Super website

Vorig jaar al eens besteld ook toen zeer correct geleverd!! Dit jaar zelf niet verder gekeken waardoor ik een dun kids pak bestelde na een mail werd dit heel keurig afgehandeld, nieuw juist pak besteld en dit was ook de dag erna in huis! Andere pak teruggestuurd en de dag erna het geld al op onze rekening staan. Waarom dan een 9 en geen 10? Enige puntje zou kunnen zijn dat een antwoord nr voor terugsturen van pakketjes fijn zou zijn. Was mijn eigen schuld dat ik verkeerd bestelde maar dat foutje kost nu dus €6.95 pakket kosten

Helemaal goed

Altijd spannend om bij een (voor mij) onbekende webshop iets te bestellen. Zag elders het judopak goedkoper maar koos toch voor de webwinkel met betere recensies omdat een eerdere bestelling bij de andere webwinkel niet goed was gegaan uiteindelijk wel goed opgelost maar gedoe is nooit leuk. Judoshop.nl bleek een goede keus, want zonder gedoe en precies volgens beloftes op de website kwam het pak netjes op tijd binnen.

Effectief en efficient

Makkelijk te bestellen, goede en makkelijk te volgen aanwijzingen tbv eigen keuze van de judopak. Efficient afgeleverd, binnen beloofde tijd.

Goede service & snelle bezorging

Na een verkeerde maat besteld te hebben, per mail contact gehad met judoshop, heb ik gelijk de judopak terug gestuurd en ja hoor dag later kwam de juiste maat gelijk thuis. Ik hoefde niet weer opnieuw te bestellen nadat ik het in de mail had aangegeven. Ik blijf zeker klant bij jullie!

Prima.

Jiujitsu pak voor m'n dochter besteld, maat tabel werkt uitstekend. Prima passing. Via de mail contact gehad over de levering, verliep soepel en snel. Niets op aan te merken.....

Snelle reactie bij vragen Mooi pak

Website prima, pak van goede kwaliteit?

Helaas, de bezorger heeft het pakket in de brievenbus in een heel andere straat gewrongen. Alleen het nummer klopte. Gelukkig was onze naam bekend bij de ontvanger, zodat we via via alsnog het judopak kregen. Fout van de KPN, judoshop is niets te verwijten: het pak ziet er prima uit, ons jarige kleinkind was er gelukkig mee en heeft vandaag meteen zijn eerste wedstrijd gewonnen!

Top judopak

Goede kwaliteit judopak. Snelle bezorging.

Top! Levering op tijd en kwalitatief mooie producten

De Producten zijn op tijd geleverd en zien er goed uit.

Prima geleverd

Goed maat advies

Goed en snel

Pak besteld. Volgende dag in brievenbus.

Prima adres

Goede kwaliteit! Vlotte levering! Gunstige Prijzen! Duidelijke website!

Uitstekend en betrouwbaar

Prima nette en snelle levering van Judo-pak

Naar aanleiding van mijn bestelling nam Judoshop contact met me op omdat de verschillende delen van de bestelling niet bij elkaar pasten. Samen hebben we alles recht getrokken. Daarna werd allles snel en correct geleverd

Gewoon goed

Prima website, uitstekende service en berichtgeving en ook nog snel geleverd!

Snel en duidelijk

Op de site snel gevonden wat ik zocht, met maattabel. Duidelijk omschreven welke pakken voor welke gelegenheid geschikt zijn. Ook zeer snel geleverd.

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering van een judopak.

Ik heb 3 matsuru pakken gekocht 1 voor mezelf en 2 voor Mn kinderen. Alle 3 de pakken zijn naar tevredenheid geleverd. Ik had voor mezelf een verkeerd pak besteld en dit was na een e-mailtje geen probleem om een ander pak op te sturen. Dus ik ben erg tevreden.

Helemaal te luxe...

De tijdsstip van bestelling was niet tijdens kantoor uren. Dat was geen probleem. De verzending was bijzonder snel en dat was plezierig! Het product was zonder meer goed verpakt in een passende doos. Het product kwam netjes en snel bij mij aan. Al met al was het voor mij een goede ervaring en ik zou iedereen aanraden om dat ook te doen! Bij deze dan!

Feedback

Product goed verpakt, gekregen wat ik besteld heb naar aanleiding van de info op de website, de maat bepaald. Echter in de verpakking nog extra info mbt het wassen en krimprisico. Blij met de info maar had deze graag eerder ergens willen lezen zodat ik de info mee had kunnen nemen in het bepalen van de maat pak. Daarnaast heb ik verzendkosten betaald maar is het pak gewoon door de brievenbus geleverd. Niet als pakketpost.

Beste, Dank voor uw reactie. Uw suggestie informatie over wasvoorschriften en krimp op een makkelijk te vinden plek te plaatsen, gaan we doen. Binnenkort lanceren we de vernieuwde website, waarbij dit gegeven duidelijk te vinden zal zijn. Over uw ontvangen pakket het volgende.., we zijn niet blij met de manier waarop de pakketbezorger het pakket bij u heeft afgeleverd. Gezien de afmeting van het pakket is het volgens de bepalingen van Post.nl een pakket en is dus ook als zodanig verzonden. Dat de bezorger niet de moeite heeft genomen aan te bellen, maar het pakket door de brievenbus heeft geschoven, vinden wij niet leuk. De pakketbezorger heeft dan ook tegen de regels in gehandeld. De verzendkosten zijn dus afgestemd geweest op het vervoer van een pakket. We hopen u hiermee een beetje op de hoogte te hebben gebracht en wensen u veel judoplezier met het judopak. Vriendelijke groet, Peter Riegman Team Judoshop.nl

Snel en professioneel

Keurig Op tijd geleverd, product netjes verpakt. Product is zoals omschreven en voldoet aan de verwachtingen. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Ik had een judoband besteld. Ik moest verzendkosten betalen voor een pakket. Ik kreeg het in de brievenbus dat betekend dat ik teveel had betaald. Toch even een mailtje gedaan en het was een foutje. Ze willen tevreden klanten daarom kreeg ik de verzendkosten geheel terug gestort. Een warme douche voor de judoshop! Duidelijke beschrijving bij het product zodat je de goede maat besteld. Fijne webshop.

Bestelling ging goed. Ben zeer tevreden.

Het is de eerste keer. So dat so good.

Correcte levering

volledig tevreden