Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
We hebben een klacht over de baklever. We bestellen vaker baklever. die smaakte tot nu toe heerlijk. deze keer was er een ander merk(?) dat beviel een stuk minder er zaten zenen in en dat beviel slecht, als jullie dit merk handhaven hoeven wij geen baklever meer
Beveelt niet aan
10 December 2023
piet
heiloo
Dank u wel voor uw feedback. We gaan eens even kijken wat hier aan de hand is geweest. U bent de enige in jaren met een klacht en we hebben het merk niet aangepast. We nemen uw kacht serieus! U hoort nog van ons!
Goede kwaliteit vlees. Vriendelijk personeel. Makkelijk te bestellen.
Beveelt aan
7 December 2023
Maud
Enschede
Dank u wel!!
Goed vlees en netjes verpakt
Beveelt aan
3 December 2023
Ilse
Weerselo
Weer een tien! Twee dagen voor Sinterklaas nog wel. Een écht kado! Dank u wel!
Dit is de 2de keer dat postnl het bij een winkel.bezorg. ik ben aan het werk dus kan ik.het niet halen nu ligt het vanaf gisteren ( zaterdag ) 12:00 tot maandag 13:00 daar in de winkel. Dan kan ik het pas gaan halen ! Stuur eten niet met postnl ! Vorige keer al klacht in gediend en ik kreeg gelijk , ze zouden andere vervoerder nemen. ( avond bezorging ) . Dus niet!
Beveelt aan
3 December 2023
Mike
STEENBERGEN NB
Geachte heer Steenbergen, dank voor uw bericht. Wij werken al 13 jaar met PostNL, met grote tevredenheid van onszelf en onze kanten: de succesratio is 98% en dat is hoog. Inderdaad, iedereen in de keten moet er wel wat voor doen: wij moeten onze zaken goed op orde hebben, op tijd aanleveren, de juiste verzendstickers printen, de klanten correct informeren enz, en u....hoeft eigenlijk alleen maar aanwezig te zijn op het moment van afgifte. Zo staat het ook duidelijk vermeld op onze site. Kunt u niet thuis zijn op de dag dat onze bezorging komt, dan kunt u het laten bezorgen op uw werkadres of op een door u gekozen afhaalpunt. Of een andere dag kiezen natuurlijk. Bent u onverhoopt toch niet aanwezig, dan gaat het inderdaad naar een afhaalpunt waar u de volgende werkdag terechtkunt. Dat is met onze verpakkingen ook nog steeds prima: die zijn berekend op 48 uur koel houden. Maar als u bestelt voor levering zaterdag en dán niet thuis bent, dan gaat het inderdaad mis.
Goed verpakt , en uit ervaring heerlijk vlees
Beveelt aan
2 December 2023
Mirjam
Vriezenveen
Dank u wel!
Nu voor de tweede keer besteld en artikel op tijd geleverd. Vlees is ook prima.
Beveelt aan
23 November 2023
Didi
Almere
We zitten klaar voor uw derde bestelling. Heel hartelijk dank!
Wij complimenteren de kok van deze bruinebonensoep!! Wat betreft smaak ben ik zelf een kniesoor, ben 64 jaar en al heel wat bruinebonensoep gegeten en geproeft! Mijn vrouw mag ik zeker niet te kort doen, zij kookt de lekkerste!!! Maar die van Meerdanvlees benaderd haar voor 99.9%,perfect!! Even ruimte maken in onze vriezer en daarna een grote bestelling plaatsen voor voor van't winter!! Kokkie?Een tien met een griffel!!! Echt een EERLIJKE en bijzondere HEERLIJKE bruinebonensoep. Blij jullie op het internet te hebben gevonden! Groeten uit Wezep.
Beveelt aan
17 November 2023
Joop
Wezep
Wow! Wat een loftrompet! Heerlijk om te horen. Wij bij de klantenservice kregen meteen zin in een grote kom vol bonensoep! We snappen dat die van uw vrouw nog nét even lekkerder is maar we kunnen moeilijk met z'n allen naar Wezep..:))) Dank u wel!
Geweldig hoeft alleen maar warm te maken ideaal
Beveelt aan
15 November 2023
H.J.
Oldenzaal
Dank u wel voor deze megascore!!
Een 10
Beveelt aan
14 November 2023
Bertie
Nijmegen
Heel hartelijk dank voor deze tien. We zetten hem bij de verzameling!
ik woon in heerhugowaard daar kan je geen baklever kopen en 1 keer in de zoveel tijd wil ik het hebben en dit is de beste
Beveelt aan
13 November 2023
rene
Heerhugowaard
Dank u wel!
Lekker snel en goede kwaliteit
Beveelt aan
9 November 2023
Mark
Enter
En weer een tien! Dank u wel !!
Goed product, houdbaarheidsdatum oké.’ Snelle levering.
Beveelt aan
8 November 2023
Henk
Drunen
Fantastische score. Dank u wel, we werken er hard voor!
Een goede bezorging
Beveelt aan
6 November 2023
Marleen
Mol
Dank u!
Ik kon sinds mijn jeugd weerbgenieten van de twentse bakleverworst dankzij jullie. Een zeer snelle en nette verstuurde bestelling ik kom zeker vaker.
Beveelt aan
4 November 2023
Ineke
Siddeburen
Dank u wel! Altijd mooi om bij te dragen aan het oprakelen van jeugdsentiment!
Altijd op de afgesproken dag ontvangen Heerlijk eerlijk vlees
Beveelt aan
1 November 2023
Tineke
Wolfheze
Mede namens PostNL hartelijk dank voor uw beoordeling!
Mijn man is nierpatiënt en bij jullie kan ik goede natriumarme producten kopen.
Beveelt aan
1 November 2023
Rineke
Ede
Heel fijn om te horen dat we u behulpzaam kunnen zijn.
Producten heel goed koel verpakt, zeer tevreden.
Beveelt aan
1 November 2023
Nathalie
Almelo
Een tien!!! Dank u wel!!
Het vlees is van uitstekende kwaliteit en goed verpakt en netjes thuis bezorgd.
Beveelt aan
28 October 2023
Jeremy keijzer
Gorinchem
Weer een tien! Dank u wel!!
Ziet er prima uit. Snel geleverd. Goed verzorgd en gekoeld met koelelementen. We moeten er nog van proeven. Maar dat komt zekere goed.
Beveelt aan
28 October 2023
Jeannette
Dordrecht
Denken wij ook! Dank voor deze dikke tien!
Goed verpakt met koelelementen en vlees ziet er goed uit. Nu nog proeven.
Beveelt niet aan
27 October 2023
Toos
Gemert
We zijn benieuwd wat u er van vond!
Er is altijd voldoende voorraad, de kwaliteit van het vlees en de verpakking is geweldig en de levering is altijd zoals beloofd !!
Beveelt aan
20 October 2023
C.C.J. Dubbelman
Lage Zwaluwe
Hatsiekadee, weer een tien. Dank u wel! Overigens, u bent nog enthousiaster over ons dan wij zelf...want wij hebben best wel eens iets niet op voorraad hoor! Wij doen wel ons best om dat te voorkomen, dat is dan wel weer zo. Maar ALS het gebeurt - dan krijgt u netjes een berichtje en binnen 2 werkdagen het bedrag van wat we niet hebben kunnen leveren weer terug op uw bankrekening.
Goed gekoelde kwaliteit producten.
Beveelt aan
20 October 2023
john
Soest
Weer een tien! Superbedankt!
Snelle levering
Beveelt aan
18 October 2023
Jörg
Emmen
Snel en wanneer u wilt. Dank voor deze tien!
Alleen een klacht betreft koerierdienst; ons adres is op een woonpark met een gezamenlijke post/pakket ruimte We krijgen altijd een mail ,pakket bezorgd Nu dus helemaal niks,en is juist zo belangrijk, vanwege diepvries producten
Beveelt aan
14 October 2023
Teus
3381JV
Dank u wel voor uw feedback. Jammer dat PostNL u geen bericht heeft gestuurd.
2 Kleine tips om onze webwinkel nog makkelijker te gebruiken:
Geregistreerde klanten kunnen in hun klantprofiel de Track&Tracecode terugvinden op onze website.
Als alternatief raden wij u aan, de Postnl App te downloaden op uw telefoon. Zo heeft u altijd de laatste gegevens over uw bestelling bij de hand en heeft u geen track&tracecodes nodig. Uw adres is voldoende, de rest doet de App.
Eerste keer daar besteld maar zal niet de laatste keer zijn gekoeld bezorgd en snel geleverd
Beveelt aan
14 October 2023
Johan
Bilthoven
Ah, een tevreden nieuwe klant. Daar hebben we in ons hart een speciaal plekje voor. Welkom aan boord!
GOED SPUL. BESTE SERVICE. EERLIJK VERHAAL.
⧁ De prijs-kwaliteitverhouding is altijd precies raak
⧁ We leveren alleen producten waar we achter staan
⧁ Door onze speciale verpakking blijft uw bestelling onderweg 48 uur net zo koel als in uw eigen koelkast
⧁ Niet goed? Geld terug!
⧁ Vragen of suggesties? Bij ons krijgt u altijd respons
⧁ We geven graag eerlijk antwoord zonder franje
Strootsweg 40
7547 RW Enschede
Branch
Horeca, Food
Specializations
Slager, Vlees
Webshops