snel en erg lekker

Goed product, goede prijs en snelle levering.. Avond was geslaagd

Lekker vers

vlees met smaak

prima vlees, heeft smaak, assortiment is groot. Service is top. Het vlees is goed verpakt en kan na ontvangst de direct de vriezer in,

Dank u wel voor uw lovende reactie! WEER een tien! Hoera!

Goede ervaring maar vind wel jammer dat je elke keer zo’n piepschuim box krijgt en dat er veel onnodig plastic nog weer in de box zit

Dank u wel! Dat vinden wij ook. We hebben alle mogelijke materialen getest maar tot nu toe is dit nog steeds de beste oplossing voor vers gekoelde producten. Met diepvries only ligt het allemaal iets gemakkelijker. Wel fijn om te weten: deze dozen kunnen in de oranje container en worden 100% gerecycled voor het vervaardigen van lichtbeton.

Prima vlees, perfect verpakt

Weer een tien! Dank u wel!!

Alles op tijd en volgens afspraak

Zoals altijd een goed ervaring. Wel waren de soepbotten deze keer wel anders (van de ruggengraat), maar daar kon ik nog wat mee

Dank u wel! Inderdaad, wij leveren botten uit het gehele geraamte. Duurzaam en zeker qua smaak ook prima!

Goed vlees, ruime porties en goede beschrijving van het product

Zie hierboven

Dank u wel! Heel fijn om te horen.

Goede kwaliteit!

Goede service!

Weer een tien! Zijn we gek op! Dank u wel!

Het vlees en de zalm waren weer top, goede kwaliteit en erg lekker!

Opmerking: volgens mij had ik op de website aangeklikt om de spareribs individueel te verpakken, maar dit keer zaten ze allemaal in één pak.

Dank u wel voor uw mededeling. Als u "apart verpakt" heeft aangevinkt kunt u dat terugzien op uw factuur. Als wij niet de juiste verpakkingsvorm hebben geleverd heeft u recht op vergoeding. Het apart inpakken kost immers ietsjes meer. We horen graag van u!

Weer een 10! Dank u wel!

Uitstekend vlees, goed verpakt ook. En met hun recepten op de website een makkie om de kalkoen te bereiden.

Dank u wel! We geven het door aan de redacteur van de recepten. Die zal apetrots zijn!

Perfekt

De ontvanger was zeer verrast en tevreden over de inhoud

Weer een tien! Dank u wel!

keurig op tijd en goed verpakt en gekoeld geleverd. kwaliteitsproducten!!!!!

En zó is dat! Dank u wel voor uw lovende woorden!

uitstekend

prima kan niet beter

Amazing products, so worth a try.

Need a larger turkey for Thanksgiving/ Christmas dinner. I have been ordering mine through here for the pass four years. From a "small" 4 kilo to the largest 8+ kilo, the quality is amazing. I can pick the day when I need it. Several days before is needed for defrosting it. It is packed up perfectly. I have even reused and repurposed the box after cleaning. My kids love the pulled bbq chicken. I can wait to order some wild products soon. The meat is worth it.

Wonderful to hear that. Thank you ever so much for your maximum score!

Prima kwaliteit. Uitstekend ingepakt.

De lamskotletten zijn allemaal even dik. Hebben hetzelfde gewicht. Ziet er gewoon perfect uit.

Dank u wel! Leuk dat u dit zegt. Is best wel ingewikkeld om die koteletjes allemaal op het zelfde gewicht te krijgen:)

Excellent products and packaging

Only place I could find whole turkey breast. A nicely stocked online butcher and the packaging was incredible. Would totally recommend!

Thank you for your kind words. Indeed, whole turkey breast is not something you would currently find in a supermarket. We deliver to restaurants and hotels a lot, that's why we can carry this product, as many others.

Goede prijs en kwaliteit. Snel en goed verpakt (gekoeld) geleverd. Van harte aanbevolen!

Weer een tien!! Dank u wel!!

De levering was snel vlees was goed verpakt en zag er erg goed eruit.

Weer een tien! Dank u wel!

Goed advies prima bezorging goed gekoeld en perfecte kwaliteit ga nog eens vaker bestellen

Dank u wel!! Daar houden we u aan!:)

Ik kan het nog niet beoordelen want het vlees is nog niet binnen!

Zie boven

Wat leuk dat u dan toch nog zo'n hoog cijfer geeft! Dank u wel! Geen zorgen, in de uitnodiging om ons te beoordelen staat dat het inderdaad voor kan komen dat u deze eerder krijgt dan uw bestelling. Dat komt omdat recensiesites geen rekening houden met het feit dat wij zo'n handig kalendertje hebben waarmee u zelf uw leverdatum kunt kiezen. U kunt rustig de beoordeling sturen wanneer u zover bent hoor. Wij zijn geduldig!:))

Heerlijk genoten van de eendenborst

Prima service. Proces van uitzoeken en bestellen ging snel, levering ging snel, alles voor elkaar. Fijn!

Het is gewoon genieten.

Zoals altijd is het een genot en een plezier om bij jullie te bestellen. Ik kan rekenen op ultra hygiëne, vers vlees, en TOPPIE service. Dit is geen reclame, maar het is wel de moeite waard om "MEER DAN VLEES" te proberen.

Heel fijn om te horen, zeker van zo'n trouwe klant als u! Dank u well!

Kwaliteit van een restaurant maar dan thuis

Voor de laatste keer weer vlees gekocht van restaurant kwaliteit. We we ook kopen de kwaliteit is altijd super.dit zal Ik echt missen na onze immigratie.

Dat klinkt als muziek in de oren. Dank u wel!

Alles op tijd gekomen. Perfect ingepakt.

Weer een tien!! Dank u wel!

Over Meerdanvlees.nl

GOED SPUL. BESTE SERVICE. EERLIJK VERHAAL. ⧁ De prijs-kwaliteitverhouding is altijd precies raak ⧁ We leveren alleen producten waar we achter staan ⧁ Door onze speciale verpakking blijft uw bestelling onderweg 48 uur net zo koel als in uw eigen koelkast ⧁ Niet goed? Geld terug! ⧁ Vragen of suggesties? Bij ons krijgt u altijd respons ⧁ We geven graag eerlijk antwoord zonder franje