Zéér tevreden

Mijn zoveelste paar Sanita's van dit bedrijf ontvangen, zéér tevreden. Overzichtelijke website, direct de volgende dag in huis en aangename service.

Ik wacht nog steeds

Ondanks dat de website vermeld dat mijn schoenen binnen 3 werkdagen bezorgd zouden moeten zijn heb ik na 2 weken niks anders gezien dan de bevestigingsmail. Ook een mail met vragen hierover leverde niks op. Zeer slechte service en communicatie!

Beste mevrouw Hupkens-Paap, Dankjewel voor het achterlaten van een beoordeling. Erg vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad bij uw bestelling. Volgens de informatie van onze vervoerder is de bestelling op donderdag 16 juli bij u geleverd. We wensen u veel plezier met de Sanita sneakers. Met vriendelijke groet, Wouter | vanZorg

Had last van mijn rug maar dat is nu minder geworden

Fijne soepele klompjes

Website overzichtelijk, makkelijk bestellen, eerlijke commentaren bij de klompen betreffende maat etc, vlotte levering, en zeer netjes verpakt. Dus zeer tevreden klant.

In het begin zijn ze wat hard. Maar naarmate je ze meer draagt, krijg je een beter voetbed en ervaar je een prima kwaliteit. Ze zitten fijn en zorgen voor een juiste houding. Vooral in de zomer zitten ze heerlijk en voor binnen vind ik ze ideaal.

Fijne tuinklompen

Snel geleverd, maat 38 besteld, passen perfect.

Goede service, mindere kwaliteit van de klompen

De service was prima, echter bij het dragen van mijn klompen is de lak/verf er al af aan het gaan. Helaas zijn mijn klompen pas een maand oud.....

goede pasvorm

Zwarte klompen met zilverkleurige stippen en randje besteld Stippen niet zo shiny, randje wel. Pasvorm en comfort als vanouds goed

Nooit meer

Klompen pasten niet. Andere maat besteld, 17euro verzendkosten zelf te betalen. Afzetterij.

Beste Iulian Moga, Dankjewel voor het achterlaten van een beoordeling. Erg vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de retourkosten vanuit België. Op onze pagina over het retourneren communiceren we over de retourkosten. We hebben geprobeerd om een oplossing te vinden dat is helaas niet gelukt. Met vriendelijke groet, Wouter | vanZorg

Zeer tevreden p

Zeer tevreden over mijn zoveelste paar klompen van dit merk !!

Fijne comfortabele klompen

Maat zoals schoenmaat, lopen iets uit

Prima klomp

Prima klomp alleen op de wreef is hij aardig krap

Goed en snel

prima en fijn om mee te werken

Voor het eerst zins vele jaren weer eens een klomp besteld om het te proberen, klompen zaten meteen goed en prettig. Echt een aanrader

Alles was perfect geleverd en op tijd

Goede service, heerlijke klompen om op te werken!

Blij met mijn aankoop!

Volgens beschrijving

Lopen heerlijk. Ik draag normaal 39/40. Van de klompen 40 gekocht, zit prima. Erg leuk design

Snelle prima levering

Prachtig beschilderd aangeboden aan een hard werkende zorgverlener, die er helemaal gelukkig van werd.

Fijne klompen

De klompen zijn fijn, draag normaal maat 39,5-40 heb nu klompen maat 40, deze zitten precies goed. Een halve maat groter zou perfect voor me zijn maar een maat groter echt te groot. De kleur van de klompen vond ik erg moe en het voetbed loopt fijn, top.

als pantoffeltjes !

makkelijk bestellen en ze zitten heerlijk. Maat klopt

Alles goed voor elkaar, snel geleverd.

minimaal

Heb mijn klompen nu twee weken aangehad op het werk (8werkdagen). plastic motief laagje begint nu al los te laten.

SUPER!!!!!!

Ik heb vorig jaar 2 paar klompen gekocht en ze zitten super lekker, dit jaar een paar sneakers en die zijn ook geweldig geen glij partyen meer op werkvloer bij de catering en geen vermoeide voeten. In een woord samengevat SUPER!!!!!!!. Groet ella

Goed en snel

Zal volgende keer weer bestellen.

Snelle levering, mooi product

Op de site de juiste klompen besteld, bevestiging en levering snel. De klompen zijn mooi en bevallen heel goed.