Filters

10

Nette website, snel geleverd

Makkelijk het product te vinden en bestellen. Snel de bevestiging en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte correcte afhandeling

2 matsuru judobanden gekocht. Prima maatwijzer, snelle afhandeling en 1 dag later al in huis. Prijs kwaliteit prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Na een dag judopak geleverd. Merk judopak gekocht dus wist dat de kwaliteit super is

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

De 1e keer dat ik hier iets besteld heb maar verzending was snel

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, meedenkend en betrouwbaar.

Goed telefonisch bereikbaar, vriendelijk . Lekker snel met leveren.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uit de brand geholpen door buitengewoon goede service en snelle actie

Voor een seminar van wereldscheidsrechters in het buitenland had ik met zeer grote spoed een nieuwe judo broek nodig. Na een telefoontje om 17:30 heeft Diana ervoor gezorgd dat de broek nog voor 18:00 op de post was en de volgende dag bezorgd werd. Echt super top! Nogmaals bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
7

Prima

Fijne website, snelle levering, alleen kon ik geen witte judo band bestellen en dat vind ik voor een site die judo kleding levert toch wel een minpuntje. Verder echt prima.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste F. Allereerst bedankt voor de bestelling, maar bij de keuze van een judopak staat altijd een linkje naar een judoband. Verder hebben we een aparte pagina op de website waarin we vele merken en maten judobanden verkopen, we hebben letterlijk duizenden op voorraad, in alle kleuren en maten, van 200 tot en met 340 cm. met een sportieve groet: Team judoshop

10

goed geregeld

makkelijk besteld en snel geleverd. !!! top.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Goede bezorging van een mooi stevig pak. Geen kreukelstof. Maat valt wel groot dus even zelf opgenaaid en mocht ze groter groeien dan haal ik de zomen weer los.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, snelle verzending en vriendelijke mensen.

Goede service, snelle verzending en vriendelijke mensen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd

besteld, meteen gebeld en daarna snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
8

Makkelijk bestellen, mindere levertijd

Website werkt fijn met bestellen. Betaling etc ook goed. Alleen is de bestelling al 2x vertraagd...

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Erwin, we hebben je een mail gestuurd over de status van je pakketje.

10

Stevig judopak.

Snelle levering en prijs/ kwaliteit verhouding is prima.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd

Netjes verpakt, snel geleverd, mooi stevig judopak.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijne website

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

zeer snel de bestelling binnen .

dat de bestelling snel binnen was

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Klantenservice is behulpzaam, vriendelijke en professional. Heb de bestelling snel binnen gekregen en de kwaliteit van de product is heel goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Een toonbeeld voor de online webshops!

Snel geleverd, op de hoogte van ontwikkelingen in de markt, persoonlijk advies. Judoshop, tot de volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

Duidelijke site, makkelijk en snel besteld

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Prima service, knuffel was kleiner als verwacht, maar wel de grote die jullie aangaven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal goed!

Het is een mooi pak (junior/beginner) voor een redelijke prijs. Het pakket was snel verstuurd en inhoud compleet. Met was-tips, heel fijn. Alleen zou ik nog willen weten of je het judopak mag strijken en op welke stand/temperatuur (Matsuru, dunne stof, 100% katoen)?

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel, product zoals beschreven

Alles was in orde, behalve dat de verzendkosten relatief hoog zijn aangezien het een brievenbus pakketje betrof. Zou iedereen aanbevelen judo banden hier te kopen indien de prijs van verzending de totale kosten niet zou verdubbelen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en goede kwalitiet

Product snel geleverd en dat was fijn want nodig voor een wedstrijd. Ook de maattabel is super dan weet je dat de maat klopt!

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch

De judoband werd snel geleverd. Ik had de verkeerde maat besteld. Het retourneren was makkelijk. Een nieuwe band in de goede maat werd eveneens binnen 48 uur toegestuurd. Een hele fijne service.

  • Aanbevelen? Ja
5

Levering kwam later dan beloofd en nog maar net op tijd

Pakje zou eerst op woensdag komen, daarna steeds onderweg en uiteindelijk pas zaterdagmiddag geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat wij niet in de hand hebben is natuurlijk de pakketbezorging. uw bestelling is dinsdag rond middernacht gedaan, en dan is het onmogelijk om die bestelling dan nog op de woensdag te leveren, bovendien was het erg druk bij de bezorgdiensten direct na de feestdagen (Pinksteren). U bent door de track and trace op de hoogte gebleven. met vriendelijke en sportieve groet: team judoshop.

Over Judoshop.nl

Judoshop.nl. De webwinkel met artikelen voor judoka's en budoka's. Opgericht voor judoka's, door judoka's. Onze passie, de vechtsport, doen we eer aan en met die gedachte staan we voor u klaar !

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd