op de baklever na was alles ok.

We hebben een klacht over de baklever. We bestellen vaker baklever. die smaakte tot nu toe heerlijk. deze keer was er een ander merk(?) dat beviel een stuk minder er zaten zenen in en dat beviel slecht, als jullie dit merk handhaven hoeven wij geen baklever meer

Dank u wel voor uw feedback. We gaan eens even kijken wat hier aan de hand is geweest. U bent de enige in jaren met een klacht en we hebben het merk niet aangepast. We nemen uw kacht serieus! U hoort nog van ons!

Goede kwaliteit vlees. Vriendelijk personeel. Makkelijk te bestellen.

Dank u wel!!

Goed en netjes verpakt

Goed vlees en netjes verpakt

Weer een tien! Twee dagen voor Sinterklaas nog wel. Een écht kado! Dank u wel!

Geen eten met postnl

Dit is de 2de keer dat postnl het bij een winkel.bezorg. ik ben aan het werk dus kan ik.het niet halen nu ligt het vanaf gisteren ( zaterdag ) 12:00 tot maandag 13:00 daar in de winkel. Dan kan ik het pas gaan halen ! Stuur eten niet met postnl ! Vorige keer al klacht in gediend en ik kreeg gelijk , ze zouden andere vervoerder nemen. ( avond bezorging ) . Dus niet!

Geachte heer Steenbergen, dank voor uw bericht. Wij werken al 13 jaar met PostNL, met grote tevredenheid van onszelf en onze kanten: de succesratio is 98% en dat is hoog. Inderdaad, iedereen in de keten moet er wel wat voor doen: wij moeten onze zaken goed op orde hebben, op tijd aanleveren, de juiste verzendstickers printen, de klanten correct informeren enz, en u....hoeft eigenlijk alleen maar aanwezig te zijn op het moment van afgifte. Zo staat het ook duidelijk vermeld op onze site. Kunt u niet thuis zijn op de dag dat onze bezorging komt, dan kunt u het laten bezorgen op uw werkadres of op een door u gekozen afhaalpunt. Of een andere dag kiezen natuurlijk. Bent u onverhoopt toch niet aanwezig, dan gaat het inderdaad naar een afhaalpunt waar u de volgende werkdag terechtkunt. Dat is met onze verpakkingen ook nog steeds prima: die zijn berekend op 48 uur koel houden. Maar als u bestelt voor levering zaterdag en dán niet thuis bent, dan gaat het inderdaad mis.

Goed verpakt , en uit ervaring heerlijk vlees

Dank u wel!

Koop goed verlopen

Nu voor de tweede keer besteld en artikel op tijd geleverd. Vlees is ook prima.

We zitten klaar voor uw derde bestelling. Heel hartelijk dank!

Buitengewoon goed!!!

Wij complimenteren de kok van deze bruinebonensoep!! Wat betreft smaak ben ik zelf een kniesoor, ben 64 jaar en al heel wat bruinebonensoep gegeten en geproeft! Mijn vrouw mag ik zeker niet te kort doen, zij kookt de lekkerste!!! Maar die van Meerdanvlees benaderd haar voor 99.9%,perfect!! Even ruimte maken in onze vriezer en daarna een grote bestelling plaatsen voor voor van't winter!! Kokkie?Een tien met een griffel!!! Echt een EERLIJKE en bijzondere HEERLIJKE bruinebonensoep. Blij jullie op het internet te hebben gevonden! Groeten uit Wezep.

Wow! Wat een loftrompet! Heerlijk om te horen. Wij bij de klantenservice kregen meteen zin in een grote kom vol bonensoep! We snappen dat die van uw vrouw nog nét even lekkerder is maar we kunnen moeilijk met z'n allen naar Wezep..:))) Dank u wel!

Heerlijk

Geweldig hoeft alleen maar warm te maken ideaal

Dank u wel voor deze megascore!!

Fantastisch snel en vers en verpakt

Een 10

Heel hartelijk dank voor deze tien. We zetten hem bij de verzameling!

terug in de tijd

ik woon in heerhugowaard daar kan je geen baklever kopen en 1 keer in de zoveel tijd wil ik het hebben en dit is de beste

Dank u wel!

Lekker snel en goede kwaliteit

En weer een tien! Dank u wel !!

Goed product, houdbaarheidsdatum oké.’ Snelle levering.

Fantastische score. Dank u wel, we werken er hard voor!

Goedkope bezorging

Een goede bezorging

Dank u!

Ik kon sinds mijn jeugd weerbgenieten van de twentse bakleverworst dankzij jullie. Een zeer snelle en nette verstuurde bestelling ik kom zeker vaker.

Dank u wel! Altijd mooi om bij te dragen aan het oprakelen van jeugdsentiment!

Geweldig!!!

Altijd op de afgesproken dag ontvangen Heerlijk eerlijk vlees

Mede namens PostNL hartelijk dank voor uw beoordeling!

Prima en snelle levering!

Mijn man is nierpatiënt en bij jullie kan ik goede natriumarme producten kopen.

Heel fijn om te horen dat we u behulpzaam kunnen zijn.

Goede producten

Producten heel goed koel verpakt, zeer tevreden.

Een tien!!! Dank u wel!!

Hele goede en fijne ervaring

Het vlees is van uitstekende kwaliteit en goed verpakt en netjes thuis bezorgd.

Weer een tien! Dank u wel!!

Ziet er prima uit. Goed verzorgd en gekoeld.

Ziet er prima uit. Snel geleverd. Goed verzorgd en gekoeld met koelelementen. We moeten er nog van proeven. Maar dat komt zekere goed.

Denken wij ook! Dank voor deze dikke tien!

Ziet er prima uit

Goed verpakt met koelelementen en vlees ziet er goed uit. Nu nog proeven.

We zijn benieuwd wat u er van vond!

Geweldige kwaliteit vlees, super verpakt en snel bezorgd, kan niet beter!!

Er is altijd voldoende voorraad, de kwaliteit van het vlees en de verpakking is geweldig en de levering is altijd zoals beloofd !!

Hatsiekadee, weer een tien. Dank u wel! Overigens, u bent nog enthousiaster over ons dan wij zelf...want wij hebben best wel eens iets niet op voorraad hoor! Wij doen wel ons best om dat te voorkomen, dat is dan wel weer zo. Maar ALS het gebeurt - dan krijgt u netjes een berichtje en binnen 2 werkdagen het bedrag van wat we niet hebben kunnen leveren weer terug op uw bankrekening.

levering volgens afspraak!

Goed gekoelde kwaliteit producten.

Weer een tien! Superbedankt!

Snel en wanneer u wilt. Dank voor deze tien!

Producten zijn goed

Alleen een klacht betreft koerierdienst; ons adres is op een woonpark met een gezamenlijke post/pakket ruimte We krijgen altijd een mail ,pakket bezorgd Nu dus helemaal niks,en is juist zo belangrijk, vanwege diepvries producten

Dank u wel voor uw feedback. Jammer dat PostNL u geen bericht heeft gestuurd. 2 Kleine tips om onze webwinkel nog makkelijker te gebruiken: Geregistreerde klanten kunnen in hun klantprofiel de Track&Tracecode terugvinden op onze website. Als alternatief raden wij u aan, de Postnl App te downloaden op uw telefoon. Zo heeft u altijd de laatste gegevens over uw bestelling bij de hand en heeft u geen track&tracecodes nodig. Uw adres is voldoende, de rest doet de App.

Eerste keer daar besteld maar zal niet de laatste keer zijn gekoeld bezorgd en snel geleverd

Ah, een tevreden nieuwe klant. Daar hebben we in ons hart een speciaal plekje voor. Welkom aan boord!

Over Meerdanvlees.nl

GOED SPUL. BESTE SERVICE. EERLIJK VERHAAL. ⧁ De prijs-kwaliteitverhouding is altijd precies raak ⧁ We leveren alleen producten waar we achter staan ⧁ Door onze speciale verpakking blijft uw bestelling onderweg 48 uur net zo koel als in uw eigen koelkast ⧁ Niet goed? Geld terug! ⧁ Vragen of suggesties? Bij ons krijgt u altijd respons ⧁ We geven graag eerlijk antwoord zonder franje