Lopen fantastisch en zien er leuk uit!

Product is prima, communicatie kan beter

De producten zijn van prima kwaliteit, de communicatie schiet tekort.

Levering duurde lang

Ondanks dat er op de website staat vandaag besteld is morgen in huis duurde mijn levering als ik tel vanaf maandag 4 dagen. Ook had ik geen mail gehad dat het pakket verzonden was.

Kan er de marathon op lopen

Geen rugpijn of zere voeten Glij niet uit op natte vloeren Ideaal voor een lange dag op de werkvloer

Matige service

De klompen lopen heel fijn. Alleen na 6 maanden begint het leer te scheuren Contact gezocht met sanita. Krijg ik een standaard mail met als antwoord dat het niet meer onder de garantie valt....maar mijn verwachting is toch wel dat een paar klompen na 6 maanden niet al kapot gaan. Ik werk 20 uur pw , moet toch niet zo zijn dat ze nu al kapot gaan? De klompen lopen zoals ik al zei heerlijk maar ik zou niet nog een keer een paar bestellen.

Goed maar niet volledig tevreden

Ik ben een persoon die al 6 sanitair klompen versleten heb in de zorg. Ze lopen in de zorg super fijn Maar toch heb ik 1 probleem mee. Alle 6 paren klompen scheuren allemaal in de zool. Allemaal op de zelfde plaats. Helaas kan de ze dan niet meer aan doen. En rest van de klomp is nog goed. Heb een keer een klomp gepakt met een houten zooi. Maar deze maakt te veel herrie. Graag zou ik jullie ervaring wel willen horen. Wat jullie over dit probleem zeggen.

Sanita klompen zijn de beste die er zijn!

Ik loop al jaren op Sanita's. Dit zijn veruit de fijnste klompen. Wel een maatje groter bestellen dan zitten ze het lekkerst. Fijne zacht en goed voetbed. En je hoort jezelf niet lopen door de rubberen zool.

Fijne klompen

Voor het eerst Sanitaklompen gekocht, en ze zitten heerlijk. De klompen hebben leuke printjes! Voor iedereen een leuke en fijne klomp.

Snelle levering, goede pasvorm

Hippe klompen besteld. De levering was de volgende dag al. Maat komt overeen eigen schoenmaat. Lopen heerlijk.

Super snelle levering

Fijne klompen om mee te lopen en uiterst licht Kortom goede aankoop

al jaren in gebruik

lopen lekker

Super snelle service

Heerlijke klompen waarop je prima je dienst kan drAien

Lopen niet helemaal zoals gewenst

Ik vind ze niet helemaal lekker lopen. Helemaal stil zijn ze ook niet. Ik heb pijn onder de voet als ik er de hele dag op loop

Geweldig goed.

Zijn er zeer blij mee en mijn vrouw vind het geweldige fijne kloppen. Snel geleverd en keurig afgehandeld.

keurig geholpen door de klantenservice

Helaas verkeerde klompen geleverd gekregen, afhandeling liet in eerste instantie wat lang op zich wachten maar na telefonisch contact te hebben gezocht met de klantenservice uiteindelijk toch snel en vriendelijk geholpen. Bedankt!

Heel persoonlijk een dikke pluim

Had eerst klompen teruggestuurd welke ik wilde ruilen voor een ander. Kreeg een heel lief mailtje van Regina en toen ik de klompen had thuis ontvangen ook een persoonlijke boodschap erbij geschreven met een hartje. Ik wil haar een dikke pluim geven voor deze benadering. Chapeau ga zo door.

Sanita klompen een aanrader!

Mijn klompen waren toe aan vervanging, opnieuw heb ik mijn medische klompen gekocht bij Sanita klompen. Perfecte service, snel geleverd, super!

Maat valt te groot uit, na retournering na 9 werkdagen nog geen geld terug.

In de beschrijving stond aangegeven dat het werd aangeraden een maat groter te bestellen, dit gedaan en de klompen waren veel te groot. Ik heb de klompen geretourneerd, 9 werkdagen nadat ze aangekomen waren heb ik nog steeds geen geld terug ontvangen.

Beste Eryn, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben uw retourzending op 15 september 2021 van de vervoerder ontvangen. Vervolgens hebben wij uw retour op 16 September 2021 administratief verwerkt. De betaalprovider heeft vervolgens het geld in enkele dagen aan u overgemaakt. Wanneer er vragen zijn over uw retourzending horen wij deze graag. Groet, Wouter vanZorg

Is goed

Is goed

Had ze veel eerder moeten kopen.

Ze zitten super fijn en heb geen zere voeten meer en bied heel veel steun.

GEWELDIG

Gistermiddag mijn klompen ontvangen die ik 2 dagen eerder, op een zondag, besteld had, Dit op aanraden van een vriendin die mijn verhaal aanhoorde over zere voeten en benen na een dag werken in de zorg, Na ontvangst de klompen gelijk aangedaan en een avonddienst gewerkt, Voor de zekerheid mijn andere schoenen meegenomen maar niet nodig gehad, De hele avond op de klompen gewerkt zonder zere voeten, enkels of benen, Wel even wennen om klompen aan te hebben maar ik wil nooit anders meer.

Slechte ervaringen

Ik had klompen in maat 40 besteld dit was te groot toen heb ik ze in maat 39 besteld. Maar ik moest zelf de verzendkosten betalen, dit vind ik erg jammer. De volgende keer ga ik hier geen klompen meer bestellen

Ze zitten heerlijk

Moet de hele dag lopen en zitten heerlijk

Afslag 2 3981 PD Bunnik

Over Vanzorg.nl

vanZorg is een full service leverancier van zorgkleding, zorgklompen, hygiëneproducten en hulpmiddelen voor professionals in de medische en foodsector. Heb je voor je medewerkers kleding en schoenen nodig en wil je ook andere benodigdheden inkopen? Vaak moet dat bij meerdere leveranciers. vanZorg heeft dit allemaal onder één dak. Met onze unieke one-stop-shopping formule verzorgen we een totaalpakket van aankleding van professionals en ruimtes, hygiënematerialen en hulpmiddelen. Dit doen we voor bedrijven in de medische, mond- en veterinaire zorg en voedingsindustrie. Van tandartsen tot de kraamzorg en van grootkeukens tot voedselproducenten.