Mooie hoofdtelefoon van Denon. prima geluid

Ikheb zo mijn bedenkingen wat betreft de bezorging. Jullie wilden de laatste 3 cijfers van min identiteitskaart door de bezorger laten noteren. Waarom in hemelsnaam ? Postnl heeft daar echt niet de tijd voor. Zij bezorgen het pakket en als ik niet vlug genoeg open doe wordt het pakket voor de deur neergezet en is Postnl weer verder.

Snel en efficient

Prima webshop. Alles snel geregeld en geleverd. Prima

Goed en betaalbaar.

Prima speakers voor mijn PC

Ik had nieuwe speakers nodig voor mijn PC. De Edifier speakers kwamen goed uit de recensies. Ik koop graag bij Wifimedia. Bestelling en levering lopen vlot. De speakers geven een mooi geluid. Je moet wel wat ruimte op je bureau hebben.

Snelle en prima levering

De artikelen kon ik makkelijk vinden op de website. Ze werden snel geleverd. Voldoen helemaal aan de verwachtingen.

So fine...

Shipped from Holland and received in perfect order 1 pc Yamaha NT670D ... good price too.. Thanks

Delivery was on time, highly recommended

hyper snel en vertrouwbar !

hyper snel en vertrouwbar !

Snelle verzending en communicatie. Topproducten aan correcte prijs

snelle vlotte levering

product was op voorraad zoals vermeld op de site, bestelling op zaterdag, levering al op maandag avond

Perfect en snel

Geen opmerkingen

Top Service

Er waren 2 artikelen besteld, echter bleek dat 1 artikel niet kon worden geleverd, wachttijd 2-3 weken. Na aangegeven te hebben dat op het moment van bestellen alles op voorraad was kwam er direct actie vanuit Rik Zwanikken die mij een alternatief gaf dat toch een flink stuk duurder was dan datgene wat ik had besteld. Kijk.... dit is nu Service met hoofdletter S. Niet zeuren maar zorgen dat de klant tevreden is. Top bedrijf! Oja, bestelde artikelen waren 2x Sonos Sl boxen ( ook nog 5% korting wat tevoorschijn komt in je winkelmandje ) super boxen, grote aanwinst op mijn Sonos Arc. De alternatieve stands die zijn aangeboden (Sonos) maken het helemaal af.

OK

Ik had graag eerder en vaker op de hoogte gesteld willen worden van de vertraagde levering van het bestelde apparaat.

Geweldige service, supersnelle verzending en gemakkelijke betaling

Al geruime tijd was ik op zoek naar een nieuwe versie van mijn oude ipod. Vele merken kwamen voorbij alsook aanbieders. WifiMedia gaf mij de mogelijkheid om een Shanling M2X aan te kunnen schaffen middels een prettige financiële regeling. Zo wordt mijn pensioentje niet te zwaar belast en kan ik nu al genieten van dit prachtige apparaat. Een top Mp3 speler is sinds afgelopen weekend in mijn bezit en geniet er volop van. Prachtig geluid, simpele bediening, mooie vormgeving, kortom een geweldige aankoop waarvan ik hoop daar nog lang plezier aan te beleven. Chapeau!

Uitstekende service, snelle levering en goede informatie

Eerlijke prijs en snelle reactie

Officieel elders besteld op 4 januari 2021. Toen deze er de tweede week van maart nog niet was geannuleerd. Bij Wifimedia op vrijdag besteld, de volgende dag had ik hem in huis. Dat is een stuk betere service!

De perfecte webshop

Transparente webshop, betalen in drie termijnen is erg prettig en snelle afhandeling met duidelijke emails

Vlot verzonden en goed verpakt. Site kon iets duidelijker qua verzenddatum.

Snelle levering is top!

Levering incl. communicatie is uitstekend. Echt professioneel geregeld.

Goede producten, perfecte levering en uitstekende service!

Al diverse componenten besteld en tot op heden zeer tevreden. De levering is snel en de verpakking goed.

Superblij met mijn Yamaha cd tuner

Mooie cd tuner ,snel geleverd,uitstekend geluid,dus top!!

Niets op aan te merken.

Ik heb verder niets toe te voegen maar moet hier blijkbaar toch iets schrijven?

Super snelle levering

Na telefonische check dat product op voorraad was werd na bestellen het na een dag thuis geleverd...top...

Aflevering ondanks coronavirus duurde te lang. (1 maand is te lang)

Prima contact over bestelling, maar een maand wachten op bestelling is ondanks de drukte iets aan de lange kant.

Professioneel bedrijf met perfecte service!

Onlangs een outlet product gekocht, maar deze voldeed niet en maar retour gestuurd met de vraag voor omruiling en bijbetaling van mijn kant. Ik werd gebeld door een medewerker en die attendeerde mij erop dat ie ook een outlet product had van het product wat ik wilde hebben, zonder te hoeven bij te betalen. Dat vindt ik nou service en meedenken met je klant!

Mercatorweg 28

6827 DC Arnhem