Heerlijk vlees

Snel geleverd en mooi verpakt. Heerlijke ossenhaas spiesjes van 35 gram voor het voorgerecht en fantastisch gekruide entrecote (150 gram).

Erg goed

Vlees is van erg goede kwaliteit , wederom weer besteld bij meerdanvlees.nl !

Weer een tien! Heel hartelijk dank!

was zelfs boven verwachting.

Weer een tien. Dat doet deugd. Dank u wel!!!

Prima kwaliteit maar relatief hoge prijs

De eerste keer online vlees besteld en we waren aangenaam verrast door de hoge kwaliteit. Dat kwaliteit een prijs heeft mag duidelijk zijn maar de verhouding prijs/kwaliteit was toch even wennen. De wijze van verpakken was prima, zeker gezien de hoge temperaturen op het moment van afleveren, maar we hadden wel wat vraagtekens bij de duurzaamheid van de verpakkingen en koelelementen. Voor ons gaan de koelbox en koelelementen zeker een 2e levensloop krijgen maar ik vraag me af bij hoeveel klanten dat het geval is. Bij niet hergebruik relatief veel verpakkingsmateriaal en moeilijk recyclebare stoffen (piepschuim). Jullie zouden er goed aan doen de consumenten te wijzen op hergebruik mogelijkheden of verpakkingen retour te nemen bij volgende bestellingen.

Geachte klant. Dank voor de hoge waardering. We zijn heel blij met uw opmerking over duurzaamheid. Duurzaamheid gaat ons namelijk zeer aan het hart. We hebben daarom op onze site, bij de lijst van veelgestelde vragen (https://www.meerdanvlees.nl/faqs), een punt over duurzaamheid opgenomen: Duurzaamheid: wat kunnen we doen met de koelelementen ? De koelelementen zijn ongevaarlijk en mogen in de oranje afvalton. U kunt ze ook opsparen en retourneren. U draagt dan zelf de kosten voor het verzenden, wij nemen de kosten van het schoonmaken, stallen en hergebruiken op ons. Zo doen we allemaal wat voor ons milieu. Meer weten? Volg deze link: https://www.meerdanvlees.nl/filestream/stream/4897/Koelelementen_retour.pdf Wat betreft de tempex box. Tempex bestaat voor 98% uit lucht. Zelfs bij vernietiging zou dus slecht 2% materiaal het milieu belasten. Gelukkig is zelfs dit echter niet het geval. Onze tempex boxen worden namelijk volledig gerecycled in de productie van lichtgewicht beton. Maar, eerlijk is eerlijk: we hebben liever dat u ze nog een aantal keren gebruikt. We raden onze klanten aan er een koelbox van te maken voor op vakantie en we hebben zelfs een "WAAR BENT U GEWEEST MET ONS?" -rubriek op Facebook met vakantiefoto's met onze boxen in de hoofdrol.(https://www.facebook.com/meerdanvlees/). Ook vertellen we graag dat kringloopwinkels doorgaans gek zijn op onze dozen. Reden te meer, zouden we zeggen, om er veel van in huis te halen!:) Kortom: veel duurzamer dan gedacht, vaker te gebruiken en u mag alles terugsturen als u de natuur nog even extra wilt helpen.

Goed vlees, bezorging kan beter

We hebben Engelse worstjes en bacon besteld. Als Brit was ik enorm te spreken over de worstjes! Net als in Engeland! De Bacon was wat teleurstellend. Smaak was perfect, maar de plakjes waren wat aan de dunne kant, ookal had ik de 2mm besteld. Best duur voor wat het was, terwijl ik de worstjes dan weer super geprijsd vond! Bacon dus niet voor herhaling vatbaar, maar de worstjes zeker. Het enige wat mij er van weerhoudt om nogmaals te bestellen is het feit dat alles hier volledig ontdooid aankwam. Ik heb al op meerdere online sites vlees besteld en dat is altijd gekoeld en bevroren aangekomen. Ik zou liever wat meer betalen voor verzending als dat betekent dat het bevroren aan kwam. Ik vind het toch wat spannend met vlees... Dus als jullie nog andere verzendopties zouden kunnen aanbieden, zou dat top zijn. Naar jullie toe rijden is wat ver van ons :(.

Dank u wel voor uw uitvoerige feedback. Toch nog een 8! Dat is best hoog, gezien het feit dat u nogal wat zaken niet op orde vond. Allereerst excuses daarvoor! We gaan het rijtje even af: * Dank u wel voor de complimenten over de worstjes. * De bacon - moeilijk te zeggen op afstand, maar we vermoeden dat u per ongeluk 1mm dikke plakken heeft gekregen. We zullen u deze dan ook vergoeden. We hebben immers niet voor niets een "Niet goed? Geld terug!"-regel. Binnen enkele dagen heeft u het geld op uw rekening. * Tja, en dan uw opmerking over diepvries en vers gekoeld. Wij kunnen het niet vaak genoeg herhalen, en we hebben het overal en nergens op de site staan, maar het blijft verwarrend: 95% van onze producten zijn VERS GEKOELD en dus niet bevroren. Zoals uw bacon bijvoorbeeld. Op deze 95% zijn onze koelboxen gebouwd: houden de boel beneden de 8 graden gedurende 48 uur. Maar ja, diepgevroren producten gaan dan wel langzaam ontdooien. Dat klopt. Zoals uw worstjes bijvoorbeeld. We zijn al jaren op zoek naar alternatieven (gekoeld transport, gescheiden verzending, extra isolatie enz enz) maar waar we ook maar onderzoek naar doen, het komt altijd weer op hetzelfde uit: de consument wenst geen extra vervoerskosten te betalen voor deze extra service. En om het nou in de prijs te verstoppen, dat willen we niet. Dat zou immers ten koste gaan van alle mensen die met de huidige transportmethode geen moeite hebben. We nemen uw punt ter harte. We zullen ook net zolang blijven sleutelen aan het concept tot iedereen gelukkig en we ook van u een 10 krijgen! Deze herfst gaan we over naar een nieuwe site. Mooier, sneller, flexibeler. Aangepaste vervoersopties komen dan ook in handbereik. Wie weet hebben we volgend jaar een verrassing voor u!:) Zou u ons even uw ordernummer kunnen mailen naar info@meerdanvlees.nl? Dan maken we de refund op de bacon in orde.

Lekkerste fijnste stukje vlees van NL

Nette betrouwbare online slager, uit endschede zij verkopen echt goede kwaliteit vlees ervan te smullen! Heel smakelijk.

Weer een tien! Dank u wel!!

Het pakket zag er verzorgd uit en smaakte prima.

De karbonades bevatten wel wat splinterbotjes i.p.v. een heel bot, maar de smaak was goed.

Dank u wel! Schouderkarbonade bevat inderdaad botfragmentjes. Dat klopt. En dan zijn wij nog zo voorzichtig dat we ze zagen en niet hakken... Tip: wilt u een heel bot, dan kunt u het beste kiezen voor rib- of haaskarbonade.

Echt goed gekruid vlees voor de BBQ, meer dan voor herhaling

Gaan we vaker doen. Top

Weer een tien! Dank u wel!

Ik kan niet klagen alles was perfect

Dank u wel! Weer een tien!

Super goed

Ze zijn super goed heerlijk vlees maar goede service hebben ze zeker

Weer een tien! Dank u wel voor de lovende woorden en de hoge waardering!

Heerlijk vlees, prima levering!

Dank u wel! We gaan ons best doen om u naar een 10 te krijgen! :)

website oke en uitvoering top

Website reageert soms met haperingen. communicatie over de levering goed kwaliteit van de ontvangen producten top!

Ondanks haperingen hier en daar toch een tien. Heel hartelijk dank. We zijn in de laatste fase beland van de ontwikkeling van onze nieuwe website. Veel sneller, veel overzichtelijker, veel klantvriendelijker, noem maar op. We popelen om ermee online te gaan en achter de schermen wordt daar keihard aan gewerkt. Dan zijn ook de haperingen verleden tijd. Zeker weten!

Goed verpakt verzonden

Ik ben bij jullie terecht gekomen omdat ik varkenslever wou hebben. Ook het feit dat je het per stuk kan laten verpakken vind ik een ideaal. Tot nu toe ben ik zeer tevreden met het vlees wat ik genuttigd heb. De verzending was keurig verpakt en koel verzonden. Ik zal zeker vaker bestellen bij jullie.

Weer een tien! Dank u wel. De verpakkingsopties die wij voeren, dat is inderdaad een pluspunt dat we hebben t.o.v. sommige collega's. Niet altijd makkelijk voor de logistiek maar ja, dan hadden we maar niet de kreet "BESTE SERVICE" in ons vaandel moeten zetten, toch?:) Fijn dat u heeft gereageerd.

Er ontbrak 1 lamsboutje. Daarnaast vond ik de smaak en malsheid van het vlees matig.

Ik verwachtte eigenlijk vlees als van "de slager". Dus geen supermarktkwaliteit. Misschien had ik te hoge verwachtingen.

Geachte klant. Dank voor uw melding! We hebben uw bestelling er even bijgepakt en hebben inmiddels ook al even contact met u gehad. De lamsboutjes bleken lamskoteletjes (https://www.meerdanvlees.nl/shop/search?q=lamskotelet) te zijn geweest en daarvan had u er 1 te weinig gekregen. Excuses! We hebben u het aankoopbedrag inmiddels teruggestort. Voorts was u van mening dat de pampasteaks (https://www.meerdanvlees.nl/shop/vlees/varken/filet/pampasteak) droog uitvielen en de fuet (https://www.meerdanvlees.nl/shop/search?q=fuet) weinig smaak had; de kruidenboter (https://www.meerdanvlees.nl/shop/meer/boter-kaas-eieren/overig/kruidenboter-cest-si-bon) vond u te vet en onze varkenshaas (https://www.meerdanvlees.nl/shop/search?q=varkenshaas) zou niet beter zijn geweest dan uit de supermarkt. We danken u hartelijk voor deze opmerkingen. Wij hebben op deze producten nog niet eerder klachten ontvangen. Sterker nog - onze klanten zijn vol lof. We zullen in de gaten houden of we andere meldingen binnen krijgen over deze producten en gaan dan onverwijld tot actie over om een en ander tot op de draad uit te zoeken. Wat de kruidenboter betreft, ook dat hebben we u gemeld in onze mail terug aan u, zijn we het wel met u eens dat deze, net als andere kruidenboters in de handel, het niet kan winnen van huisgemaakte. En dan hebben wij nog een van de beste, die al jaren met succes in gerenommeerde restaurants wordt toegepast! Vandaar dat we zo vrij zijn geweest u van huisgemaakt kruidenboter de link naar het recept te sturen: https://www.meerdanvlees.nl/recepten/408/eigengemaakte-kruidenboter

Niet voldoende maar wel goed op smaak

De vacuum verpakkingen waar je soms ook veel extra voor betaald (bij kleinere aantallen) waren allen stuk omdat de sateprikkers er doorheen staken. Zeer jammer dit

Dank u wel voor uw reactie! We hebben even contact met u gehad en hebben u aangegeven dat de verpakkingen met stokjes erin inderdaad vaak niet vacuüm blijven tijdens het transport. Zo staat het ook in onze webwinkel vermeld, namelijk op de pagina met veel gestelde vragen. Daarop was uw reactie dat u niet genegen bent de informatie op onze site te lezen. Vervolgens heeft u uw recensie verder naar beneden afgesteld. Vinden we erg jammer.

great product, fast delivery

Everything went well as expected! Great vegan salmon and tuna sashimi.

Thanks ever so much for your maximum rating!

Snelle levering en goed verpakt

Het vlees wordt goed verpakt met koele elementen verzonden in een goed gesloten tempex doos. Ook de kwaliteit van het vlees is prima.

Dank u wel!

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Uitgebreid assortiment van goed vlees

Weer een tien! Dank u wel!

Mooi vlees van goed formaat. communicatie en verzending kan nog iets beter

Altijd spannend, de eerste keer vlees kopen zonder het eerst te zien. Het is zeer bevallen. De (dunne)Spareribs waren uitstekend van formaat en kwaliteit (groter dan de supermarkt ribs). De kippenbouten idem en de schouderkarbonades waren perfect. Een gestuurde mail is nooit beantwoord en de verzending (in tempex box) gebeurde midden in de hittegolf zonder enige extra koeling (geen coldpacks). Er zou droogijs in gezeten kunnen hebben wat allemaal al verdwenen was. Blij dat de verzending foutloos ging, een dagje extra bij de post had funest geweest. Al het vlees was nog koel (koelkast koel) en in prima staat.

Dank u wel voor uw uitvoerige feedback! We hebben inmiddels ook telefonisch contact gehad. U had een email gestuurd nadat u nét 5 minuten na 12.00 uur had besteld, met de vraag of we misschien tóch nog een dag eerder konden leveren. Het antwoord daarop is vrijwel altijd nee: regels zijn nou eenmaal regels en regels ombuigen, zeker in een computersysteem, is vragen om fouten en onduidelijke procedures. Ons is opgevallen dat, naarmate we groeien, deze vormen van flexibiliteit meer schade berokkenen dan goeds opleveren. Wel is het slordig dat u geen antwoord heeft ontvangen. Een welverdiende rating van 7 dus. Wat de koelelementen betreft - we hebben u inmiddels laten weten dat deze zomer kortstondig een test heeft plaatsgevonden met droogijs. Test volledig gelukt - onze producten bleven, zoals u zelf ook aangeeft, prima koel, ook in extreme hitte. Toch blijven koelelementen vooralsnog onze voorkeur hebben. We zijn dus ook allang weer terug op het oude regime. Fijn dat u verder tevreden was. Wij zien uit naar uw volgende bestelling en zullen er alles aan doen die wél 100% goed te doen!

Het vlees is echt fijn van kwaliteit de biefstuk is zeer smaakvol echt een aanrader,de levering was ook prima niks om aan te merken toppy.

Weer een tien! Superbedankt!

Op tijd geleverd, supergoed vlees!

De keus is heel groot en het is gewoon top vlees!

Weer een tien! Dank u wel voor uw rating!

Vlees wordt super netjes en goed gekoeld geleverd. Wat erg fijn is, is dat je portie kan aangeven zo ook als je met 2 personen bent je vlees op maat kan afnemen. Kwaliteit van het vlees is super het erg lekker.

Superscore! Weer een tien! Dank u wel!!

Elke keer als ik zelf spareribs ga maken bestel ik hier de ribs. Goede verse producten, netjes verpakt en leveren op de afgesproken datum.

Super! Bedankt!

Top.

Super goed vlees, keurig verpakt en volgens afspraak op tijd geleverd.

Weer een tien! Dank, ook namens onze transportpartner PostNL. Toch een kleine kanttekening: wij doen er alles aan om zo precies mogelijk te leveren. Wij zijn ook erg blij dat u dat waardeert. Als het even kan, dan zouden we aanraden tóch een dagje speling te houden. De versheid van onze producten kan dat prima hebben en u voorkomt ellende als PostNl toch eens een keertje wat later is. Gebeurt niet vaak, maar toch...

Mooi produkt en prima afgeleverd in een tempex box.