Fijn adres om vlees te bestellen en het wordt keurig afgeleverd.

Heerlijk malse stukjes vlees.

Weer een tien! Heerlijk, dank u wel!

Goed vlees

Lekker vlees echt een aanrader

Ondanks de hitte van dit moment boven verwachting.

Wij hadden met een eerdere levering uitermate goede ervaringen. Daarom tot een herhaling van bestelling en levering besloten. Achteraf was het moment van bestellen met de huidige buitensporig hoge temperaturen en postlevering wellicht niet zo'n goede keuze, maar dit bleek uiteindelijk buiten verwachting mee te vallen. Levering van het vlees prima verzorgd, ingepakt in piepschuim doos met toevoeging van een 4-tal koelelementen. Prima speciale verpakking. Ongerustheid over correcte levering met deze temperaturen bleek volledig misplaatst. Goed gedaan. Uiteindelijk toch uitermate tevreden met de keuze. Buitentemperaturen bleken niet van invloed op de levering. Top. Wij zijn tevreden. Ook met de portie-verpakkingen.

Dank voor uw uitvoerige reactie en uw hoge waardering! Inderdaad, onze EPS-koelboxen met koelelementen) zijn ingericht op het nabootsen van uw koelkast voor een periode van maximaal 48 uur, dus zelfs met warm weer en zelf wanneer PostNL een dagje vertraging oploopt komen de producten bij u thuis aan alsof ze bij u uit de koelkast komen. En, zoals bekend: kunnen we daar niet aan voldoen dan krijgt u gewoon uw geld terug.

Niet alles geleverd

Ik heb een deel van mijn bestelling 1 kilo hachee is niet ontvangen

Dank u wel voor uw reactie. We hebben inmiddels telefonisch en e-mailcontact met u gehad. Onze fout! We hebben de hachee niet verzonden. Excuses! Goed dat u aan de bel heeft getrokken. We hebben het aankoopbedrag van deze hachee inmiddels volledig teruggestort op uw rekening.

het was heerlijk!!

Bestelling kwam mooi op tijd en het vlees was heerlijk. Ik heb veel complimenten gekregen voor de pulled pork!

Weer een tien! Dank u wel! En wat fijn om te horen!

Mijn verzekerde verwachting............

Deze verwachting is als een droom dat keer op keer altijd uitkomt...... Veel aandacht, uiterste hygiëne, alles vers, alles goed verpakt, en vooral......uitstekende service, etcétera. Wat wil men nog meer??? TOPPIE.

Dank u wel!

Ik kan weinig toevoegen aan wat ze al zelf zeggen. Goed spul en prima service.

In het verleden had ik zo links en rechts online guanciale gekocht (Amazon/lokale Italiaanse specialiteitenwinkels...) maar dat was het net niet allemaal. Ik hoef nu niet verder te zoeken, die van Meerdanvlees.nl kan ik prima noemen.  Het vet/vlees verhouding is heel goed (veel witte vet – weinig vlees) en het heeft een fijne smaak. Wat me verder opviel, is dat de huid (wat je niet eet) van het stuk van bijna 1500 gram heel zacht was wat betekent dat het goed bewaard was en vers is.

Dank u wel voor uw complimenten. Dank ook dat u de tijd heeft genomen om even uit te leggen wat er nou precies zo goed was. Daar hebben andere klanten enorm veel aan. Top!

Goed vlees voor eerlijke prijs

Makkelijk bestellen, gekoeld bezorgd, heerlijk vles

Weer een tien!! Heel hartelijk dank!

Heel goed bevallen

Bevalt goed

Dank u wel voor uw waardering!

Eerste kla producten

Mooie producten, snelle levering.

Weer een tien! Dank u wel!!

Ik ben tevreden met jullie service en kwaliteit van het vlees ik kan het aarande jullie zijn goed prima bedankt groetjes

Dank u wel voor uw hoge waardering!

smaak is perfect en kwaliteit is prima

We genieten steeds weer van de vlees, kip en vis van Meerdanvlees.

Dank! En wij van uw trouwe klandizie!

Dikke klasse

Prima vlees en ook op de wadden gekoeld geleverd

Natuurlijk ook op de Wadden! Dank u wel dat u dat nog eens een keertje onderstreept.

Vlees opgehaald in Enschede.

Vandaag 6 baby back ribs en 2 beef short ribs in Enschede aan de balie opgehaald. Prachtig vlees, prima gekoeld verpakt en snelle service! Toppers!

Top om te horen! Dank u wel!

Ik heb al meerdere keren besteld, maar ook nu weer zag alles er heel goed uit. Gisteravond een schnitzel gegeten, echt super. Om je vingers bij af te likken. Supermals vlees. Waar andere schnitzels kleiner worden in de pan behoudt deze zijn ware grootte. Ik heb nu al zin in de rest ;-).

Dank u wel! Leuk dat u dat zegt. Soms worden schnitzels "opgeblazen" met water. Dat mag van de wet (tot op zekere hoogte) maar het is helemaal niet nodig. Wie wil er nou gepaneerd water eten?

Geweldige beleving!!!!

De bezorging was top en de vegan zalm was eng echt, ik durfde bijna niet ervan te eten. Ik kijk er nu echt uit naar de vegan tonijn

Ja, ongelooflijk hoe "echt" ie is hè?:) Dank voor uw tien!

Snelle bezorging na bestellen Hygiënisch verpakt in koeldozen in sterk plaatic (prima ivm bewaren in vriezer) Gevarieerde botten Ik was even vergeten dat 3 kg zoveel Nu botten bouillon maken! Heerlijk

Ach, bouillon trekken van echte botten. Een klant naar ons hart! Dank u wel!

prima, het vlees kon zo de vriezer in, gelabeld en al

prima, het vlees kon zo de vriezer in, gelabeld en al

Dank u wel! Weer een tien!

Top vlees voor aan betaalbare prijs!

Vandaag bestelling ontvangen, alles was netjes verpakt en koel geleverd. Deze zelfde dag genoten van het lekkere bbq vlees, spiezen voor op de bbq. Dat was smullen!

Dan u wel voor deze maximum score. We weten zeker dat ze het er in Deventer nóg over hebben, die BBQ van u!:)

Leverring mooi op tijd

ziet er goed uit nu de smaken nog proberen ?

Dank u wel! En? Goed bevallen?:) Vast wel!

Keurig en netjes

Precies gekregen wat we besteld hebben en keurig verpakt en geleverd. Bedankt.....

Dank u heel hartelijk voor uw hoge waardering!

Supervlees zoals gewend van Bolscher

Weer heerlijk genoten van kwaliteitsvlees

Top kwaliteit vlees !

Heerlijk mals vlees, perfect gekruid indien gewenst en perfect verpakt. Wij willen niets anders meer !

Weer een tien!! Dank u wel!

Mooi product en snel geleverd.

Mooi product en snel geleverd.

Dank u wel voor uw tien!

Prima levering, goed vlees.

Vlees besteld voor bbq. Werd op afgesproken tijd geleverd. We hebben gesmuld !

Fantastisch om te horen! Hartelijk dank!

Over Meerdanvlees.nl

GOED SPUL. BESTE SERVICE. EERLIJK VERHAAL. ⧁ De prijs-kwaliteitverhouding is altijd precies raak ⧁ We leveren alleen producten waar we achter staan ⧁ Door onze speciale verpakking blijft uw bestelling onderweg 48 uur net zo koel als in uw eigen koelkast ⧁ Niet goed? Geld terug! ⧁ Vragen of suggesties? Bij ons krijgt u altijd respons ⧁ We geven graag eerlijk antwoord zonder franje