Super Helpdesk en uitmuntende service

Speakerset Edifier R2000RB op woensdag besteld en op donderdag al bezorgd. Een mooie complete set inclusief alle soorten kabels die nodig zijn voor het aansluiten op onze Hi-Fi installatie. Toch bleek voor ons de bijgeleverde speakerkabel van 5 meter nét is te kort en zouden wij deze dus willen vervangen voor een langer exemplaar, maar graag wel één van dezelfde kwaliteit en kleur. Zaterdag de helpdesk gebeld en de medewerker zou gaan informeren bij de leverancier voor een oplossing, hoewel hij op voorhand al dacht dat een langere kabel van dezelfde kleur/kwaliteit niet leverbaar was. Deze vraag was namelijk al eens eerder aan hun gesteld. Vandaag werden wij door deze medewerker van WIFIMEDIA gebeld .... én de oplossing is gevonden !! Ze hebben een extra 5-mtr. kabel besteld en die wordt GRATIS naar ons opgestuurd, zodat wij , met een koppelstuk, de luidsprekers verder uit elkaar kunnen zetten. Fantastisch , wat een service !

Echt supersnelle levering

Een Ifi power2 gekocht op vrijdagavond 20 uur. Voor het eerst maakt een webshop echt waar om deze zaterdagmiddag al af te leveren. Echt geweldig! Voor de rest is alles okay wat je van een webshop verwachten. Kortom ruime keuze, makkelijk bestellen en dus supersnel geleverd. Top!

Guter Service und schnelle Lieferung

Innerhalb von drei Tagen von Holland in die Schweiz geliefert. Das Produkt, ein Elac-Lautsprecher Uni-Fi Reference, war gut verpackt und ist für den Preis schlicht ein Traum. Trotz Vinylfurnier sieht der Lautsprecher gut aus, ist mit hochwertigen Komponenten bestückt und vom Klang her auf einem sensationellen Niveau. Habe Lautsprecher, die ein Vielfaches kosten und nicht diese Ausgewogenheit haben. Well done Mr. Andrew Jones...

Good service

Everything ran smoothly: payment, invoice, dellivery. Good job!

• Ne-ai recomanda? Yes

Prima !

Goed geregeld via Amazon !!!

TOP Service!!!!!

Wifimedia had vertraging gemeld van leverancier mbt levering, prima communicatie, had mijn bestelling geannuleerd. Binnen 3 dagen had ik mijn betaalde bedrag terug op de rekening!

Zeer goed geleverd mooi bedrijf al maar mooie hifi

Mijn oude cd speler stuk nieuwe gekocht Wifime zeer goed geleverd naartuurlijk yamaha al meer producten van dit merk een topper Wifime mooi bedrijf allemaal mooie hifi voor één goede prijs geweldig!!!!

Eerste ervaring: uitstekend

Gisteren een Sonos Roam besteld. Vandaag geleverd. Keurige documentatie. Werkelijk niets op aan te merken.

Prima afhandeling en service

Ik heb ondertussen een aantal keren een bestellingen bij Wifimedia geplaatst. De communicatie en afhandeling daaromtrent verliepen goed en zonder problemen. Ook het retour sturen van 1 van de producten verlipe naar wens. Met andere woorden, prima service !

Uitstekende service en advies

Diverse aankopen via Wifimedia, goed advies, snelle levering, duidelijke communicatie, geen gezeur bij het omruilen of refunding. Kortom, aanbevolen!

Alles is prima verlopen !

Goede service en snelle levering

Voorafgaand aan mijn bestelling belde ik met een medewerker van Wifimedia over de levermogelijkheden en voorraad van de Fiio M3K mediaspeler. De medewerker was zeer behulpzaam en mijn bestelling werd keurig de volgende dag geleverd. En wat een geweldige mediaspeler is het, prachtig geluid!

Goede informatie, eenvoudig besteld en netjes geleverd

Duidelijke site, eenvoudig besteld en meteen een bevestiging. Artikel werd daags erna keurig verpakt bezorgd. Niks op aan te merken!

Super service!

Goedkoop, overzichtelijk en mega snelle verzending (binnen 12 uur).

Goede en snelle afhandeling van de bestelling

Het product was in perfecte staat en is snel en netjes geleverd. WifiMedia heeft een breder aanbod van producten dan de naam doet vermoeden en is zeker een leverancier dat een bepaalde passie voor de producten die ze aanbieden overbrengen (Er is een duidelijke selectie in de aangeboden producten gedaan). Ik zal in de toekomst zeker weer een kijkje nemen voor ideeën/opties binnen bepaalde productgroepen!

slechte terugkoppeling (bij vertraging)

Een week na mijn bestelling (en betaling) had ik nog helemaal niets gehoord. Via mail nagevraagd. Ik krijg (snel) antwoord op die mail: ze wachtten op een onderdeel. Zou binnen enkele dagen binnen komen. Ik zou op de hoogte worden gehouden. Weer een week later nog steeds niet gehoord. Weer mailen. Weer sorry, Nu omdat er schijven vertraagd waren. Daarna kan ik in een wat wazige mailwisseling waarbij werd voorgesteld om andere schijven te nemen. Dat heb ik gedaan (zonder goede voorlichting te krijgen) en uiteindelijk is de zaak naar tevredenheid geleverd. Maar bij die levering zaten verder ook geen tips of zoiets.

Beste Peter, Het spijt ons de onze communicatie naar u niet voldoende is geweest. Ik kan daar weinig aan toevoegen, behalve dan dat we uiteraard intern evalueren wat er in uw geval minder goed is gegaan. Ten aanzien van de de tips mis ik de context. U heeft een NAS met schijven besteld en de installatie is volgens de bijgeleverde handleiding gewoon eenvoudig uit te voeren. Maar we staan open voor vragen. U kunt gewoon uw vragen stellen aan onze servicedesk. Bob Zwanikken Wifimedia

snel vriendelijk

Leuk contact gehad deal gemaakt met korting. Mooi aanrader.

snel geleverd, enorme sortering, scherpe prijs

Zeer snel geleverd, zelfs in het weekend. Enorme voorraad en toch nette prijs.

Uitgebreid assortiment

Alles voor de audiofiel. Goed functionerende webshop, vlotte levering en vlotte klantenservice bovendien.

Prima webshop, snelle levering.

Prima webshop, snelle levering.

Snel en makkelijk

Kreeg al bijna gelijk na bestellen bericht van verzending en volgende ochtend al binnen,erg goed netjes.

Wi-Fi media were fast clear and uncomplicated.

Wi-Fi media were fast clear and uncomplicated.

Goed en eerlijk advies, snelle levering

Goed en eerlijk advies, snelle levering.

Top inclusief zeer snelle levering !

Correct geleverd, veilig door handtekening bij ontvangst

Nette aflevering, geen poespas maar duidelijke info, aanrader.