Heel vriendelijk en behulpzaam met het uitzoeken van judopakken, en post order vragen.

Goede service, vriendelijk, snel geleverd altijd, topbedrijf!

Uitstekend service!

Zoals altijd prima producten en service. Aanrader!

Super goed geholpen

De hulp om een juiste maat van scheenbeschermers te krijgen was heel uitstekend. Hierdoor hadden we het juiste artikel binnen24 uur in huis. Perfecte service en goede kwaliteit.

Ontvangen zoals besteld. Snelle levering!

dankjewel

Uitgebreid aanbood, zeer behulpzame klantendienst

Judoshop heeft een heel uitgebreid aanbod, waar ik in één keer alle spullen vond die ik zocht. Ook een dubbele ‘thumbs up’ voor de klantendienst. Voor mij was het namelijk wat zoeken naar het geschikte judopak, en naar de juiste maat. Diana en Evert hebben mij via mail goed geholpen. Ik ben dan ook zeer tevreden met mijn judopak, top!

Medewerker(s) denken met je mee en doen echt hun best. En letterlijk vandaag besteld morgen ook echt in huis.

Producten op voorraad, snelle levering en goede informatie tijdens het verzenden

Goede service en goed product

1 product was niet op voorraad, hierover ben ik tijdig geinformeerd en is er passende oplossing gevonden. Dik tevreden dus.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit, duidelijke info betreffende de te kiezen maat en dikte van het judopak en snelle levering.

Vriendelijk, servicegericht, behulpzaam, meedenkend en verstand van zaken. Als je als moeder van een beginnend judoka spullen nodig hebt, ben je hier aan het juiste adres. Ze hebben me super geholpen, kleding was snel verzonden en van top kwaliteit. Hartelijk dank voor het goede advies.

Zeer snelle levering

Ik bestel op zondagmiddag maandagmorgen al in huis. En ook goede prijs.

Kwaliteit

De spullen zijn van top kwaliteit!

Telefonisch contact met ons (klant) n.a.v. bestelde item. Probleem werd uitgelegd en gezamenlijk naar oplossing gezocht. Levering was prima. Dochter is content met hetgeen zij besteld had. Dank!

Perfect passende judobroek

Netjes ingepakte en geleverde judobroek, passende maat. Goede kwaliteit.

Very good

Lovely stuff in client service

Top service, denken met je mee en een snelle levering.

Heldere communicatie, zeer vlotte levering

Omschrijving van producten duidelijk. Heldere communicatie over bestelling en verzending. Zeer vlotte levering.

Topervaring telkens weer!

Ga zo door. Topservice.

Snel geleverd, goed stevig judopak.

Levering goed te volgen, snel geleverd, stevig judopak.

Die is top

Bestelling was makkelijk te plaatsen en een snelle levering

Goede service, snel geleverd, product zoals omschreven, snelle reactie op mail,

Zoals gewend weer een snelle levering.

Heel erg goed!

Bij de online bestelling van een paar judobanden bleken deze later niet meer op voorraad te zijn. Net zoals heel veel andere kleuren judobanden op het moment. Hierover ben ik netjes geïnformeerd en is er goed meegedacht om een oplossing te vinden. Ik ben erg goedgeholpen, zowel telefonisch als via email. Een erg vriendelijke eigenaresse van de winkel. Uiteindelijk is toch gelukt om de goede judobanden te vinden en te bestellen. De kinderen zijn er super blij mee. Dikke pluim voor judoshop.nl

Het word netjes afgeleverd

Het word netjes afgeleverd.

Over Judoshop.nl

Judoshop.nl. De webwinkel met artikelen voor judoka's en budoka's. Opgericht voor judoka's, door judoka's. Onze passie, de vechtsport, doen we eer aan en met die gedachte staan we voor u klaar !

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.