top organisatie.

ontvangen wat is besteld. Ook op het juiste tijdstip bezorgd. Prima dus

Goede kwaliteit product en snelle levering

Plus eenvoudig kiezen van de juiste maat door opvoeren lengte kind.

Geweldige shop super snel en goed geholpen zoals altijd

dankjewel

Goede service en snelle levering

Snel contact met de klantenservice. Duidelijke uitleg. Snel geleverd!

Nette service

De pak die ik besteld had hadden ze net de laatste on de winkel verkocht. Ze hebben me op tijd geïnformeerd, waardoor ik een mail terug stuurde dat echt binnen drie dagen een pak nodig had. Ze kwamen met alternatieve opties waar ik kon uitkiezen en het verschil kwa bedrag was voor hun rekening. Ik vindt het een hele nette service, en het jodu pak kwam een dag voordat ik het nodig had binnen. We waren daar echt blij mee en een goed pak

Top Service

Meerdere judo spullen besteld. Jammer genoeg bericht gekregen dat het gewenste judopak toch niet op voorraad was , maar even snel een voorstel gekregen voor een ander evenwaardig judopak. Dus top service , snelle levering ook , en bij aankomst was alles van goede kwaliteit. Top.

Klantgericht en super vriendelijk

Denken goed mee in oplossingen (door problemen bij de bezorger. Voordeel Veel keus in merken. Komen hier vast wel weer terug voor een nieuw pak.

Alles wat nodig was op voorraad en snel geleverd.

Mooi cadeau gevonden

Voor de negende verjaardag van mijn kleinzoon en fanatiek judoka, een hele handige judotas gevonden. Hij was de koning te rijk!

Super klantvriendelijk

Het maakt niet uit wanneer je langs wilt komen, ze ze nemen altijd tijd voor je. Met veel kennis geven ze je het juiste advies. Ze hebben waardering voor hun klant en wij hebben dat bij Evert en Diana. Ik kom zeker weer

Dankjewel Sylvia.

Professioneel

Mooi judo pak voor mijn dochter van 6 gekocht . Erg tevreden , snelle levering .

dankjewel

Na het wassen blijkt er een verkeerde broek bij het geleverde pak te zitten. Dit per mail aangeven. Klacht werd direct opgenomen met de leverancier. En een nieuwe, juiste broek was 2 dagen later in huis.

De afhandeling is correct maar Post NL heeft nog niets geleverd

Afhandeling is correct maar Post NL heeft nog niets geleverd

Zaterdag 1 juni heeft u een bestelling bij ons gedaan. Postnl heeft de bestellingen maandag bij ons opgehaald (eerder lukte het ook niet) de bezorger komt vandaag u pakketje bezorgen. Het word nog netjes binnen de 3 werkdagen bezorgd.

zeer prettige ervaring. Bestelling was snel binnen.

Zeer prettige ervaring. Bestelling was snel binnen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Webshop is helder en overzichtelijk. Kortom een aanrader.

Post nl had het pakje in de verkeerde brievenbus gedaan per ongeluk . Ik heb judo shop gemaild en bijna meteen antwoord dat ze het de volgende dag uit zouden zoeken . Echt klasse zo een snelle en nette reactie Top

dankjewel.

Meedenkend en goede service!

We hadden thuis twijfels over de juiste maat voor de judopakken van onze zoon. We mochten diverse geschikte ijf judopakken in de winkel door zoon laten passen en werden daarbij fantastisch geholpen. Thuisgekomen met twee skinny fit wedstrijdpakken die hem perfect passen. De volgende keer komen we weer! Bedankt! :)

Duidelijke site, snel geleverd

Alles prima

Goed service

Naar aanleiding van een bericht via de website met een vlotte reactie even gebeld en nog verder "gemakkelijker" gepraat een mooi judopak besteld. Kwam ook vlot. Goede service, goed advies en vriendelijk Echte aanrader

Aanbevolen te winkelen

Goede winkel

bedankt, we zien dat de klanten wel ervoor over hebben om een stukje te rijden naar onze mooie winkel.

Super service. Ik had een bestelling gedaan waarvan 1 tas niet op voorraad. Ik kreeg meteen een belletje met de vraag wat ik wenste: andere kleur of geld terug. Ik koos een andere kleur. Maar een uur later werd ik wederom gebeld, want de leverancier had gemeld dat de kleur toch weer op voorraad kwam. Nou als dat geen service is. Daarnaast werd mijn bestelling snel verstuurd.

Goeie communucatie en leuke producten

Levertijd was mooi optijd. Persoonlijk e-mail gekregen over een product die niet meer op voorraad bleek te zijn (dezelfde dag nog). Erg tevreden over de service

dankjewel

Bestelproces, ruilprocedure en financiële afhandeling, ook bij teruggave, zijn eenvoudig enverlopen

Met het oog op snelle levering een te grote maat judapak geretourneerd i.p.v. geruild en gelijktijdig passende maat besteld. Financiële afhandeling verliep vlot en ondertussen per mail op de hoogte gehouden van de voortgang.

Netjes en snel geleverd

De bestelling is snel en netjes geleverd

Goed judopak, netjes geleverd

Snel geleverd, echter was net het pak met schouderlabels, terwijl ik zonder had besteld. Daarvoor contact opgenomen met klantenservice en samen een goede en snelle oplossing gevonden. Dus top.

Prima zo!

Ondanks dat het langer duurde goed op de hoogte gehouden!

Nieuwstraat 28

9801CS Zuidhorn

+31629205225

Over Judoshop.nl

Judoshop.nl. De (web)winkel met artikelen voor judoka's en budoka's. Opgericht voor judoka's, door judoka's. Onze passie, de vechtsport, doen we eer aan en met die gedachte staan we voor u klaar ! Kom gerust een langs in onze winkel in Zuidhorn. Bel eerst wel even. (we zijn niet altijd van 9-6 open).