Kwaliteit van het vlees is geweldig.

Zoals gezegd, de kwaliteit van het vlees is geweldig. Mooi vlees goed geportioneerd. Punt van kritiek is de telkens weer grote hoeveelheden plastic verpakkingsmateriaal. Dat kan toch eigenlijk in deze tijd niet meer. Dit stuit mij tegen de borst en ik overweeg dan ook minder of helemaal niet meer te bestellen vanwege deze reden.

Geachte klant, We wilden dat we het minder eens zouden kunnen zijn met u... Al dat verpakkingsmateriaal is inderdaad een drama. Zoals u zelf zegt - de kwaliteit van ons vlees is geweldig. Helaas hangen die zaken samen: hoe beter verpakt, des te langer en beter kunnen we de kwaliteit beheersen. Veel heeft ook te maken met de wet: in het overgrote deel van de gevallen MOGEN we helemaal niet op een andere manier verpakken. Een lang technisch verhaal... Wij blijven op zoek naar alternatieven die niet alleen geschikt zijn voor onze producten en die mogen van de wetgever, maar ook nog eens de reis met PostNl naar u toe kunnen verdragen. Zodra we die hebben, nou, aan ons zal het niet liggen. Graag zelfs! Voorlopig kan ik u maar 1 optie bieden en dat is zelf afhalen en vermelden dat u uw spulletjes onverpakt wenst te ontvangen. Gaan we dat voor u regelen. Dan kunt u alles zelf in een koelbox of zo mee naar huis nemen. Helaas kan ik u verder niets beters bieden, maar we blijven er achteraan zitten!

Tot twee keer bestelling niet goed gegaan

1e keer verkeerde bestelling ontvangen 2e bestelling was vergeten was hier niet blij mee. maar meer dan vlees heeft het verder goed afgehandeld. Tevens goede kwaliteit vlees en prima verpak en koud ontvangen.

Geachte klant, We hebben inmiddels de order erbij gevonden. Inderdaad - wij zullen het niet mooier maken dan het is: we hebben u eerst de verkeerde spareribs gestuurd. Daarna hebben we beloofd u tegemoet te komen door kosteloos nieuwe te sturen en die zijn dan ook nog eens met vertraging gearriveerd. Uiteindelijk heeft u gekregen waar u recht op had maar een goede beurt is het zeker niet geweest. Fout op fout. We hebben intern de procedures nog eens tegen het licht gehouden maar de menselijke factor die hier parten heeft gespeeld kunnen we helaas niet weggummen. We kunnen dus ook niet beloven dat dit nooit meer zal gebeuren maar we vinden het wel een ontzettende blunder. Nogmaals onze excuses! We zijn wel heel trots dat u de kwaliteit wel kon waarderen en ons een "volgende keer" gunt. Van harte welkom!

super

uitstekend vlees maar de bestelling was niet helemaal goed!

Het vlees was zoals gewoonlijk gewoonweg heerlijke en goede kwaliteit. alleen in de bestelling zelf zaten wel wat foutjes en dat vond ik wel vervelend ,we waren op vakantie dus dat melden heb ik maar achterwege gelaten.

En dan nóg een 10 krijgen! Heel hartelijk dank en fijn dat zo'n fantastische klant als u weer terug is van vakantie. Maar....."foutjes" wel altijd melden hoor! Daar leren we van. Daarom is het goed voor iedereen, dus helpt u er ook anderen mee. Bovendien kunnen we vaak, in overleg, nog een heleboel rechttrekken! Fouten maken we allemaal wel eens, maar we houden er wel van om ze ook weer glad te strijken.

Topvlees

Goede service, netjes en gekoeld verpakt

Dank u heel hartelijk!

vlees van topkwaliteit redelijke prijs supersnelle levering keurig verpakt een echte aanrader dit bedijf

Aanrader? Dank u!! Wij houden u aan uw woord!!:)

Wat een goede kwaliteit!

Al vier jaar maak ik graag gebruik van het uitgebreide assortiment aan vlees, vis en alles voor bij een intiem dineetje of een uitgebreide BBQ.

Dank u wel voor deze hoogste score. We zijn blij met alle klanten natuurlijk, maar trouwe klanten zijn uiteraard onze favorieten!

ruime keuze fijne communicatie vlotte en goedgekoelde levering topkwaliteit fijn dat er ook recepten en uitleg op de website staat

Dank u wel! Zeg het voort!:)

GEWELDIG

Zeer goed vlees en goede snelle levering. Echt een aanrader!!!

Dank u wel!! Weer een topscore!

al ruim een jaar zeer tevreden

we bestellen al geruime tijd bij dit bedrijf vlees en we zijn zeer tevreden. Vlees is op 1 keer na altijd van heerlijke kwaliteit geweest en bij ons is zaterdag de dag dat we MDV vlees eten. Alles word netjes verpakt en gekoeld geleverd.Tis niet echt goedkoop maar dat is het meer dan waard

Dank u wel!

Prima vlees, Maar bezorgkosten !!!!

Het vlees is prima dat is ook de reden dat ik nog bestel bij Mdv. Ze beloven al twee jaar wat aan te bezorgkosten te doen. Maar het lijkt wel het bordje wat bij ons in de kroeg hangt, morgen gratis bier. De laatste opmerking die ik hierover heb gemaakt kon ik niet meer terug vinden, sensuur ?

Geachte klant. Inmiddels hebben wij met u hierover gecorrespondeerd: we zijn inderdaad nog steeds hard aan het bouwen aan de volgende versie van onze webwinkel. Dit bleek een veel grotere klus en hogere investering dan verwacht, maar we zijn er bijna. Het moeilijkste was een systeem te bedenken dat fair is voor iedereen: dus geen verzendkosten verstoppen in de prijzen, en ook niet kleine bestellingen de dupe laten worden van kortingen op grote bestellingen. We plannen deze in de herfst live te hebben. In de nieuwe webwinkel zal rekening worden gehouden met de ordergrootte voor het berekenen van de verzendkosten. Beloofd is beloofd.

Vlees was heerlijk

Ik had heerlijke hamburgers, kippenvleugels en kipsate voor op de BBQ. Ik had nog nooit kippevleugeltjes gedaan, die gaan rap op de bqq dus goed opletten maar erg lekker gekruid. Hamburgers waren lekker en goed van smaak en de kipsate goed mals. Het bezorgen ging goed, eenvoudig tijdstip ontvangen enkel moest ik hier voor bellen, PostNL had me geen track en tracé gestuurd. Maar bij de klantenservice wisten ze me het tijdslot gewoon te vertellen op de zaterdag dat het product zou arriveren.

Geachte klant, Dank u wel voor uw uitvoerige feedback. Het verzenden van de Track&Trace is automatisch en kan eigenlijk alleen maar misgaan als u een verkeerd e-mailadres heeft ingevuld bij uw bestelling. Soms komen de berichten ook nog wel eens in de spamfilter.

Vlees goed vis niet

Vlees was uiteraard zoals gebruikelijk héérlijk, alleen ik had er ook 2 vispakketjes bij besteld. Die zaten helaas onderin de box en het vlees er bovenop, waardoor de verpakking van de vis kapot is gegaan bij transport en dat dat de houdbaarheid zeker niet ten goede kwam.

Geachte klant, Dank voor uw beoordeling. U was vergeten een klacht bij ons in te dienen maar via de mail hebben we elkaar toch gevonden. We hebben onze excuses aangeboden en u een korting aangeboden. Hopelijk kunt u dit voorval daarmee als afgedaan beschouwen. Nogmaals onze excuses voor de slordige manier van inpakken. Had niet moeten gebeuren.

prima!

mooi verpakt met koelelementen en lekker vlees!

Dank u wel!

Snel en heerlijk

Een snelle levering en netjes verpakt met koelelementen. Daarna op de offset smoker, heerlijke stukken vlees. Ga zeker weer bestellen.

Uitstekend vlees en snelle levering

Goed vlees en snelle levering. Het vlees kwam cool aan en bleef ook nog een dag koel in de verpakking. Instructies op de site hoe het vlees te bakken waren duidelijk. En het was heel erg fijn dat er ook kant-en-klare marinade te bestellen was.

Producten goed verzending kan beter

Producten zijn prima, ook mooi en goed verpakt. Kan echter niet op vrijdag laten bezorgen (toch vreemd als je op zaterdag een BBQ hebt) en kan ook geen bezorg moment kiezen en dat is helemaal lastig als je gewoon overdag werkt.

Dank voor uw reactie. Niet op vrijdag bestellen?? Jawel hoor, dat kan prima en dat is zelfs een heel goed idee voor en BBQ op zaterdag! Dan weet u namelijk zeker dat u alle spulletjes op tijd binnen heeft. Kijk op de kalender op onze check-outpagina en kies zelf de dag van levering.

Mooi vlees, goed verpakt

Jammer dat het pakket een dag later kwam. Gelukkig was alles nog wel koel. Misschien een andere pakketdienst gebruiken?

Goede kwaliteit.

Goede verhouding prijs/kwaliteit

lekker

Mijn bestelling kwam netjes verzorgt binnen. Het zag er prima uit . Lekker op de BBQ .

Super lekker vlees van zeer goed kwaliteit!

Het vlees is van super kwaliteit en smaakt ook heerlijk. Men krijgt echte kwaliteit voor het geld. Mocht men nog help nodig hebben zijn er ook recepten om je misschien op andere gedachten te brengen. HEERLIJK....!!!

Dank u wel! Binnenkort komt de nieuwe versie van de website uit en dan kunnen onze enthousiaste klanten ook hun eigen recepten delen. Hoe leuk is dat?!

Op alle vlakken goed

Ook gewicht wordt goed aangeleverd!!!!!!!

Weer een tien! Dank u wel!

Geweldige kwaliteit en service

Kwaliteit van het vlees was uitstekend! De wijze van verpakken en verzenden is ook geweldig! Onze gasten en wij hebben genoten!

Fantastisch! Weer het hoogste resultaat! Dank u wel!

Verrassend lekker

Goed verpakt. vlees en prijs kwaliteit prima. We hadden o.a. Een reusachtige ham, de topper van de avond voor jong en oud. Vertel het graag verder aan vrienden.

Jaaa, mooi hè, zo'n enorme ham! Is altijd de publiekstrekker op een feest! Dank voor uw mooie beoordeling!

Mooi vlees en netjes geleverd!

Om eens te proberen laatst kangoeroe vlees besteld. Het kwam binnen in een goede verpakking en zag er uitstekend uit! Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Dank u wel! Weer een tien! We zie uw volgende bestelling graag tegemoet!

Over Meerdanvlees.nl