Goede service, snelle verzending en vriendelijke mensen.

Goede service, snelle verzending en vriendelijke mensen.

besteld, meteen gebeld en daarna snel geleverd

Makkelijk bestellen, mindere levertijd

Website werkt fijn met bestellen. Betaling etc ook goed. Alleen is de bestelling al 2x vertraagd...

Beste Erwin, we hebben je een mail gestuurd over de status van je pakketje.

Stevig judopak.

Snelle levering en prijs/ kwaliteit verhouding is prima.

Netjes verpakt, snel geleverd, mooi stevig judopak.

Fijne website

zeer snel de bestelling binnen .

dat de bestelling snel binnen was

Klantenservice is behulpzaam, vriendelijke en professional. Heb de bestelling snel binnen gekregen en de kwaliteit van de product is heel goed.

Een toonbeeld voor de online webshops!

Snel geleverd, op de hoogte van ontwikkelingen in de markt, persoonlijk advies. Judoshop, tot de volgende keer.

Duidelijke site, makkelijk en snel besteld

Prima service, knuffel was kleiner als verwacht, maar wel de grote die jullie aangaven.

Helemaal goed!

Het is een mooi pak (junior/beginner) voor een redelijke prijs. Het pakket was snel verstuurd en inhoud compleet. Met was-tips, heel fijn. Alleen zou ik nog willen weten of je het judopak mag strijken en op welke stand/temperatuur (Matsuru, dunne stof, 100% katoen)?

Snel, product zoals beschreven

Alles was in orde, behalve dat de verzendkosten relatief hoog zijn aangezien het een brievenbus pakketje betrof. Zou iedereen aanbevelen judo banden hier te kopen indien de prijs van verzending de totale kosten niet zou verdubbelen.

Snelle levering en goede kwalitiet

Product snel geleverd en dat was fijn want nodig voor een wedstrijd. Ook de maattabel is super dan weet je dat de maat klopt!

De judoband werd snel geleverd. Ik had de verkeerde maat besteld. Het retourneren was makkelijk. Een nieuwe band in de goede maat werd eveneens binnen 48 uur toegestuurd. Een hele fijne service.

Levering kwam later dan beloofd en nog maar net op tijd

Pakje zou eerst op woensdag komen, daarna steeds onderweg en uiteindelijk pas zaterdagmiddag geleverd.

Wat wij niet in de hand hebben is natuurlijk de pakketbezorging. uw bestelling is dinsdag rond middernacht gedaan, en dan is het onmogelijk om die bestelling dan nog op de woensdag te leveren, bovendien was het erg druk bij de bezorgdiensten direct na de feestdagen (Pinksteren). U bent door de track and trace op de hoogte gebleven. met vriendelijke en sportieve groet: team judoshop.

Snel en netjes geleverd

Makkelijk snel en netjes geleverd, zeer tevreden mee

Super snel bezorgd

Alles naar wens en snel in huis.

prima scheenbeschermer maar geen 100% katoen

met 5% katoen en de rest kunstvezels is het niet wat er beloofd wordt.

Uw reactie klopt helemaal, het is een copy/paste actie geweest en niet (voldoende) gecontroleerd. Website is ondertussen aangepast, dank voor uw feedback. Wel fijn dat ze ondanks andere materialen goed voldoen, anders hadden we ze gewoon teruggenomen. Team Judoshop.

Ik wilde een band, besteld, betaald, ze hadden hem niet op voorraad. Kreeg netjes een mail, met banden van die maat die ze nog wel hadden. Heb dus een andere gekregen, het verschil krijg ik terug gestort. Al met al erg netjes.

Betrouwbaar eerlijk goede kwaliteit

Door problemen met leverancier heb ik langer moeten wachten op het judopak. Hier steeds direct met me over eerlijk gecommuniceerd en telkens mij de keuze gelaten om te wachten of annuleren en terug te betalen. Omdat ik moeten wachten heb hebben we een attentie gekregen.

Snel en correct afgehandeld.

Duidelijke website, snelle verzending en nette prijzen.,

Goed geadviseerd in maat

Fijn dat je een band bij het pak kan bestellen en dat jullie meteen het goede formaat kiezen. Ook waren jullie snel en was het keurig verpakt allemaal.

zeer fijne webshop

We kochten een judo pak voor onze zoon, deze was te groot. zonder probleem om kunnen ruilen. En netjes een pas en was advies voor de pakken.

Geweldige snelle levering

Over Judoshop.nl

Judoshop.nl. De webwinkel met artikelen voor judoka's en budoka's. Opgericht voor judoka's, door judoka's. Onze passie, de vechtsport, doen we eer aan en met die gedachte staan we voor u klaar !