Snelle en nette levering

Prima!!

Fijne webshop, makkelijk te bestellen en snel in huis ... TOP !!!

Professioneel

Na bestellen was het even achterhalen waar mijn betalingsbevestiging is, uiteindelijk gevonden in mijn spam. Mooi factuur binnen gekregen en een snelle levering. Jammer dat ik geen track & trace kreeg voor mijn pakketje! Voorderest top.

Duidelijke info, snel geleverd

Een pak voor mijn dochter van 10 besteld, net mooi pak. Snel geleverd.

Goed, snel, betaalbaar en zorgvuldig.

2 Kids judo banden van 220 besteld. Banden werden snel geleverd en de kwaliteit was zoals je mag verwachten. Top ervaring.

Werd op tijd bezorgd

Cijfer een 8 snel geleverd .

Goed product snelle levering

Mijn bestelling kwam op tijd

Mijn tweede bestelling bij judoshop.nl. Wederom top service. Informeerde me proactief over de mogelijke levertijd. Product is top en volgens beschrijving

Pakket is verkeerd op het verkeerde nummer geleverd

Ik had duidelijk opgeschreven dat het pakket op 14b geleverd moest worden. En ze zeggen dat het op nummer 14 is geleverd. Nu moet ik gaan zoeken waar het pakket is.

Wel jammer dat wij het niet op een rustige manier hebben kunnen uitleggen en dat je dan de verbinding verbreekt. Nogmaals: als er een bestelling is geplaatst, wordt er automatisch een label met alle gegevens geprint. Deze gegevens worden naar de pakketbezorger gestuurd. Op deze label staat 14b. De pakketbezorger heeft inderdaad het pakketje bezorgd, maar waarschijnlijk niet op het B nummer. Groeten Judoshop.nl

Goed,snel en goede prijzen

Goed,snel enorme prijzen

Kwaliteit en levering conform verwachting!

Ik had een zwarte gi voor onze zoon besteld. Het pak is mooi van kwaliteit en werd snel geleverd.

Zeer positief

Zeer positief. Werd binnen de termijn geleverd. Top product en erg blij mee! Fijne ervaring.

Bestelling snel en makkelijk geplaats en persoonlijk thuis afgeleverd :-)

Goede kwaliteit judopak en band voor onze zoon

Blij mee

Snelle levering. De Matsuru Judotas viel wat klein uit.

Daags na bestelling geleverd

Snelle levering, prima service toen er geruild moest worden

Beide keren een snelle levering, max 2 dagen. De service bij het ruilen vh overigens mooie judopak was optimaal. Het nieuwe pak hadden we een dag later weer in huis. Aanrader!

Snel en netjes geleverd.

Binnen 2 dagen keurig verpakt onze bestelling thuis.

Uitstekende service, zeker een aanrader!

De service die er verleent wordt is gewoon top! Doen en denken met je mee. Ik had een defect product ontvangen die ze met spoed hebben omgewisseld. Dus hierbij een top website met kwaliteit en service.

Goede omschrijving op de site bij de judopakken dit hielp goed om een keuze te maken. Werd snel geleverd

Fijn qua keuze en service, niet helemaal up-to-date

Veel keuze en fijn dat losse judobroeken besteld kunnen worden. Menig judopak bleek niet op voorraad. Ook zat er +10 cm verschil in de geadviseerde grootte van de broek t.o.v. het pak. Bovendien bleek de IiJF essimo broek ruim groter dan de Nihon, terwijl de laatste van puur katoen ook meer krimpt. Uiteindelijk op advies een tussenmaat genomen die tussen het pak- en het broekadvies in lag, en dat was prima voor het pak. De broek ga ik nog heet wassen, ruilen is ook zo'n gedoe. Service was uitstekend, de levering was supersnel en bovenstaande gebreken zouden worden opgelost. Kom hier zeker terug.

Beste Ray, bedankt voor je reactie. Ook wij hebben net als vele andere branches leverings problemen . Wij doen ons best om ons website up to date te houden maar omdat het op dit moment erg veel tijd kost duurt het wel eens wat langer voordat het aangepast is.

Goede prijs en snel geleverd.

Over Judoshop.nl

Judoshop.nl. De webwinkel met artikelen voor judoka's en budoka's. Opgericht voor judoka's, door judoka's. Onze passie, de vechtsport, doen we eer aan en met die gedachte staan we voor u klaar !