Gewoon top

Mooie kwaliteit tegen een goede prijs mooi verpakt geleverd.

Gewoon bedankt, dan maar?:) Zeker niet! We zijn trots op deze tien en reuzeblij met uw reactie!! Door uw recensie staat onze tevredenheidsteller op 9,3! Dank!!

Heerlijke bakleverworst en goede service

De bakleverworst is erg smaakvol, heerlijk gekruid. De levering was super in een afgesloten bak met koelelementen.

En weer een tien!! Superbedankt!

Zeer tevreden.

Ondanks de grote afstand (zeeland) kwam het gekoeld aan . Verpakking was zeer professioneel.

Echts kwaliteitsvlees - en zeer goede service!

Goed en heerlijk vlees, ruime keuze en goede levering - top klantenservice!

Kijk...wij van klantenservice zijn DOL op complimenten over de....KLANTENSERVICE:)

Prima vlees voor een goede prijs

Prima vlees voor een goede prijs. En zoutarm! Super fijn.

Dank u wel voor deze 10!!! Inderdaad, wij leveren, behalve vers, onbewerkt vlees (dat van huis uit al geen zout bevat), ook een scala aan zoutarme halffabrikaten en kant-en-klare producten, speciaal voor mensen die met hun dieet op het natriumgehalte moeten letten. Daarbij proberen we van de nood een deugd te maken - wel zoutarm en toch gewoon heel erg lekker. Immers - waarom zou een beperking een beperking moeten zijn? Dat is niet meer van deze tijd!

ziet er goed uit

Netjes geleverd in koelbox ziet er allemaal goed uit. Snelle levering fijn dat ik als Twent in Groningen nu Twentse baklever kan bestellen.

Mooi um te heur'n!:)

Zeer positieve ervaring.

Alles wat wordt beloofd, is in mijn geval waargemaakt. De volgende dag geleverd, koel en keurig verpakt. Ik ben hier blij mee.

Ook namens PostNL hartelijk dank voor deze 10!

Ik houd van tevreden klanten, en die had ik gisteravond!

We hadden een Oktoberfest op de sportvereniging en daarvoor had ik Bratwurst en Currywurst besteld. Dit was een groot succes! Ook wij zelf konden na het bakken voor de anderen genieten van een heerlijk worstje!

Een tien! Dank u wel! Top om te horen dat we hebben bijgedragen aan uw succes!

Ik ben zeer tevreden over alles

Een tien!!! Dank u wel, als dit puur betrekking heeft op ons. Als u het meer in het algemeen bedoelt: wat een prachtige levensvisie!

Zorg en kwaliteit.

Het vlees werd geheel volgens afspraak bezorgd. Heb al meerdere malen vlees besteld en ben steeds tevreden over de kwaliteit van het vlees en de zorg hieraan besteed.

Heel erg bedankt voor deze 10!

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering in een adequate verpakking, maar vooral .... een topkwaliteit vlees! Oma's suddervlees smaakte eindelijk weer eens als vroeger.

Wat fijn om te horen, en dank voor de score. Sorry voor het rijmen maar de pepernoten liggen ook al weer in de winkel:)

Makkelijke site, keurige verzending en heerlijk vlees!

Yep! En weer een tien! Heel hartelijk dank, onze moeite wordt beloond en dat doet enorm goed!

Snel, goed en lekker

OP DE AANGEGEVEN DAG GELEVERD EN IN EEN PRIMA CONDITIE, VOORZIEN VAN KOELELEMENTEN.

Hartelijk dank voor deze dikke TIEN!

Gewoon heel goed!

Levering snel en goed service. Vlees van goede kwaliteit. Kopen met regelmaat en het is altijd goed.

Amstelveen DOUZE POINTS! Dank u wel!

Heerlijke Amerikaanse Rib Eye

Super vlees, op tijd en goed gekoeld geleverd. Aanrader.

Fijn dat u zo tevreden bent! Heel erg bedankt voor uw hoge waardering!

Mjam

Als Tukker in Limburg zoek je je suf naar fatsoenlijke bloedworst.. Hier gevonden en helemaal blij mee! Gauw nog eens bestellen :-)

Dank u! Mooi om the "heur'n"!:) Binnenkort staat ie weer online want het seizoen is in aantocht!

Goede kwaliteit

Fijn dat jullie aanbod hebben in natriumarme producten

Graag gedaan!

Lekker eten,perfect bezorgd

Perfect!

Heel hartelijk dank!

Zeer verzorgd

Zeer verzorgd ingepakt en het vlees was van hoge kwaliteit, zeker voor herhaling vatbaar

En weer een tien! Heel hartelijk bedankt!

Helemaal perfect!

Het was de eerste keer dat ik vlees bestelde op internet. Ivm temperatuur vond ik dat wel spannend. Maar dit was zo perfect ingepakt en gekoeld dat ik daar geen twijfel over heb dat het koel genoeg is gebleven.

The proof of the pudding is in the tasting! Blij dat we u hebben kunnen overtuigen! Inderdaad, onze piepschuimen dozen zijn speciaal ontwikkeld om gedurende 48 de temperatuur van uw koelkast na te bootsen. Meer dan genoeg tijd om uw bestelling koel bij u aan de deur te krijgen, dus.

Excellent

Goede producten, goed verpakt. Till next time

Weer een tien! Wat een feest! Dank voor uw reactie en inderdaad, graag tot spoedig!

Goede producten en top service

Meerdanvlees heeft een uitgebreid assortiment en kan snel leveren. Ook fijn dat je zelf je leverdatum kan kiezen. Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de order. En de kwaliteit van de producten is natuurlijk goed.

Alles volgens afspraak

Correct

Een tien! Dank u wel hoor!

Altijd goede kwaliteit

Op tijd bezorgd en goede kwaliteit

Dank u wel voor deze hoogst mogelijke score!

Mooi vlees

Goed kwaliteit vlees. Snel geleverd.

Dank u wel!

Over Meerdanvlees.nl

GOED SPUL. BESTE SERVICE. EERLIJK VERHAAL. ⧁ De prijs-kwaliteitverhouding is altijd precies raak ⧁ We leveren alleen producten waar we achter staan ⧁ Door onze speciale verpakking blijft uw bestelling onderweg 48 uur net zo koel als in uw eigen koelkast ⧁ Niet goed? Geld terug! ⧁ Vragen of suggesties? Bij ons krijgt u altijd respons ⧁ We geven graag eerlijk antwoord zonder franje