Goede service en snel

Had eerst mailcontact over fristom ft610 LED lampen omdat ik twijfels had over of het goed op de website stond. Bleken er 2 versies te zijn, met en zonder kentekenverlichting. In de webshop stond alleen de versie zonder, maar ze hadden nog wel een setje liggen met. Er is mij verteld hoe ik dit moest aangeven tijdens het bestelproces in de webshop(ik moest nog meer dingen hebben) en dan zou het helemaal goed komen. Mailverkeer verliep al heel vlot, en de levering ook. Goede snelle service, en dit alles voor een scherpe prijs!

Zeer goede service, producten en prijzen

Zeer goede service, een ruim assortiment hoogwaardige producten, goede prijzen en alles altijd zeer goed en degelijk verpakt en verzonden. Al meerdere bestellingen gedaan en altijd naar tevredenheid. Bestelde producten zien er goed uit en er wordt meegedacht. Vragen worden snel beantwoord.

Goed Voldoende ruimte tussen de containers om goed met de auto er bij te kunnen

Snelle levering en correct

Het was een simpele en gemakkelijke bestelling op tijd geleverd in nette verpakking

Ik ben dik tevreden met dit bedrijf!

Leveren altijd netjes op tijd en redelijke prijzen Heb er al heel wat spullen gekocht ,en blijf dat ook in de toekomst zeker doen.

Goede kwaliteit,niet duur en heel vlot geleverd

Zeer prettig, zeker voor herhaling vatbaar

Goede en snelle service!

Verschillende keren een bestelling gedaan die snel werd verzonden. Ook bij telefonische contact bekwaam geholpen.

Super snelle levering

Alles op voorraad

Goede prijs,ruim assortiment en snelle levering.

Boot trailer onderdelen besteld , duidelijke informatie op de site, wat het is en wat je er eventueel bij moet bestellen om het te kunnen monteren. Waarbij een goede prijs en een zeer snelle levering.

snelle levering van prima prima produkten

de geleverde produkten voldeden aan de verwachting. De levering was ronduit heel snel

Goede prijs en snelle levering.top

Goede prijs en snelle levering.top

Snelle levering, product zoals omschreven.

Snelle levering, product zoals omschreven.

Compleet aanbod, snelle levering

Ik heb inmiddels meerdere onderdelen besteld voor mijn boot trailer, elke bestelling groot of klein werd compleet en snel geleverd. Top service, ga zo door.

Prima product en snelle levering

Na bestelling via de website werd het product al de volgende dag geleverd. Volgens afspraak en precies wat het moest zijn.

Is prima zo

Is snel en goed geleverd

Makkelijk bestellen en snel en goed verzonden.

Excellent

Accuraat, op tijd gestuurd en perfect ingepakt Een aanrader voor iedereen

Klasse

Top kwaliteit en vlotte levering

Alles ging volgens afspraak. Ook de bezorging volgens afspraak. En product voldoet aan de verwachting.

Snelle bezorging goed materiaal

ruime keuze en goed spul.

De website is perfect en overzichtelijk. bestelling snel en goed verpakt binnen gekregen. top zaak die Rick.

Het product was zoals omschreven. De website was duidelijk en ik had het product de volgende dag in huis. Dik tevreden dus.

Prima webshop

Diverse keren onderdelen besteld, en in de toekomst ook.

Bestelling Snel en compleet ontvangen

Gehele bestelling snel en compleet ontvangen, kwaliteit van de producten was goed.