Ze zitten goddelijk

Zitten heerlijk , direct goede pasvorm, top

Prima klompen en goede service

Ben tevrede de pijn in mijn voeten, waar ik ze voor gekocht heb, is een stuk minder er door

Goede pasvorm, zit als gegoten waardoor je er makkelijk de hele dag op kan lopen

Een klomp die goed zit waardoor ik er de hele dag op kan lopen en werken

Snel, maar onhandig voor mij

Een aantal jaartjes geleden kon ik ze afhalen en direct voldoen. Voor mij erg jammer, want ik moet op iemand wachten daar ik slecht met internet kan omgaan

Je krijgt wat je bestelt

De klomp ziet er exact uit als op de website, ook de kleur. What you see is what you get. Goed verpakt, snelle levering.

Ok

Snelle levering. Prima geïnformeerd

Geweldig fijne klompen!

Ze lopen heerlijk!

Snelle levering, goede klompen

Heel tevreden met mijn bestelling!

Super service!

Super service!

Fijne klompen besteld en snel in huis

Klompen besteld en ondanks de vakantieperiode snel geleverd, super fijn!

Zéér tevreden

Mijn zoveelste paar Sanita's van dit bedrijf ontvangen, zéér tevreden. Overzichtelijke website, direct de volgende dag in huis en aangename service.

Ik wacht nog steeds

Ondanks dat de website vermeld dat mijn schoenen binnen 3 werkdagen bezorgd zouden moeten zijn heb ik na 2 weken niks anders gezien dan de bevestigingsmail. Ook een mail met vragen hierover leverde niks op. Zeer slechte service en communicatie!

Beste mevrouw Hupkens-Paap, Dankjewel voor het achterlaten van een beoordeling. Erg vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad bij uw bestelling. Volgens de informatie van onze vervoerder is de bestelling op donderdag 16 juli bij u geleverd. We wensen u veel plezier met de Sanita sneakers. Met vriendelijke groet, Wouter | vanZorg

Had last van mijn rug maar dat is nu minder geworden

Fijne soepele klompjes

Website overzichtelijk, makkelijk bestellen, eerlijke commentaren bij de klompen betreffende maat etc, vlotte levering, en zeer netjes verpakt. Dus zeer tevreden klant.

In het begin zijn ze wat hard. Maar naarmate je ze meer draagt, krijg je een beter voetbed en ervaar je een prima kwaliteit. Ze zitten fijn en zorgen voor een juiste houding. Vooral in de zomer zitten ze heerlijk en voor binnen vind ik ze ideaal.

Fijne tuinklompen

Snel geleverd, maat 38 besteld, passen perfect.

Goede service, mindere kwaliteit van de klompen

De service was prima, echter bij het dragen van mijn klompen is de lak/verf er al af aan het gaan. Helaas zijn mijn klompen pas een maand oud.....

goede pasvorm

Zwarte klompen met zilverkleurige stippen en randje besteld Stippen niet zo shiny, randje wel. Pasvorm en comfort als vanouds goed

Nooit meer

Klompen pasten niet. Andere maat besteld, 17euro verzendkosten zelf te betalen. Afzetterij.

Beste Iulian Moga, Dankjewel voor het achterlaten van een beoordeling. Erg vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de retourkosten vanuit België. Op onze pagina over het retourneren communiceren we over de retourkosten. We hebben geprobeerd om een oplossing te vinden dat is helaas niet gelukt. Met vriendelijke groet, Wouter | vanZorg

Zeer tevreden p

Zeer tevreden over mijn zoveelste paar klompen van dit merk !!

Fijne comfortabele klompen

Maat zoals schoenmaat, lopen iets uit

Prima klomp

Prima klomp alleen op de wreef is hij aardig krap

Goed en snel