Iedere keer wanneer ik iets bestel, komt de bestelling op tijd en keurig verpakt. Over de kwaliteit hoef ik weinig te schrijven. Die is gewoon subliem

Alles, zonder uitzondering, tóp

Subliem vlees (en vis), goed verpakt, kortom: klasse!

Weer een tien!!! Dank u wel!

Zag er weer super verzorgd uit

Super kwaliteit en een goede prijs

Hartelijk dank voor uw hoge waardering!

Perfect mals smaakvol vlees!

Bestellen is makkelijk, levering is snel, de smaak is fantastisch!! Perfect gekruid het vlees heeft volume. Top!

En weer een tevreden klant. We voegen u toe aan de lange lijst. Heel hartelijk dank voor deze tien!!

helemaal ok

ok

Heel hartelijk dank voor uw hoge waardering!

Super vlees en perfect geleverd

En weer een tien!! Heel hartelijk dank!

Voor mij 3 voordelen waarom ik weer zou bestellen bij Meer dan Vlees

Dijdelijk communicatie wanneer het vlees geleverd wordt. Het vlees komt goed verpakt en gekoeld binnen dus niet bevroren wat als voordeel heeft dat je het zelf kunt portioneren. Mede door de Guanciale wat niet veel zaken kunnen leveren hier besteld dus voor mij 3 voordelen.

Mooi vlees, keurig verpakt en gekoeld geleverd

Dank u wel voor deze tien!

Ze hadden mij gebeld toen ik aan het werk was om te melden dat de gevraagde hoeveelheid niet aanwezig was. Ze konden wel meer leveren en dat deden ze ook, zonder extra kosten! Klandizie echt uitstekend. Kwaliteit van de guanciale was ook erg goed, mooie verdeling van ongeveer 50/50 vlees vet verhouding. Zeker een aanrader

Weer een 10. Dank u wel!!

Kwaliteit Goed en snel

Voor het eerst een bestelling geplaatst, via de post was toch wel wat anders. Vlees was perfect op temperatuur gebleven door de verpakking. Nu zit ik nog met de koel elementen, stuur ik die terug, of verzamelen en na de volgende bestelling retourneren. Ik ga dit vaker doen, goede kwaliteit, met een passende bijkomende prijs.

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Dank ook voor uw vraag en uw streven om wat extra's te doen voor het milieu. We hebben een flyer over duurzaamheid. Kopieer deze link en surf naar: https://www.meerdanvlees.nl/wp-content/uploads/2021/02/Flyer-A5-over-diepvries-2-versie-2-achterkant-2018.pdf

Ze hebben gewoon heel goed vlees ik bestel er al jaren

En al is het nu allemaal duurder geworden maar sommige stukken vlees wil ik toch van hun krijg je nergens zo lekker

Weer een tien. Dank u wel!

Goed vlees en de smaak was voortreffelijk.

En weer een tien! Dank u wel voor deze maximum score!

Perfecte aflevering.

Nog niet geconsumeerd,

Wow, en toch al EEN TIEN! Heel hartelijk dank, en uuh, pssst...: als u het straks proeft zal het u spijten dat u niet meer dan een 10 kunt geven. Gegarandeerd:)

Blij met de levering.

Kan iedereen aanraden om het zo te bestellen. Goedkoop en snel geleverd.

Dank u wel voor uw hoge waardering!

Keurige behandeling

De bestelling is keurig afgeleverd maar ik wil graag dat het vlees bevroren word bezorgd

Beste klant. Dank voor uw reactie. Meerdanvlees.nl levert in een speciaal ontwikkelde piepschuimen doos met koelelementen die ervoor zorgt dat gedurende maximaal 48 uur de producten op een temperatuur blijven die te vergelijken is met uw koelkast. Als u bij ons diepgevroren producten koopt zullen deze onderweg misschien ietsjes gaan dooien. Vaak komen ze alsnog vrijwel bevroren aan. Koopt u verse producten, en dat betreft zo'n 95% van ons assortiment, dan komen deze producten vers bij u aan, net als wanneer u iets zou kopen bij uw "slager op de hoek". Meer weten? Surf naar: www.meerdanvlees.nl/klantenservice/faq

Lekker vlees en super service

Geen negatieve zaken te melden. Alleen maar positief

Dank voor uw commentaar. Heel fijn om te horen!

Super!!!.

Bestel vaker via hun website vlees en salades, vlees is heel netjes verpakt en wordt goed gekoeld geleverd . Ze hebben zeer veel keuze in ambachtelijke producten end . Ik ben zeer blij en tevreden met Meer dan Vlees en zal en blijf bij hun bestellen .

Meer dan vlees is wel goed post nl niet

Meer dan vlees wel goed post nl niet

Dank voor uw reactie? Heeft u al aanspraak gemaakt op onze "Niet goed? Geld terug"-policy? Wel doen hoor!

Strak op tijd geleverd en erg goed verpakt

Levering voldeed aan alle verwachtingen

Dank u wel! We gaan nu proberen om die verwachtingen de volgende keer zelfs te overtreffen!

geweldige ossenhaas

prima en snel bezorgd

Hoppa! Weer een tien! Dank u wel!! Ja, ossenhaas, daar weten we he een en ander over. Heeft u ook gezien hoeveel verschillende ossenhazen we hebben? Surf naar: https://www.meerdanvlees.nl/?s=ossenhaas

Iedere keer goed

Goed vlees, eerlijke prijs, goed verpakt

Weer een tien! Dank u wel! U schrijft bijna onze slogan: Goed spul, Beste Service, Eerlijk Verhaal:)

Ook bij snikheet weer perfect!

Kwaliteit van het vlees is al jaren ok net als de bezorging. Vlees zat weer keurig verpakt in een piepschuim doos met 5 koelelementen. Vlees werd met 30 graden buiten lekker koel afgeleverd.

Inderdaad, wij hebben op de inpakafdeling een schema hangen! We houden het weer in de gaten en schatten de hoeveelheid benodigde koelelementen op basis van de voorspellingen. Met vers vlees moet je geen risico's nemen. Dan doen we dus ook niet. Onze dozen en de bijgeleverde gratis koelelementen zijn erop berekend om tot een maximum van 48 uur uw eigen koelkast na te bootsen. Genoeg voor de reis naar u toe en zelfs voor nog een dagje (onverhoopte en uiterst zeldzame) vertraging bij PostNL. En gaat het tóch een heel enkel keertje mis (bijvoorbeeld een kapotte doos)? Dan krijgt u gewoon uw geld terug. Goed spul, beste service, eerlijk verhaal.

Rosbief zag er Prachtig uit de rest omkeer tevreden

Goed verzorg verpakt en goed gekoeld aangekomen

Beste klant. Dank voor uw tien! We weten niet precies wat "omkeer tevreden" betekent maar...geeft niks!! Een tien is duidelijk genoeg!:)

Heerlijk vlees

Het is altijd mooi verpakt en het vlees is lekker gekruid.

Weer een tien! Dank u wel!

Top kwaliteit

Wederom weer 100 punten voor meerdanvlees.nl Keurig thuisbezorgd , vlees keurig op temperatuur. Over de kwaliteit hoeven we het niet te hebben, dat is gewoon top..

En nog een tien! Dank u!!

Strootsweg 40 7547 RW Enschede

Over Meerdanvlees.nl

GOED SPUL. BESTE SERVICE. EERLIJK VERHAAL. ⧁ De prijs-kwaliteitverhouding is altijd precies raak ⧁ We leveren alleen producten waar we achter staan ⧁ Door onze speciale verpakking blijft uw bestelling onderweg 48 uur net zo koel als in uw eigen koelkast ⧁ Niet goed? Geld terug! ⧁ Vragen of suggesties? Bij ons krijgt u altijd respons ⧁ We geven graag eerlijk antwoord zonder franje