Niets op aan te merken

Prima ervaring

Prima voor elkaar!

snelle service en meedenken met de klant

had per ongeluk 2 artikelen na elkaar besteld. Binnen 1 uur was er telefonische- en mailreactie dat ze de pakketten zouden samenvoegen waardoor er slechts 1x bezorgkosten in rekening werden gebracht. Super service

Gode snelle levering zoon blij

Great service

Fast delivery, good communication

Top product, snelle levering

Het judopak is van topkwaliteit. Het pak leek te groot, maar door het bijgevoegde schrijven waarin staat hoe "groot" hij mag zijn en hoeveel hij nog krimpt hebben wij de juiste maat. De bestelling verliep ook fijn en we hadden het pak de volgende dag al in huis.

Ervaring:

Zeker een aanbeveling waard. Ook het telefonisch contact goed ervaren!

Net en goed pak

Net en goed pak. En snelle levering.

Snel en persoonlijk

Nemen persoonlijk en telefonisch contact op en denken mee als er iets is met de bestelling. Verder alles netjes in goede staat ontvangen

Extra service en klantvriendelijkheid

Vanuit mijn bestelling bleek dat ik in de buurt woon. Uit zichzelf bood men aan de verzendkosten terug te boeken. Toen ik in tegenstelling tot wat ik zei toch niet thuis was, werd er gewoon nog een poging gedaan.

Goede snelle service

De bestelling was snel in huis. Helaas zat er een ander soort band in de doos dan was besteld. Na een telefoontje werd deze snel omgewisseld voor de goede. De volgende dag al in huis.

GOEDE SERVICE

Ik had een zwarte Adidas band besteld, maar mijn zoon twijfelde over de maat. Toen heb ik even gemaild of ze nog even wilde wachten met afsturen. Zonder problemen werd dat gedaan. Na gemaild te hebben, dat de band afgestuurd kon worden, is dat ook gedaan. Er wordt dus goede service verleend.

Goede service, toen het pak niet leverbaar was werd ik persoonlijk gebeld en overlegd. Heel fijn

Snel geleverd, mooi product

Fijne website met veel keus. Snel in huis en mooie kwaliteit.

Valt wel erg lang ,heb altijd maat 190 maar scheelt wel veel met andere broek die ik heb.

Snel en goed geholpen

Vriendelijk

Nette website, snel geleverd

Makkelijk het product te vinden en bestellen. Snel de bevestiging en snel geleverd.

Vlotte correcte afhandeling

2 matsuru judobanden gekocht. Prima maatwijzer, snelle afhandeling en 1 dag later al in huis. Prijs kwaliteit prima!

Na een dag judopak geleverd. Merk judopak gekocht dus wist dat de kwaliteit super is

De 1e keer dat ik hier iets besteld heb maar verzending was snel

Vriendelijk, meedenkend en betrouwbaar.

Goed telefonisch bereikbaar, vriendelijk . Lekker snel met leveren.

Uit de brand geholpen door buitengewoon goede service en snelle actie

Voor een seminar van wereldscheidsrechters in het buitenland had ik met zeer grote spoed een nieuwe judo broek nodig. Na een telefoontje om 17:30 heeft Diana ervoor gezorgd dat de broek nog voor 18:00 op de post was en de volgende dag bezorgd werd. Echt super top! Nogmaals bedankt!

Fijne website, snelle levering, alleen kon ik geen witte judo band bestellen en dat vind ik voor een site die judo kleding levert toch wel een minpuntje. Verder echt prima.

Beste F. Allereerst bedankt voor de bestelling, maar bij de keuze van een judopak staat altijd een linkje naar een judoband. Verder hebben we een aparte pagina op de website waarin we vele merken en maten judobanden verkopen, we hebben letterlijk duizenden op voorraad, in alle kleuren en maten, van 200 tot en met 340 cm. met een sportieve groet: Team judoshop

goed geregeld

makkelijk besteld en snel geleverd. !!! top.

Goede bezorging van een mooi stevig pak. Geen kreukelstof. Maat valt wel groot dus even zelf opgenaaid en mocht ze groter groeien dan haal ik de zomen weer los.

Over Judoshop.nl

Judoshop.nl. De webwinkel met artikelen voor judoka's en budoka's. Opgericht voor judoka's, door judoka's. Onze passie, de vechtsport, doen we eer aan en met die gedachte staan we voor u klaar !