Had een judopak voor mijn dochter besteld, ik zelf geen verstand van, dus verkeerd besteld, gebeld met de judoshop en werd zeer vriendelijk en meedenkend geholpen, nogmaals bedankt, top!

Snel geleverd prima judo pak

Judo pak voor mijn zoontje besteld die net met deze sport is begonnen. Vrijdag aangehad en zat lekker.

Absolutely positive experience

Fast shipping and clear communication, highly recommended!

Mijn bestelling was nie helemaal juist. Ipv maat 280 cm werd er mij 260 cm geleverd. Na dat ik dit met foto's had gemeld werd er kostenloos een juiste bestelling geleverd. Super gedaan.

zeer snelle levering

Wat ik heb besteld was de volgende dag al in huis. ziet er super uit ga zo door.

goede service en vakkundig advies

Mooi judopak gekocht in de winkel van Judoshop.nl. Hartelijk bedankt Diana en Evert voor de goede service. We zijn erg prettig en goed geholpen.

Behulpzaam en vriendelijk

Fijne service en erg vriendelijk. Meerdere pakken kunnen passen. Een afspraak maken is erg makkelijk en snel!

Vriendelijke mensen

Fijn bedrijf en vriendelijke mensen die graag met je mee denken. Meerdere judopakken gepast totdat we het juiste model/maat hadden gevonden. Houden je op de hoogte als je maat niet beschikbaar is!

Fantastic service

Ordered a few times from them now. Always quick delivery. Very good a responding to order queries. Cannot complain

Snel geleverd en goed leuk judopak

Duidelijke site, mooi pak.

Heel prettig contact en supersnelle levering. Heel erg tevreden

Echt een super ervaring

Super lief geholpen en ze hebben ook nog even inpakpapier gehaald en ingepakt!

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering in brievenbus

Twee judo t-shirts besteld. Zaten in een klein pakketje dat door de brievenbus paste. Prima t-shirts.

erg klant vriendelijk

prima service

Goed geholpen met kiezen van juiste maat, snelle levering.

Heel vriendelijk en behulpzaam met het uitzoeken van judopakken, en post order vragen.

Goede service, vriendelijk, snel geleverd altijd, topbedrijf!

Uitstekend service!

Zoals altijd prima producten en service. Aanrader!

Super goed geholpen

De hulp om een juiste maat van scheenbeschermers te krijgen was heel uitstekend. Hierdoor hadden we het juiste artikel binnen24 uur in huis. Perfecte service en goede kwaliteit.

Ontvangen zoals besteld. Snelle levering!

dankjewel

Uitgebreid aanbood, zeer behulpzame klantendienst

Judoshop heeft een heel uitgebreid aanbod, waar ik in één keer alle spullen vond die ik zocht. Ook een dubbele ‘thumbs up’ voor de klantendienst. Voor mij was het namelijk wat zoeken naar het geschikte judopak, en naar de juiste maat. Diana en Evert hebben mij via mail goed geholpen. Ik ben dan ook zeer tevreden met mijn judopak, top!

Medewerker(s) denken met je mee en doen echt hun best. En letterlijk vandaag besteld morgen ook echt in huis.

Producten op voorraad, snelle levering en goede informatie tijdens het verzenden

Over Judoshop.nl

Judoshop.nl. De webwinkel met artikelen voor judoka's en budoka's. Opgericht voor judoka's, door judoka's. Onze passie, de vechtsport, doen we eer aan en met die gedachte staan we voor u klaar !