beton en verhoogt de isolatiewaarde van muren en funderingen in de bouw. Door het lagere gewicht en de betere isolatie draagt het bij aan het terugdringen van Co2 en stikstof. Omdat het misverstand over de schadelijkheid van piepschuim bij meerderen bestaat hebben wij gekeken naar alternatieve verpakkingen: schapenwol, hennep, papier, aluminiumfolie, gekoeld transport, alles is eigenlijk wel voorbij gekomen. Tot nu heeft niets onze strenge test kunnen doorstaan: OF het werd te duur, OF het isoleerde niet goed. MAAR....er is nieuws! We hebben een nieuwe doos gevonden. Deze doos is ook van piepschuim maar gaat 1000 keer mee, in plaats van 1 keer. Een volledig nieuw concept. U krijgt de doos gratis en levert hem wanneer het u uitkomt in bij een van de vele inleverpunten. Of anders houdt u hem voor wanneer u zelf eens wat te versturen heeft. We hebben ons meteen ingeschreven voor de crowdfundingcampagne van dit fantastische, innovatie bedrijf. We hopen dat deze doos binnen korte tijd op de markt kan komen. Meer weten en ook dit project steunen? Volg deze link! https://livingpackets.com/in/3ifsHN Samen halen we die laatste ster dan ook!

Je Keurslager van het internet!

2 X vlees hier besteld; met kerst en deze maand voor een winter bbq. Perfecte kwaliteit: mals vlees, heerlijk van smaak. Aanrader!!!

Weer een tien! Joehoe! En wat zijn we blij dat u ons niet alleen voor Kerst weet te vinden. We zijn immers 24/7 in de weer met het lekkerste vlees dat u maar kunt bedenken. Straks is het weer Pasen bijvoorbeeld, en niet lang daarna start het BBQ-seizoen weer. Maar wat dacht u van nu, even tussendoor, lekker wintervlees? Bakleverworst? Hachee? Wild? we hebben het allemaal voor u liggen. En, handig in deze barre tijden - u hoeft er geeneens de deur voor uit!

De worsten hebben ons prima gesmaakt

Minder zout, meer smaak

Dank u wel voor uw reactie!

het beste vlees wat er is!!!!!!!!!

veel meer smaak van het vlees,vis ,kip. lekker snijvlees. hoe je het ook draait of keert, het is gewoon supervlees!!!!!!!!! wil je apart verpakt, geen probleem. alles word vacuum verpakt. hoeveel gram moet je stukje vlees hebben?geen probleem. als je met twee bent. dan heb je twee gelijke stukken vlees. ideaal vind ik dat. want als je het bakt of in de hallogeen. altijd allebei de stukken gaar. de biefstukken zijn van gelijke dikte. geen klein dun lapje en een dik groter lapje. en de smaak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat proef je hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Weer een tien! En wat voor eentje! Hartelijk dank voor zoveel lof. De mensen zouden bijna denken dat u familie van ons bent of dat we u betalen voor uw recensie! Neemt niet weg dat we het volledig met u eens zijn natuurlijk. We hebben inderdaad gewoon supergoed spul. Dat is het voordeel als je levert aan de horeca. Altijd eerste keus. Zegt het voort!

Kwaliteit op ons bord zonder de deur uit te hoeven.

Ik heb vroeger bij een slager gewerkt en moest vlees altijd zien en evt. voelen alvorens ik het kocht. Nu onze tweede bestelling ontvangen en weer top kwaliteit vlees ontvangen.

Weer een tien! Heel hartelijk bedankt! Blij dat u dat punt even noemt van "voelen en weten". Natuurlijk, dat is en blijft een uitdaging, als je vlees koopt online. Daarom hebben wij een stel gouden regels: REGEL 1: "UNDERpromise, OVERdeliver": Beloof nooit meer dan je waar kunt maken. REGEL 2: "WYSIWIG" (what you see is what you get): We je ziet, dat mag je verwachten. Geen gefotoshopte beelden, geen extra smuk maar het product zoals het is. Dus geen gebakken biefstuk met garnituur als productfoto. Gewoon het rauwe verhaal. Tja, de smaak kunnen we niet in beeld brengen. Daar hebben dan weer zulke fantastische reacties van klanten zoals u voor nodig!

Gewoon prima!!

Voor het eerst besteld, netjes op tijd bezorgd. Keurig verpakt en gekoeld. Een groot stuk kalfssukade en een paar jodenhaasjes. De kwaliteit was super!

En weer een tien! Heerlijk om zoveel lof te krijgen! We werken er keihard voor en af en toe een pluim in je *** kan zeker geen kwaad!

Geweldig goed

Voor het eerst spareribs online besteld. Het vlees was heerlijk vers en de levering super snel....TOP👍

Weer een tien! Dank u wel!

Prima kalkoen. Goede makkelijke service!

Makkelijk te bestellen. Snel en mooi gekoeld verpakt geleverd.

Weer een tien! Dank u wel! We moeten wel een beetje glimlachen over onze kalkoen. We krijgen er zoveel goede reacties over dat mensen waarschijnlijk beginnen te denken dat we alleen kalkoen verkopen. Nou, dat is echt niet zo hoor! :)

wederom top

Ik bestel hier al enige tijd het vlees is er top Soms (niet altijd door hun zelf) gaat het niet zoals het gaat Maar de service staat hoog in het vaandel daar kunnen veel bedrijven van leren Ze hebben nu ook een deur hanger mee geleverd die je kan ophangen voor de post nl bezorgen de volgende keer Voor als je thuis bent dat hij niet na 1 minuut weg is Of als hij bij de buren terecht kan lf het voor de deur mag neerzetten Ik vind dit goed en slim bedacht Tot de volgende bestelling

Weer een tien! Dank u wel. Leuk dat u onze deurhanger op prijs stelt. We hebben ze op...... We zaten erover te denken of we ze wel weer zouden bijdrukken maar dat gaan we geloof ik toch maar doen!

Goede service, slechte vis (sashimi)

Namaak vis, proeft niet eens als zalm en tonijn. Beenham was wel goed trouwens en de service ook.

Geachte Jeroen, Dank voor uw beoordeling. Wij zijn wel geschrokken. We vinden uw beoordeling namelijk erg pijnlijk en bovendien buiten proportie. U bestelt de veganistische visvervanger VEGAN zalmsashimi en vindt het vreemd dat u namaakvis krijgt. Tja, het mag een verrassing zijn maar veganistische visvervanger IS namaakvis. Dat is de hele bedoeling juist. Het product dat we zelf maken, de beenham, vond u wel goed. Onze service ook. Komt u dan echt uit op een 4? Dat komt echt keihard aan. Erg jammer. Jammer ook dat u geen refund heeft geclaimd. We hebben immers een "niet goed? Geld terug!"-regeling. Al moeten we wel eerlijk zeggen dat we in dit geval toch wel even in discussie zouden zijn gegaan. Eerlijk is eerlijk.

top voor mekaar

zeer snelle levering en super vlees

Weer een tien! Top bedankt!

Super vlees. altijd perfecte kwaliteit, punctuele levering.

Zoals gewoonlijk super top vlees met perfecte leveringsbetrouwbaarheid.

Heel erg bedankt! Weer een tien! Hoera!

Super vlees en top bezorging

Het vlees was in 1 woord fantastisch. De manier van aanleveren is ook top! Netjes in een doos met koel elementen

Weer een tien! Blij dat u blij bent!

Punktueel, geen verassingen.

Weer een tien! Dank u wel!

Vriendelijke bediening en vlees van goede kwaliteit, Hier gaan we zeker nog een keer bestellen

Superbedankt voor uw hoge waardering!

Top bedrijf met top vlees

Prima op tijd bezorgt en hele mooie kwaliteit vlees.

Weer een tien! Dank u wel!!