Hele goede en fijne klompen!

Elk jaar bestel ik weer een paar Sanitaklompen. Werk in een winkel, dus hele dag staan. Met deze klompen hou ik het de hele dag uit, geen vermoeide voeten of zere rug! Ben hier zo blij mee! En de kleurtjes van de klompen.. helemaal leuk!! Ik ben dus zeer tevreden!!

Ze zitten juist op maat, en kan er wel de 4 daagse mee lopen

Prima site om te bestellen

Super bedrijf!

Veel keuze en een snelle levering.

Top, zeer klantvriendelijke en goede kwaliteit

Super fijn en snel

Erg tevreden

Wat een super service , er klopte een paar maten niet ( omhulzel) was te klein mail gestuurd en er werden nieuwe op gestuurd. Wat een service. De gene die te klein waren mocht ik wat later terug brengen.!

Maat komt goed overeen

Tot dusver bevallen ze goed.

was super snelle levering

super fijne klompjes lopen echt goed

Heerlijk comfortabele pasvorm en geluidloos

Zeer mooie klompen die je niet hoort door de zolen die dempend zijn. De pasvorm is perfect. Heb wel een maat groter besteld op advies van eerdere reviews. Absoluut een aanrader

Op het moment dat ik ze aan trok was ik al verkocht! Snel geleverd ook! Chapeau!

Het zijn fantastische klompen lopen erg lekker

Ik loop beter en prettiger op de klompen dan diegene die ik ervoor had.

Duidelijk en snel!

Heerlijke klompen, vrolijk oranje! Heel blij mee!

Dit zijn mijn eerste klompen en ik ben zeer tevreden er over ik kan niet meer zonder zo heerlijk lopen ze

Niet klantvriendelijk

De tip opvolgend die bij de klompen staat, namelijk een maat groter bestellen, klopt niet. Ze waren veel te groot. Dus retourneren, maar dat ik dan die kosten zelf moet betalen vind ik niet terecht. Ik had op enige coulance gehoopt maar degene die ik aan de telefoon had was onverbiddelijk. Ik bestel nu ook geen nieuwe, jammer.

Beste Marjolein, We hebben elkaar telefonisch gesproken over de vrijblijvende tip op onze website. Ik heb de onderbouwing zo goed mogelijk aan u proberen uit te leggen. Elke voet is natuurlijk persoonlijk, niemand heeft dezelfde voeten. De tip hoeft niet op iedereen van toepassing te zijn. Het is jammer dat u het zo heeft ervaren. We zien u graag terug bij vanZorg. Met vriendelijke groet, Wouter van vanZorg

Klompen besteld waarvan de linker helaas helemaal uitgerekt was. Nu krijg ik een nieuw paar opgestuurd en mag de oude houden. Dat is pas service! Top!

Algemeen goed

Ik heb 2 paar. 1 flex 313 die is top. Nu heb ik ook de 414 zwarte klomp met hak. Nu is maat 39 te groot en glipt steeds uit. Maat 38 zit goed maar doet erg zeer op de wreef. En ik vind deze wel tegenvallen. Omdat ik op de vloer alleen met hak mag dragen. Had dit niet verwacht!

Snelle bezorging en de klompen zitten fantastisch!

Zie boven

Hartstikke goed

Een goed pasvorm, ze lopen goed en de maat valt goed.

Top klompen

Fijn product, snelle levering

Erg snelle vriendelijke service. Oplossingsgericht.

helaas te klein en retour op eigen kosten

Klompen besteld, helaas doen ze pijn op de wreef en is de maat te klein. Retour is op eigen kosten, Via DPD kost je dit 6,95 (als je zelf een pakketje verstuurd via dpd kost je dit 3,85 maar dat gaat niet als je een retour label nodig hebt) Nieuwe bestellen? Ik denk het niet, straks moet ik ze weer op eigen kosten retour sturen.

Beste Jacqueline, Erg jammer dat u deze ervaring heeft. Zoals we inmiddels met elkaar hebben besproken, kunt u alles over het retourneren op onze retourpagina en het Retourneren via Retourneren, waar u het label kunt kopen. Ondanks alles wensen we u veel plezier met uw aankoop. Graag tot ziens bij vanZorg. Met vriendelijke groet, Wouter van vanZorg

Het loopt ook zo lekkerrrr.

Echt super klompen

Mijn zoon, werkzaam in de zorg, gaf aan dat hij deze Sanita klompen 10 jaar eerder had moetrn kopen. Dus... super blij mee

Een must have voor de hardwerkende zorgmedewerker

Top kwaliteit, perfecte pasvorm, past zich aan aan de voet, veert mee, isoleert, goed schoon te houden. Verlengstuk van het zorguniform. Top gewoon

Goede kwaliteit

Mag wel op de site komen staan dat je ze 1 maat groter moet bestellen als je schoenmaat

Beste heer van Gaalen, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat u over de vermelding van de tip voor de maat groter overheen gelezen heeft. We wensen u veel plezier met uw aankoop en wensen u veel plezier met uw aankoop. Graag tot ziens bij vanZorg. Met vriendelijke groet, Wouter van vanZorg

Afslag 2

3981 PD Bunnik

Over Vanzorg.nl

vanZorg is een full service leverancier van zorgkleding, zorgklompen, hygiëneproducten en hulpmiddelen voor professionals in de medische en foodsector. Heb je voor je medewerkers kleding en schoenen nodig en wil je ook andere benodigdheden inkopen? Vaak moet dat bij meerdere leveranciers. vanZorg heeft dit allemaal onder één dak. Met onze unieke one-stop-shopping formule verzorgen we een totaalpakket van aankleding van professionals en ruimtes, hygiënematerialen en hulpmiddelen. Dit doen we voor bedrijven in de medische, mond- en veterinaire zorg en voedingsindustrie. Van tandartsen tot de kraamzorg en van grootkeukens tot voedselproducenten.