Filters

8

keurig geholpen door de klantenservice

Helaas verkeerde klompen geleverd gekregen, afhandeling liet in eerste instantie wat lang op zich wachten maar na telefonisch contact te hebben gezocht met de klantenservice uiteindelijk toch snel en vriendelijk geholpen. Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel persoonlijk een dikke pluim

Had eerst klompen teruggestuurd welke ik wilde ruilen voor een ander. Kreeg een heel lief mailtje van Regina en toen ik de klompen had thuis ontvangen ook een persoonlijke boodschap erbij geschreven met een hartje. Ik wil haar een dikke pluim geven voor deze benadering. Chapeau ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
10

Sanita klompen een aanrader!

Mijn klompen waren toe aan vervanging, opnieuw heb ik mijn medische klompen gekocht bij Sanita klompen. Perfecte service, snel geleverd, super!

  • Aanbevelen? Ja
3

Maat valt te groot uit, na retournering na 9 werkdagen nog geen geld terug.

In de beschrijving stond aangegeven dat het werd aangeraden een maat groter te bestellen, dit gedaan en de klompen waren veel te groot. Ik heb de klompen geretourneerd, 9 werkdagen nadat ze aangekomen waren heb ik nog steeds geen geld terug ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Eryn, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben uw retourzending op 15 september 2021 van de vervoerder ontvangen. Vervolgens hebben wij uw retour op 16 September 2021 administratief verwerkt. De betaalprovider heeft vervolgens het geld in enkele dagen aan u overgemaakt. Wanneer er vragen zijn over uw retourzending horen wij deze graag. Groet, Wouter vanZorg

10

Is goed

Is goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Had ze veel eerder moeten kopen.

Ze zitten super fijn en heb geen zere voeten meer en bied heel veel steun.

  • Aanbevelen? Ja
9

GEWELDIG

Gistermiddag mijn klompen ontvangen die ik 2 dagen eerder, op een zondag, besteld had, Dit op aanraden van een vriendin die mijn verhaal aanhoorde over zere voeten en benen na een dag werken in de zorg, Na ontvangst de klompen gelijk aangedaan en een avonddienst gewerkt, Voor de zekerheid mijn andere schoenen meegenomen maar niet nodig gehad, De hele avond op de klompen gewerkt zonder zere voeten, enkels of benen, Wel even wennen om klompen aan te hebben maar ik wil nooit anders meer.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte ervaringen

Ik had klompen in maat 40 besteld dit was te groot toen heb ik ze in maat 39 besteld. Maar ik moest zelf de verzendkosten betalen, dit vind ik erg jammer. De volgende keer ga ik hier geen klompen meer bestellen

  • Aanbevelen? Nee
10

Ze zitten heerlijk

Moet de hele dag lopen en zitten heerlijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Hele goede en fijne klompen!

Elk jaar bestel ik weer een paar Sanitaklompen. Werk in een winkel, dus hele dag staan. Met deze klompen hou ik het de hele dag uit, geen vermoeide voeten of zere rug! Ben hier zo blij mee! En de kleurtjes van de klompen.. helemaal leuk!! Ik ben dus zeer tevreden!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Ze zitten juist op maat, en kan er wel de 4 daagse mee lopen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Prima site om te bestellen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super bedrijf!

Veel keuze en een snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top, zeer klantvriendelijke en goede kwaliteit

Super fijn en snel

  • Aanbevelen? Ja
8

Erg tevreden

Wat een super service , er klopte een paar maten niet ( omhulzel) was te klein mail gestuurd en er werden nieuwe op gestuurd. Wat een service. De gene die te klein waren mocht ik wat later terug brengen.!

  • Aanbevelen? Ja
8

Maat komt goed overeen

Tot dusver bevallen ze goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

was super snelle levering

super fijne klompjes lopen echt goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Heerlijk comfortabele pasvorm en geluidloos

Zeer mooie klompen die je niet hoort door de zolen die dempend zijn. De pasvorm is perfect. Heb wel een maat groter besteld op advies van eerdere reviews. Absoluut een aanrader

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Op het moment dat ik ze aan trok was ik al verkocht! Snel geleverd ook! Chapeau!

  • Aanbevelen? Ja
10

Het zijn fantastische klompen lopen erg lekker

Ik loop beter en prettiger op de klompen dan diegene die ik ervoor had.

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en snel!

Heerlijke klompen, vrolijk oranje! Heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Dit zijn mijn eerste klompen en ik ben zeer tevreden er over ik kan niet meer zonder zo heerlijk lopen ze

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet klantvriendelijk

De tip opvolgend die bij de klompen staat, namelijk een maat groter bestellen, klopt niet. Ze waren veel te groot. Dus retourneren, maar dat ik dan die kosten zelf moet betalen vind ik niet terecht. Ik had op enige coulance gehoopt maar degene die ik aan de telefoon had was onverbiddelijk. Ik bestel nu ook geen nieuwe, jammer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Marjolein, We hebben elkaar telefonisch gesproken over de vrijblijvende tip op onze website. Ik heb de onderbouwing zo goed mogelijk aan u proberen uit te leggen. Elke voet is natuurlijk persoonlijk, niemand heeft dezelfde voeten. De tip hoeft niet op iedereen van toepassing te zijn. Het is jammer dat u het zo heeft ervaren. We zien u graag terug bij vanZorg. Met vriendelijke groet, Wouter van vanZorg

10

Super!

Klompen besteld waarvan de linker helaas helemaal uitgerekt was. Nu krijg ik een nieuw paar opgestuurd en mag de oude houden. Dat is pas service! Top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Algemeen goed

Ik heb 2 paar. 1 flex 313 die is top. Nu heb ik ook de 414 zwarte klomp met hak. Nu is maat 39 te groot en glipt steeds uit. Maat 38 zit goed maar doet erg zeer op de wreef. En ik vind deze wel tegenvallen. Omdat ik op de vloer alleen met hak mag dragen. Had dit niet verwacht!

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd