Mijn ervaring met de aankoop van het judopak was uitstekend dankzij de razendsnelle verzending en de

Ik heb recentelijk, wederom via judashop.nl, een judopak gekocht en ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met de aankoop. Wat me vooral opviel, was de ongelooflijke snelheid waarmee het judopak werd verzonden. Binnen no-time had ik het in mijn handen, wat mijn verwachtingen heeft overtroffen. Daarnaast wil ik graag benadrukken dat de klantenservice uitzonderlijk goed bereikbaar was. Ik had een paar vragen over het product en kreeg direct hulp via telefoon en e-mail. Diana was vriendelijk en deskundig, wat mijn winkelervaring nog aangenamer maakte. Al met al ben ik zeer tevreden met mijn aankoop en de service die ik heb ontvangen. Ik zal zeker weer bij deze winkel winkelen en zou het aan anderen aanbevelen. Bedankt voor een geweldige ervaring!

graag gedaan en bedankt voor de positieve mail.

Snelle verzending. Product in goede orde ontvangen.

Supersnelle levering

Op zaterdagavond besteld, hopend dat het pak er voor kerst zou zijn. Op zondag al bericht dat pakket verstuurd was. Op maandag ontvangen!

Persoonlijk en uitstekend advies

Persoonlijk advies, ze denken in alles mee. En een hele de snelle service. En dit alles voor een vriendelijke prijs!

geweldig

duidelijke afbeeldingen van de kaarten

De website voor de echte judoka

Overzichtelijke website en goed assortiment voor de beginnende en ervaren judoka. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Super snelle levering

Bestelling de volgende dag geleverd. Duidelijke communicatie vanaf order plaatsen tot aankomst zending. Artikel goed verpakt.

Topsnelheid en goede kwaliteit

De broek was precies wat we nodig hadden, tegen goede prijs en was er zelfs twee dagen eerder dan verwacht (namelijk op zondag).

Super goed en snel

Goede kwaliteit goede service en weer super snel zoals altijd

Supersnel en goede kwaliteit voor een lage prijs!

Bestelling was makkelijk, levering was snel en de kwaliteit was meer dan ik verwachte voor die prijs

klasse snel en goed

snel netjes goed klasse duidelijk

Goed geregeld

Snel geleverd goed assortiment.

Snel geleverd goed assortiment.

snelle levering en shirts van een goede kwaliteit

Goed en snelle levering

Goed, relevant en snel aan huis geleverd

Goede product omschrijving en keuze. Goede prijs en goede levering aan huis, snel en koper geïnformeerd

top.

bestellen gaat makkelijk en de levering ging volgens plan

Vlotte levering

Overzichtelijke site en zeer vlotte levering. Ik was zeer blij met mijn bestelling op judoshop.

Snelle levering en vriendelijk.

Supersnelle levering.

FANTASTISCH!

Bestelt kwam netjes binnen en zonder gedoe en alles liep perfect van bestellen tot aan bezorgen tot aan de product

Snel en Netjes Geregeld Topservice

Snel en Netjes Geregeld Topservice

Blauwe band

Bestelling Blauwe band geplaatst. Deze was binnen één dag binnen. Super snel, goed verpakt.

Prima producten en snelle levering!

Mooi Mizuno Judopak aangeschaft

Snelle levering, makkelijke keuzehulp op de website, maat is goed

Over Judoshop.nl

Judoshop.nl. De webwinkel met artikelen voor judoka's en budoka's. Opgericht voor judoka's, door judoka's. Onze passie, de vechtsport, doen we eer aan en met die gedachte staan we voor u klaar !