Perfecte snelle service

Voor de eerste keer besteld netjes verpakt en supersnel geleverd. Waren ze allemaal maar zo.

Snelle verzending, fijne communicatie en goeie klantenservice.

Super shop

Overzichtelijke site, gemakkelijk zoeken en snelle levering

Supersnelle levering van een mooi product

Supersnelle levering van de bestelde pakken. Niet de goedkoopste aanbieder maar zeer marktconform.

Het maat advies op de site klopte niet voor het Adidas pak van mijn zoon. Hij is 162 en maar 170 werd geadviseerd. Dat was véél te groot. Het pak werd keurig en kosten loos omgeruild voor maat 160

' s Morgens gekeken wat er besteld moest worden. Pak niet op voorraad zodoende een mail gestuurd met de vraag wanneer wel. Kreeg dezelfde dag nog een reactie met daarbij ook een alternatief die wel op voorraad. Bestelling in orde willen maken maar toen bleek de gezochte band ineens niet meer op voorraad. Wederom een mail met snel antwoord en later die middag nog een attentie mail dat ze weer te bestellen waren. Al met al ben ik de hele dag bezig geweest om de gewenste bestelling compleet te krijgen. Fijn dat er wordt meegedacht.

Snel geleverd en een ruim assortiment

Handige hulp voor het selecteren van de juiste lengte judoband.

Zeer goed advies

Dit is een webshop waar ik ouderwets goede service heb ervaren! Nemen alle tijd voor je vragen en super vriendelijk. En de prijs is ook goed.

Beter kan niet!

Ik was op zoek naar een ondershirt voor mijn BJJ training en kwam op de matsuru jiu jitsu shirt uit. De kwaliteit en het design is echt prachtig en Diana heeft mij super geholpen met de maat.

👍

Prettig zaken mee te doen

Denken met je mee

👍

Makkelijk te bestellen, snel bezorgd en omschrijving en maat klopt.

Duidelijk vermeldt welke maat je moest kiezen. De maat klopte prima. Pakket was snel binnen. Mooie kwaliteit.

Zeer snel geleverd! En een mooi product.

Ik zou hier zeker weer wat bestellen.

Amazing service

Great service, great product and good prices!

Goede service, snelle levering.

Duidelijke communicatie!

Na contact gehad te hebben met de webshop het shirt netjes thuisgestuurd gekregen. Steeds snel antwoord op onze vragen

👍

Het was de eerste keer dat ik iets besteld had via jullie maar het is goed gegaan en ik had het snel binnen dus goede service ga zo door.

V

Ok

Beste Pau, Het pakket is een paar uur na de bestelling verstuurd en volgens postnl al afgeleverd, controleer uw track `n trace, om te zien waar die is afgeleverd, misschien is deze wel bij een afhaalpunt afgeleverd. Jammer dat u ons een 2 geeft en niet eerst contact opneemt met ons.

Snelle levering! Product top!

Snelle levering! Product top!

Vlotte afhandeling

Prima verpakt en vlot afgeleverd. Klasse!!

Goede professionele service, snelle levering

Goede professionele service, snelle levering

goede service,snelle levering

Buitensingel 22 9883SH Oldehove

Over Judoshop.nl

Judoshop.nl. De (web)winkel met artikelen voor judoka's en budoka's. Opgericht voor judoka's, door judoka's. Onze passie, de vechtsport, doen we eer aan en met die gedachte staan we voor u klaar !