Duidelijk en snel!

Heerlijke klompen, vrolijk oranje! Heel blij mee!

Dit zijn mijn eerste klompen en ik ben zeer tevreden er over ik kan niet meer zonder zo heerlijk lopen ze

Niet klantvriendelijk

De tip opvolgend die bij de klompen staat, namelijk een maat groter bestellen, klopt niet. Ze waren veel te groot. Dus retourneren, maar dat ik dan die kosten zelf moet betalen vind ik niet terecht. Ik had op enige coulance gehoopt maar degene die ik aan de telefoon had was onverbiddelijk. Ik bestel nu ook geen nieuwe, jammer.

Beste Marjolein, We hebben elkaar telefonisch gesproken over de vrijblijvende tip op onze website. Ik heb de onderbouwing zo goed mogelijk aan u proberen uit te leggen. Elke voet is natuurlijk persoonlijk, niemand heeft dezelfde voeten. De tip hoeft niet op iedereen van toepassing te zijn. Het is jammer dat u het zo heeft ervaren. We zien u graag terug bij vanZorg. Met vriendelijke groet, Wouter van vanZorg

Klompen besteld waarvan de linker helaas helemaal uitgerekt was. Nu krijg ik een nieuw paar opgestuurd en mag de oude houden. Dat is pas service! Top!

Algemeen goed

Ik heb 2 paar. 1 flex 313 die is top. Nu heb ik ook de 414 zwarte klomp met hak. Nu is maat 39 te groot en glipt steeds uit. Maat 38 zit goed maar doet erg zeer op de wreef. En ik vind deze wel tegenvallen. Omdat ik op de vloer alleen met hak mag dragen. Had dit niet verwacht!

Snelle bezorging en de klompen zitten fantastisch!

Zie boven

Hartstikke goed

Een goed pasvorm, ze lopen goed en de maat valt goed.

Top klompen

Fijn product, snelle levering

Erg snelle vriendelijke service. Oplossingsgericht.

helaas te klein en retour op eigen kosten

Klompen besteld, helaas doen ze pijn op de wreef en is de maat te klein. Retour is op eigen kosten, Via DPD kost je dit 6,95 (als je zelf een pakketje verstuurd via dpd kost je dit 3,85 maar dat gaat niet als je een retour label nodig hebt) Nieuwe bestellen? Ik denk het niet, straks moet ik ze weer op eigen kosten retour sturen.

Beste Jacqueline, Erg jammer dat u deze ervaring heeft. Zoals we inmiddels met elkaar hebben besproken, kunt u alles over het retourneren op onze retourpagina en het Retourneren via Retourneren, waar u het label kunt kopen. Ondanks alles wensen we u veel plezier met uw aankoop. Graag tot ziens bij vanZorg. Met vriendelijke groet, Wouter van vanZorg

Het loopt ook zo lekkerrrr.

Echt super klompen

Mijn zoon, werkzaam in de zorg, gaf aan dat hij deze Sanita klompen 10 jaar eerder had moetrn kopen. Dus... super blij mee

Een must have voor de hardwerkende zorgmedewerker

Top kwaliteit, perfecte pasvorm, past zich aan aan de voet, veert mee, isoleert, goed schoon te houden. Verlengstuk van het zorguniform. Top gewoon

Goede kwaliteit

Mag wel op de site komen staan dat je ze 1 maat groter moet bestellen als je schoenmaat

Beste heer van Gaalen, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat u over de vermelding van de tip voor de maat groter overheen gelezen heeft. We wensen u veel plezier met uw aankoop en wensen u veel plezier met uw aankoop. Graag tot ziens bij vanZorg. Met vriendelijke groet, Wouter van vanZorg

Lopen super comfortabel

Klompen lopen super lekker.

Kwaliteit valt tegen

Na aantal keren dragen al kale neuzen

Beste José, Wat vervelend om te horen dat u dit ervaart met uw klompen. We hebben u een e-mail gestuurd, om u hiermee te helpen. Graag ontvangen we foto's van uw klompen. Op dit moment zijn we nog in afwachting van uw reactie. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Wouter van vanZorg

Prima klompen

Prima klompen

De levering ging supersnel

Santiklompen zijn heel stevig lekker breed en geen zere voeten

Fijne klompen, goede en snelle levering!

Even wennen bij het lopen, maar ik wil nu niets meer anders. Maat past goed. Ik heb gewoon mijn eigen maat genomen. Goed materiaal,want al vaak genoeg met mijn neus ergens tegenaan gestoten...

Lopen heel goed

Top klompen

Super klompen

Ze lopen heerlijk

Zijn fijne klompen, lopen lekker, en mijn voeten blijven droog.

Netjes en snel geleverd. Prima bedrijf en goed product

Zeer slecht

Service is bagger, slechte afhandeling. Geen geld teruggekregen van, van zorg na retour. Terwijl ik de klompen netjes heb teruggestuurd. Ik zit nu met 2 paar klompen....

Beste mevrouw Schalkwijk, Jammer dat u het zo heeft ervaren. Zowel op onze website en de pakbon die we meesturen in de verzenddoos, proberen we u zo goed mogelijk te informeren onder welke voorwaarden producten geretourneerd mogen worden. Bij binnenkomst controleren we de retourzendingen zeer zorgvuldig, voordat we de klant informeren. In de e-mail die u heeft ontvangen, hebben we u zo goed mogelijk proberen uit te leggen hoe we uw klompen hebben ontvangen. We hebben u een voorstel gedaan. Op dit moment zijn we nog in afwachting van uw reactie om de situatie op te lossen. Mocht u vragen hebben dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Wouter van vanZorg