Snel en goeie service!

Op de site nog maat klompen beschikbaar. Deze bleken uitverkocht. Maar super snelle service en fijn geholpen om andere klompen te bestellen. Het verschil werd direct terug gestort. Top!

Goede service en bereikbaar

Nu heb ik opnieuw besteld, omdat de vorige keer de retour netjes werd afgehandeld. En contact met customer service is vriendelijk en duidelijk en meedenkend.

Fijne service, goede klompen!

De klompen die ik heb besteld zijn helemaal naar wens.

Geweldig!!

Ik heb de klompen nu 2 weken. Ze lopen super lekker en zitten perfect. Ik heb een maat groter besteld dan mijn eigen maat en ze zitten echt heel goed. Ik ben super blij met mijn aankoop!

Matige afwerking, doorluchtingsproblemen en geen fijne fit

Matige afwerking, doorluchtingsproblemen en geen fijne fit

super klomp

zit perfect

Goede service en kwaliteit

De klompen had ik een maat te groot besteld, retouren was gemakkelijk en terugbetaling was netjes op tijd. De klompen lopen lekker en tevreden met de print. Enige puntje is dat de zilverenrand bij de enkels na dag 1 al wat versleten is. Verder erg fijn product en goed bedrijf

Is een prima bedrijf.

Dit is een prima bedrijf om je bedrijfs klompen te bestellen. Raar dat je als bedrijf niet op rekening kan bestellen en als particulier wel. Wat ook raar was als je klompen moet omruilen dat je dat je dan eerst nieuwe moet betalen en dat je dan het andere bedrag weer terug gestort krijg. Lijkt mij een beetje omslachtig in deze tijd omdat tegenwoordig alles geautomatiseerd is.Maar ik zou zeker nog een klompen bestellen bij Sanita.

de maat valt wat kleiner uit. doen na twee weken nog steeds een beetje pijn.

zijn mooi maar helaas wat smal en doen dus na twee weken nog wat zeer aan mijn voeten. ik hoop ze snel uitgelopen te hebben

Heel tevreden Klompen paste niet en heel snel weer nieuwe ontvangen en correct snel het geld terug . Top

Super blij met mijn klompen, voet klachten verdwenen

perfect

dit is al mijn zoveelste paar sanita klompen. ik zweer erbij. goede pasvorm en ze lopen heerlijk

Vlotte afwerking vd bestelling online

Correcte en efficiente levering

Goede ervaring

Genoeg keuze op de website, niet teveel en niet te weinig. Snel betaling systeem via Ideal. Snelle bezorging. Netjes verpakt in schoenendoos

Goede service en snelle levering

!

Goed geleverd en lopen heerlijk

Alles netjes gecommuniceerd. Netjes geleverd en zien er mooi uit. En nog belangrijker ze lopen heerlijk!!

Met Sanitaklompen aan blijf je stevig in je schoenen staan!

Goede snelle service!!

Fijne website, overzichtelijk. Goede snelle levering. Zeer tevreden!!!

Goede kwaliteit

Prima ­čĹŹ

Prima.

De klomp bevald goed en loopt lekker.

Fijn

Snelle verzending en super fijne klompen

Topservice, volgende dag binnen., zal hier zeker weer bestellen.

Eerste keer hier besteld. Zeer tevreden

Pluspunten

Snelle service! Alles in orde