Goede klantenservice

Nadat de bestelde klompen niet geleverd konden worden is er netjes door Wouter (klantenservice?) contact geweest en is naar tevredenheid gehandeld. Hierdoor heb ik uiteindelijk mooi passense klompen ontvangen. Ben erg tevreden over het contact en de service.

Snelle service, mooie klompen

Koop altijd mijn klompen bij Sanita. Ruime keuze en binnen een paar werkdagen in huis.

Lopen heerlijk goed voetbed

Ze lopen heerlijk. Goed en fijn voetbed. Heb geen rugpijn meer en loop ook meer rechtop.

zeer goed

ik draag ze al 30 jaar toen kocht ik ze in zweden

Matige afwerking

Ik had met spoed klompen nodig en daarom heb ik ze ook niet geretourneerd. De afwerking van de klompen valt tegen en dat voor medische klompen van 50 euro.

Slecht

Ik heb maat 39 besteld en thuis even aangehad en door het huis gelopen om ze te passen. Omdat ze iets te klein waren retour gestuurd en maat 40 besteld. Nu krijg ik mijn geld niet terug omdat ik thuis dus even op gelopen heb (in huis).....

Beste Michelle, Het spijt mij om deze beoordeling van u te ontvangen. Zowel in ons contact als in deze beoordeling geeft u zelf al aan dat u op de klompen heeft gelopen. Op de klompen die u aan ons heeft geretourneerd, daarop is duidelijk de afdruk van uw wreef al in de leren bovenkap te zien. Ik heb u vervolgens de vraag gesteld, of u de klompen retour wenst of dat u het aankoopbedrag terug wenst. Per e-mail heeft u toen bevestigd dat u de klompen terug wenst, in deze beoordeling geeft u aan dat u uw geld niet terug krijgt ... Graag zou ik u willen vragen om deze review te herzien. Groet, vanZorg

Geweldige klompen

Snel ontvangen

Snelle service!

Goede kwaliteit

Bestelling is naar wens en supersnel bezorgd

Ze zitten heerlijk, maar een vermelding dat ze klein uitvallen is noodzakelijk. Ik heb al een tweede paar gekocht.

jammer

De Sanitaklompen met gesp besteld. Zoals vermeld een maat groter besteld. Deze waren te groot. Retourkosten zijn hoog. Nu maat kleiner besteld. Hoop dat ze passen.

Klompen zitten heerlijk, wel een maatje groter bestellen

Klompen zitten erg aangenaam, met een goed sok vallen ze niet uit, sluiten perfect aan bij je voet en zijn niet te zwaar. Ze vallen wel klein. Ik heb normaal 39 en 40 moeten bestellen.

Mooi

Ze lopen erg lekker

Klantgericht

Prettige website, klantgericht Ik heb een paar klompen terug gestuurd, en 3 dagen later had ik mijn geld terug.

Fijne klompen

Mooie klompen helaas snel beschadigd

Na twee weken werken op deze klompen komen er al beschadigingen op de klompen. Ipv lichtblauw zitten er nu witte krassen en plekjes op. Verder lopen ze goed en staan ze netjes.

Beste Julia, We zijn blij om te horen dat ze lekker lopen en dat uw Sanita klompen netjes staan. Ik vind het echt vervelend voor u dat er beschadigingen ontstaan zijn op uw klompen. Onze excuses hiervoor. Echter is dit iets waar wij helaas geen invloed op hebben, dit is puur te wijten aan het gebruik van de klompen. Door het gebruik van de klompen, kunnen gebruikerssporen ontstaan, dit is helaas niet te voorkomen. Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen, we horen graag van u. Groet, Wouter van vanZorg

Zitten heerlijk

Netjes

Het bedrijf levert snel, ook goede kwaliteit maar ik vind die klompen echt helemaal niks! Zonde van mijn geld.

Super webshop!

Ruime keuze, snelle bezorging en goede service.

Toppie

Zitten heerlijk. Heb zelf een hoogte wreef dus een maatje groter besteld en dan past het perfect!

Snel en goeie service!

Op de site nog maat klompen beschikbaar. Deze bleken uitverkocht. Maar super snelle service en fijn geholpen om andere klompen te bestellen. Het verschil werd direct terug gestort. Top!

Goede service en bereikbaar

Nu heb ik opnieuw besteld, omdat de vorige keer de retour netjes werd afgehandeld. En contact met customer service is vriendelijk en duidelijk en meedenkend.

Matige afwerking, doorluchtingsproblemen en geen fijne fit

Matige afwerking, doorluchtingsproblemen en geen fijne fit

Fijne service, goede klompen!

De klompen die ik heb besteld zijn helemaal naar wens.