Top, echt goede service

Goede kwaliteit, snelle levering

Top, echt goede service

Goede kwaliteit, snelle levering

Ondanks dat het judopak op internet nog op voorraad vermeld stond - bleek dit niet te zijn. Optie tussen ander pak/merk of geld terug voorgesteld gekregen. Gekozen voor ander pak en omdat deze iets duurder was toch een korting gekregen om elkaar in het midden tegen te komen.

Super meegedacht!

Bestelling kon niet geleverd worden zoals aangegeven. Binnen no time mail met opties.

Snelle levering, retourneren op eigen kosten

Producten worden snel geleverd, helaas is retourneren zonder antwoordnummer.

Beste Robin, Wat fijn dat je tevreden bent over de snelheid van de levering. Wat betreft de retourkosten, als ons iets te verwijten is dan staan wij in voor de retourkosten, u heeft een te klein pak besteld en wij hebben het grotere pak zonder meerprijs naar u toegezonden, dat u dan de retourkosten zelf moet betalen staat in onze voorwaarden, en is heel gewoon, ook bij onze collega/concurrenten. We vissen allemaal in een relatief kleine vijver en de marges zijn niet zo hoog dat we dit kunnen verantwoorden. Met een vriendelijke en sportieve groet, Team Judoshop

Zeer nette webshop

Twee maal een bestelling gedaan, waarvan er één omgeruild moest worden voor een andere maat. Dit werd zeer snel geregeld en zonder gedoe. Aanrader!

Niets op aan te merken

Prima ervaring

Prima voor elkaar!

snelle service en meedenken met de klant

had per ongeluk 2 artikelen na elkaar besteld. Binnen 1 uur was er telefonische- en mailreactie dat ze de pakketten zouden samenvoegen waardoor er slechts 1x bezorgkosten in rekening werden gebracht. Super service

Gode snelle levering zoon blij

Great service

Fast delivery, good communication

Top product, snelle levering

Het judopak is van topkwaliteit. Het pak leek te groot, maar door het bijgevoegde schrijven waarin staat hoe "groot" hij mag zijn en hoeveel hij nog krimpt hebben wij de juiste maat. De bestelling verliep ook fijn en we hadden het pak de volgende dag al in huis.

Ervaring:

Zeker een aanbeveling waard. Ook het telefonisch contact goed ervaren!

Net en goed pak

Net en goed pak. En snelle levering.

Snel en persoonlijk

Nemen persoonlijk en telefonisch contact op en denken mee als er iets is met de bestelling. Verder alles netjes in goede staat ontvangen

Buitensingel 22

9883SH Oldehove

Over Judoshop.nl

Judoshop.nl. De (web)winkel met artikelen voor judoka's en budoka's. Opgericht voor judoka's, door judoka's. Onze passie, de vechtsport, doen we eer aan en met die gedachte staan we voor u klaar !