Filters

10

Goede kwaliteit, klantgericht goede service

Fijn bedrijf

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed vlees

Goed stuk vlees, maar helaas wel al deels ontdooid.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw feedback. U heeft ons laten weten teleurgesteld te zijn over het feit dat uw vlees deels ontdooid is aangekomen. Dat vinden we heel jammer! Producten die vanuit de diepvries worden verstuurd gaan onderweg dooien. Dit heeft te maken met het feit, dat wij voor 95% verse producten versturen en daarom onze verpakkingen hebben ingericht op 48 uur koel (+8 graden) houden, niet op bevroren houden. Onze verpakking is daarom het beste te vergelijken met uw koelkast. Op de pagina met veelgestelde vragen kunt u daar meer over lezen: https://www.meerdanvlees.nl/faqs Uit recent Amerikaans onderzoek is overigens gebleken dat producten die koud zijn gebleven maar langzaam aan het ontdooien zijn gegaan (zoals gebeurt wanneer u ze 1-2 dagen in uw koelkast of, in dit geval, in onze tempex doos legt), rustig weer mogen worden ingevroren. U ontvangt van het systeem automatisch een verzoek tot aanpassing van uw recensie/waardering. U bent volledig vrij hier gehoor aan te geven, uiteraard.

9

Meer dan OK vlees

Prima service / Prima verpakking / Snelle levering / Kwaliteit superb /

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede kwaliteit, op tijd geleverd.

Goede kwaliteit vlees, goed verpakt en niet al te veel gekruid. Aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd goed.

Ik heb hier meerdere bestellingen geplaatst en het altijd keurig vers en op tijd ontvangen. Altijd goed verpakt en de communicatie van de winkel naar de consument is ook erg goed. Al om al top dus!

  • Aanbevelen? Ja
7

Graag levering op de juiste datum AUB

Goed, enkel leveringsdatum werd niet gerespecteerd, een geluk dat ik thuis was.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw feedback. U heeft een recensie gestuurd met een klacht. Uw bestelling is niet geleverd op de door u bedoelde dag. We hebben uw bestelling er even bijgepakt. De leverdatum op uw bestelling was 12 februari. Volgens postNL is de bestelling ook op die dag bij u afgeleverd. We hebben u per mail afschrift van de ontvangstbevestiging gestuurd. Kunt u ons laten weten waar u vindt dat het fout is gegaan?

8

prima kwaliteit

Om van het waterige kippenvlees af te zijn hebben wij eens op deze manier kalkoenfilet besteld. Deze versneden en in porties in de diepvries. Tot nu toe prima vlees!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank voor uw feedback! Waterig kippenvlees? Niet van ons, toch? We weten dat het wettelijk is toegestaan onder hoge druk tot 20% water aan kippenvlees toe te voegen. "Tumbelen" noemen ze dat. Maar onze poelier doet dat niet. Zou u ons kippenvlees eens willen proberen? Kijken wat u daar van vindt!

10

Heerlijk vlees!!

Naast vlees had ik dit keer ook tonijnsteak besteld. Deze waren slecht van kwaliteit. Voor vlees kom ik graag terug

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Ontzettend bedankt voor de tien, ondanks uw klacht! Maar nu: u heeft een klacht over onze tonijnsteaks? We hebben inmiddels contact opgenomen. U vond ze aan de vochtige kant waardoor ze niet lekker bakten. In principe komt dat door de vacuümverpakking. Deppen met keukenpapier en aan de lucht op kamertemperatuur laten komen voor het bakken of grillen is meestal de beste methode voor een perfecte tonijnsteak. Hoe dan ook - ook deze tonijnsteaks vallen natuurlijk gewoon onder onze "niet goed?Geld terug!"-regel. We hebben ze al vergoed.

8

prima vlees,goed verzonden

heerlijk vers vlees,hoge kwaliteit onder prima condities verzonden

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank u wel!!

9

Geweldig mijn

Mijn 500 gr entrecote was heerlijk en vers.de kwartels ook heerlijk vers .kort om we hebben o danks corona geweldig gegeten

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank u wel! Stel u voor: straks is Corona voorbij en dan smakt het allemaal NOG beter!

10

Super

Mooie kwaliteit vlees en prima bezorgservice top!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Weer een tien! Dank u wel voor uw hoge waardering!

10

Het was écht smullen, vers gesmoord kippenvlees op z'n Zuid-Amerikaans.

Heel lekker mals vlees. Het smaakt(e) naar echte kip. De ham was/is ook ontzettend vers en lekker. Herhaling zeker van kracht. YEAH.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Tien! Dank u wel!

9

Prima

Goed vlees en snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
7

Het vlees is nog niet binnen

Het vlees is nog niet binnen @.uur later vlees is binnen kan nu antwoord geven op u vraag. Kwaliteit is prima. maar als ik bod vraag wil dit niet automatisch stukken moeten zijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank u wel! U heeft runderbotten besteld. Zoals u op de productpagina kunt zien (https://www.meerdanvlees.nl/shop/vlees/rund/bovenbeen-onderpoot/runderbotten) zagen wij ze. deze botten worden namelijk hoofdzakelijk gebruikt voor de bouillon. Echt zo'n mooi lang bot als kluif voor de hond die hebben wij niet in het aassortiment. Het beste is toch altijd om af te gaan op de afbeelding: wij streven ernaar zo nauwkeurig mogelijk weer te geven wat u in huis krijgt. Geen toevalligheden. Geen afbeeldingen die anders zijn dan de werkelijkheid. Eerlijk verhaal.

10

Altijd top vlees

Top vlees goeie levering altijd optijd en goed gekoeld

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Weer een tien! Dank u wel!

7

prima kwaliteit

ik ben zeer tevrden over de kipproducten en rundvlees producten, snelle levering en goed verzorgd, voor herhaling vatbaar :-)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Heel hartelijk bedankt! We zitten klaar voor uw volgende bestelling!

4

Vlees prima / bezorgdienst kan beter

Vlees was prima. Maar verzonden via gewone pakketdienst. Wel goed verpakt maar als je niet thuis bent gaat je vlees naar het depot. Hierom zou ik niet weer bestellen ookal zou ik graag willen door het prima assortiment. Ik bestel ook geregeld bij concullega's en die bezorgen bijna altijd met trunkrs in een koelwagen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Dank voor u compliment over de kwaliteit van onze producten! Jammer dat u zo geschrokken bent van onze unieke transportwijze: Via PostNL, in speciale dozen, 48 uur nét zo koel als bij u in de koelkast. En toch staat het precies zo op onze site:) Thuis zijn voor een bestelling is inderdaad wel de beste optie. Loopt u de bezorger toch mis dan kunt u de volgende dag terecht bij een afhaalpunt van PostNL. Niet erg voor de producten, want onze dozen kunnen 48 uur aan. Een briefje aan de deur voor de postbezorger wil ook nog wel eens helpen. Vaak laat hij het dan gewoon staan waar u zegt. Maar dat kan niet overal natuurlijk. Weet u van tevoren zeker dat u niet thuis bent, dan kunt u als afleveradres zelf meteen een afhaalpunt kiezen, of, doordeweeks, uw kantoor of werkplek. De bezorgservice die u noemt heeft geen koelwagens. We hebben een tijdje met hen gewerkt (december 2020). Wel hebben ze koelingen voor wanneer de producten niet afgeleverd kunnen worden (niet thuis, te laat, te druk) en de nacht over moeten blijven. Onze verpakkingen hebben daar niet zo'n baat bij. Die blijven vanzelf koel. Er zijn wel hier en daar wat initiatieven in Nederland met gekoeld vervoer maar meestal zijn die erg beperkt in radius of veel te kostbaar. We willen het wel betaalbaar houden voor iedereen. Wij hebben een regel: 48 uur koel. Hebben we meer dan een dag vertraging = geld terug. Wij volgen de vervoersmarkt al 10 jaar op de voet. Zodra er iets komt dat betaalbaar is voor de consument en qua betrouwbaarheid en kwaliteit ons systeem overtreft, zullen we dat onmiddellijk invoeren. Zo zijn wij bijvoorbeeld onlangs ingestapt in een initiatief op lange termijn met duurzame koelboxen, voorzien van GPS trackers, LCD-displays in plaats van adreslabels van papier en temperatuurcontrole onderweg. Deze kunnen, in plaats van 1 keer, 1000 keer worden gebruikt. Hierover hoort u in de komende jaren vast meer!

10

Perfect vlees!!

Wij kennen het vlees van u uit t kerstpakket en hebben het na die tijd zelf vlees bij u besteld!! Het is heerlijk.....

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank u wel !! Weer een tien!

10

Heel goed en lekker vlees

Al paar keer vlees besteld en erg tevreden! Goede kwaliteit en prijsverhouding. Ik ga zeker nog vaker bestellen!

  • Aanbevelen? Ja
9

gewoon prima, slagerskwaliteit

heerlijk vlees voor gewone prijzen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank u wel!!!

6

Super lekker...

24-02-2021"...Heerlijk die twentse" baklever & bloedworst én al het andere wat hier verkrijgbaar is óók lekker,alléén het zien al ván al die heerlijke producten doet uw watertanden..!

  • Aanbevelen? Ja
10

Idiaal.

Makkelijk bestellen,prachtig stuk vlees,verpakt geleverd met koelellementen. Helemaal tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank u wel! Weer een tien!

10

Perfect

Zeer makkelijke website en een zeer snelle bezorging . Het allerbelangrijkste het vlees war perfect voor herhaling vatbaar

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Een tien. Dank u wel! Wij zitten klaar voor uw volgende bestelling!

10

Perfecte service en goede kwaliteit

De bestelling wordt keurig conform hetgeen Meerdanvlees belooft afgeleverd. Goed gekoeld en perfect verpakt.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Weer een tien! Dank u! Blij dat u het zo stelt. Wij zijn erg streng met onze merkbelofte "Goed spul. Beste service. Eerlijk verhaal." en vinden het fantastisch wanneer die door onze klanten bevestigd wordt. Daar doe je het voor!

4

Spijtig

Allereerst: kwaliteit was top! Echter, ik had bewust op maandag besteld om het op vrijdag te laten leveren zodat het zeker zaterdags ‘s avonds gegeten kon worden. Door late levering van Post NL, begrijp ik buiten jullie schuld om, kwam het vlees pas zaterdagavond, te laat voor het diner dus. Ik had op zaterdagochtend al gebeld dat de levering vrijdag niet was bezorgd. Ik had gehoopt op een passende oplossing. Ik mocht wel naar Enschede rijden op alsnog iets op te halen, maar dan wel tegen betaling van de volle mep. Geen goed alternatief als je het mij vraagt. Uiteindelijk maar naar de plaatselijke slager gegaan om het diner te redden...

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw feedback en voor uw compliment!! Ja, onze klanten denken wel eens "als ik maar vroeg genoeg bestel, dan komt het ook op tijd". Dat is met niet bederfelijke spullen misschien ook zo. Vers vlees zullen we toch écht op zo kort mogelijke termijn moeten versturen: ook al BESTELT u een jaar van tevoren - we geven het de avond voor uw gewenste AFLEVERDATUM aan de pakketdienst. Uw bestelling is zaterdag geleverd om 16.39. PostNL doet in Coronatijd ontzettend zijn best. Vrijwel altijd houden ze zich aan een omlooptijd van minder dan 24 uur, maar heel af en toe schiet er een bestelling bij in. Juist daarom hebben wij onze boxen zo ingericht dat ze 48 uur koel blijven - just in case. De vrijdag dat uw pakket zou worden bezorgd hebben wij u een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Geachte klant, Uw bestelling is waarschijnlijk vertraagd. Deze vertraging is opgetreden door een storing bij onze transportpartner, PostNL. Wij hebben hierop geen invloed. De huidige status van uw levering “nog niet bij PostNL” houdt in dat PostNL de zending in het distributiecentrum in een wachtrij heeft geplaatst en niet heeft ingescand, waarschijnlijk door drukte. Heel sporadisch komt dit voor. Het kan echter ook een softwarefout zijn. Ons bedrijf hanteert een “niet goed? Geld terug”-policy. Ook u komt hiervoor in aanmerking. Wij gaan er vooralsnog vanuit dat uw bestelling uiterlijk morgen zal worden bezorgd. Onze verpakking en de daarin mee verzonden koelelementen zijn berekend op 48 uur koel houden. Wel vragen wij u vriendelijk om bij ontvangst zelf te controleren of de producten nog aanvoelen alsof ze bij u uit de koelkast komen. Is dat niet het geval, of worden ze later geleverd dan morgen, neemt u dan contact met ons op via info@meerdanvlees.nl. Wij gaan dan over tot een refund van de producten die niet meer geschikt zijn voor consumptie. [../..] " Vrijdagavond heeft u ons gemaild dat u nog geen bestelling had ontvangen. Daarover hebben we elkaar vervolgens telefonisch gesproken. Onze e-mail zou u niet hebben bereikt. Uw bestelling stond bij PostNL gepland voor levering zaterdag laat in de middag en u vond dat u dan niet genoeg tijd meer had om het vlees te bereiden. Begrijpelijk. We hebben u aangeboden het vlees opnieuw voor u te maken omdat de levering te krap uitkwam voor wat u gepland had. Dat kon omdat u in de buurt woont en afhalen dus geen probleem zou worden. Had u op Terschelling gewoond, dan hadden we al helemaal niet uit de brand kunnen helpen. Aangezien onze levering viel binnen de belofte die wij maken (bestelling is meestal na 1 dag geleverd maar 2 komt heel af en toe wel eens voor) vinden wij het gerechtvaardigd dat u voor een tweede bestelling opnieuw afrekent. Uiteindelijk is dat nu ook gebeurd. Alleen is de gelukkige een plaatselijke slager. Erg vervelend dat het zo gelopen is.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd