Gewoon goed. Van judoka’s voor judoka’s

goede service en snelle verzending

Bestelling was er heel snel. Het antwoord op vraag duurde iets langer doordat deze in de spam was beland. Maar eenmaal in behandeling prima opgelost!

Super! Automatisch de juiste maat.

Snelle levering duidelijke site. Top

Perfect snel geleverd.

Zeer vriendelijke en duidelijke antwoorden toen ik telefonisch vragen stelde.

Top kwaliteit en snel levering.

Judo pak maat 128 besteld voor mijn zoon 6 jaar. Top kwaliteit, valt op maat and snel levering. Helemaal blij mee!

Snel en correct

Snel en correct

Mooie prijs. Snel geleverd

Mooie prijs. Snel geleverd

Prima aanbod, vriendelijke service en snelle levering

Prima aanbod, vriendelijke service en snelle levering

Snelle levering, handige rekenhulp maatbepaling

Supersnelle levering! Handig dat je de lengte van je kind kunt invoeren en dan de juiste maat judopak wordt geselecteerd

Snelle verzending op 1 dag in huis. Wel hoge verzendkosten

Beste Evelien, Naar België verzenden vanuit Nederland is inderdaad duurder. Wel hebben we de oude verzendprijzen nog aangehouden want huidige prijzen zijn hoger dan de prijzen die wij hanteren. Met vriendelijke groeten. Team Judoshop.

In de avond besteld en volgende dag al in huis!! Goede snelle service

Snelle levering. En als er iets niet gaat met bestellen dan helpen ze meteen. Dus top service.

Snelle en goede service.

Een judopak besteld bij judoshop, zeer tevreden. Snelle en goede service en advies. Een echte aanrader.

Mooi

Snelle en betrouwbare service.

Zeer tevreden, 2de bestelling en beide keren goed en snel geleverd!

Snelle levering, goed informatie op de website

Fijne tool voor het berekenen van de juiste maat. De broek werd snel geleverd, top!

Prachtig judopak, netjes geleverd

Pak was nog mooier dan op de foto

Goede service en een goed pak

Heel fijn met net dat extra blaadje met uitleg.

Wassen op hoge temperaturen

Bonjour Mijn ervaring is , dat een judoka gewassen moet worden op een vrij hoge temperatuur. Op 30 gaat de zweet er echt niet uit … Ik heb matsuru pakken en Adidas… Die worden op 90 gr gewassen ..

gewoon goed, netjes

gewoon goed

Bestelling is snel geleverd. De advies maat bij het opgeven de lengte paste perfect.

Hun maten rekentool werkt perfect.

De addidas kindermaat is uitstekend. Ik hoop erg dat ze ook een blauwe uitvoering hebben.

Snelle en correcte afhandeling

Het bestelde judopak was niet op voorraad, maar er werd telefonisch contact opgenomen over een vergelijkbaar alternatief. Het verschil in prijs is retour gestort. Prettig contact en prima service.

Snel en veel expertise!

Goed verpakt en snel en netjes geleverd. Veel expertise!

Snelle levering en hoge kwaliteit judo broek van Essimo.

Over Judoshop.nl

Judoshop.nl. De webwinkel met artikelen voor judoka's en budoka's. Opgericht voor judoka's, door judoka's. Onze passie, de vechtsport, doen we eer aan en met die gedachte staan we voor u klaar !