Snelle levering met uitstekende stuk(ken) vlees (:

Snelle levering met uitstekende stuk(ken) vlees (: Graag weer.

Wederom een goede levering

De bestelling was goed verzorgd en het vlees zag er mals uit, dus kwaliteit als altijd, ook weer andere producten erbij besteld om uit te proberen. de levering was volgens planning en goed tijdstip.

Een tevreden klant

Het vlees was goed verpakt en ik zal in de toekomst waarschijnlijk nog een bestelling plaatsen.

Top kwaliteit vlees en super verpakt. Echt een aanrader.

super

Ik heb een cadeaubon besteld. Die was er binnen 5 minuten via de mail. Mijn schoonzoon eet graag vlees van de barbecue van Meerdanvlees.

Weer een tien! Supertrots! Dank u!

Uiteraard hen ik nog niet alles geproefd. Het pakket zag er goed verzorgd uit. Het was net op tijd , de koelelementen waren ontdooit. Een aardig briefje bij de ossenworst dat deze s‘morgens gemaakt was en zondag op kleur en smaak zou zijn . En inderdaad prima !

Dank u wel voor de update! Koelelementen horen min of meer ontdooid aan e komen, dat klopt wel. Ze moeten de kou immers afstaan aan de omgeving. Belangrijk is dat de inhoud van de doos binnen de wettelijke norm van 2-7 graden blijft. Onze oude reactie: Klopt als een bus. Kiyoh houdt geen rekening met onze handige kalender en gaat ervan uit dat iedereen alles de volgende dag in huis wil hebben. Wat met ons heerlijke vlees natuurlijk helemaal niet zo is soms. Goed bevallen allemaal?

Top geregeld

Vandaag gekozen voor afhalen Alles lag klaar op de afgesproken dag De receptioniste handelde de bestelling zeer vriendelijk af

Dank u wel!!

Keurig verpakt,mooi op tijd. Heel blij mee!

Anders wij wel, met uw tien! Dank u!!

Veel goede stukken bot

Graag zou ik de kalfsbotrtn wel wat kleiner gezaagd hebben. Deze kan ik niet zo gebruiken.

Dank voor uw reactie. We zijn van huis uit horecaleverancier en inderdaad willen de porties van onze producten af en toe wel eens zorgen voor enige verbazing bij de consument. Met de botten kan het heel af en toe gebeuren dat u een wat groter stuk krijgt. Het makkelijkste is om ze dan even met een ijzerzaagje door te zagen. Zo klaar!

Snelle levering, perfecte verpakking. Morgen aan de slag om een mooie Fond de Veau te bereiden.

Fond...altijd in huis hebben wat ons betreft! Kan prima in porties worden ingevroren, maar dat wist u natuurlijk allang! Dank voor de 10!

Snelle e prima service

Weer een tien! Dank u hartelijk!

heel tevreden!

heerlijk vlees van goede kwaliteit, snelle en super goede levering!

Weer een tien! Hartelijk dank!

Heerlijk, goed kwaliteitsvlees! Keurig gekoeld afgeleverd!

Eerste keer besteld! En erg tevreden. Het komt vacuum verpakt en gekoeld aan. Het kwaliteit is erg goed! Het flees is ook ontzettend lekker gekruid indien gewenst. Ik ga zeker vaker bestellen!

Weer een tien! Ontzetten bedankt! We zien uw volgende bestelling graag tegemoet!

Snelle service en kwaliteits vlees

Snelle levering zoals aangegeven op de website. Vlees was netjes verpakt met koelelementen. De kalkoen die we besteld hadden smaakte zeer goed, zeker een aanrader!

Weer een tien! Toe maar weer! Heel hartelijk dank!

Top vlees

Heerlijk mals vlees dat mooi verpakt en gekoeld wordt geleverd!

Dank u wel voor uw hoge waardering!

Te goed om waar te zijn.

Uw producten zijn tot het uiterst heel goed verzorgd. Schoon, hygiënisch verpakt, aantrekkelijk voor ogenschouw en vooral héérlijk. Echt, ik bewonder jullie, en mijn vertrouwen in jullie is stevig gefundeerd. TOPPIE.

¡Muchas gracias de todo corazon!

Zoals gewend, een prima product.

Zoals gewend, een prima product.

Weer een tien! Heel hartelijk dank!

Keurig verpakt en koud geleverd.

Vlees ziet er goed uit we gaan er zeker van geen.

En nog een maximum score! Dank u wel!

Het vlees word snel geleverd. Het vlees is van uiterst goede kwaliteit. Netjes verpakt met koelelementen. Dit alles voor een mooie prijs.

Superbedankt!

Geen kritieke wederom

Zou niks weten om te verbeteren

Weer een tien! Wow! Dank u wel!

perfect

prima verpakt kan niet beter

Dank u wel voor deze hoge waardering!

Geweldige kwaliteit

Heerlijk vlees voor een goede prijs

Weer een tien! Hoera! Dank u wel!

Vlees ziet er goed uit, goede prijs en weer wat koelelementen er bij. ;)

Niet compleet geleverd

Mijn bestelling is niet compleet geleverd, moet as maandag hoe zij dit gaan oplossen.

Dank voor uw recensie!U zegt dat uw bestelling niet volledig is. We hebben echter geen klacht van u kunnen vinden in het systeem. We zijn dit weekeinde wel 1 pakje rundergehakt tegengekomen bij een klant die dat niet besteld had. Is dat misschien wat u mist? Hoe dan ook - wat u niet heeft ontvangen wordt uiteraard door ons vergoed. We hebben u een e-mail gestuurd en horen graag van u!

De producten die ik ontvangen heb zijn maar twee dagen houdbaar

Ik vind het belachelijk dat de ribs die ik ontvangen heb maar twee dagen houdbaar zijn.

Geachte klant Dank voor uw bericht! Inderdaad, spareribs hebben een heel korte houdbaarheidsdatum. Dat heeft te maken met een aantal redenen: 1) Varkensvlees heeft sowieso een vrij korte houdbaarheid, vergeleken, bijvoorbeeld, met rundvlees 2) De Nederlandse warenautoriteit schrijft vleesverwerkende bedrijven voor, vlees met een bot erin een korte THT (tenminste houdbaar tot) datum mee te geven omdat door het zagen een hogere kans bestaat op microbiologische activiteit 3) De vacuümverpakking van producten met scherpe randen zoals producten met een spiesje of een bot kan in bepaalde omstandigheden haar luchtdichtheid verliezen. Daarom is ervoor gekozen, de THT van die producten maximaal te zetten op de datum die ze zouden hebben als ze NIET vacuüm verpakt zouden zijn. Dat doen wij standaard uit voorzorg. 4) Onze producten zijn 24-48 uur onderweg naar u toe. Die tijd van transport hebben we nou eenmaal. Daar kunnen we niet veel aan veranderen. Al met al, zoals u ziet, allerlei redenen waarom wij ervoor kiezen de THT zo strak mogelijk te formuleren. We moeten er wel bij zeggen - THT (Tenminste Houdbaar Tot) is iets heel anders dan de datum waarop een product bedorven is. THT, volgens de Nederlandse wet, is de uiterste datum waarop een product 100% van zijn kwaliteit heeft. Daarna neemt deze kwaliteit geleidelijk af. Het is dus niet zo, wat consumenten nog wel eens denken, dat en product om 00.00 van het verstrijken van de THT opeens niet meer geschikt zou zijn voor consumptie. Als laatste zouden wij u willen adviseren - mocht u de spareribs hebben aangeschaft om deze pas over geruime tijd te consumeren, deze in de diepvries te bewaren (tip: indien u van plan was ze te marineren, dat kan ook mooi voordat u ze invriest). Bij het invriezen verhoogt u de THT met minstens 3 maanden.

Over Meerdanvlees.nl

GOED SPUL. BESTE SERVICE. EERLIJK VERHAAL. ⧁ De prijs-kwaliteitverhouding is altijd precies raak ⧁ We leveren alleen producten waar we achter staan ⧁ Door onze speciale verpakking blijft uw bestelling onderweg 48 uur net zo koel als in uw eigen koelkast ⧁ Niet goed? Geld terug! ⧁ Vragen of suggesties? Bij ons krijgt u altijd respons ⧁ We geven graag eerlijk antwoord zonder franje