Duidelijke website

Goed geholpen door verschil te maken in beginners en gevorderden met kleding. Ook de maat wordt ingevuld, als je de lengte invult. Het judopakje (kinder) is mooi en soepel. Zeer tevreden

Snelle levering, meedenkende mensen.

Snelle levering, beschermer had een fabrieksfout. Kwamen snel met een oplossing. Vriendelijke mensen, denken mee.

Snelle service met een uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding!

Zeer degelijk judopak besteld voor onze kleinzoon. Zelfs de band is inclusief, terwijl deze bij anderen vaak apart besteld dient te worden. Prima kwaliteit, mooi afgewerkt, nergens goedkoper én volgende dag al in huis. Een echte aanrader!

Snelle correcte levering

De keuze hulp voor de band was duidelijk. De levering was snel en keurig verzorgd

Correct en snel

Gewoon zoals het hoort: goede webshop, artikel zoals beschreven en snelle levering. Top!

Snelle en goede service

Na een bestelling, werd het judopak snel geleverd.

Klantvriendelijke webshop , mooie kwaliteit judo pakken. T shirt erbij besteld, die viel wat klein uit . Bestelling binnen een paar dagen in huis Top geregeld,bedankt!

Mooi, eerlijk en sport-waardig bedrijf!

Uiteraard was het vrijdag avond 20.00 toen mijn zoontje besloot dat hij een nieuw pak wou. Tegen beter weten in heb ik toen tóch de klantenservice gebeld voor info over de maat.. En , toevallig of niet, ik werd keurig binnen 5 minuten terug gebeld door een geduldige keurige dame die mij perfect geholpen heeft! En het pak was keurig op tijd bezorgd.. Niks dan lof over judoshop.nl!

Zeer behulpzaam bij de klantenservice

Ik had gevraagd of het bestelde judopak snel geleverd kon worden i.v.m. een naderend toernooi. Dit was geen probleem, het pak werd direct vanaf de importeur naar ons thuis verstuurd. Super! (Omschrijving van het pak op de website van judoshop.nl en op de site van de importeur klopte alleen niet. Er wordt gesproken over 100% katoen, maar dit bleek 55% te zijn, volgens label in pak. Wel gehouden i.v.m. spoed.)

Mooi judopak, voldoet ad eisen

Redelijk snelle levering, mooi judopak!

Volgens verwachting

Duidelijke site met prima prijzen. Levering kloot zoals aangegeven staat

Genoeg keus, Goed kwaliteit en snelle levering

Onze zoon had een judo pak nodig en door alleen zijn lengte in te vullen kwam er meteen de juiste maat te staan. Ideaal als je hier nog niet bekend mee bent. Verder is er genoeg keus en de levering was snel.

Vlotte, nette levering

Uitstekend!

Levering was zeer snel (zondag besteld, maandag in huis). Kwaliteit is prima en product voldeed aan de verwachting.

Betrouwbaar

Top,snel netjes

Zeer snelle levering

Vriendelijke service, snelle levering

Na een mailtje naar de klantenservice met een vraag over de levering, snel een reactie gekregen met de gevraagde informatie. Levering binnen 2 dagen

Snel en netjes

Prima levering

Een goede service.

Prima prijs en snel geleverd.

Uitstekend service

Snel levering

Ik veroordeel jullie goed, snel en netjes verzonden

Snelle service!!

Besteld en twee dagen later ontvangen, heel fijn!

Perfecte snelle service

Voor de eerste keer besteld netjes verpakt en supersnel geleverd. Waren ze allemaal maar zo.

Snelle verzending, fijne communicatie en goeie klantenservice.

Super shop

Overzichtelijke site, gemakkelijk zoeken en snelle levering

Over Judoshop.nl

Judoshop.nl. De webwinkel met artikelen voor judoka's en budoka's. Opgericht voor judoka's, door judoka's. Onze passie, de vechtsport, doen we eer aan en met die gedachte staan we voor u klaar !