Comfortabel en snel

Al jaren loop ik op de Sanita klompen, ze zitten als gegoten aan mijn voeten. Het retourneren van de klompen verliep vlekkeloos. Ik had een andere kleur besteld, die ik toch niet mooi vond. Ga zo door, heel tevreden!

Maatje groter bestellen

Zit lekker, Beter to maatje groter bestellen

Goed, maar een beetje slordig

Mijn klompen waren besteld, op voorraad stond er en dat bleek uiteindelijk niet zo te zijn. Ik heb bijna 2 weken op mijn klompen moeten wachten..

De klompjes zitten goed

Sanita is een mooi merk en ik ben heel erg blij met mijn klompjes. Ik had eerst een verkeerde maat. Maar het terug sturen of ruilen vind ik nogal een gedoe. Het is me wel gelukt maar het kan wel makkelijker dus dat zorgde wel een beetje voor een frustratie. Ik heb dan nog liever verzendkosten dan dat het zo moeikijk is om te retourneren.

Beste mevrouw Dijkstra, Hartelijk voor uw beoordeling. Erg jammer dat u het zo heeft ervaren, we gaan uw opmerkingen zeker meenemen in de toekomst. We zien u graag terug bij vanZorg. Met vriendelijke groet, Wouter

Goed!!

Super fijne klompen

Snelle levering, prima klompen!

Snelle levering, prima klompen!

Helemaal niks op aan te merken!

Goede producten, snel in huis. Meer heb ik niet te wensen!

Hele goede service

Goede service. Snelle levering.

Heerlijke klompen

Vele uren sta en loop plezier in het ziekenhuis

Betrouwbare service, vlotte levering

Makkelijk bestelproces, ruim assortiment. Na initiële verkeerde levering (1paar te weinig) werd dit vlot opgepakt en gecorrigeerd. Verzending gratis, retourneren mogelijk.

Ok

Goede kwaliteit klompen. Ruimte voor verbetering qua klantenservice.

Hele fijne klompen om langere tijd op te kunnen lopen!

Ik kan er de hele dag op lopen zonder last te krijgen van hielspoor, levering was ook supersnel.

Direct goed geholpen.

Ik had Sanita gemaild omdat ik na 5 maanden al een scheurtje in de zool van mijn klompen had. Kreeg direct een mailtje terug met de vraag of ik hiervan een foto kon meesturen en heb dezelfde dag nog een geheel nieuw paar opgestuurd gekregen.

Ze zitten goddelijk

Zitten heerlijk , direct goede pasvorm, top

Prima klompen en goede service

Ben tevrede de pijn in mijn voeten, waar ik ze voor gekocht heb, is een stuk minder er door

Goede pasvorm, zit als gegoten waardoor je er makkelijk de hele dag op kan lopen

Een klomp die goed zit waardoor ik er de hele dag op kan lopen en werken

Snel, maar onhandig voor mij

Een aantal jaartjes geleden kon ik ze afhalen en direct voldoen. Voor mij erg jammer, want ik moet op iemand wachten daar ik slecht met internet kan omgaan

Je krijgt wat je bestelt

De klomp ziet er exact uit als op de website, ook de kleur. What you see is what you get. Goed verpakt, snelle levering.

Ok

Snelle levering. Prima geïnformeerd

Geweldig fijne klompen!

Ze lopen heerlijk!

Snelle levering, goede klompen

Heel tevreden met mijn bestelling!

Super service!

Super service!

Fijne klompen besteld en snel in huis

Klompen besteld en ondanks de vakantieperiode snel geleverd, super fijn!