Uitstekend, snelle levering

Het juiste product die ik wou hebben gekregen. Super!

Thank you veru much for your kind words!

Heerlijk vlees

Perfect verpakt en gelabeld zodat men het meteen in de juiste portie kan invriezen. #blijmee

Yes! WEER een tien! Heel hartelijk dank!

Zeer netjes verpakt goed vlees

Dank voor uw maximale score!

Als steeds keurig verzorgd en op de gevraagde dag aangekomen.

Tot tweemaal toe prima vlees, morgen de derde keer proeven.

Heel fijn om te horen! Hartelijk dank voor deze dikke tien!

Eerste ervaring en gelijk heel tevreden

Het werd heel degelijk aangeleverd, voelde nog koud aan door de elementen en de verpakking, heb het vlees op zich nog niet gegeten maar ziet er goed uit

Heel vriendelijk bedankt voor uw feedback!

ideaal om goed vlees te bestellen en op tijd te ontvangen

op woensdag vlees besteld, netjes op vrijdag koel binnen.

Dank u wel ! We doen ons best en het doet deugt wanneer dat wordt gewaardeerd!

Wederom zeer tevreden

Toppie

Een tien! Heel hartelijk dank!

Slecht

Niets ontvangen. Nooit meer !!!!

Dank voor uw reactie. Gisteren had PostNL landelijk te kampen met een storing. Nooit leuk natuurlijk. Gelukkig zijn onze verpakkingen zo ontwikkeld dat ze gedurende 48 uur de temperatuur van uw koelkast kunnen nabootsen. Controleer wel even bij aankomst of alles nog aanvoelt alsof het bij u uit de koelkast komt. Is dat niet zo, dan heeft u uiteraard recht op vergoeding van de producten die niet meer geschikt waren voor consumptie. We horen graag van u!

Geweldig vlees

Het vlees is gewoon heerlijk

Delay

I bought on a Friday 15o euros of meat. Was expecting to received on saturday, but for PostNL the address was unreachable. I, then, try to change delivery address, a service provided by the PostNL, but when I tried a messagge told me that the service is still a working in progress, not available yet. I waited then for Monday, but then I received an another messagge by postNL. "Address not reachable, will try tomorrow". So now is been 5 days. Can really say anything about the quality of the meat, but I think the really need to change delivery company. Something more reliable.

• Would you recommend us? No

Dear customer. Sorry to hear we could not meet your expectations. Looking at the track&trace, we indeed notice the address was not reachable at the time of delivery, according to PostNL. We have contacted you about the fact that, unfortunately, we cannot take responsibility for that as we are not aware of the validity of the address provided by the customer. We have, however, offered you a 50% refund to relieve the burden which, we are pleased to say, you have accepted. Thank you for your understanding.

Lekker voor de kenners

Onze gasten wilde weten waar wij hadden besteld! Viel hen op dat het heel lekker vlees was!

Hartelijk dank! Hopelijk hebben we er nu meteen een heel stel nieuwe klanten bij. Daar houden we van:)

echt super

het was echt top verpakt het vlees zag er echt goed uit en het was nog echt koel

Dank u wel!

Heerlijk gekruid

Team BBQ gedaan. Echt ieder stukje vlees werd zeer goed ontvangen door de collega's, zelfs de meest kritische collega was overdonderd door de geweldige smaken.

Mooi. De meest kritische is om. Da's goed om te horen:)

Prima ontvangen.

Goed thermisch verpakt inclusief 2 koelelementen. Prima product.

Dank u wel!

Perfect kwaliteit

Zeer goed snel en kwaliteit

Een tien! Apetrots! Dank u hartelijk, hoor!

Goed mals vlees

Zoals altijd top :)

Een tien! We zijn u zeer dankbaar!

Goed vlees, op tijd geleverd

Goed vlees, op tijd geleverd. Extra handig als er geen goede slager in de buurt is (komt tegenwoordig steeds meer voor).

En weer een tien. Goed om te horen dat u blij met ons bent!

Netjes zeer goed gekoeld gekoeld snel geleverd!

Een mooi overzichtelijke website. Goede prijzen. Snelle levering. Netjes gekoeld verpakt!

Erg tevreden

Keurig verpakt, op tijd bezorgd, kwaliteit vis was goed.

Dank u vriendelijk voor uw hoge waardering!

Snel geleverd en ze zijn gewoon geweldig

Zoals hierboven is geschreven

Heel erg bedankt!

Vis is mooi en goed verpakt per stuk

Dank u vriendelijk voor deze hoge waardering!

Netjes aangekomen in een gekoelde box

Dank u vriendelijk voor deze hoge waardering!

Super vlees

Top kwaliteit van het vlees! Goed ingepakt en koel vervoerd. Zeker een aanrader, aangezien er producten worden verkocht die niet bij elke lokale slager verkrijgbaar zijn.

Een tien!! Dank u vriendelijk voor deze miximale waardering!

Top dreigde en goed vlees

Hele fijne manier van bezorgen. Vlees is ook erg goed, dus genieten!

Een tien! We genieten met u mee!

Het ziet er altijd prima uit

Ik bestel meestal mijn bbq vlees bij meerdan vlees.nl het is super spul

Een tien. Heerlijk! We horen graag hie we van uw MEESTAL een ALTIJD kunnen maken!:)

Over Meerdanvlees.nl

GOED SPUL. BESTE SERVICE. EERLIJK VERHAAL. ⧁ De prijs-kwaliteitverhouding is altijd precies raak ⧁ We leveren alleen producten waar we achter staan ⧁ Door onze speciale verpakking blijft uw bestelling onderweg 48 uur net zo koel als in uw eigen koelkast ⧁ Niet goed? Geld terug! ⧁ Vragen of suggesties? Bij ons krijgt u altijd respons ⧁ We geven graag eerlijk antwoord zonder franje