Snel en juiste product geleverd

Snel en juiste product geleverd

Top bedrijf

Ik had een verkeerde maat aangekocht . Gewoon retour kunnen sturen en geld ontvangen . Een zeer betrouwbaar bedrijf

Prima services

Bestelling geplaatst keurig verwerkt en o tijd geleverd.

Uitstekende en snelle service

Kan niet beter. Ik korte tijd 3 zendingen van diverse zaken. Alles klopte precies.

Netjes geleverd goede prijs

Zoals op de website ook snel thuis.

Goede beschrijving en product was snel thuis.

Geweldige service

Er ging iets fout bij de aflevering buiten schuld van verkoper. Even contact gezocht en verkoper heeft onmiddelijk gehandeld. Geen kosten berekend maar pure service geleverd

Producten goed, snelle levering.

Koop hier zeker weer.

Van hun probleem, mijn probleem gemaakt

Heb een Fristom set waterdichte set lampen besteld voor mijn trailer. De lampen bleken na 1 keer gebruik niet waterdicht. De geboden oplossing geld terug. Maar inmiddels heb ik wel 2,5 uur werk besteed aan de installatie en demontage. Tevens mijn lichtbalk compleet verbouwd voor de Fristom set. Kon 10% korting krijgen op een veel duurdere set lampen. Met die korting zijn ze alsnog duurder dan een concurrent. Dus heb alles daar besteld.

alles prima zoals toegezegd

Geen aanvullingen

als goed geregeld

Veel bestel direct verstuurd correct behandeld

Een as van 30 kilo via de post

Een as van 30 kilo, kan dat via de post? Die vraag werd vlot beantwoord en ook uitgevoerd. Hij lag de volgende dag bij het ophaalpunt en niet veel later zat hij onder de trailer. Geleverd volgens afspraak. Maatvoering e.d. allemaal correct. Bedankt.

Zeer correcte afwerking van de bestelling

Zeer vlotte levering en afwerking van de bestelling ook met de track en trees

Goede kwaliteit snelle levering

Zeer goede Kwaliteit. Snelle levering zeker aan te bevelen. Netjes verpakt goede service.

Lichtmetalen caravan wielen gekocht deze waren goed verpakt en geleverd met de juiste wielbouten. Orginele wiellagers en remschoenen besteld voor Alko-as. Orginele verpakking en een zeer schappelijke prijs t.a.v prijs caravandealers Ik ben zeer tevreden met de aankoop en snelle levering.

Naar verwachting, geen problemen of bijzonderheden

Slechte service,s

Tankdop past niet ,reactie retour we hebben maar een maat Verz,kosten moet je zelf betalen Dus je verkoopt iets en zonder dat de klant daar iets aan kan doen kan die voor de kosten op draaien . Slecht beleid mij in,ziens .

Beste Ad, Dank voor uw feedback. Jammer om te horen dat de tankdop niet past. Zoals telefonisch aangegeven, hebben we momenteel maar één (standaard) maat beschikbaar, en helaas heeft u een afwijkende maat tankdop. Wat betreft de retourkosten, dit is ons standaardbeleid. Gratis retourneren aanbieden zou betekenen dat we de verzendkosten in onze verkoopprijzen moeten doorberekenen, en dat willen we vermijden. We kiezen ervoor om eerlijke prijzen te bieden, maar bieden daardoor geen gratis retourneren aan.

Goede en snelle service

Snel geleverd volgens afspraak

Snelle levering en goed product

Besteld volgende dag geleverd goed verpakt en een goed product. Volgende keer zou ik hier weer bestellen

Correcte en snelle levering

Vooraf per mail contact over (on)mogelijkheden, snelle reactie gehad en daarna de volgende dag levering van juiste artikel.

zeer correcte levering

Snelle levering en prima onderdelen

Deeling 17

9301 ZT Roden