Goede kwaliteit

Mag wel op de site komen staan dat je ze 1 maat groter moet bestellen als je schoenmaat

Beste heer van Gaalen, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat u over de vermelding van de tip voor de maat groter overheen gelezen heeft. We wensen u veel plezier met uw aankoop en wensen u veel plezier met uw aankoop. Graag tot ziens bij vanZorg. Met vriendelijke groet, Wouter van vanZorg

Lopen super comfortabel

Klompen lopen super lekker.

Kwaliteit valt tegen

Na aantal keren dragen al kale neuzen

Beste José, Wat vervelend om te horen dat u dit ervaart met uw klompen. We hebben u een e-mail gestuurd, om u hiermee te helpen. Graag ontvangen we foto's van uw klompen. Op dit moment zijn we nog in afwachting van uw reactie. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Wouter van vanZorg

Prima klompen

Prima klompen

De levering ging supersnel

Santiklompen zijn heel stevig lekker breed en geen zere voeten

Fijne klompen, goede en snelle levering!

Even wennen bij het lopen, maar ik wil nu niets meer anders. Maat past goed. Ik heb gewoon mijn eigen maat genomen. Goed materiaal,want al vaak genoeg met mijn neus ergens tegenaan gestoten...

Lopen heel goed

Top klompen

Super klompen

Ze lopen heerlijk

Zijn fijne klompen, lopen lekker, en mijn voeten blijven droog.

Netjes en snel geleverd. Prima bedrijf en goed product

Zeer slecht

Service is bagger, slechte afhandeling. Geen geld teruggekregen van, van zorg na retour. Terwijl ik de klompen netjes heb teruggestuurd. Ik zit nu met 2 paar klompen....

Beste mevrouw Schalkwijk, Jammer dat u het zo heeft ervaren. Zowel op onze website en de pakbon die we meesturen in de verzenddoos, proberen we u zo goed mogelijk te informeren onder welke voorwaarden producten geretourneerd mogen worden. Bij binnenkomst controleren we de retourzendingen zeer zorgvuldig, voordat we de klant informeren. In de e-mail die u heeft ontvangen, hebben we u zo goed mogelijk proberen uit te leggen hoe we uw klompen hebben ontvangen. We hebben u een voorstel gedaan. Op dit moment zijn we nog in afwachting van uw reactie om de situatie op te lossen. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Wouter van vanZorg

perfect

Uitstekende servies

Prima klompen en snel geleverd

Ging snel de bestelling. Goede klompen voor in het ziekenhuis.

Zeer slecht

Klompen besteld en gepast (thuis). Maat is te klein en teruggezonden. (terugzendkosten voor eigen rekening =7 euro) Vanzorg stuurt een foto met de klompen met daarbij de mededeling dat het leer van de klompen is gekreukeld/gevouwen en ik een deel van het aankoopbedrag terug krijg. Op de foto is het zo genoemde 'gevouwen leer' niet zichtbaar en naar mijn inziens onmogelijk! Kortom, ik voel mij bedonderd.

Beste Casper, Erg jammer dat u het zo heeft ervaren. Zowel op onze website en de pakbon die we meesturen in de verzenddoos, proberen we u zo goed mogelijk te informeren onder welke voorwaarden producten geretourneerd mogen worden. Bij binnenkomst controleren we de retourzendingen zeer zorgvuldig, voordat we de klant informeren. In de e-mail die u heeft ontvangen, hebben we u zo goed mogelijk proberen uit te leggen hoe we uw klompen hebben ontvangen. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Wouter van vanZorg

Super klompen, geen blaren, geen vermoeide voeten/benen na dienst, stil met lopen ideaal voor de nachtdienst

Helemaal goed, zoals het hoort.

Eenvoudig te bestellen en een snelle levering.

Zonder moeite retour

Klompen vallen te klein en moeten retour heb 2 paar besteld 1 valt kleiner dan de ander kon zonder moeite retour

Beste Wim, Bedankt voor uw review, fijn dat we samen tot een oplossing gekomen zijn. Op onze website proberen we u zo helder mogelijk te informeren over het retourproces. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Wouter van vanZorg

Prima pasvorm ook qua maat

Prima pasvorm,ook qua maat goed

Snelle service en goede kwaliteit

Goede klompen, comfortabel

Degelijke klompen, lopen goed en comfortabel om lang op te staan.

Snelle en betrouwbare service

Snel geleverd , klompen zijn van mooie kwaliteit. Een maatje groter besteld zoals aanbevolen,en die passen goed.

Ze ziten lekker en het lopen met deze mooie klompen in 1 woord geweldig volgende keer bestel ik ze ook nog in het zwart

Super goeie service

Super blij met me klompen.. Ze lopen heerlijk en snelle levering de volgende dag zoals staat vermeld op de site.. Ik heb nu zwart genomen en ga voor de zomer zeker een kleurtje bestellen.