maken je verwachtingen waar

Snelle levering, geen opmerkingen.

Dank!

Netjes, prompt en goede service.

Goede prijs en kwaliteit. Ruim binnen de afgesproken tijd geleverd. Het vlees zat nog goed bevroren in de isolatie box.

Heel hartelijk dank voor uw reactie. Producten die bij ons vanuit de diepvries vertrekken komen inderdaad meestal nog niet helemaal ontdooid aan. Onze tempex dozen zijn ingericht op een temperatuur die vergelijkbaar is met uw koelkast. U kunt deze producten overigens weer invriezen, mits ze koud zijn gebleven.

TOP!!

Logistiek goed geregeld, aardig en kundig personeel. En het vlees....geweldig!

Namens ons allemaal heel hartelijk dank!

A good way to find meats not widely available in Dutch supermakets

Very good range of produce and reliable delivery. If I could just share 2 things that will bring that score to a 10. 1 - To take advantage of the free delivery when spending €100 or more, we order things that will go to the freezer. Would be good to have a better idea of what items are delivered frozen and which ones are delivered fresh, so we know of anything got defrosted during transportation. That way we know we shouldn't try to re-freeze it. 2 - I would be really interested if you had more options of organic meats and seafood.

Thank you very much for your detailed feedback. Please allow us to reply in the same order: 1) All information about whether our products leave us in frozen or fresh condition can be found on every individual product page, under the heading SPECIFICATIES. Frozen products will arrive half frozen or defrozen. Latest information indicates that products in that condition may be refrozen (see NY Times article for reference https://www.nytimes.com/1975/05/28/archives/some-food-can-be-refrozen-even-if-package-says-not-to.html). 2) Broader range of products. If you would only know how much we are longing to that ourselves! The whole issue is simple - we can only keep a certain amount products in stock. Products that are not on stock have a lead time of 1 of more days. In other words - would you order them, we would not be able to ship them immediately. We need time to receive them before we can send them to you. That has an effect on the effective delivery date you can choose. And THAT's where we get into trouble. The calendar function in the current version of our website is not "smart" enough to handle that. We are building a new release and expect to be offering a growing number of new products with 1-3 days lead time by summer this year. So get your wish list ready! And once we do, we'll remind you of the score:)

Het vlees is snel en heel goed gekoeld af geleverd, en erg lekker...

Super bedankt!

Grote klasse

Snell, accuraat en prima kwaliteit

Weer een tien! Heel hartelijk dnak!

meerdanvlees!!

Lekker vlees. Vis Kip enzo. Super verpakt! We zeggen het voort.

Dank u wel! We zitten klaar voor iedereen aan wie u het goede nieuws heeft gebracht!

Heerlijk vlees, goed geregeld.

Fijn om een adres te vinden waar je producten vind die horen bij een Full Irish Breakfast. Super vers, netjes en snel geleverd. Voor herhaling vatbaar.

Weer een 10! FIjn om te horen dat we u blij maken!

Super goed

Ze waren nog goed bevroren en ze zijn super lekker ga zo door

Een tien! Dank u wel!

Goede kwaliteit, easy website, snel geleverd

De kwaliteit is prima, het bestellen gaat erg gemakkelijk kortom een goede mogelijkheid om vlees te bestellen

Een tien! Dank u wel!

Goede kwaliteit en service

Ik ben zeer tevreden met duidelijke overzichtelijk site goede kwaliteit en bezorging

Heel fijn om te horen. Apetrots op uw tien!

Top kwaliteit

Lekker vlees, fijn verpakt, goed verpakt voor verzending. Was goed koud ,kon zo de diepvries in. En in de pan natuurlijk. Heerlijk gekruid. Als alles op is gaan we zeker opnieuw bestellen.

Weer een tien! Dank u wel! We zitten in de startblokken voor uw volgende bestelling!

Goede ervaring, levering zoals verwacht.

Als je kijkt naar prijs kwaliteit valt er niks op af te dingen, is het dan perfect? Nee dat niet, maar voor de prijs, het leveren aan huis, mag je niet klagen. Bovendien niet alles wat ik hier krijg, krijg ik hier in Hoensbroek op 1 adres, dus je bespaart ook tijd uit. Zal ik hier vaker gaan bestellen? Zeer zeker, vooral in het BBQ-seizoen zal ik hier vlees bestellen.

Ach, men zegt wel eens "Een tien is voor de Heer, negen voor de leraar, en 8 voor de beste leerling".... Natuurlijk, perfect zijn is onmogelijk. Streven naar perfectie, dat doen we wel elke dag. Dat staat hoog in ons vaandel. Dus blijven we op zoek naar de beste kwaliteit producten en streven we ernaar de hoogst mogelijke servicegraad te tonen. En juist zulke fijne reacties als die van u, die eindigen met "ik zal hier vaker bestellen", daar doen we het voor. Heel hartelijk dank. Wie weet, als we dit maar volhouden, krijgen we u ook nog over de streep om BUITEN het BBQ-seizoen te bestellen. We hebben kalkoenen voor Kerst, Engese ontbijtworstjes voor elke zondag, lamsracks voor Pasen en échte rookworst voor doordeweekse winterdagen!

Prachtig !!!

De verpakking was perfect.

Dank u wel!! En de producten dan?:)

ook goed

Dank u wel voor uw reactie!

Superlekker

Het vlees is altijd van goede kwaliteit

Weer een tien! Heel hartelijk dank!

Top vlees

Goed vlees voor de juiste prijs en altijd netjes verpakt en koel in huis.

Eenvoudig bestellen en afhalen.

Prima kwaliteit vlees.

Hartstikke bedankt voor uw hoge waardering!

mooi vlees , netjes verpakt

jammer dat post.nl een storing had. gelukkig was het vlees goed verpakt.en in goede staat is de zending aangekomen

Dank u wel! We zijn heel blij dat u het even meldt. Als een levering er een dag langer over doet is uw bestelling nog steeds prima koel, zoals u heeft ervaren. PostNL doet echt wat het kan maar heel af en toe kan zoiets door drukte gebeuren. En gaat het écht mis en duurt het nóg langer? Dan vergoeden we gewoon, onder de regel "niet goed? Geld terug!". U loopt als klant dus nooit risico.

High quality meat, fast delivery and helpful customer support.

Maximum score! Very kind of you! You have just been added to our growing list of "preferred customers":)

Keurig verzorgde levering van de producten!

Verzorgde levering en conform de afspraak! Graag lees ik meer over de herkomst van het product (vlees-) dit staat niet vermeld op het etiket namelijk!

Heel harterlijk dank voor uw feedback. Onze vleesproducten hebben twee labels. De grotere, gekleurde sticker bevat informatie over de naam en het gewicht, evenals informatie over uw bestelling. Het kleinere label (zwart-wit) bevat alle informatie over de herkomst, zoals land van geboorte, land van afmesten, land van slachting. Bovendien bevat deze sticker een codegetal. Deze code kunnen wij tot aan de boer voor u herleiden.

Heerlijk bbq vlees

Prachtig en lekker vlees verpakt zoals je het zelf wilt hebben. Vlees was perfect gekruid! Wij willen niet meer anders en jullie adres meerdere malen door gegeven aan kenissen.

We dachten al...wat hebben we het opeens druk!:) Heel hartelijk bedankt voor deze hele aardige woorden! En weer een tien! Hoera!

BETER KAN NIET

al voor de 4e keer besteld en geen enkele keer tegen gevallen ook niet als kerst aankoop. alles vers en zeer mals, beter dan in de winkel. ik wil alleen nog vlees van meerdanvlees omdat de kwaliteit hoog is

Weer een tien. Ontzettend bedankt. We zijn ook heel blij dat u even laat weten dat we niet alleen open zijn met de Kerst. Sommige klanten zien we 1 keer per jaar. Daar zijn we heel blij mee. Maar we zien ze natuurlijk veel liever vaker!:)

perfect product, perfecte levering

perfect product, perfecte levering

Weer een tien! Dank u wel!!!!

Heerlijk vlees voor een goede prijs.

Vlees kwam goed gekoeld binnen en was ook erg goed verpakt. Prijs was goed en de Engelse worstjes zijn heerlijk!

Dank u wel! Weer een tien! Lekker hè, die Engelse worstjes? Zegt het voort zegt het voort! https://www.meerdanvlees.nl/shop/vlees/varken/gehakt-worst/engelse-ontbijtworstjes

Over Meerdanvlees.nl

GOED SPUL. BESTE SERVICE. EERLIJK VERHAAL. ⧁ De prijs-kwaliteitverhouding is altijd precies raak ⧁ We leveren alleen producten waar we achter staan ⧁ Door onze speciale verpakking blijft uw bestelling onderweg 48 uur net zo koel als in uw eigen koelkast ⧁ Niet goed? Geld terug! ⧁ Vragen of suggesties? Bij ons krijgt u altijd respons ⧁ We geven graag eerlijk antwoord zonder franje