Goed vervorgd

Heerlijk vlees vriendelijke mensen je krijgt gelijk reactie op je vraag

TOP !!!

ik als ex Twentenaar, mis hier in Malden (Nijmegen) te bak leverworst en om er nu minimaal een uur voor te rijden heb ik jullie uitgeprobeerd , en mijn eerste klef wit kadetje met bakleverworst met mayonaise is al weer een feit .!! dank jullie wel dat ik weer even in Twente terug was in gedachten ook top dat het werd bezorgd met koel elementen !!! TOP TOP TOP groetjes van een zeer tevreden Gerhard Meenks van den Broek uit malden

Goede kwaliteit

Het is jammer dat ze niet meer gaan leveren, het was en is een lekker stukje vlees en altijd goed verpakt ontvangen, doordat het goed en gekoeld in de verpakking zit

Op de valreep HEEL HARTELIJK DANK voor uw lovende woorden. Een 10! We gaan eruit in stijl!:)

Erg lekkere bakleverworst

Eenvoudig om te bestellen en het wordt goed verpakt afgeleverd

Super service. Verpakt in koelbox met koelelementen. Zonder extra kosten. Ik zal deze retourneren zodra ik weer naar Twente kom

En dat op de Wadden! Goed hè?:) Heel erg bedankt voor uw recensie!

top

overzichtelijke website, prijs-kwaliteit is prima alles zeer goed verpakt,bevroren geleverd in goede koelbox met ijspacks. levertijd zoals aangegeven.

Prima service!

Bestelling op tijd geleverd volgens afspraak en uitstekend verpakt.

Yes!! Weer een tien! Dank u wel hoor!

Snelle levering!

Bestel regelmatig. Goede kwaliteit en snelle service.

Dank voor uw hoge waardering!

bezorger niet aangebeld .

Ik heb mijn levering gisteravond niet ontvangen. Wij waren nochtans thuis. Pakket ligt nu bij afhaalpunt

Dank voor uw reactie. Tja, de boeren maken het leven vaak leuker, maar niet altijd. PostNL heeft erg veel last gehad van de boerenopstanden in België en ook uw pakket heeft daar last van gehad. Gelukkig, zo zagen we in de Track-en-Trace, heeft u het pakket de volgende dag op kunnen halen bij een afgiftepunt. Onze verpakkingen kunnen een vertraging van 1 dag prima aan. Ze zijn speciaal ontwikkeld om gedurende 48 uur uw koelkast na te bootsen. En mocht onverhoopt blijken dat uw producten tóch niet meer op koelkast temperatuur zijn dan vergoeden we de bestelling gewoon. Zo zijn we dan ook wel weer.

goed vlees

Voor de 2e keer mijn vlees besteld. Wederom ziet het vlees er goed uit en smaakt het heerlijk. Wordt goed verpakt aangeleverd via PostNL. Komt koel aan.

Kwaliteit

Hele goeie Baklever! Bestelling, bezorging prima! Heel blij mee!

Dank u wel!

Snel besteld, snel geleverd

Kwaliteitsvlees voor een goede prijs. Snelle levering. Dik tevreden

Dank u wel!

Mer ontvangen dan besteld.

In mijn laatste bestelling trof ik een artikel aan wat niet voor mij was bestemd. Ik heb hier meteen over gemaild en dit is opgelost. Verder zoals gebruikelijk alles dik in orde.

Ja, zo ziet u - ook wij maken wel eens een foutje. En u heeft dan een extra product... Bakbacon was het toch? Geniet ervan! Lekker met de hele familie ouderwets Engels ontbijt aanstaande zondag. Heerlijk!:)

Vlees was niet heel koud

Tevreden over kwaliteit maar vlees moet in de vriezer en was geheel ontdooid.. mmm

Dank voor uw reactie. Onze bakbacon is nog nooit ingevroren geweest. Wij versturen deze koel vers (zie ook printscreen vanaf de productpagina die we u via e-mail hebben verzonden). U kunt deze dus met een gerust hart invriezen zonder enig risico.

heel goed

was goed verpakt smaakt ok goed en snelle levering zal zeker nog eens bestellen fijn weekend grtjes ineke van gerwen valkenswaard

Dank u wel hoor!

Ontvangers tevreden

Dit was een bloemstuk geleverd voor mijn 2 broers en zus. Hun kerstbloemstuk zeg maar en zij waren er heel blij mee. Mooi op tijd geleverd de smaak was goed.

Dank u wel voor de leuke feedback. Origineel idee, een bloemstuk als bloemstuk!:)

Perfecte combinatie. Perfecte bezorging aardige bezorger..

Fantastisch vlees echt perfect ik bestel vaker bij dit mooie bedrijf

Heel erg bedankt, ook namens de bezorger vn PostNL!:)

top

top,maar als geen vers meer is..geen diepvries als vervanging bij voorbaat dank

Dank voor uw reactie en helemaal met u eens. Heel af en toe grijpen we mis en als we de klant dan niet kunnen bereiken per telefoon voor overleg, sturen we liever een vervangend diepvriesproduct af dan helemaal niets. Men moet keuzes maken.

Snel geleverd en goed verpakt

Weer een tien! Dank u wel!

Goed vlees netjes verpakt.

dank u wel!

Prachtig product

Ziet er goed uit. Professioneel verpakt en gekoeld verzonden. Afgelverd op de dag zoals afgesproken. Dit was een positieve ervaring

Heel erg bedankt! Hier worden we trots van!

Zeer verzorgd

Heel lekkere Twentse bakleverworst

Heel erg bedankt!

perfect

de levering was naar belgie gekoeld en mooi verpakt in isimobak met koelellementen ik ga nog bestellen de bakleverworst was lekker

Dankuwel!

Wordt 15 december geleverd

Ga weer van dezelfde kwaliteit als altijd uit ... Hoop alleen wel dat we nu Baklever ontvangen en geen bloedbakworst net als vorig jaar net voor de kerst ... Is toen geweldig opgelost waardoor de jaarlijkse traditie op kerstavond niet onderbroken hoefde te worden. Nogmaals onze complimenten! Mvrgr. Fam. Metz Almere Geboren en getogen in Enschede Twente.

Dank u wel! We zullen extra ons best doen!

Over Meerdanvlees.nl

GOED SPUL. BESTE SERVICE. EERLIJK VERHAAL. ⧁ De prijs-kwaliteitverhouding is altijd precies raak ⧁ We leveren alleen producten waar we achter staan ⧁ Door onze speciale verpakking blijft uw bestelling onderweg 48 uur net zo koel als in uw eigen koelkast ⧁ Niet goed? Geld terug! ⧁ Vragen of suggesties? Bij ons krijgt u altijd respons ⧁ We geven graag eerlijk antwoord zonder franje