Heerlijk vlees

Heerlijk vlees en heel netjes bezorgd! Zeker voor herhaling vatbaar.

Daar houden we u aan!:) Dank voor deze maximum score!

Super lekker vlees!

Het vlees was lekker mals, zeker aan te bevelen.

Heerlijk en zoals het hoort

Was gewoon weer super lekker En complimenten voor de manier hoe het is verpakt niks op aan te merken

Een tien!! Dank u wel! Tja, de verpakking - sommigen zijn er heel blij mee, anderen vinden dat we teveel plastic gebruiken. We doen in ieder geval ons best om maximaal gerecyclede of recyclebare verpakkingsmaterialen te gebruiken! Onze piepschuimen dozen bijvoorbeeld - die gaan rechtstreeks naar de betonindustrie voor het vervaardigen van licht beton voor, bijvoorbeeld, parkeergarages en andere constructies. OOK Onze koelelementen zijn 100% recyclebaar. De inhoud is water, het omhulsel mag in de oranje kliko.

Perfect spul

Enorme kwaliteit. prijs is goed. We zijn zeer tevreden.

Weer een tien!! Dank u wel!!

Heerlijk BBQ vlees

Het vlees was wederom super mals en perfect gekruid, complimenten !

Dank voor uw hoge waardering!

Heel mooi vlees. Super goed verpakt. Snelle levering. Ga zo door!!

Dank u wel voor deze tien! Gaan we doen!!

Snel en kwaliteit

Vlees die niet makkelijk verkrijgbaar is, is bij jullie aanwezig en snel geleverd.

Dank u wel!! Gaaf hè? Dat heb je nou als je geboren bent als horecaslager!:) Met ons kunt u alle kanten op - van kipsateetje tot zwezerik, van verse worst tot tomahawk steak! Soms moet u wel wat meer tegelijk kopen - kleine porties is nog steeds een uitdaging. Maar...we leveren 95% vers gekoeld dus het kan thuis zó de diepvries in!

Het is zooooo lekker,ook de kruiden ook erop zitten.

Heel hartelijk bedankt voor uw recensie!

Alleen top geregeld

Super verpakt en super mooi vlees tot de volgende x

Dank u wel voor deze TOPSCORE!

Vlees ziet er goed uit, maar veel plastic verpakkings materiaal

Het bestelde ziet er super uit !! Maar wat gebruiken jullie veel plastic/Tempex. Vlees in plastic vaccuum zal niet anders kunnen, maar grote tempex doos met plastic koel elementen heb ik al even niet gezien. Had liever gezien dat het verpakkingsmateriaal incl koelelementen van karton/papier zouden zijn ! Dit vind ik wel een gemiste kans in deze tijd.

Dank voor uw bericht. Fijn dat u met ons meedenkt! We hebben in de 13 jaar dat we op de markt zijn alle verpakkingsmaterialen getest die we konden verzinnen. Hennep, karton, papier, schapenwol - om er maar een paar te noemen. Om allerlei redenen zijn we voorlopig bij EPS gebleven - die redenen kunnen variëren van kosten (die we door moeten berekenen aan u, de consument), isolatiewaarde maar ook duurzaamheid - onze EPS dozen worden 100% gerecycled voor het vervaardigen van licht beton (zoals gebruikt wordt voor de bouw van parkeergarages bijvoorbeeld). Wel hebben we geïnvesteerd in LIVING PACKETS, een Frans bedrijf dat op de markt komt met herbruikbare EPS dozen die 1000 keer meegaan en voorzien zijn van een LCD scherm in plaats van een papieren etiket (geen papierverspilling) en een GPS-tracker. U kunt het zien als een gasfles - u mag hem gebruiken en zelf ook hergebruiken om dingen te versturen. Levert u hem in, dan krijgt u statiegeld terug. Het wachten is op de introductie van dit revolutionaire idee in Nederland. Het plastic van de koelelementen is ook 100% recyclebaar en de koelelementen (die water bevatten) mogen in de oranje Kliko. "Papieren" koelelementen die men nog wel eens tegenkomt zijn jammer genoeg niet van papier. De lining is ook van plastic (anders zouden ze lekken) en die elementen zijn veel moeilijker te recyclen door de combinatie van plastic binnenin en een "duurzaam" velletje aan de buitenkant...

Veel keuze voor de BBQ en voor een redelijke prijs.

Dank u wel!!

Ruime keus, uitstekende kwaliteit!

Bijzonder goed vlees, snel en goed gekoeld bezorgd!

Dank u wel!!

Zeer goed, top

Zeer goed en netjes geregeld De volgende dag al, was snel dus

Dank u wel voor uw tien! Zo is et maar net: vóór 12.00 besteld? De volgende werkdag al in huis.

vlees is goed aangekomen

degene waarvoor de BBQ was hebben genoten.

Super om te horen. Hartelijk dank voor uw recensie!

helemaal tevreden

wederom een top afhandeling van mijn bestelling, dit is nu denk ik de 4e keer dat ik wat via meerdanvlees bestel, het is netjes verpakt, het is op tijd, hoe het smaakt ga ik morgen ervaren, ik ben intens content. bedankt meerdanvlees

Wat wil je nou als webwinkel nog meer dan klanten die intens content zijn? Heel hartelijk dank voor deze 10!!

top bedrijf

Perfect vlees en snelle levering ,het vlees ziet er altijd mooi uit en ben al jaren een zeer tevreden klant.

En weer een tien! Heel hartelijk dank!

Kwalitatief goed vlees, alles is netjes verpakt in een koelbox met elementen. Zeker een aanrader.

Dank u wel voor deze megascore!

prima verloop

eenvoudige bestelling, fijne levering

Dank u wel hoor!

ontvangen!!!!!!

Pakket onvangen, kan er zeer positief over reageren

Geachte klant, Dank voor uw beoordeling. U was even van mening dat uw pakket niet was geleverd. Volgens onze systemen had PostNL uw pakket wel degelijk afgeleverd. Tijdens ons telefoongesprek is gebleken dat er een misverstand was: de bestelling die u niet had ontvangen was besteld bij een ander bedrijf. We zijn blij dat het probleem uit de lucht is. Dank voor uw medewerking in het vinden van een oplossing. Heel erg bedank ook dat u uw rating heeft aangepast!

De natriumarme producten zijn super van smaak.

En weer een tien. Dank u wel!!

over het algemeen tevreden wat betreft de levering, behalve bloemstuk lappen

8 Runderlappen bloemstuk waren pezig en taai na het bakken

Top vlees

Smaken zijn zoals het moet. Echt heerlijk. Perfect om beer bratts mee te maken op de bbq

Weer een tien! Dank u wel!

Zoals altijd perfecte kwaliteit!

…en daar is niets aan toe te voegen :-)

En weer een tien! Dank u wel hoor!!

Nette mensen goede service

Heel hartelijk dank voor uw hoge waardering!

Goede service, snelle levering en prima verzorgd

Weer een tien. Heel hartelijk dank !

Strootsweg 40

7547 RW Enschede

Over Meerdanvlees.nl

GOED SPUL. BESTE SERVICE. EERLIJK VERHAAL. ⧁ De prijs-kwaliteitverhouding is altijd precies raak ⧁ We leveren alleen producten waar we achter staan ⧁ Door onze speciale verpakking blijft uw bestelling onderweg 48 uur net zo koel als in uw eigen koelkast ⧁ Niet goed? Geld terug! ⧁ Vragen of suggesties? Bij ons krijgt u altijd respons ⧁ We geven graag eerlijk antwoord zonder franje