Goede omschrijving op de site bij de judopakken dit hielp goed om een keuze te maken. Werd snel geleverd

Fijn qua keuze en service, niet helemaal up-to-date

Veel keuze en fijn dat losse judobroeken besteld kunnen worden. Menig judopak bleek niet op voorraad. Ook zat er +10 cm verschil in de geadviseerde grootte van de broek t.o.v. het pak. Bovendien bleek de IiJF essimo broek ruim groter dan de Nihon, terwijl de laatste van puur katoen ook meer krimpt. Uiteindelijk op advies een tussenmaat genomen die tussen het pak- en het broekadvies in lag, en dat was prima voor het pak. De broek ga ik nog heet wassen, ruilen is ook zo'n gedoe. Service was uitstekend, de levering was supersnel en bovenstaande gebreken zouden worden opgelost. Kom hier zeker terug.

Beste Ray, bedankt voor je reactie. Ook wij hebben net als vele andere branches leverings problemen . Wij doen ons best om ons website up to date te houden maar omdat het op dit moment erg veel tijd kost duurt het wel eens wat langer voordat het aangepast is.

Goede prijs en snel geleverd.

Ik miste alleen. Een track en trace, maar achteraf niet nodig wanneer het zo snel geleverd wordt

Ik vind precies wat ik nodig heb

Goede prijs en de juiste artikelen in 1 webshop!

mooie kwaliteit Gi, snelle levering

Duidelijke website met prima uitleg over het verschil tussen de Gi's. Hierdoor de perfecte keuze kunnen maken. Uitgebreide keuze in (kleine) maten en snelle levering.

Goede snelle levering

Goede snelle levering. Maat klopte ook zoals omschreven op de website. Fijne was instructie bij levering

Super snel en zeer goede kwaliteit

Zeer tevreden over het judopak in maat 90. Goede kwaliteit voor een goede prijs. Wij zullen zeker vaker bestellen.

Nadat ik een bestelling had gedaan voor een judopak, werd ik na 1 dag al gebeld dat deze niet meer vooradig was. Als alternatief hadden ze het aller nieuwste Matsuru judo pak maar deze stond nog niet op de site..... Toch op aanraden van de meneer het pak besteld ( waren volgens hem dus ook de eerste). De andere dag het pak in huis en zoon lief vind t prachtig dat hij de 1e is met het nieuwste Matsurupak en vindt hem mooier dan degene die hij eerst zou nemen. Wij blij en kind blij!

Gewoon goed. Van judoka’s voor judoka’s

goede service en snelle verzending

Bestelling was er heel snel. Het antwoord op vraag duurde iets langer doordat deze in de spam was beland. Maar eenmaal in behandeling prima opgelost!

Super! Automatisch de juiste maat.

Snelle levering duidelijke site. Top

Perfect snel geleverd.

Zeer vriendelijke en duidelijke antwoorden toen ik telefonisch vragen stelde.

Top kwaliteit en snel levering.

Judo pak maat 128 besteld voor mijn zoon 6 jaar. Top kwaliteit, valt op maat and snel levering. Helemaal blij mee!

Snel en correct

Snel en correct

Mooie prijs. Snel geleverd

Mooie prijs. Snel geleverd

Prima aanbod, vriendelijke service en snelle levering

Prima aanbod, vriendelijke service en snelle levering

Snelle levering, handige rekenhulp maatbepaling

Supersnelle levering! Handig dat je de lengte van je kind kunt invoeren en dan de juiste maat judopak wordt geselecteerd

Snelle verzending op 1 dag in huis. Wel hoge verzendkosten

Beste Evelien, Naar België verzenden vanuit Nederland is inderdaad duurder. Wel hebben we de oude verzendprijzen nog aangehouden want huidige prijzen zijn hoger dan de prijzen die wij hanteren. Met vriendelijke groeten. Team Judoshop.

In de avond besteld en volgende dag al in huis!! Goede snelle service

Snelle levering. En als er iets niet gaat met bestellen dan helpen ze meteen. Dus top service.

Snelle en goede service.

Een judopak besteld bij judoshop, zeer tevreden. Snelle en goede service en advies. Een echte aanrader.

Mooi

Snelle en betrouwbare service.

Zeer tevreden, 2de bestelling en beide keren goed en snel geleverd!

Snelle levering, goed informatie op de website

Fijne tool voor het berekenen van de juiste maat. De broek werd snel geleverd, top!

Over Judoshop.nl

Judoshop.nl. De webwinkel met artikelen voor judoka's en budoka's. Opgericht voor judoka's, door judoka's. Onze passie, de vechtsport, doen we eer aan en met die gedachte staan we voor u klaar !