meer dan goed!

De levering, afhandeling en kwaliteit overtroffen onze verwachtingen . We hebben werkelijk nog nooit een bestelling ontvangen die zo netjes en zorgvuldig verpakt was als onze vlees bestelling. Kwaliteit van het vlees erg goed. 10 met een griffel voor meer dan vlees !

Weer een tien! En nog wel met een griffel! Dank u hartelijk! Zegt het voort!

Fantastisch! een absolute aanrader!!!

Ik had wel een verwachting, maar dit overtrof alles. Zowel kwaliteit als snelheid. in een woord PERFECT. Ik heb inmiddels een grote order liggen voor de feestdagen. Ik kijk er al naar uit!

Dank u wel voor uw fantastische beoordeling. We zijn blij dat we u hebben kunne verblijden. Die grote order voor de feestdagen zien we graag tegemoet!:) Houdt u aub even rekening met de drukte? Op 24 december wordt het zo druk dat we eigen vervoer inzetten (om vertragingen bij PostNL) te voorkomen). Ons eigen vervoer is niet oneindig dus wees er snel bij!

Goed vlees, keurig verpakt en precies op tijd

Netjes, zeker voor herhaling vatbaar

En weer een tien! Dank u wel!

Netjes verpakt, goed gekoeld, geweldig vlees.

Voor de tweede keer een bestelling geplaatst en alles weer net zo goed als vorige keer. Zeker een aanrader en zeker goede waar voor het geld.

Heel erg bedankt voor uw lovende woorden. Dat doet de mens goed!

perfect!

Goed gekoelt, goed vlees!

Weer een tien! Dat geeft de burger moed. Heel hartelijk dank!

Gewoon perfect

Lkre stukjes vlees en goed verpakt en gekoeld

Dank u wel!

Uitstekende kwaliteit

Vlees van zeer goede kwaliteit. Keurig gekoeld verzonden, precies zoals beloofd.

Dank u wel! Al nagedacht over de feestdagen? Op onze facebookpagina (facebook.com/meerdanvlees) staan 80 heerlijke kerstrecepten:)

Het vlees is van superkwaliteit, de service is top en de bezorging is op tijd,

De bestellingen worden altijd op tijd geleverd. En door de duidelijke website en de goede klantenservice weet ik altijd het juiste vlees, voor de betreffende gelegenheid, te bestellen. Daarbij is het vlees altijd van superieure kwaliteit. Kortom: een bedrijf om aan te bevelen.

Heel erg bedankt voor deze uitgebreide en positieve reactie!

Lekker vlees

Weer een tien! Superdankuwel!

Goede waar..

Mijn eerste bestelling en in volle tevredenheid. Krijgt een vervolg...

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling!

Alles naar wens ,snelle levering ,heerlijk vlees

Heel hartelijk dank! Weer een tien!

Snelle levering en prima verpakt.

De inhoud van de natrium arme rookworsten is korrelig en het vel te hard, Inmiddels is mijn opmerking heel serieus genomen en naar volle tevredenheid opgelost. De mailcontact waren duidelijk en plezierig en uitvoering is gekeken naar de bereidingswijze van het product. Zowel van mijn kant als van de producent. Ik ga vol vertrouwen een nieuwe bestelling plaatsen.

Erg jammer dat u ontevreden was over de natriumarme worsten. We hebben u inmiddels gecompenseerd voor het aankoopbedrag. Bovendien hebben we uw klacht bekeken en de worsten zelf bereid om uw en onze bevindingen te vergelijken. We waren heel blij toen we lazen dat u de worsten in het vervolg weer wilde bestellen. Dank u wel voor het vertrouwen!

Perfect bedrijf met perfect vlees!

Zo als gewoonlijk weer prima vlees, geleverd in hygienische verpakking, verpakt per afgesproken hoeveelheden.

Dank u wel! Weer een tien!

Super goed verzorgd. Prima vlees.

Dit was de eerste keer dat ik een bestelling via Meerdanvlees deed. Wist niet wat ik kon verwachten maar was zeer tevreden over zowel plaatsen bestelling, afronden bestelling, kwaliteit product aflevering product. Prima

uitstekende kwaliteit

bezorging liet alleen te wensen over, werd op een verkeerd adres bezorgd.

Dank u wel voor uw hoge beoordeling, ondanks het kleine misverstand. Uw bestelling is met eigen vervoer gereden en daarbij hebben we een foutje gemaakt. We zijn blij dat het toch allemaal is goedgekomen!

Echt perfect en keurig op tijd

Dank u wel voor de hoge waardering en de complimenten! Fijn dat PostNl weer heeft bewezen dat het kan.

Prima producten en keurig verpakt

Alles was prima verpakt en keurig op tijd geleverd. Met 50 man heerlijk zitten smullen. Enige onduidelijkheid is, wat met de verpakking te doen. Is jammer om koelboxen en elementen zomaar allemaal weg te gooien.

Hartelijk dank voor uw hoge waardering! De verpakking en koelelementen? Daarover kunt u alles vinden op onze website: https://www.meerdanvlees.nl/page/18/verpakking-verzenden https://www.meerdanvlees.nl/filestream/stream/4897/Koelelementen_retour.pdf

Geweldige kwaliteit, prachtig vlees.

Kwaliteit overtrof verwachtingen, uiterst verzorgd, absoluut een aanrader. Als er een punt van kritiek zou zijn dan is dat de aflevering via de post, ondanks de stickers zo snel mogelijk afleveren werd het donderdag verzonden en op vrijdag 21.20 afgeleverd, is voor dit soort producten niet echt geweldig,

Gewoon erg goed.

Flinke bestelling gedaan voor circa 40 personen pulled pork, pulled chicken en kalfsate. Prima verpakt, en heel erg lekker. De kant en klare pulled pork aan een stuk was mijn favoriet. Een echte aanrader. Lekker, makkelijk en ziet er ook goed uit.

Superbedankt!

Gewoon prima!

Niet duur, prima vlees, keurig bezorgd

Dank u wel! Weer een tien!

Snel en gemakkelijk

Snelle levering in een professionele verpakking dat goed gekoeld was. De bloedworst is ook zeker een aanrader

Heel hartelijk dank!

Levering was super snel gegaan en goed verpakt

Ontzettend bedankt voor uw hoge waardering!

Super bezorging

Wat goed verzorgd , verpakt en bezorgd. De smaak is top , heerlijk. De moeite waard om te bestellen vooral omdat het in Groningen niet te koop is.

Dank u voor deze allerhoogste score!

Heerlijk vlees een echte aanrader

Bestelling gaat soepel, vlees is heerlijk! Al verschillen keren BBQ vlees besteld en spareribs... was echt heerlijk.

Superbedankt!

Heerlijke kippedijen saté

Bestellen ging top maar leveren niet helaas. Postnl had een offday daardoor bestelling een dag later maar vlees was nog goed. Gasten op het feestje waren vol lof over het vlees, dus geslaagd Volgende keer weer bij jullie bestellen en dan hopen dat Postnl het wel goed doet. Vgr L

Hartelijk dank voor uw uitvoerige review. PostNL laat heel af en toe wel eens een steekje vallen, mede door het groeiende aantal pakketten dat Nederlanders versturen. Beste tip: gewoon een dagje speling houden. Onze producten zijn zo vers, die kunnen dat best hebben!