Filters

10

Top Service

Meerdere judo spullen besteld. Jammer genoeg bericht gekregen dat het gewenste judopak toch niet op voorraad was , maar even snel een voorstel gekregen voor een ander evenwaardig judopak. Dus top service , snelle levering ook , en bij aankomst was alles van goede kwaliteit. Top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantgericht en super vriendelijk

Denken goed mee in oplossingen (door problemen bij de bezorger. Voordeel Veel keus in merken. Komen hier vast wel weer terug voor een nieuw pak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Alles wat nodig was op voorraad en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

dankjewel

10

Mooi cadeau gevonden

Voor de negende verjaardag van mijn kleinzoon en fanatiek judoka, een hele handige judotas gevonden. Hij was de koning te rijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super klantvriendelijk

Het maakt niet uit wanneer je langs wilt komen, ze ze nemen altijd tijd voor je. Met veel kennis geven ze je het juiste advies. Ze hebben waardering voor hun klant en wij hebben dat bij Evert en Diana. Ik kom zeker weer

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dankjewel Sylvia.

9

Professioneel

Mooi judo pak voor mijn dochter van 6 gekocht . Erg tevreden , snelle levering .

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

dankjewel

10

Super service

Na het wassen blijkt er een verkeerde broek bij het geleverde pak te zitten. Dit per mail aangeven. Klacht werd direct opgenomen met de leverancier. En een nieuwe, juiste broek was 2 dagen later in huis.

  • Aanbevelen? Ja
8

De afhandeling is correct maar Post NL heeft nog niets geleverd

Afhandeling is correct maar Post NL heeft nog niets geleverd

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Zaterdag 1 juni heeft u een bestelling bij ons gedaan. Postnl heeft de bestellingen maandag bij ons opgehaald (eerder lukte het ook niet) de bezorger komt vandaag u pakketje bezorgen. Het word nog netjes binnen de 3 werkdagen bezorgd.

10

zeer prettige ervaring. Bestelling was snel binnen.

Zeer prettige ervaring. Bestelling was snel binnen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Webshop is helder en overzichtelijk. Kortom een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Post nl had het pakje in de verkeerde brievenbus gedaan per ongeluk . Ik heb judo shop gemaild en bijna meteen antwoord dat ze het de volgende dag uit zouden zoeken . Echt klasse zo een snelle en nette reactie Top

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

dankjewel.

10

Meedenkend en goede service!

We hadden thuis twijfels over de juiste maat voor de judopakken van onze zoon. We mochten diverse geschikte ijf judopakken in de winkel door zoon laten passen en werden daarbij fantastisch geholpen. Thuisgekomen met twee skinny fit wedstrijdpakken die hem perfect passen. De volgende keer komen we weer! Bedankt! :)

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

dankjewel

9

Duidelijke site, snel geleverd

Alles prima

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed service

Naar aanleiding van een bericht via de website met een vlotte reactie even gebeld en nog verder "gemakkelijker" gepraat een mooi judopak besteld. Kwam ook vlot. Goede service, goed advies en vriendelijk Echte aanrader

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

dankjewel

10

Aanbevolen te winkelen

Goede winkel

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

bedankt, we zien dat de klanten wel ervoor over hebben om een stukje te rijden naar onze mooie winkel.

10

Perfect

Super service. Ik had een bestelling gedaan waarvan 1 tas niet op voorraad. Ik kreeg meteen een belletje met de vraag wat ik wenste: andere kleur of geld terug. Ik koos een andere kleur. Maar een uur later werd ik wederom gebeld, want de leverancier had gemeld dat de kleur toch weer op voorraad kwam. Nou als dat geen service is. Daarnaast werd mijn bestelling snel verstuurd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie communucatie en leuke producten

Levertijd was mooi optijd. Persoonlijk e-mail gekregen over een product die niet meer op voorraad bleek te zijn (dezelfde dag nog). Erg tevreden over de service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

dankjewel

10

Bestelproces, ruilprocedure en financiële afhandeling, ook bij teruggave, zijn eenvoudig enverlopen

Met het oog op snelle levering een te grote maat judapak geretourneerd i.p.v. geruild en gelijktijdig passende maat besteld. Financiële afhandeling verliep vlot en ondertussen per mail op de hoogte gehouden van de voortgang.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

dankjewel

10

Netjes en snel geleverd

De bestelling is snel en netjes geleverd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

dankjewel

10

Goed judopak, netjes geleverd

Snel geleverd, echter was net het pak met schouderlabels, terwijl ik zonder had besteld. Daarvoor contact opgenomen met klantenservice en samen een goede en snelle oplossing gevonden. Dus top.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

dankjewel

8

Prima zo!

Ondanks dat het langer duurde goed op de hoogte gehouden!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

dankjewel

10

Super service

Had een judopak voor mijn dochter besteld, ik zelf geen verstand van, dus verkeerd besteld, gebeld met de judoshop en werd zeer vriendelijk en meedenkend geholpen, nogmaals bedankt, top!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

dankjewel

10

Snel geleverd prima judo pak

Judo pak voor mijn zoontje besteld die net met deze sport is begonnen. Vrijdag aangehad en zat lekker.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

dankjewel

10

Prima!

Prima!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

dankjewel

10

Absolutely positive experience

Fast shipping and clear communication, highly recommended!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

dankjewel

9

Zeer goed

Mijn bestelling was nie helemaal juist. Ipv maat 280 cm werd er mij 260 cm geleverd. Na dat ik dit met foto's had gemeld werd er kostenloos een juiste bestelling geleverd. Super gedaan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

dankjewel

Bedrijfsgegevens

Nieuwstraat 28

9801CS Zuidhorn

+31629205225

[email protected]

Over Judoshop.nl

Judoshop.nl. De (web)winkel met artikelen voor judoka's en budoka's. Opgericht voor judoka's, door judoka's. Onze passie, de vechtsport, doen we eer aan en met die gedachte staan we voor u klaar ! Kom gerust een langs in onze winkel in Zuidhorn. Bel eerst wel even. (we zijn niet altijd van 9-6 open).

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.